Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2021-09-10-002153-b c2300279209c4ce0873d23da172d3f2b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сема Вікторія Юріївна

380509836786 supply@dsmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецький національний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010698
Місцезнаходження: 84404, Україна , Донецька обл., Лиман, вул. Привокзальна, 27
Контактна особа: Сема Вікторія Юріївна
380509836786
supply@dsmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 12:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2021 13:07
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Заправка картриджів на принтери Samsung SL-M2070; ML-2165 (до 100 грам, без заміни чипа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
60 штуки
Заправка картриджів на принтери Canon MF3010; MF211; MF230; MF420 та принтери HPLaserJet (до 100грам, без заміни чипа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
30 штуки
Відновлення картриджу на принтери Samsung SL-M2070; ML-2165
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Донецьк, бульвар Машинобудівників,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
30 штуки
Відновлення картриджу на принтери Canon MF3010; MF211; MF230; MF420 та принтери HPLaserJet
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
2 штуки
Заправка картриджу Canon LBP 351х/ LBP352х Canon 039
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
1 штуки
Відновлення картриджу на принтери Canon LBP 351х/ LBP352х Canon 039
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
4 штуки
Заправка (туби) на принтери Xerox Work Centre 7225
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
2 штуки
Відновлення (драм-юніту) на принтери Xerox Work Centre 7225
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
2 штуки
Чистка бункера Xerox Work Centre 7225
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бульвар Машинобудівників,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2021 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2021 11:36
Додаток 5 Проєкт договору.docx
10 вересня 2021 11:36
ОГОЛОШЕННЯ.docx.doc
10 вересня 2021 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2021 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2021 11:36
Додаток 5 Проєкт договору.docx
10 вересня 2021 11:36
ОГОЛОШЕННЯ.docx.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ” 31 791,36
UAH з ПДВ
21 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" 32 700,00
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2021 11:29
Копія_Опис до Статуту.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
16. Роз'яснення.pdf
30 вересня 2021 11:29
16. Роз'яснення.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
Атестат виробництва.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
Копія Витяг з ЄДР 20.09.2021.pdf
30 вересня 2021 11:29
№43+акти_копія.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія Виписка з ЄДР.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія Баланс 2020 рік.pdf
30 вересня 2021 11:29
15. Паспорт виробника.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія Витяг ПДВ.pdf
30 вересня 2021 11:29
№ 07-10+акт+відгук_копія.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
08. Наявість обладнанння.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія Відомості з ЄДР.pdf
30 вересня 2021 11:29
№15-19В відгук.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
№43+акти_копія.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
№15-19В відгук.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія Виписка з ЄДР.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
№15-19B+акти_копія.pdf
30 вересня 2021 11:29
01. Проект договору.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
Копія 4ОПП.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія Баланс 2020 рік.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
№43 відгук.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія_Опис до Статуту.pdf
30 вересня 2021 11:29
№ 07-10+акт+відгук_копія.pdf
30 вересня 2021 11:29
06. Дозвіл, ліцензія.pdf
30 вересня 2021 11:29
15. Паспорт виробника.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
01. Проект договору.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія Довідка з ЄДР.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія Відомості з ЄДР.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
14. Цінова пропозиція.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
Копія Довідка з ЄДР.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
Атестат виробництва.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія Витяг ПДВ.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
Договір утилізація_акт.pdf
30 вересня 2021 11:29
11. Відповідність послуг.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія Статуту.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
Лист щодо сертифікації.pdf
30 вересня 2021 11:29
18. СЦ.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
Копія Статуту.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія 4ОПП.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
№43 відгук.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
14. Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2021 11:29
Копія Наказу, протоколу.pdf
30 вересня 2021 11:29
№15-19B+акти_копія.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
17. Роз'яснення.pdf
30 вересня 2021 11:29
06. Дозвіл, ліцензія.pdf.p7s
30 вересня 2021 11:29
18. СЦ.pdf
30 вересня 2021 11:29
17. Роз'яснення.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ”

ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ”
#16285789
Відхилено 21 999,60
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 13:52
ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"
#3250007077
Переможець 22 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2021 14:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2021 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"
#3250007077
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 13:05
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 11:58
Протокол № 4 про внесення змін.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 11:38
Договір №180 від 19.10.2021.pdf укладений
19 жовтня 2021 11:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів на принтери Samsung SL-M2070; ML-2165 (до 100 грам, без заміни чипа) 60 штуки 100,00
UAH
Заправка картриджів на принтери Canon MF3010; MF211; MF230; MF420 та принтери HPLaserJet (до 100грам, без заміни чипа) 60 штуки 100,00
UAH
Відновлення картриджу на принтери Samsung SL-M2070; ML-2165 30 штуки 100,00
UAH
Відновлення картриджу на принтери Canon MF3010; MF211; MF230; MF420 та принтери HPLaserJet 30 штуки 100,00
UAH
Заправка картриджу Canon LBP 351х/ LBP352х Canon 039 2 штуки 300,00
UAH
Відновлення картриджу на принтери Canon LBP 351х/ LBP352х Canon 039 1 штуки 500,00
UAH
Заправка (туби) на принтери Xerox Work Centre 7225 4 штуки 400,00
UAH
Відновлення (драм-юніту) на принтери Xerox Work Centre 7225 2 штуки 400,00
UAH
Чистка бункера Xerox Work Centre 7225 2 штуки 250,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 листопада 2021 10:51
8 300,00 UAH UA348201720343191001200000594
ДНМУ
UA653355480000026007053612406
Тамбовцев О.О.
Оплачений
17 листопада 2021 11:58
9 500,00 UAH UA348201720343191001200000594
ДНМУ
UA653355480000026007053612406
Тамбовцев О.О.
Оплачений
20 грудня 2021 12:42
4 200,00 UAH UA348201720343191001200000594
ДНМУ
UA653355480000026007053612406
Тамбовцев О.О.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів на принтери Samsung SL-M2070; ML-2165 (до 100 грам, без заміни чипа) 60 штуки 100,00
UAH
Заправка картриджів на принтери Canon MF3010; MF211; MF230; MF420 та принтери HPLaserJet (до 100грам, без заміни чипа) 60 штуки 100,00
UAH
Відновлення картриджу на принтери Samsung SL-M2070; ML-2165 30 штуки 100,00
UAH
Відновлення картриджу на принтери Canon MF3010; MF211; MF230; MF420 та принтери HPLaserJet 30 штуки 100,00
UAH
Заправка картриджу Canon LBP 351х/ LBP352х Canon 039 2 штуки 300,00
UAH
Відновлення картриджу на принтери Canon LBP 351х/ LBP352х Canon 039 1 штуки 500,00
UAH
Заправка (туби) на принтери Xerox Work Centre 7225 4 штуки 400,00
UAH
Відновлення (драм-юніту) на принтери Xerox Work Centre 7225 2 штуки 400,00
UAH
Чистка бункера Xerox Work Centre 7225 2 штуки 250,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 000,00
UAH