Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери в комплекті
Очікувана вартість
394 000,00 UAH
UA-2021-09-10-001355-a b635deca071a4755be96ccf54476478a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петраш Ірина Володимирівна

+380312672599 zakvetbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 40314229
Місцезнаходження: 88015, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Минайська 39 а
Контактна особа: Петраш Ірина Володимирівна
+380312672599
zakvetbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області, відповідно до покладених на нього зобов’язань та для забезпечення належного функціонування та виконання покладених завдань на Головне управління двічі оголошувало відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери в комплекті), проте дані закупівлі відмінялася двічі відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України „Про публічні закупівлі”. Зокрема: 23.06.2021 року електронною системою закупівель було автоматично відмінено процедуру відкриті торги на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери в комплекті), оголошеної 07.06.2021 року згідно рішення тендерного комітету від 07.06.2021р. (Протокол засідання №48) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-07-001804-a) у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Процедуру відкриті торги за вищевказаним предметом закупівлі, оголошену 12.07.2021 року згідно рішення тендерного комітету від 12.07.2021 року (Протокол засідання №57) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-12-001473-b), електронною системою 28.07.2021 року відмінено вдруге через відсутність достатньої кількості учасників. Згідно п.1 ч.2 ст.40 Закону України „Про публічні закупівлі”, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації, Замовником застосовується переговорна процедура закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене та з метою дотримання вимог діючого законодавства, тендерний комітет вважає за доцільне здійснити закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери в комплекті) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з ФОП Беде А.М. , відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України „Про публічні закупівлі”, а саме, було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації. Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021
Оскарження наміру укласти договір: 21 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


категорія: орган державної влади, місце знаходження: 88015, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Минайська, 39 а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Персональні комп’ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Минайська, 39 а, м. Ужгород, Закарпатська область, 88015, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Договором здійснюється у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем відповідних грошових сум на поточний рахунок Продавця протягом п’яти банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі/видаткової накладної Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

10 вересня 2021 12:12
Електронний підпис
10 вересня 2021 12:09
UA-2021-07-12-001473-b-report.pdf
10 вересня 2021 12:09
UA-2021-06-07-001804-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Беде Антон Михайлович
#2919816237
Переможець 394 000,00
UAH
10 вересня 2021 12:16

Документи

10 вересня 2021 12:16
Електронний підпис
10 вересня 2021 12:15
Протокол результатів.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2021 12:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Беде Антон Михайлович
#2919816237
394 000,00
UAH
Документи

Документи

10 вересня 2021 12:16
Електронний підпис
10 вересня 2021 12:15
Протокол результатів.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 13:23
Договір 176.pdf укладений
21 вересня 2021 13:19
Договір.pdf укладений
21 вересня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 15:20
Дод угода 1 до догов.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 15:17

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 вересня 2021 15:03
394 000,00 UAH UA498201720343181001200094235
ГУ Держпродспоживслужби в Закарп.обл.
UA603052990000026009043600706
ФОП Беде Антон Михайлович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 394 000,00
UAH