Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного залу Городоцького ОЗЗСО №5 І-ІІІ ступенів на вул.Чорновола, 8А в м.Городок Львівської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 427 738,00 UAH
UA-2021-09-10-008058-c e21238af0439431990620d2e0f0d350e
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестер Світлана

+380686200030 gorodokgum@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 44101707
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, Dzherelna Street, 16
Контактна особа: Нестер Світлана
+380686200030
gorodokgum@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 вересня 2021 13:38
Очікувана вартість: 1 427 738,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт спортивного залу Городоцького ОЗЗСО №5 І-ІІІ ступенів на вул.Чорновола, 8А в м.Городок Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Чорновола, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України – 1 000 000,00 грн. кошти місцевого бюджету – 427 738,00 грн. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2021 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2021 14:31
1_Кап_рем_спортзалу_ЗЗСО _5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сертифікат ISO
Дата подання: 13 вересня 2021 09:51
Дата відповіді: 14 вересня 2021 16:33
У п.5.2 Інша інформація Замовник вимагає надати діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує її відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018,. Просимо зняти дану вимогу, так як : 1. Сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку. 2. Вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати на різні вимоги Замовників нереально. 3. Вимога щодо надання учасником Сертифіката ДСТУ ISO 9001:2018 може проводитись з метою підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, проте зазначений сертифікат підтверджує саме систему управління якістю, щодо менеджменту компанії, а не самого товару чи послуги. 4. Постійно діюча адміністративна колегіа Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель завжди задовольняє скарги щодо неправомірних вимог сертифікату ISO, який не має жодного відношення до предмету закупівлі. Враховуючи усе вищезазначене просимо зняти дискримінаційну вимогу наявності сертифіката ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше запитання розглянуте, до вимог до Оголошення будуть внесені відповідні зміни.
Капітальний ремонт спортивного залу Городоцького ОЗЗСО №5 І-ІІІ ступенів на вул.Чорновола, 8А
Дата подання: 13 вересня 2021 09:54
Дата відповіді: 14 вересня 2021 16:35
якмй клас наслідків ?
Відповідь: Шановний учаснику! Клас наслідків робіт СС1.
Кваліфікаційні критерії та вимоги
Дата подання: 13 вересня 2021 10:05
Дата відповіді: 14 вересня 2021 16:44
ВИМОГА - Надати довідку у довільній формі про підтвердження наявності в Учасника власної науково-дослідної лабораторії для підтвердження якості матеріалів, які будуть використовуватися при виконанні будівельних робіт, або у разі відсутності власної такої лабораторії надати сканкопію договору, який підтверджує договірні відносини із такою лабораторією, яка зможе при потребі надати якісні послуги з підтвердження якості матеріалів. Підтвердження вимоги - надати документи про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Запитання: Щодо яких будівельних матеріалів потрібно надавати підтвердження ? Адже, враховуючи різноманітність будівельних матеріалів, які будуть використані у роботі, це доволі об'ємна робота, яка не може бути виконана непідготовленим заздалегідь Учасником, тобто, ця вимога є дискимінаційною і повинна бути знята.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно зазначеної вимоги, необхідно надати довідку у довільній формі про підтвердження наявності в Учасника власної науково-дослідної лабораторії для підтвердження якості матеріалів, які будуть використовуватися при виконанні будівельних робіт, або у разі відсутності власної такої лабораторії надати сканкопію договору, який підтверджує договірні відносини із такою лабораторією, яка зможе при потребі надати якісні послуги з підтвердження якості матеріалів. Підтвердження вимоги - надати документи про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
Перелік матеріалів у складі пропозиції надавати не потрібно. Дослідження матеріалів може проводитися у зазначеній Учасником науково-дослідній лабораторії у разі винекнення сумнівів, щодо якості товарів (метеріалів), які будуть використовуватися при виконанні робіт.
Акт огляду
Дата подання: 14 вересня 2021 16:07
Дата відповіді: 14 вересня 2021 16:50
1. У п.3.3 передбачено, що Учасник повинен оглянути об’єкт та скласти Акт огляду об’єкту та ознайомлення з матеріалами та документами з відміткою Учасника та представника Замовника, але не надано жодних контактів осіб, які надають дозвіл на огляд Об'єкту та уповноважені підписувати Акт Огляду. 2. Щодо Іншої інформації з п.5.2 Учасник надає діючий сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 - обгрунтуйте вимогу та зв'язок з предметом Закупівлі. 3. Замовник вимагає надавати різні гарантійні листи - про гарантійний термін, про забезпечення дозволами та ліцензіями, про гарантію виконанні робіт у терміни, про добросовісну конкуренцію, про не перебування під санкціями та слідством. Чи можна подати 1 гарантійний лист на всі ваші вимоги ? P.S. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
1.Ви можете здійснити огляд та отримати відмітку від Замовника у зручний для Вас час в межах робочого графіка Замовника.
Графік роботи Замовника: пн. - чт. з 09.00 по 18.00; пт. з 09.00 по 17.00; з 13.00 по 14.00 - обідня перерва.
Місцезнаходження об’єкта: м.Городок, вул.Чорновола, 8А.
Місцезнаходження Замовника: вул.Джерельна, 16, м.Городок.
2. Запитання розгляднуто, до вимог Оголошення будуть внесені відповні зміни.
3.Учасники можуть надати один гарантійний лист на всі вимоги до Оголошення.
Інші умови та документи
Дата подання: 14 вересня 2021 16:10
Дата відповіді: 14 вересня 2021 16:53
У пункті 1.3. є вимога надати "Копія паспорту (всі сторінки)" надавати скан-копії і тих сторінок, які є незаповнені чи лише заповнених сторінок ?
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно зазначеної вимоги, у складі пропозиції необхідно надати скановану копію паспорта, всі сторінки.
Підтвердження якості будматеріалів
Дата подання: 14 вересня 2021 16:30
Дата відповіді: 14 вересня 2021 16:55
Надайте, будь ласка, вичерпний перелік будматеріалів згідно Технічного завдання, на які потрібне підтвердження якості.
Відповідь: Шановний учаснику!
Перелік матеріалів у складі пропозиції надавати не потрібно. Дослідження матеріалів може проводитися у зазначеній Учасником науково-дослідній лабораторії у разі винекнення сумнівів, щодо якості товарів (метеріалів), які будуть використовуватися при виконанні робіт.
Підтвердження якості будматеріалів
Дата подання: 14 вересня 2021 18:04
Дата відповіді: 15 вересня 2021 09:44
ЩОДО ВІДПОВІДВІ "Шановний учаснику! Перелік матеріалів у складі пропозиції надавати не потрібно. Дослідження матеріалів може проводитися у зазначеній Учасником науково-дослідній лабораторії у разі винекнення сумнівів, щодо якості товарів (метеріалів), які будуть використовуватися при виконанні робіт." Різні науково-дослідні лабораторії мають різні профілі і провадять перевірку різних матеріалів (товарів), тому, будь ласка, уточність - чи є зараз, на етапі підготовки тендерних пропозиції, нагальна необхідність шукати лабораторію і укладати договір. Чи не допускаєте ви думки, що всі будівельні матеріали будуть якісні ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику" У складі пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі про підтвердження наявності в Учасника власної науково-дослідної лабораторії для підтвердження якості матеріалів, які будуть використовуватися при виконанні будівельних робіт, або у разі відсутності власної такої лабораторії надати сканкопію договору, який підтверджує договірні відносини із такою лабораторією, яка зможе при потребі надати якісні послуги з підтвердження якості матеріалів. Підтвердження вимоги - надати документи про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Щодо якості всіх матеріалів - можна допускати, що всі матеріали будуть якісні.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 вересня 2021 17:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: у зв’язку з невірним зазначенням суми джерела фінансування з Державного бюджету, враховуючи той факт, що зміни до річного плану закупівель оприлюднено та немає технічної можливості відкорегувати інформацію, яка зазначена в електронній системі закупівель наявні підстави для відміни закупівлі за предметом: Капітальний ремонт спортивного залу Городоцького ОЗЗСО №5 І-ІІІ ступенів на вул.Чорновола, 8А в м.Городок Львівської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) та вжиття у зв’язку з цим заходів, а саме відмінити закупівлю відповідно пункту 2 частини сімнадцятої статті 14 Закону: 17. Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Документи:
17 вересня 2021 17:01
Електронний підпис
17 вересня 2021 16:56
2-Протокол