Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of state importance T-18-01 Rivne - Zdolbuniv - Mizoch - Dubno on sites km 0 + 000 - km 10 + 708, km 25 + 950 - km 49 + 807
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Шинкарук Юрій Миколайович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Shinkaruk Yuriy 0503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 15:18 |
Очікувана вартість: | 833 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 165 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, буде відхилена на підставі ч.1 ст. 31 Закону. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Рівненській області, код ЄДРПОУ:25894919, ІВАN:UA498201720355139004000006130, Банк:Державна казначейська служба України, м.Київ, МФО 820172. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4165600 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, надає Замовнику оригінал банківської гарантії на суму 1% від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії має бути чітко визначений. Строк дії банківської гарантії не може бути меншим ніж строк дії договору. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» Банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем договору про закупівлю;за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених статтею 43 Закону; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання переможцем договірних зобов’язань. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадках: - невиконання Підрядником його договірних зобов’язань, що призведе до передчасного (дострокового) розірвання Договору; - під час виконання договору Підрядник виступить ініціатором розірвання договору; - підрядник своєчасно не розпочав виконання робіт або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим. У разі невиконання учасником-переможцем договірних зобов’язань, кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 10 вересня 2021 16:52 |
Enquiries until: | 15 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 жовтня 2021 09:30 |
Information
Estimated total value: | 833 120 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 165 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 09:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 09:38 |
Огол. англ. (Т-18-01) від 13.10.21.docx | |
13 жовтня 2021 09:38 |
Перелік змін (Т-18-01) від 13.10.2021.docx | |
13 жовтня 2021 09:38 |
Нова редакція Тендерна документація Т-18-01 (13.10.2021).docx | |
28 вересня 2021 16:59 |
Перелік змін від 28.09.2021.docx | |
28 вересня 2021 16:59 |
Нова редакція Тендерна документація Т-18-01 (28.09.2021).docx | |
17 вересня 2021 15:05 |
Огол. англ. (Т-18-01) від 17.09.21.docx | |
17 вересня 2021 15:05 |
Перелік змін від 17.09.2021.docx | |
17 вересня 2021 15:05 |
Нова редакція Тендерна документація Т-18-01 (17.09.2021).docx | |
10 вересня 2021 16:49 |
Огол. англ. (Т-18-01).docx | |
10 вересня 2021 16:49 |
Проєкт договору (Додаток № 5).docx | |
10 вересня 2021 16:49 |
Тендерна документація Т-18-01.docx |
13 жовтня 2021 09:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
13 жовтня 2021 09:38 |
Огол. англ. (Т-18-01) від 13.10.21.docx
|
|||||||||
13 жовтня 2021 09:38 |
Перелік змін (Т-18-01) від 13.10.2021.docx
|
|||||||||
13 жовтня 2021 09:38 |
Нова редакція Тендерна документація Т-18-01 (13.10.2021).docx
|
|||||||||
28 вересня 2021 16:59 |
Перелік змін від 28.09.2021.docx
|
|||||||||
28 вересня 2021 16:59 |
Нова редакція Тендерна документація Т-18-01 (28.09.2021).docx
|
|||||||||
17 вересня 2021 15:05 |
Огол. англ. (Т-18-01) від 17.09.21.docx
|
|||||||||
17 вересня 2021 15:05 |
Перелік змін від 17.09.2021.docx
|
|||||||||
17 вересня 2021 15:05 |
Нова редакція Тендерна документація Т-18-01 (17.09.2021).docx
|
|||||||||
10 вересня 2021 16:49 |
Огол. англ. (Т-18-01).docx
|
|||||||||
10 вересня 2021 16:49 |
Проєкт договору (Додаток № 5).docx
|
|||||||||
10 вересня 2021 16:49 |
Тендерна документація Т-18-01.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-25-000064 ● 7ad20fbca6cf4c93b1648c64b09aa743
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 19:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2022 № 160
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 25.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.07.2022 №160
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2021-09-10-005508-b 10.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-26 21:27:02
Запит про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно на ділянках км 0+000 – км 10+708, км 25+950 – км 49+807» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-10-005508-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 160, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до пунктів 5.1 та 11.1 договору від 26.11.2021 № 56 в редакції додаткової угоди від 16.02.2022 № 1, термін надання послуг: 26.11.2021 - по 31.12.2023 року.
Необхідно надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору від 26.11.2021 № 56.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю в галузі оборони,
в правоохоронних органах
та органах влади
Північно-східного офісу
Держаудитслужби Оксана ЗЮКІНА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-29 13:37:15
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби стосовно підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору від 26.11.2021р. № 56 повідомляємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 «Деякі питання дорожнього господарства» передбачено обсяг бюджетних коштів для фінансування у 2022 році об’єкту поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно на ділянках км 0+000 – км 10+708, км 25+950 – км 49+807 у розмірі 100,0 тис.грн., що є лише частковим фінансуванням вказаного об’єкту у 2022р. Вказана вище об’єктивна обставина документально підтверджує затримку фінансування витрат замовника в цілому по об’єкту поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно на ділянках км 0+000 – км 10+708, км 25+950 – км 49+807, що спричинило продовження терміну надання послуг та строку дії договору згідно з укладеною додатковою угодою № 1 від 16.02.2022р. до договору № 56 від 26.11.2021р. Зазначені зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, що відповідає вимогам пп.4 п.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документальне підтвердження долучено в прикріпленому файлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-05 17:15:02
Запит про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно на ділянках км 0+000 – км 10+708, км 25+950 – км 49+807» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-10-005508-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 160, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Пунктом 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Пунктом 1.2.1. (Додаток № 2 до тендерної документації) зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідної для виконання замовлення. До довідки включається назва(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт та зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
В інформаційних довідках, що надано в складі тендерних пропозицій, ПрАТ «ХШБУ №56», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» підтвердили відповідність їх тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації.
Технічною специфікацією на послуги, що міститься в Додатку 4 до тендерної документації, наданих ПрАТ «ХШБУ №56», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» технічних специфікаціях у тендерних пропозиціях та технічній специфікації, що є додатком до договору № 56 від 26.11.2021р. передбачено виконання робіт з ущільнення грунту котками на пневмоколісному ходу масою 25т за вісім проходів по одному сліду при товщині шару 30 см.
Однак, наявність такої техніки саме з цією масою не підтверджено свідоцтвами про реєстрацію ні власної, ні орендованої техніки. В свідоцтвах про реєстрацію котків дорожних, доданих до тендерних пропозицій вищезазначених учасників, вага даних транспортних засобів значно менша (максимальна вага машини – 19,6 т).
Також, технічною специфікацією передбачено виконання робіт з буріння ям глибиною до 2,5м бурильно-крановими машинами на автомобілі, група грунтів 2. Наявність даної техніки також документально не підтверджено. Але, в Таблицях щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), наданих усіма учасниками, та доданих свідоцтвах про реєстрацію, зазначено по 2 одиниці автокранів, до технічних якостей яких входять розгрузка, погрузка, підйом та переміщення вантажів до 10 та 20 тон. Буріння ям даними машинами не здійснюється, що не відповідає технічним вимогам для виконання саме цього виду робіт.
Тобто, ПрАТ «ХШБУ №56», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» не надано в повному обсязі документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції, установленим замовником (технічним та якісним вимогам).
Однак, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників, як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, надав можливість приймати участь в аукціоні та як наслідок, ПрАТ «ХШБУ №56» визначив переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
2. Надайте пояснення, яким розпорядчим або нормативно-законодавчим актом первісно було передбачено фінансування для виконання послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно на ділянках км 0+000 – км 10+708, км 25+950 – км 49+807».
Головний державний аудитор
відділу контролю в галузі оборони,
в правоохоронних органах
та органах влади
Північно-східного офісу
Держаудитслужби Оксана ЗЮКІНА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-10 11:49:27
Пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби оприлюднений в електронній системі закупівель 05.08.2022р. у межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно на ділянках км 0+000 – км 10+708, км 25+950 – км 49+807» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-10-005508-b) надаємо пояснення.
1. Стосовно не відхилення тендерних пропозицій учасників ПрАТ «ХШБУ №56», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону повідомляємо наступне.
Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з п.2 ч.2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/ відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з умовами та вимогами додатку №2).
Згідно з пунктом 1.2.1. Додатка № 2 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Мінімальний перелік та кількість техніки та обладнання, необхідні для надання послуг (встановлено згідно з пунктом 1.2.1. Додатка № 2 до Тендерної документації).
Тобто, згідно з вимогами тендерної документації для підтвердження наявності техніки, необхідної для виконання робіт встановлено чіткий мінімальний перелік та кількість техніки та обладнання, необхідні для надання послуг, який повинен підтвердити учасник в складі тендерної пропозиції.
Із вищенаведеної вимоги чітко прослідковується, що учасник процедури закупівлі зобов’язаний надати інформацію про наявність необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у зазначеній мінімальній кількості відповідно до п. 1.2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації.
В зазначеному Мінімальному переліку та кількості техніки та обладнання, необхідних для надання послуг відсутня вимога щодо надання Учасниками в складі своїх тендерних пропозицій інформації та підтверджуючих документів наявності причіпного котка на пневмоколісному ходу масою 25 тонн та бурильно-кранової машини на автомобілі, яка виконує буріння ям глибиною до 2,5м.
Враховуючи вищевикладене, на виконання п.1, п.5 розділу ІІІ Тендерної документації та п.1.2.1. Додатку № 2 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі (ПрАТ «ХШБУ №56», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА») в складі своїх тендерних пропозицій надали в повній мірі згідно з вимогами даних пунктів тендерної документації довідки у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) та підтверджуючі документи до вказаної у довідках техніки, тим самим підтвердили свою відповідність кваліфікаційним критеріям.
Слід зазначити, що у тендерній документації замовника відсутня вимога, що зазначена учасником техніка (транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо) має бути аналогічних показників як те передбачено технічною специфікацією, яка передбачена у тендерній пропозиції.
Крім того, умовами п.6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено конкретний перелік інформації та документів, які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, із зазначенням таких.
Учасники процедури закупівлі (ПрАТ «ХШБУ №56», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА») надали у складі власних тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі у повній відповідності з умовами п.6 розділу ІІІ Тендерної документації.
Окремо хочемо акцентувати Вашу увагу на тому, що виключні підстави відхилення тендерних пропозицій учасників визначені у статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до частини 1 статті 31 Закону передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Аналізуючи частину 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та умови тендерної документації, Замовник торгів не вбачає жодних порушень в учасників процедури закупівлі , які наведені Вами у запиті на пояснення від 2022-08-05 року о 17:15 год.
Учасники процедури закупівлі (ПрАТ «ХШБУ №56», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА») підтвердили відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, їх тендерні пропозиції відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, в зв’язку з відсутністю підстав для відхилення тендерних пропозицій, учасники ПрАТ «ХШБУ №56», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» були допущені до аукціону.
2. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби стосовно яким розпорядчим або нормативно-законодавчим актом первісно було передбачено фінансування для виконання послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно на ділянках км 0+000 – км 10+708, км 25+950 – км 49+807» повідомляємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 «Деякі питання дорожнього господарства» в редакції від 17 лютого 2021 року первісно передбачено обсяг бюджетних коштів для фінансування у 2021 році об’єкту поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-18-01 Рівне – Здолбунів – Мізоч – Дубно на ділянках км 0+000 – км 10+708, км 25+950 – км 49+807 у розмірі 100,0 тис.грн. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/122-2021-%D0%BF/ed20210217#Text)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
807 324 730,00
UAH з ПДВ
|
803 159 130,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
824 270 350,00
UAH з ПДВ
|
807 000 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
831 165 000,00
UAH з ПДВ
|
807 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
803 159 130,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2021 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:13
|
ДУ_4.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 17:00
|
ДУ № 1 до Д № 56.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 16:01
|
Розрахунки ч.3.pdf | укладений |
26 листопада 2021 16:01
|
Розрахунки ч.2.pdf | укладений |
26 листопада 2021 16:01
|
Розрахунки ч.1.pdf | укладений |
26 листопада 2021 16:01
|
Договір №56.pdf | укладений |
26 листопада 2021 16:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.3.19., п.10.3., Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п. 5.1. та п.11.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 26.11.2021 - по 31.12.2023р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2023 року включно, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії Договору, керуючись п.5.5., 10.3. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у додатки до Договору: Графік надання послуг (Додаток № 3) Календарний план (Додаток № 4), та викласти їх у редакції, що додається. Додатки: Графік надання послуг (Додаток № 3); Календарний план (Додаток № 4). |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.4 п.3.19., п.10.3., Договору, п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору і термін надання послуг та викласти п.5.1., 11.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: 26.11.2021р.- 31.12.2024р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє по 31.12.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 10.3. Договору, сторони дійшли згоди: Внести зміни у додатки до Договору: Графік надання послуг (Додаток №3), Календарний план (Додаток №4) , та викласти їх в редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |