Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571446 |
Вебсайт: | http://dduvs.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Гагаріна, 26 |
Контактна особа: |
Валентина Переута +380503631658 valena3101@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2021 11:41 |
Очікувана вартість: | 23 243 984,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 116 219,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі — КЕП) банка-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 116219.92 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 15:32 |
ТД кап.ремонт корп.1 зі змінами 2.doc | |
20 вересня 2021 15:32 |
Додаток 3.docx | |
20 вересня 2021 15:32 |
Перелік внесених змін 2.docx | |
15 вересня 2021 18:21 |
Додаток 4 .xls | |
10 вересня 2021 12:24 |
Додаток 1.docx | |
10 вересня 2021 12:24 |
Додаток 2 .2 .docx | |
10 вересня 2021 12:24 |
Додаток 6.docx | |
10 вересня 2021 12:24 |
Додаток 2 .docx | |
10 вересня 2021 12:24 |
Додаток 5.doc | |
10 вересня 2021 12:24 |
Додаток 7.docx |
20 вересня 2021 15:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 вересня 2021 15:32 |
ТД кап.ремонт корп.1 зі змінами 2.doc
|
||||||
20 вересня 2021 15:32 |
Додаток 3.docx
|
||||||
20 вересня 2021 15:32 |
Перелік внесених змін 2.docx
|
||||||
15 вересня 2021 18:21 |
Додаток 4 .xls
|
||||||
10 вересня 2021 12:24 |
Додаток 1.docx
|
||||||
10 вересня 2021 12:24 |
Додаток 2 .2 .docx
|
||||||
10 вересня 2021 12:24 |
Додаток 6.docx
|
||||||
10 вересня 2021 12:24 |
Додаток 2 .docx
|
||||||
10 вересня 2021 12:24 |
Додаток 5.doc
|
||||||
10 вересня 2021 12:24 |
Додаток 7.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
UA-2021-09-10-005504-c.
За результатами оцінки тендерних пропозицій протоколом засідання тендерного комітету № 02/10/21 від 01.10.2021 року визначено ТОВ "СКС МОНОЛІТ".
ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» не може погодитися з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) та умови тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник має надати до складу тендерної пропозиції «Довідку про наявність основних будівельних машин, механізмів та устаткування», яка має містити повний перелік обладнання та машин, які будуть використовуватися при виконанні робіт на об’єкті. ТОВ "СКС МОНОЛІТ" надана довідка, яка не містить п. 8,12,23 підсумкової відомості ресурсів наданої учасником, натомість в ній наявні пункти 8,10,12,13,14,16,19,21,22,23,27,28,29,30 – які учасником не відображені в підсумковій відомості ресурсів. Даний факт свідчить про хибний показник необхідного обладнання, машин та механізмів, що є невідповідністю пропозиції тендерній документації та вказаних замовником кваліфікаційним критеріям. В п 8 підсумкової відомості ресурсів наданої учасником зазначено Автонавантажувач FIAT FL14 гусеничний, вантажопідйомність 14 т. На дану позицію учасником не надано договір оренди транспортного засобу та листа – згоди відповідно до вимог додатка 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог діючого законодавства Замовник відхиляє такого учасника процедури закупівлі на підставі п.1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», але Замовник навіть не вказав перелічену інформацію, як помилку яку необхідно виправити на протязі 24 годин, що свідчить про факт порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі зазначених у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю». В наданій ТОВ "СКС МОНОЛІТ" довідці відсутні відомості про директора Товариства, який має бути у штаті підприємства. До того ж, у Розділі 3 тендерної документації, наявна вимога підтвердження повноважень щодо підпису пропозиції у вигляді довідки у довільній формі. У складі пропозиції ТОВ "СКС МОНОЛІТ" така довідка відсутня, а у файлі з назвою «Довідка про уповноважену особу» вміст тексту п.12 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже вимогу щодо підтвердження повноважень Учасником не виконано.
3. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник має надати гарантійний лист про відсутність підстав, визначених у ч. 2 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та сплату штрафів і відшкодування збитків у добровільному порядку. У складі тендерної пропозиції ТОВ "СКС МОНОЛІТ" гарантійний лист відсутній, що є порушенням, яке має буди причиною дискваліфікації учасника, але Замовник ігнорує дане порушення.
4. У складі пропозиції ТОВ "СКС МОНОЛІТ" відсутній лист, про те що, ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об’єкту замовлення та поточних цін на них, відповідно до Розділу 3 тендерної документації.
5. Відсутня згода на обробку персональних даних відповідно Додатку 6 до тендерної пропозиції від директора Товариства.
6. Антикорупційна програма ТОВ "СКС МОНОЛІТ" не містить підпису уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до Рішення № 75 від 02.03.2017 рогу національного агентства з питань запобігання корупції «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи», що є порушенням ЗУ «Про запобігання корупції».
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принцип ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,22,28,30,32 Закону, та Конституцією України вимагаємо діяти виключно в рамках чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі» та відхилити пропозицію ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» як таку, що не відповідає умовам ТД. У разі бездіяльності замовника, ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» буде вимушене звернутись до суду та органів аудитслужби для захисту своїх прав.
Уповноважена особа –
комерційний директор ТОВ «Дніпро Регіон Буд» Голуб Д.О.
UA-2021-09-10-005504-c.
За результатами оцінки тендерних пропозицій протоколом засідання тендерного комітету № 02/10/21 від 01.10.2021 року визначено ТОВ "СКС МОНОЛІТ".
ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» не може погодитися з даним рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) та умови тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник має надати до складу тендерної пропозиції «Довідку про наявність основних будівельних машин, механізмів та устаткування», яка має містити повний перелік обладнання та машин, які будуть використовуватися при виконанні робіт на об’єкті. ТОВ "СКС МОНОЛІТ" надана довідка, яка не містить п. 8,12,23 підсумкової відомості ресурсів наданої учасником, натомість в ній наявні пункти 8,10,12,13,14,16,19,21,22,23,27,28,29,30 – які учасником не відображені в підсумковій відомості ресурсів. Даний факт свідчить про хибний показник необхідного обладнання, машин та механізмів, що є невідповідністю пропозиції тендерній документації та вказаних замовником кваліфікаційним критеріям. В п 8 підсумкової відомості ресурсів наданої учасником зазначено Автонавантажувач FIAT FL14 гусеничний, вантажопідйомність 14 т. На дану позицію учасником не надано договір оренди транспортного засобу та листа – згоди відповідно до вимог додатка 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог діючого законодавства Замовник відхиляє такого учасника процедури закупівлі на підставі п.1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», але Замовник навіть не вказав перелічену інформацію, як помилку яку необхідно виправити на протязі 24 годин, що свідчить про факт порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі зазначених у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю». В наданій ТОВ "СКС МОНОЛІТ" довідці відсутні відомості про директора Товариства, який має бути у штаті підприємства. До того ж, у Розділі 3 тендерної документації, наявна вимога підтвердження повноважень щодо підпису пропозиції у вигляді довідки у довільній формі. У складі пропозиції ТОВ "СКС МОНОЛІТ" така довідка відсутня, а у файлі з назвою «Довідка про уповноважену особу» вміст тексту п.12 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже вимогу щодо підтвердження повноважень Учасником не виконано.
3. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник має надати гарантійний лист про відсутність підстав, визначених у ч. 2 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та сплату штрафів і відшкодування збитків у добровільному порядку. У складі тендерної пропозиції ТОВ "СКС МОНОЛІТ" гарантійний лист відсутній, що є порушенням, яке має буди причиною дискваліфікації учасника, але Замовник ігнорує дане порушення.
4. У складі пропозиції ТОВ "СКС МОНОЛІТ" відсутній лист, про те що, ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об’єкту замовлення та поточних цін на них, відповідно до Розділу 3 тендерної документації.
5. Відсутня згода на обробку персональних даних відповідно Додатку 6 до тендерної пропозиції від директора Товариства.
6. Антикорупційна програма ТОВ "СКС МОНОЛІТ" не містить підпису уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до Рішення № 75 від 02.03.2017 рогу національного агентства з питань запобігання корупції «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи», що є порушенням ЗУ «Про запобігання корупції».
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принцип ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до інших учасників та порушують норми ст.ст. 3,5,11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст.ст. 3,5,8,11,18,22,28,30,32 Закону, та Конституцією України вимагаємо діяти виключно в рамках чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі» та відхилити пропозицію ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» як таку, що не відповідає умовам ТД. У разі бездіяльності замовника, ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» буде вимушене звернутись до суду та органів аудитслужби для захисту своїх прав.
Уповноважена особа –
комерційний директор ТОВ «Дніпро Регіон Буд» Голуб Д.О.
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-07-000043 ● 231922f4874d414199bdda18f0d246a2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.12.2021 № 773
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 07.12.2021 № 773
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
2. UA-2021-09-10-005504-c; 10.09.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2021-12-21-000005 ● 036c6c9c39d44eb5ac12d70557b0efa8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2021 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.12.2021 № 804
Хмельницький
Про внесення змін до наказу
№ 773 від 07.12.2021
«Про початок
моніторингу процедур закупівель»
У зв’язку із допущенням технічної помилки під час внесення даних висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-10-005504-c в електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, а саме, завантаження висновку за результатами моніторингу іншої процедури закупівлі,
НАКАЗУЮ:
Внести зміни до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області № 773 від 07.12.2021 «Про початок моніторингу процедур закупівель» шляхом виключення із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, наведеного у додатку до наказу, процедури закупівлі за номером UA-2021-09-10-005504-c.
Підстава: Доповідна записка Пушкар Н.Б.
Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.12.2021 № 805
Хмельницький
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівлі UA-2021-09-10-005504-c Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про усунення порушення На висновок Управлянні Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 23 грудня 2021 року, повідомляємо: звернення ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» за номерами ID: UA-2021-09-10-005504-c.b1 та UA-2021-09-10-005504-c.b2 з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію ТОВ «СКС МОНОЛІТ» від 11.10.2021, договір від 18.10.2021 № 215/21 були розглянуті тендерним комітетом Дніпропетровського державного університету(далі - Замовник). Відповідно до п.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник зобов’язаний на звернення учасника надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Звертаємо Вашу увагу на те, що вищезазначені звернення були опубліковані 11.10.2021р. об 15:34 та 15:55 в останній день оскарження по переможцю ТОВ «СКС МОНОЛІТ». Протокольним рішенням від 13.10.2021р. №10/10/21 було прийнято рішення відхилити вимоги ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД». Замовник мав намір вчасно оприлюднити відповідь, але нажаль технічна можливість надати відповідь через електронну систему закупівель з 12.10.2021р. у Замовника була відсутня.. В листопаді майданчик Zakupki.Prom оновив відповідний функціонал і зараз вже існує можливість відповідати на поставлені питання вимоги і після завершення періоду оскарження. З огляду на зазначене Замовник в подальшому зобов’язується не допускати випадків ненадання відповіді на звернення учасників з дотриманням строків.
2021-12-28 13:15:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО РЕГІОН БУД" |
21 500 532,00
UAH з ПДВ
|
21 500 532,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКС МОНОЛІТ" |
23 227 479,08
UAH з ПДВ
|
23 227 479,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО РЕГІОН БУД" #38360585 |
Відхилено |
21 500 532,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 14:13
|
ТОВ "СКС МОНОЛІТ" #39766763 |
Переможець |
23 227 479,08
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2023 11:13
|
ДУ №3 від 21.06.23 до договору № 215_21 від 18.10.21.pdf | зміни до договору |
22 червня 2023 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 08:58
|
ДУ № 1 від 20.12.2022 до договору № 215_21від 18.10.2021.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 15:13
|
Договор 215-21.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 15:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 215/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, |
Номер договору про закупівлю: | 215/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |