Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road Т-19-13 Romny - Lipova Dolina- Trostyanets'- Mezenivka km 133+920 – km 152+323 and km 152+535 – km 155+780 (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій 380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Ovcharenko Sergiy 380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 10:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 350 651 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 506 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі ): – 1 753 255 , 00 грн. ; Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки №2628 від 14.12.2020 та Положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Сумській області; Код ЄДРПОУ 24014538 Адреса: вул. Роменська, буд.79/2, м. Суми, 40002 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1753255 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпеченням виконання договору про закупівлю є банківська гарантія у розмірі 1% вартості договору. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення зазначеного у пункті 6.1. забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасника, з настанням відповідних наслідків. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Publication date: | 10 вересня 2021 10:01 |
Enquiries until: | 01 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 жовтня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 350 651 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 506 510 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Згідно умов проекту договору до тендерної документації | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Згідно умов проекту договору до тендерної документації | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2021 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2021 17:00 |
ПУБЛ ТД ПСР Т-19-13 133-155 ЗМІНИ.doc | |
27 вересня 2021 17:00 |
Публ Перелік змін 27.09.1.docx | |
10 вересня 2021 09:58 |
ПУБЛ ТД ПСР Т-19-13 133-155 повтор.doc | |
10 вересня 2021 09:58 |
договір.docx | |
10 вересня 2021 09:58 |
забезп. пропозиція.docx | |
10 вересня 2021 09:58 |
забезп.договору.docx |
27 вересня 2021 17:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2021 17:00 |
ПУБЛ ТД ПСР Т-19-13 133-155 ЗМІНИ.doc
|
|||
27 вересня 2021 17:00 |
Публ Перелік змін 27.09.1.docx
|
|||
10 вересня 2021 09:58 |
ПУБЛ ТД ПСР Т-19-13 133-155 повтор.doc
|
|||
10 вересня 2021 09:58 |
договір.docx
|
|||
10 вересня 2021 09:58 |
забезп. пропозиція.docx
|
|||
10 вересня 2021 09:58 |
забезп.договору.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 08 листопада 2021 15:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-19-000065 ● dd2947acc1d6479ab2613743aa1949b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2022 11:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2021-09-10-001673-c 10.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-25 15:33:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-10-001673-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі приватним підприємством «Будгарант-7» вимог пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору підряду № 51С-2021 від 30.12.2021 відповідно до додаткової угоди № 1 від 16.02.2022 до цього договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-28 11:37:29
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2021-09-10-001673-c
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 18.07.2022 року № 144 Департаментом моніторингу закупівель здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2021-09-10-001673-c.
25.07.2022 року Державною аудиторською службою України сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляю наступне.
1. Технічні характеристики предмета закупівлі визначені проектною документацією по обʼєкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780».
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до кошторисної частини проектної документації по обʼєкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780» з урахуванням позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини відповідної проектної документації.
Договір про надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 є довгостроковим та передбачає виконання робіт протягом 2021-2023 років. При цьому, розмір бюджетного призначення на 2022 рік був визначений відповідно до постанови КМУ від 19.01.2022 року №65 та складав 100 000,00 грн.
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) САД у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.ukravtodor.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Разом з тим, повідомляю, що у лютому 2022 року хакерської атаки зазнав сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua та, зокрема, сторінка Служби автомобільних доріг у Сумській області, де був розділ, в якому протягом 2020-2022 років заповнювалась інформація щодо публічних закупівель, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інша суспільно важлива інформація.
Через хакерську атаку зазначена інформація уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Зберегти інформація вдалося лише частково завдяки резервним копіям 2019 року. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування. Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація буде поступово заново заповнюватись.
Тож станом на дату подання цих пояснень зазначене унеможливлює надання конкретного посилання на сторінку власного веб-сайту, де Замовником було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення закупівлі, яка є предметом моніторингу.
3. Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії у розмірі 1% вартості договору.
Так, переможцем ПП «Будгарант-7» на адресу САД у Сумській області супровідним листом №116 від 29.12.2021 року надано оригінал банківської гарантії №25110/21-ГВ від 24.12.2021 року. Копії відповідних документів додаються до цього пояснення.
4. Відповідно до постанови КМУ №65 від 19.01.2022 року обсяг фінансування обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 на 2022 рік складав 100 000,00 грн. На 2022 рік обсяг фінансування по обʼєкту доведено підряднику в межах цієї постанови КМУ. Таким чином, у звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по даному обʼєкту, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторонами за договором №51С-2021 від 30.12.2021 року продовжено дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2023 року шляхом підписання додаткової угоди.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-23 14:29:12
Про оскарження до суду наданого висновку
Матеріали надіслані Укрпоштою 23.08.2022 р. № 4000202460954
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку від 11.08.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-10-001673-c Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 18.07.2022 року № 144 Департаментом моніторингу закупівель здійснено моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2021-09-10-001673-c, за результатами проведення якого 11.08.2022 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-10-001673-c (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. САД у Сумській області детально опрацьовано та проаналізовано зазначений Висновок. Однак, САД у Сумській області вважає висновок незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаються до нього аргументовані заперечення. Контролюючий орган вбачає порушення Замовником, яке полягає у не відхиленні тендерної пропозиції ПП «Будгарант-7», зазначаючи у Висновку, що учасником процедури закупівлі підтверджено наявність у нього досвіду з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями лише в обсязі 76 846,00 м2, що менше обсягу 132 760,0 м2, встановленого тендерною документацією (далі за текстом - ТД) . Так, Замовником у тендерній документації на закупівлю, що була предметом моніторингу, встановлено до учасників закупівлі вимогу на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п. 5.1.3 розділу Інструкція з підготовки ТД для підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформацію про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Додатку 3 та з підтверджуючими документами. Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити Учасник для наявності досвіду виконання аналогічного договору, зокрема, влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями – 132 760,0 м2. Тобто, умови ТД передбачають можливість учасникам надати на підтвердження досвіду обсяги будь-яких робіт з переліку сучасних технологій. На запитання до процедур закупівель (UA -2021-04-15-04308-b та UA-2021-03-24-003904-b) за аналогічними кваліфікаційними вимогами Замовником роз’яснено, що під влаштуванням нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями маються на увазі виконання робіт / надання послуг відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 та ВБН В.2.3-218-545:2009. Національний стандарт України «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з камʼяних матеріалів» ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 поширюється на влаштування неукріплених та укріплених конструктивних шарів основ, додаткових шарів основ і шарів покриттів дорожнього одягу з природних та шлакових кам'яних матеріалів при новому будівництві, реконструкції та ремонтах автомобільних доріг загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4. Відповідно до п. 5.1 ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 в залежності від технології влаштування шари дорожнього одягу влаштовуються згідно з цим стандартом, поділяють на: - неукріплені шари основи, додаткової основи та покриття, які влаштовують з не оброблених в'яжучим кам'яних матеріалів методом заклинки чи з сумішей, а також з застосуванням кам'яних матеріалів у суміші з маломіцними матеріалами осадових гірських порід (далі - маломіцні матеріали); - шари основи, додаткової основи та покриття, які влаштовують з кам'яних матеріалів, у тому числі з застосуванням кам'яних матеріалів у суміші з маломіцними матеріалами, з обробкою неорганічним в'яжучим; - шари основи, додаткової основи та покриття, які влаштовують з кам'яних матеріалів, у тому числі з застосуванням кам'яних матеріалів у суміші з маломіцними матеріалами, з обробкою органічним в'яжучим; - шари основи з активних шлаків; - шари основи, які влаштовують із щебеневих матеріалів, укріплених цементом у верхній частині шару шляхом обробки цементно-піщаною сумішшю відповідно до додатка А. Пунктом 3.3.1 Національного стандарту України «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг» ДСТУ Б В.2.7-30:2013 складовими сумішей є матеріали – щебінь та дрібні заповнювачі у складі сумішей. Згідно з п. 4.1.5.3 ДСТУ Б В.2.7-30:2013 залежно від призначення суміші поділяють на види за номерами, зокрема, С4, С5, С6, С7, С8, С9, С10 – для основ та/або для додаткових шарів основ дорожніх одягів (у тому числі дренуючих, морознозахисних тощо) згідно з таблицею 7. Відповідно до таблиці 1 ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 марка матеріалу 20 (М-20) використовується при проектуванні і будівництві шарів основи дорожнього одягу автомобільних доріг різних категорій. Таким чином, висуваючи у тендерній документації вимогу щодо підтвердження учасником наявності у нього досвіду з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями, Замовник не обмежив учасника у тому, якими саме сучасними технологіями міг бути виконаний даний вид робіт. На виконання вимог тендерної документації, учасник ПП «Будгарант-7» у складі своєї тендерної пропозиції подав довідку №90-19 від 07.10.2021 року з інформацією про виконання аналогічного договору, якою підтвердив наявність у нього досвіду з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями в обсязі 209 415,64 м2, що значно перевищує обсяги, які вимагав підтвердити Замовник, а саме: • Влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ з будь-яких сучасних технологій за договором 1Пс-ДД/2281 від 21.04.2020 року – 76 846,00 м2 (додатково підтверджено відповідною довідкою інспектора САД у Сумській області, види робіт – влаштування шарів основи (С5, С7, М-20); • Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером за договором №9Пс-Д/2281 від 10.09.2020 року – 3 938,00 м2 (додатково підтверджено відповідною довідкою інспектора САД у Сумській області, види робіт – влаштування шарів основи (С5, С7, М-20); • Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші С5 автогрейдером за договором №03-24/20-141 від 31.08.2020 року – 17 530,04 м2; • Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші С-7 із скельних гірських порід та відходів сухого магнітного збагачення залізних кварцитів автогрейдером за договором №03-24/20-141 від 31.08.2020 року – 52 175,00 м2; • Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші С-7 укріпленої цементом асфальтоукладачем за договором №03-24/20-141 від 31.08.2020 року – 58 926,60 м2. Таким чином, учасником ПП «Будгарант-7» підтверджено наявність у нього досвіду з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ сучасними технологіями, а саме: маркою матеріалу 20 (М-20), що відповідає таблиці 1 ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 та номерами сумішей С5 та С7, що відповідає п. 4.1.5.3 ДСТУ Б В.2.7-30:2013. Виходячи з вищевикладеного, висновок Держаудитслужби від 11.08.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-10-001673-c містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області, яке полягає у не відхиленні тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону. Додатки: 1. Копії довідок інженерів технічного нагляду САД у Сумській області про обсяги виконаних робіт за договорами 1Пс-ДД/2281 від 21.04.2020 року та №9Пс-Д/2281 від 10.09.2020 року (2 арк.). 2. Витяг з Національного стандарту України «Настанова з влаштування шарів дорожнього одягу з камʼяних матеріалів» ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 (11 арк.). 3. Витяг з Національного стандарту України «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг» ДСТУ Б В.2.7-30:2013 (6 арк.).
2022-08-17 13:17:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в Сумському окружному адміністративному суді Справа № 480/5525/22 від 29.08.2022 р. |
Дата публікації: | 05 вересня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 480/5525/22 |
Дата відкриття провадження: | 29 серпня 2022 |
Документи:
30 вересня 2022 10:22
|
Електронний підпис |
30 вересня 2022 10:22
|
Електронний підпис |
05 вересня 2022 09:24
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДГАРАНТ-7" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
AzVirt MMC | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2021 16:25
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДГАРАНТ-7" |
322 598 919,00
UAH з ПДВ
|
322 598 919,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
350 590 000,00
UAH з ПДВ
|
350 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160 |
Переможець |
322 598 919,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 15:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 15:32
|
Скан ДУ 5 51С БГ7 291223 розрив.pdf | укладений |
03 січня 2024 15:32
|
Скан ДУ 5 51С БГ7 291223 розрив.pdf | укладений |
03 січня 2024 15:32
|
Скан ДУ 5 51С БГ7 291223 розрив.pdf | укладений |
03 січня 2024 15:31
|
Скан ДУ 5 51С БГ7 291223 розрив.pdf | укладений |
03 січня 2024 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 14:44
|
51С 16.02.PDF | зміни до договору |
16 лютого 2022 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 13:58
|
Scan 51С-2021 30.12.PDF | укладений |
30 грудня 2021 13:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни – Липова Долина – Тростянець - Мезенівка на ділянках км 133+920 – км 152+323 та км 152+535 – км 155+780, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1.1. Продовжити дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2023 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступних редакціях: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – з дати укладання договору – протягом 2021-2023 років в межах будівельного сезону та за сприятливих погодних умов»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині виконання робіт – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 1.2. У назві Додатку №1 до Договору цифри «2021-2022» замінити на цифри «2021-2023». Сторони дійшли згоди: 2. Викласти підпункт 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 322 598 919,00 грн., в тому числі по роках: 2021 рік – 0 грн. 2022 рік – 97 920,00 грн.; 2023 рік – 322 500 999,00 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 51C-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 грудня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з настанням обставин, зазначених в пункті 8.1 розділу VIII Договору, а саме – війна, та неможливістю надання Підрядником послуг за умовами Договору, в т.ч. по розділу ІІІ Договору, відповідно до абзацу 2 пункту 11.1 розділу ХІ Договору, розірвати Договір з дати укладення цієї додаткової угоди. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. |