Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34674154 |
Місцезнаходження: | 65022, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Косовська, 2-Д |
Контактна особа: |
Митникова Наталія Василівна +380487054883 ekotdelDMG@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 12:14 |
Очікувана вартість: | 1 948 016,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 480,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 9500,00 грн. (дев’ять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 9500,00 грн. (дев’ять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Департамент міського господарства Одеської міської ради; 65022, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; код згідно з ЄДРПОУ – 34674154; р/р UA158201720355139034022034422 ДКСУ м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець торгів вносить забезпечення виконання договору у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 % його вартості. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» № 639 від 15.12.2004 р. Банківська гарантія повинна містити: - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - повне найменування переможця торгів (принципала) юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)); - місцезнаходження (місце проживання) переможця торгів, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків)); - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - найменування замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент міського господарства Одеської міської ради; 65022, Україна, Одеська обл., м. Одеса, вул. Косовська, 2-Д; код згідно з ЄДРПОУ – 34674154; р/р UA158201720355139034022034422 ДКСУ м. Київ - найменування банку-гаранта та його адресу; - безумовність та безвідкличність гарантії; - сума гарантії є неділимою. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю (банківської гарантії), повинен бути не менше строку дії договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ –3), без зауважень | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 17:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 17:13 |
перелік внесених змін.docx | |
20 вересня 2021 17:13 |
Тендерна Документація нова редакція.docx | |
10 вересня 2021 12:56 |
Проект договору.docx | |
10 вересня 2021 12:56 |
Тендерна Документація.docx |
20 вересня 2021 17:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 вересня 2021 17:13 |
перелік внесених змін.docx
|
||||||
20 вересня 2021 17:13 |
Тендерна Документація нова редакція.docx
|
||||||
10 вересня 2021 12:56 |
Проект договору.docx
|
||||||
10 вересня 2021 12:56 |
Тендерна Документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п.3 Розділ 1. Стіни до Технічного завдання (Додаток 3 до ТД) "Ремонт штукатурки внутрішніх стін по каменю та бетону цементно-вапняним розчином, площа до 1 м2, товщина шару 20 мм",
тому загальна товщина шару має складати - 30мм.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-26-000022 ● b0d4db3f8cb2412c93db4f8d96861aed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2022 № 22-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.07.2022 № 22-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-09-10-003055-b 10.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-29 14:57:18
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 2» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-10-003055-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-08 13:39:12
пояснення
Пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 2, ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-10-003055-b.
Департамент міського господарства Одеської міської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 2» (згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-10-003055-b та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Для реалізації заходу були передбачені видатки в рамках затверджених:
- Рішення Одеської міської ради від 24 грудня 2020 року № 13-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік(iз змінами, внесеними згідно із рішенням Одеської міської ради № 384-VІII від 28 липня 2021 року) Інформація розміщена на офіційному веб-сайті за посиланням https://omr.gov.ua/;
- Паспорту бюджетної програми Інформація розміщена на офіційному веб-сайті за посиланням https://omr.gov.ua/;
- Плану використання бюджетних коштів;
- Відповідно до довідок про зміни до кошторису на 2021 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), експертного звіту та з урахуванням доведеного обсягу фінансування. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається згідно ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації. Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Також з урахуванням вимог п. 3 ч. 4 ст. 31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», що обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єкти, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - щодо кошторисної частини проектної документації. Сканкопія експертного звіту додається.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Департамент міського господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад в галузі житлово-комунального господарства, Положення про Департамент затверджене Рішенням Одеської міської ради № 295-VIII від 09.06.2021 р. завданнями та функціями департаменту міського господарства Одеської міської ради є - організація будівництва, реконструкції, модернізації, капітального ремонту і ремонтно-реставраційних робіт багатоквартирних житлових будинків, об'єктів комунального господарства, у тому числі внутрішніх інженерних мереж, об’єктів благоустрою у місті Одесі.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та не є обов’язковим.
Крім цього, на офіційному сайті Одеської міської ради у розділі «Відкрите місто» підрозділі «Публічні закупівлі» за посиланням Департамент міського господарства розміщено здійснення департаментом усіх процедур закупівель, у підрозділі «Нормативні акти» за посиланням «Рішення міської ради» опубліковано всі Рішення Одеської міської ради «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-10 17:27:16
Роз'яснення щодо висновку
У зв’язку з виникненням обставин непереборної сили, які унеможливлюють виконання зобов'язань Замовника, а саме: військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», з урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 2263-IX від 22.05.2022, яким продовжено воєнний стан в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб, що в свою чергу спричинило перебої Інтернету, Замовником було надано відповідні пояснення та документи через електронну систему закупівель 08.08.2022. У подальшому Замовник зобов'язується не допускати відповідні порушення.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-08-16 09:43:36
Роз'яснення щодо висновку
В пункті 3 "Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень) розділу ІІ "Констатуюча частина" Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі зазначено, що Управління
Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо дотримання строків надання пояснень під час проведення моіторингів процедур закупівель, як це визначено вимогами частини п’ятої статті 8 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
10.08.2022 Замовником надано пояснення стосовно встановленого порушення та у подальшому Замовник зобов'язується не допускати відповідні порушення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону) • усунуто
-
2022-08-17 16:37:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОСЬМІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА |
1 901 164,82
UAH з ПДВ
|
1 901 164,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОЗИРЄВА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА |
1 947 620,73
UAH з ПДВ
|
1 947 620,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОСЬМІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА #2100801866 |
Переможець |
1 901 164,82
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дод угода Прохоровська_2.pdf | зміни до договору |
16 червня 2023 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 15:56
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
17 травня 2023 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 15:53
|
ДУ _3 до Договору 543_23.10.21.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 10:11
|
додат угода.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 13:37
|
543 Доп.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 17:18
|
Договір | укладений |
25 жовтня 2021 17:08
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 листопада 2021 16:37
|
409 708,14 UAH | UA498201720344261026100034422 ДМГ Одеської МР |
UA573287040000026004054216231 ФОП КОСЬМІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 10.3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 543 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 4 п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України, п. 10.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 543 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 4 п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України, п. 10.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 543 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 10.3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 543 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п. 10.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 543 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |