Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44153671 |
Місцезнаходження: | 09000, Україна , Київська обл., Сквира, вул. Богачевського, 28, Київська облась |
Контактна особа: |
Літвінко Аліна Олексіївна +380456853605 1020vkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 11:20 |
Очікувана вартість: | 3 579 170,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 895,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати по факту виконаних робіт протягом 7 робочих днів з моменту отримання коштів з джерел фінансування. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2021 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2021 17:09 |
Тендерна документацiя.docx | |
10 вересня 2021 17:09 |
Додаток_4.docx | |
10 вересня 2021 17:09 |
Додаток_3.docx | |
10 вересня 2021 17:09 |
Додаток_2.doc | |
10 вересня 2021 17:09 |
Додаток_1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000050 ● 9267ae90be4e4fb9ae8b841f56b523af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 24.01.2023 № 25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-09-10-005577-b 10.09.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-26 16:03:29
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.Крім того, просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору від 20.10.2021 №51 та зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-31 15:11:50
Пояснення до запиту від 26.01.2023
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 26.01.2023 року о 16.03 год.:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Будівництво за робочим проектом «Технічне переоснащення ВНС КП "СКВИР-ВОДОКАНАЛ" за адресою вул. Залізнична, 57-А в м. Сквира, Київської області. (Код ДК 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)». Реконструкція (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) ID закупівлі: UA-2021-09-10-005577-b) визначено відповідно до затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, позитивного експертного звіту від 31.03.2021 року №81/03/21 (додається) Кошторисна вартість за робочим проектом складає 3 823 127,00 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»” відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається) за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ та складає 3 579 170,00 грн.
Відповідно до пункту 4 постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Разом з тим, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена норма не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи, рекомендаційних характер зазначеної норми, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті не оприлюднювалося. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовник, через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Також інформуємо, що 07.09.2021 року затверджено довідку про зміни до кошторису №77 (додається) на суму 3 285 359,00 грн. згідно рішення сесії Сквирської міської ради від 02.09.2021 року №03-11-VIII «Про внесення змін до рішення Сквирської міської ради від 22.12.2020 року № 31-3-VIII «Про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2021 рік», а 30.09.2021 року затверджено довідку про зміни до кошторису № 82 (додається) на суму 339 823,00 грн. згідно рішення сесії Сквирської міської ради від 30.09.2021 року №05-12-VIII «Про внесення змін до рішення Сквирської міської ради від 22.12.2020 року № 31-3-VIII «Про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2021 рік». Зазначені кошти виділено на вище вказаний об’єкт. 10 вересня 2021 року оголошено закупівлю на «Будівництво за робочим проектом «Технічне переоснащення ВНС КП "СКВИР-ВОДОКАНАЛ" за адресою вул. Залізнична, 57-А в м. Сквира, Київської області. (Код ДК 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)». Реконструкція (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)». В результаті проведення відкритих торгів укладено договір з підрядною організацією ПП «Будмакс». 23.12.2021 року надійшов лист №16 (додається) від ПП Будмакс з проханням продовжити термін дії договору, оскільки згідно локального кошторису 2-1-1 (додається) передбачено кошторисну трудомісткість 0,85944 тис. люд.-год. і такі об’єми підрядник був не в змозі осилити за період листопад-грудень 2021 року. В результаті укладено додаткову угоду №1 від 28.12.2021 року, згідно якої договір діяв 30.05.2022 року.
Проте у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України введено військовий стан та листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 Торгово-промислова палата України засвідчила, що війна в Україні належить до форс-мажорних обставин. Відповідно було прийнято рішення продовжити термін дії договору додатковою угодою №2 від 25 травня 2022 року до 31.12.2022 року.
30.12.2022 року надійшов лист №37 з додатком (додається) з проханням продовжити термін дії договору на 2023 рік, оскільки Підрядник не зміг закупити обладнання через затримку оплати Замовником. Дійсно оплату проведено 30.12.2022 року відповідно до акту виконаних робіт №4 від 30.11.2022 року (додається). Про це свідчать платіжні доручення №3 та №4 від 02.12.2022 року. Даний платіж не оплачений на наступний день, як зазвичай це відбувалось, оскільки діє постанова КМУ від 09.06.2021 року №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», згідно якої капітальні видатки є третьою чергою на оплату. В результаті укладено додаткову угоду №3 від 30.12.2022 року згідно якої продовжено термін дії договору до 31.12.2023 року.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-02-20 15:32:43
Роз'яснення щодо висновку
Роз'яснення щодо висновку
Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитсужби, що був оприлюднений 15.02.2023 року 15:46 год. через електронну систему закупівель про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, керуючись ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення щодо виконання вказаних у висновку заходів з припинення зобов’язань за договором, враховуючи наступне.
Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Статтею 651 Цивільного кодексу України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 526 Цивільного кодексу України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 Цивільного кодексу України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 37 Закону України "Про публічні закупівлі" не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду. Роботи за договором виконуються і у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання.
На даний момент підрядником надано акти виконаних робіт та замовником перераховано кошти в сумі 2 338 723,10 грн., що підтверджує факт виконання робіт. Отже, умови договору сторонами виконуються. За фактом роботи за договором вже виконано на 66 %.
Враховуючи викладене просимо надати роз’яснення яким чином припинити зобов’язання за договором без уникнення нових можливих порушень чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Відділом капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2021-09-10-005577-b про проведення відкритих торгів на закупівлю "Будівництво за робочим проектом «Технічне переоснащення ВНС КП "СКВИР-ВОДОКАНАЛ" за адресою вул. Залізнична, 57-А в м. Сквира, Київської області. (Код ДК 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)». Реконструкція (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)» (далі - закупівля) на очікувану вартість 3 579 170,00 гривень з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 26.09.2021 о 23:59 по даній закупівлі було розпочато та проведено аукціон, участь у якому взяли наступні учасники: ФОП «Махлай Олександр Олександрович», ПП «Будмакс». В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ПП «Будмакс» (далі – Підрядник) згідно Протоколу № 104 щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради від 04.10.2021р, та викладено намір Замовника укласти договір з ПП «Будмакс» Відділом капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради та ПП «Будмакс» за результатами процедури закупівлі UA-2021-09-10-005577-b було укладено договір № 51 від 20 жовтня 2021 року (далі - договір) на суму 3 537 440,71 грн. На даний момент Замовник перерахував ПП «Будмакс» суму у розмірі 2 338 723,30 грн. за виконані роботи. Підрядник надав Замовнику Акти приймання виконаних будівельних робіт на суму 2 338 723,30 грн. (акт №1 від 22.11.2021 року на суму 485 759,29 грн., акт №2 від 23.12.2021 року на суму 254 186,91 грн., акт №3 від 19.07.2022 року на суму 856 760,29 грн., акт №4 від 30.11.2022 року на суму 742 016,81 грн. ), якими підтверджено виконання робіт. Отже, умови договору сторонами виконуються. Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Статтею 651 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Згідно з частиною третьою статті 653 ЦК України у разі зміни або розірвання договору зобов'язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. При цьому, відповідно до постанови Верховного суду України від 28 січня 2021 року у справі № 160/12925/19 (адміністративне провадження № К/9901/20202/20), прийнятої за результатами розгляду касаційної скарги Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради, за позовом Департаменту по роботі з активами Дніпровської міської ради до Державної аудиторської служби України, третя особа: фізична особа-підприємець ОСОБА_1 про визнання протиправним та скасування висновку за результатами моніторингу: «57. Колегія суддів бере до уваги, що норми Закону № 922-VIII не передбачають процедури усунення виявлених порушень процедури закупівлі після визначення переможця процедури закупівлі та укладення із ним договору про закупівлю». Враховуючи вище викладене, а також те, що фактичне виконання будівельних робіт за договором становить 66%, Замовник не в змозі здійснити заходи щодо розірвання укладеного договору, оскільки це може спричинити необхідність відшкодування Замовником збитків, завданих розірванням договору (понесені Підрядником витрати, неодержаний прибуток тощо). Розірвання договору матиме негативні наслідки для мешканців громади Сквирської міської територіальної громади, у зв’язку з тим, що основним завданням технічного переоснащення є встановлення станції знезалізнення, яка суттєво вплине на якість води, що подається мешканцям громади, покращить її смакові характеристики та запах, оскільки будуть забрані всі небезпечні (шкідливі) домішки і метали, які негативно впливають на організм людини та можуть викликати різного роду хвороби в населення.
2023-02-22 12:33:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Махлай Олександр Олександрович |
3 414 225,42
UAH з ПДВ
|
3 414 225,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Будмакс" |
3 537 440,71
UAH з ПДВ
|
3 537 440,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Махлай Олександр Олександрович #3248417135 |
Відхилено |
3 414 225,42
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 11:03
|
Приватне підприємство "Будмакс" #35964221 |
Переможець |
3 537 440,71
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 12:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 17:25
|
Додаткова угода №3 | зміни до договору |
31 грудня 2022 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2022 17:18
|
Додаткова угода №2 | зміни до договору |
25 травня 2022 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2022 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2022 17:07
|
Додаткова угода №2 | зміни до договору |
25 травня 2022 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 17:46
|
Договір № 51 | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2021 17:56
|
Договір № 51 | укладений |
22 жовтня 2021 17:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво за робочим проектом «Технічне переоснащення ВНС КП "СКВИР-ВОДОКАНАЛ" за адресою вул. Залізнична, 57-А в м. Сквира, Київської області. (Код ДК 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)». Реконструкція (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) | 1 | роб |
3 537 440,71
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво за робочим проектом «Технічне переоснащення ВНС КП "СКВИР-ВОДОКАНАЛ" за адресою вул. Залізнична, 57-А в м. Сквира, Київської області. (Код ДК 021:2015:71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)». Реконструкція (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) | 1 | роб |
3 537 440,71
UAH з ПДВ
|