Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція гiдротехнiчних споруд захисних масивів дніпровських водосховищ. Нікопольська захисна дамба» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Очікувана вартість
648 632,81 UAH
UA-2021-09-10-005746-b d2e7f8a4ddc746628f6c2dd5993e1c95
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блануца Сергій Олександрович

380731563555 sblanutsa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міжрегіональний офіс захисних масивів Дніпровських водосховищ
Код ЄДРПОУ: 04389466
Місцезнаходження: 07301, Україна , Київська обл., Вишгород, вул. Київська 10-в
Контактна особа: Блануца Сергій Олександрович
380731563555
sblanutsa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2021 00:02
Початок аукціону: 24 вересня 2021 11:35
Очікувана вартість: 648 632,81 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 243,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція гiдротехнiчних споруд захисних масивів дніпровських водосховищ. Нікопольська захисна дамба» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2021 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2021 16:24
Протокол №212.pdf
13 вересня 2021 16:23
Документація (технагляд) нова редакція №2.doc
13 вересня 2021 13:57
Протокол №209.pdf
13 вересня 2021 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2021 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2021 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2021 16:24
Протокол №212.pdf
13 вересня 2021 16:23
Документація (технагляд) нова редакція №2.doc
13 вересня 2021 13:56
Документація (технагляд) нова редакція.doc
10 вересня 2021 18:46
Документація (технагляд).doc
13 вересня 2021 13:57
Протокол №209.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-10-005746-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 13 вересня 2021 14:22
Оскарження щодо відвідування обєкта
Встьановлюючи вимогу в тендерній документації, а саме "З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно обстежити об’єкт, по якому мають виконуватись роботи, ознайомитись з технічною частиною проєктної документації та подати в складі пропозиції акт обстеження об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на Учасника" замовник Торгів порушив вимогу статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону якими передбачена
недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його
участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення
до них, передбачені статтею 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 вересня 2021 16:22
Замовник погоджується з Вашою вимогою, до документації будуть внесені відповідні зміни.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-09-10-005746-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 28 вересня 2021 17:02
Невідповідність документів
Замовник виставляв вимоги, а саме:
1.) 9.13. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Основним документом для підтвердження даної вимоги є довідка з податкової служби.
2.) 1. Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, а саме інженер технічного нагляду. У складі пропозиції відсутній сканований сертифікат технічного нагляду.
3.) 2. Посвідчення про навчання та знання Законів України «Про охорону праці». Основним підтвердженням що особа пройшла курки з охорони праці та техніки безпеки є додатки до посвідчення, а саме витяг з протоколу про навчання.
4.) 9.12. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв; Довідка про те що учасників торгів не є платником податку на додану вартість.
З вище перерахованого прошу Вас повторно розглянути документацію учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2021 11:38
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу UA-2021-09-10-005746-b.c2 Замовник повідомляє наступне:
Уповноважена особа Замовника під час проведення спрощеної закупівлі керується положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснює закупівлю за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Умовами пункту 9.3 розділу 9 оголошення спрощеної закупівлі передбачено перелік документів, які надає учасник у складі пропозиції, зокрема довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Перш за все необхідно звернути увагу на те, що з огляду встановлену вище вимогу в оголошені спрощеної закупівлі не зазначено, що довідка повинна бути видана уповноваженим на те органом.
Учасником в складі його пропозиції надано файл «Довідка про відсутність заборгованості.pdf» в якому міститься довідка ( вих. № 117-7 від 20.09.2021р.) з інформацією про те, що фізична особа – підприємець Ляшенко Євген Володимирович повідомляє Замовника про те, що не має заборгованості з платежів.
Так, згідно ч.5 ст. 17 Закону "замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель".
На підставі спільного Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 "Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України (далі ДФС) щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі" (далі - Наказ № 37/11) проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). Таким чином, Замовник самостійно отримує та перевіряє інформацію про наявність /відсутність податкового боргу в учасника/переможця.
Враховуючи вище наведене, у Замовника відсутні обґрунтовані, аргументовані підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Умовами оголошення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник надає кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, а саме інженер технічного нагляду; посвідчення про навчання та знання Законів України «Про охорону праці». Під час аналізу та вивчення наданих документів учасником Замовником враховано положення ч.5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» "замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель". Таким чином, даний документ (інформація) міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, а саме: https://e-construction.gov.ua з наступною інформацією: Ляшенко Євген Володимирович має кваліфікаційний сертифікат АТ003756 (чинний), Професія - Інженер технічного нагляду; Категорія - Інженер технічного нагляду; Рішення про видачу - № 35-ТН від 02.07.2015; Дата видачі сертифіката - 03.07.2015;
Відомості щодо підвищення кваліфікації за фахом (дата останнього підвищення) - 2020-04-25; Орган, що видав сертифікат - Всеукраїнська громадська організація "Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури"(36677477). Сертифікат АТ003632 (чинний); Професія - Інженер технічного нагляду; Категорія - Інженер технічного нагляду; Спеціальність - Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд; Рішення про видачу - № 34-ТН від 28.05.2015; Дата видачі сертифіката - 29.05.2015; Відомості щодо підвищення кваліфікації за фахом (дата останнього підвищення) - 2019-12-13; Орган, що видав сертифікат - Всеукраїнська громадська організація "Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури"(36677477).
Враховуючи вище наведене, у Замовника відсутні обґрунтовані, аргументовані підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Номер вимоги: UA-2021-09-10-005746-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 28 вересня 2021 17:39
Аномально-низька ціна
Під час тендерних процедур відбулася аномально-низька ціна яка підпадає під дію
відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) аномально низька ціна. Прошу надати обгрунтовану відповідь щодо неприйняття чи прийняття заходів щодо виявлення даної ситуації під час тендерних процедур.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2021 11:40
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу UA-2021-09-10-005746-b.a3 Замовник повідомляє наступне:
Уповноважена особа Замовника під час проведення спрощеної закупівлі керується положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснює закупівлю за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що аномально низька ціна ТЕНДЕРНОЇ пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Отже, враховуючи зазначене вище поняття «аномально низької ціни» підпадає під дію під час проведення основної процедури закупівлі – відкриті торги та дана норма Закону України «Про публічні закупівлі» не розповсюджується під час проведення спрощеної закупівлі, так як спрощена закупівля, згідно з Законом, не є процедурою закупівлі.
Враховуючи вище наведене, у Замовника відсутні обґрунтовані, аргументовані підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Номер вимоги: UA-2021-09-10-005746-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 28 вересня 2021 17:47
Відсутність довідки не платника ПДВ
Замовник виставляв вимоги щодо надання довідок по ПДВ, якщо особа є платником ПДВ. ФОП Ляшенко Є.В. не те що не надав спростування що він не надає даних довідок бо він не платником ПДВ, він не надав загальної довідки що не являється платником ПДВ тому і не може надати даних довідок.
З вище перерахованого прошу Вас повторно розглянути документацію учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2021 11:41
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу UA-2021-09-10-005746-b.a4 Замовник повідомляє наступне:
Уповноважена особа Замовника під час проведення спрощеної закупівлі керується положеннями статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснює закупівлю за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Умовами пункту 9.11 розділу 9 оголошення спрощеної закупівлі передбачено перелік документів, які надає учасник у складі пропозиції, зокрема оригінал свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість - для учасника, який є платником податку на додану вартість.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" передбачено, що реєстр платників податку на додану вартість та реєстр платників єдиного податку ведуться Державною податковою службою України та оприлюднюються у формі відкритих даних.
Відповідна технічна можливість безоплатно та вільно перевірити статус платника податків реалізована за допомогою електронного сервісу за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv (або https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod).
Таким чином, інформація з реєстру платників податку на додану вартість та реєстру платників єдиного податку оприлюднена у формі відкритих даних та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник має можливість перевірити дану інформацію самостійно.
Так, згідно ч.5 ст. 17 Закону "замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель". Таким чином, Замовник самостійно отримує та перевіряє інформацію щодо платника або єдиного податку, або податку на додану вартість.
Враховуючи вище наведене, у Замовника відсутні обґрунтовані, аргументовані підстави для задоволення вимоги в цій частині.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЯШЕНКО ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ 540 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ 498 000,00
UAH з ПДВ
389 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАРЧЕНКО ГАЛИНА ІВАНІВНА" 539 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2021 16:52
Електронний підпис
20 вересня 2021 16:50
Наказ про право підпису.pdf
20 вересня 2021 16:50
Довідка.pdf
20 вересня 2021 16:50
Додаток 5.pdf
20 вересня 2021 16:50
Додаток 3.pdf
20 вересня 2021 16:50
Посвідчення.pdf
20 вересня 2021 16:50
Аналогічні договори.pdf
20 вересня 2021 16:50
Проект договору.pdf
20 вересня 2021 16:50
Ідентифікаційний номер.pdf
20 вересня 2021 16:50
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
20 вересня 2021 16:50
Паспорт.PDF

Публічні документи

16 вересня 2021 20:06
Електронний підпис
16 вересня 2021 20:06
Цінова пропозиція.pdf.p7s
16 вересня 2021 20:06
Цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2021 20:06
Лист-гарантія санкції.pdf
16 вересня 2021 20:06
Лист-гарантія санкції.pdf.p7s
16 вересня 2021 20:06
Довідка про досвід.pdf
16 вересня 2021 20:06
Проект Договору.pdf
16 вересня 2021 20:06
Лист проект договору.pdf
16 вересня 2021 20:06
Довідка не платник ПДВ.pdf
16 вересня 2021 20:06
Довідка про працівників.pdf
16 вересня 2021 20:06
Проект Договору.pdf.p7s
16 вересня 2021 20:06
Довідка про досвід.pdf.p7s
16 вересня 2021 20:06
Довідка щодо статуту.pdf.p7s
16 вересня 2021 20:06
Лист проект договору.pdf.p7s
16 вересня 2021 20:06
Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s
16 вересня 2021 20:06
Довідка щодо статуту.pdf
16 вересня 2021 20:06
Довідка щодо ліцензії.pdf
16 вересня 2021 20:06
Лист Технічне завдання.pdf

Публічні документи

22 вересня 2021 21:08
Електронний підпис
22 вересня 2021 21:07
3 Технічне завдання.pdf
22 вересня 2021 21:07
2.3 Паспорт Ларченко.pdf
22 вересня 2021 21:07
9 Наказ про повноваження.jpg
22 вересня 2021 21:07
2.2.1 Договір Южмормонтаж.pdf
22 вересня 2021 21:07
6.2 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 вересня 2021 21:07
9.1 пояснення про наказ.pdf
22 вересня 2021 21:07
4 Договір.pdf
22 вересня 2021 21:07
2.4 Код Ларченко Г.І..jpg
22 вересня 2021 21:07
2.2 договора-Аналоги.pdf
22 вересня 2021 21:07
8.1 підпис до довідки.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЯШЕНКО ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "ЛАРЧЕНКО ГАЛИНА ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЯШЕНКО ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2800309131
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2021 16:41

Документи

28 вересня 2021 16:41
Електронний підпис
28 вересня 2021 16:40
Протокол №242.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2021 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЯШЕНКО ЄВГЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2800309131
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2021 16:41
Електронний підпис
28 вересня 2021 16:40
Протокол №242.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:26
ДУ №1 до дог.№130 від 01.10.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:25
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 11:44
Договір №130.pdf укладений
01 жовтня 2021 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через затримку фінансування витрат Замовника та непереборні обставини, які обумовлені військовою агресією російської федерації проти України, відповідно до п. 4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.4 п. 19 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML