Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction of street Batozka (from Kotsyubynskoho Avenue to Akademika Yangel Street) in Vinnytsia (Classifier DK 021: 2015: 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Чумак Світлана Василівна 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of communal economy and equipping with modern amenities of the Vinnytsya town council |
National ID: | 34849106 |
Contact point: |
Chumak S. V. 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 15:16 |
Очікувана вартість: | 178 998 863,63 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 894 994,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 3% від вартості договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок р/р UA 878201720355149011000028667 МФО 820172 ДКСУ, м. Київ, код ЄДРПОУ 34849106, одержувач Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. 6.2. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави повернення Учаснику забезпечення виконання договору згідно ч. 2 ст. 27 Закону. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням підлягають перерахуванню у відповідний бюджет. 6.3. Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення договору повинен відповідати строку дії договору. В разі продовження строку дії договору, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк. 6.4. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. 6.5. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банка-гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення виконання договору про закупівлю. Ненадання банківської гарантії на виконання договору про закупівлю до його підписання буде розцінене як відмову від підписання договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника та не компенсуються замовником. |
Publication date: | 10 вересня 2021 16:41 |
Enquiries until: | 01 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 жовтня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 178 998 864 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 894 994 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов зазначених у тендерній документації та проекті договору. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21100. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2021 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2021 16:43 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).rtf | |
10 вересня 2021 16:43 |
Додаток № 1 (проект договору) .doc | |
10 вересня 2021 16:42 |
ТД .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-07-000014 ● 7b2a8b00d2354a208980bddce76c4992
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.12.2021 № 416
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-09-10-005479-b 10.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-13 14:12:08
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція вул. Батозької (від просп. Коцюбинського до вул. Академіка Янгеля) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», очікуваною вартістю 178 998 863,63 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-10-005479-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Еталон-Буд» (далі – ТОВ «Еталон-Буд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхбудматеріали», відхилення тендерної пропозиції учасника торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхбуд», визначення переможцем процедури торгів учасника торгів ТОВ «Еталон-Буд», виконання ним умов пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю, та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-15 15:58:51
Пояснення на запит
Директору
Департаменту
моніторингу закупівель
Державної аудиторської
служби України
Сергію ЧЕРНЕЗІ
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу
№ UA-M-2021-12-07-000014 із закупівлі «Реконструкція
вул. Батозької (від просп. Коцюбинського до вул. Академіка Янгеля) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 07.12.2021
Відповідно до наказу від 07.12.2021 № 416 Державної аудиторської служби України м. Київ «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Реконструкція вул. Батозької (від просп. Коцюбинського до вул. Академіка Янгеля) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2021-09-10-005479-b.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено запит на пояснення від 13.12.2021: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція вул. Батозької (від просп. Коцюбинського до вул. Академіка Янгеля) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», очікуваною вартістю 178 998 863, 63 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-10-005479-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Еталон-Буд» (далі – ТОВ «Еталон-Буд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхбудматеріали», відхилення тендерної пропозиції учасника торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхбуд», визначення переможцем процедури торгів учасника торгів ТОВ «Еталон-Буд», виконання ним умов пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю, та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України м. Київ.
Щодо надання документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір бюджетного призначення предмета закупівлі повідомляю, що наказом Мінекономрозвитку № 708 від 15.04.2020 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється Замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301. Відповідно до наказу Мінекономрозвитку № 275 від 18.02.2020 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Департаментом комунального господарства та благоустрою наказом від 20.07.2021 № 73 затверджено проектно-кошторисну документацію, яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт № 05-0403 від 15.07.2021 (копії додаються) і містить обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та визначає очікувану вартість самих робіт. Проектно-кошторисна документація по об’єкту «Реконструкція вул. Батозької (від просп. Коцюбинського до вул. Академіка Янгеля) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» реєстраційний № PD01:7260-7070-5278-3278 відповідно до вимог законодавства оприлюднена на загальнодоступному порталі державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/proj_exp_doc_detail/2697256324609082392.
Розмір бюджетного призначення передбачений рішенням Вінницької міської ради «Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2021 рік» зі змінами розміщено за посиланням https://www.vmr.gov.ua/TransparentCity/Lists/BudjMista/ShowContent.aspx?ID=167.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляю, що Департамент комунального господарства та благоустрою дотримується вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) шляхом оприлюднення інформації на веб-сайті Вінницької міської ради https://www.vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary/0ae60e40-b4a1-4449-94d4-86823f0bc0be/21/33.pdf.
Тендерний комітет Департаменту комунального господарства та благоустрою здійснює свою діяльність на підставі Положення про тендерний комітет, затверджений наказом від 24.12.2020 № 148 (копії Положення про тендерний комітет та наказу від 17.05.2021 № 48 «Про зміни в складі тендерного комітету» додаються).
Щодо виконання ТОВ «Еталон-Буд» умов пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляю наступне.
Відповідно до вимоги, зазначеної у пункті 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та оголошенні про відкриті торги, розміщених за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-10-005479-b.: «Учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії……6.4. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України…….». ТОВ «Еталон-Буд» виконав дану вимогу, надавши в паперовій формі не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії відповідно до вимог зазначених в тендерній документації та оголошені про відкриті торги (копії банківської гарантії від 29.10.2021 № 26595; довіреності від 08.02.2021; банківської ліцензії від 21.01.2019 № 240; витягу з наказу від 27.12.2019 додаються).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-15 16:14:22
додатки допояснення на запит
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Директору Департаменту моніторингу закупівель Державної аудиторської служби України Сергію ЧЕРНЕЗІ Заперечення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція вул. Батозької (від просп. Коцюбинського до вул. Академіка Янгеля) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 07.12.2021 року. Відповідно до наказу від 07.12.2021 № 416 Державної аудиторської служби України м. Київ «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Реконструкція вул. Батозької (від просп. Коцюбинського до вул. Академіка Янгеля) в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2021-09-10-005479-b. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2021-12-07-000014 від 28.12.2021. Керуючись вимогами абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає заперечення до висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України м. Київ. У констатуючій частині оприлюдненого висновку Державної аудиторської служби України м. Київ зазначено: порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Водночас, стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює чіткий та вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, що можуть бути встановлені замовником для учасника. Однак, який саме має бути критерій з переліку, закріпленого в Законі, у тій чи іншій закупівлі — це виключна компетенція кожного окремого замовника, зважаючи на специфіку предмета конкретної закупівлі. Встановлення замовником способу документального підтвердження відповідності встановленим критеріям — це також особиста компетенція замовника, адже встановлення критерію та некоректного способу його документального підтвердження, по-перше, взагалі ставить під сумнів ефективне проведення закупівлі, а по-друге, зменшить шанси економії державних коштів, що і є одним з визначальних принципів державних закупівель. Так, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до підпункту 4.3 пункту 4 розділу «Загальні положення» тендерної документації обсяг виконання робіт – згідно технічного завдання до цієї тендерної документації (додаток 2). Технічне завдання розробляється та формується на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла комплексну експертизу та отримала позитивний експертний звіт. При виготовлені проектно-кошторисної документації проектувальник керується загально прийнятими державними будівельними нормами. При підготовці пропозицій учасники керуються наявними власними/орендованими на підприємстві машинами та механізмами. При виконані робіт зазначених в технічному завдані учасник використовує взаємо замінні машини та механізми: як приклад, бульдозер можна замінити автогрейдером чи екскаватором, що ніяким чином не призведе до погіршення чи унеможливлення виконання зазначених у технічному завданні робіт. Згідно із пунктом 5.1.1.1. учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт, із зазначенням інформації про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Учасники ТОВ «Шляхбудматеріали» та БМФ «Еталон-буд» надали відповідно до вимоги довідки № 03-10-т від 07.10.2021 та № 7/6 від 07.10.2021, в яких вказана наявність (перелік) обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт, а також зазначено, що у разі необхідності учасники в обов’язковому порядку будуть залучати додатково матеріально-технічну базу (машини, механізми, устаткування також інше обладнання). Таким чином, жодна з обставин, які викладені у висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України м. Київ не є підставою для одностороннього розірвання договору про закупівлю від 29.10.2021 № 280, згідно з умовами самого договору про закупівлю та вимогами законодавства. Згідно з частиною 1 статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до частини 1 статті 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою — третьою, п’ятою статті 203 цього кодексу. Правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним (стаття 204 ЦК України). Статтею 628 ЦК України визначено зміст договору, який становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Статтею 629 ЦК України встановлено, що договір є обов’язковим для виконання сторонами. Ураховуючи викладені аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державної аудиторської служби України м. Київ, Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці повністю спростовує зауваження викладені у висновку про результати моніторингу від 28.12.2021.
2021-12-30 14:37:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ШЛЯХБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Шляхбудматеріали | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" |
176 500 000,00
UAH з ПДВ
|
175 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Шляхбудматеріали |
177 801 517,20
UAH з ПДВ
|
176 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" #41925143 |
Переможець |
175 600 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2022 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2022 12:38
|
доп. угода №538 від 06.12.2022.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2022 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2022 09:41
|
доп.угода №304 від 17.10.2022.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2022 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2022 12:22
|
доп. угода №257 від 22.09.2022.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2022 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 08:35
|
доп. угода №24 від 26.01.2022.PDF | зміни до договору |
27 січня 2022 08:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:41
|
доп. угода №388 від 20.12.2021.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2021 14:23
|
Договір 280.pdf | укладений |
29 жовтня 2021 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1/388 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №257 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у договорі |
Номер договору про закупівлю: | №280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №304 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №538 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |