Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі свіжі
Очікувана вартість
105 403,90 UAH
UA-2021-09-10-007033-c e1ca028f585347cc8ce1bcffe2fd35b2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гондерук

+380414340926 osvtend@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143206
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Центральна, 1
Контактна особа: Олена Гондерук
+380414340926
osvtend@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


якість товару повинна відповідати вимогам раціонального харчування дітей у дошкільних навчальних закладах та харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджених наказом МОН України та МОЗ України № 298/227 від 17.04.2006 (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4990 кілограми
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
2450 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
3300 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
1880 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
20 кілограми
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (заклади замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 03221110-0 — Коренеплідні овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 вересня 2021 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СОКОЛ ЛАРИСА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2723924406
Переможець 105 403,90
UAH
10 вересня 2021 13:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 12:28
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 15:32
Додаткова угода 1 від 30.09.21 до договору 261 від 09.09.21 овочі.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 13:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капуста 4990 кілограми 6,01
UAH
Морква 2450 кілограми 11,00
UAH
Буряк 3300 кілограми 8,00
UAH
Цибуля 1880 кілограми 11,05
UAH
Часник 20 кілограми 64,50
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капуста 3791 кілограми 6,00
UAH
Морква 2428 кілограми 11,00
UAH
Буряк 2884 кілограми 8,00
UAH
Цибуля 1308 кілограми 11,05
UAH
Часник 20 кілограми 64,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2021 — 31 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 88 269,40
UAH