Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери в комплекті
Очікувана вартість
394 000,00 UAH
UA-2021-09-10-001355-a ● b635deca071a4755be96ccf54476478a
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 40314229 |
Місцезнаходження: | 88015, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Минайська 39 а |
Контактна особа: |
Петраш Ірина Володимирівна +380312672599 zakvetbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області, відповідно до покладених на нього зобов’язань та для забезпечення належного функціонування та виконання покладених завдань на Головне управління двічі оголошувало відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери в комплекті), проте дані закупівлі відмінялася двічі відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України „Про публічні закупівлі”. Зокрема: 23.06.2021 року електронною системою закупівель було автоматично відмінено процедуру відкриті торги на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери в комплекті), оголошеної 07.06.2021 року згідно рішення тендерного комітету від 07.06.2021р. (Протокол засідання №48) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-07-001804-a) у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Процедуру відкриті торги за вищевказаним предметом закупівлі, оголошену 12.07.2021 року згідно рішення тендерного комітету від 12.07.2021 року (Протокол засідання №57) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-12-001473-b), електронною системою 28.07.2021 року відмінено вдруге через відсутність достатньої кількості учасників. Згідно п.1 ч.2 ст.40 Закону України „Про публічні закупівлі”, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації, Замовником застосовується переговорна процедура закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене та з метою дотримання вимог діючого законодавства, тендерний комітет вважає за доцільне здійснити закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери в комплекті) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з ФОП Беде А.М. , відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України „Про публічні закупівлі”, а саме, було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації. Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 12:16 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
категорія: орган державної влади, місце знаходження: 88015, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Минайська, 39 а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Персональні комп’ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88015, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Минайська, 39 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Договором здійснюється у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем відповідних грошових сум на поточний рахунок Продавця протягом п’яти банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі/видаткової накладної | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
10 вересня 2021 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2021 12:09 |
UA-2021-07-12-001473-b-report.pdf | |
10 вересня 2021 12:09 |
UA-2021-06-07-001804-a-report.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Беде Антон Михайлович #2919816237 |
Переможець |
394 000,00
UAH
|
10 вересня 2021 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 15:20
|
Дод угода 1 до догов.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 13:23
|
Договір 176.pdf | укладений |
21 вересня 2021 13:19
|
Договір.pdf | укладений |
21 вересня 2021 12:07
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 вересня 2021 15:03
|
394 000,00 UAH | UA498201720343181001200094235 ГУ Держпродспоживслужби в Закарп.обл. |
UA603052990000026009043600706 ФОП Беде Антон Михайлович |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |