Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Електричні побутові прилади» код 39710000-2 ДК 021:2015
(посудомийна машина)
Очікувана вартість
936 273,50 UAH
UA-2021-09-10-001031-c ● 57a4e0f7b63447479f544941fecb3308
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02141973 |
Вебсайт: | http://sevgoroo.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Павло Іванович Дерека +380500323046 derekapaulll815@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2021 14:48 |
Очікувана вартість: | 936 273,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 681,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, що не може бути перевірений, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто з дати автоматичного розкриття частини тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 28088.21 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Професійна посудомийна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2021
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 10:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 10:24 |
Перелік змін.docx.p7s | |
20 вересня 2021 10:24 |
ТД Посудомийна машина.docx | |
20 вересня 2021 10:24 |
Перелік змін.docx | |
20 вересня 2021 10:23 |
ПД Посудомийна машина.docx |
20 вересня 2021 10:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2021 10:24 |
Перелік змін.docx.p7s
|
|||
20 вересня 2021 10:24 |
ТД Посудомийна машина.docx
|
|||
20 вересня 2021 10:24 |
Перелік змін.docx
|
|||
20 вересня 2021 10:23 |
ПД Посудомийна машина.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 13 вересня 2021 13:16
Дата відповіді: 16 вересня 2021 08:10
Добрий день, чи повинні входити в комплект посудомийної машини столи завантаження- розвантаженння
Відповідь: Доброго дня! Технічні характеристики вказані в Додатку № 2, учасники готують свої пропозиції до встановлених технічних характеристик.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-10-001031-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39537875
Дата подання: 28 жовтня 2021 15:56
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
ВИМОГА
Шановний, Замовнику!
Своїм рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гамаюн-Груп» (Протокол № 222 від 26 жовтня 2021 року) Вами вчинено щонайменше два суттєвих порушення, а саме:
-Порушено вимоги п.16 статті 29 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»;
-Порушено вимоги підпунктів 4 та 8 пункту 1 Розділу ІІІ власної тендерної документації.
Зважаючи на це зазначаємо, що Ви порушуєте основні принципи здійснення закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачають: «добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» та вимагаємо скасувати Ваше безпідставне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гамаюн-Груп».
В разі ігнорування нашої вимоги будемо ВИМУШЕНІ звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою на Ваше нехтування Законом та положеннями власної тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Шановний, Замовнику!
Своїм рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гамаюн-Груп» (Протокол № 222 від 26 жовтня 2021 року) Вами вчинено щонайменше два суттєвих порушення, а саме:
-Порушено вимоги п.16 статті 29 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі»;
-Порушено вимоги підпунктів 4 та 8 пункту 1 Розділу ІІІ власної тендерної документації.
Зважаючи на це зазначаємо, що Ви порушуєте основні принципи здійснення закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачають: «добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» та вимагаємо скасувати Ваше безпідставне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гамаюн-Груп».
В разі ігнорування нашої вимоги будемо ВИМУШЕНІ звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою на Ваше нехтування Законом та положеннями власної тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2021 11:30
Шановний Учаснику! Замовником було прийнято рішення відповідно до чинного законодавства.
Дійсно, Ви маєте право звернутися до органу оскарження, АМК України зі скаргою.
Орган оскарження у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг повинен розмістити в електронній системі закупівель рішення щодо прийняття скарги до розгляду. Строк розгляду скарги органом оскарження становить 10 робочих днів з дати початку розгляду скарги, який може бути аргументовано продовжено органом оскарження до 20 робочих днів.
Також повідомляємо, що строк поставки товару, відповідно до примірного договору та умов Тендерної документації до 05.11.2021 року.
Дійсно, Ви маєте право звернутися до органу оскарження, АМК України зі скаргою.
Орган оскарження у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг повинен розмістити в електронній системі закупівель рішення щодо прийняття скарги до розгляду. Строк розгляду скарги органом оскарження становить 10 робочих днів з дати початку розгляду скарги, який може бути аргументовано продовжено органом оскарження до 20 робочих днів.
Також повідомляємо, що строк поставки товару, відповідно до примірного договору та умов Тендерної документації до 05.11.2021 року.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-10-001031-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Торговий дім "С-Проф", Код ЄДРПОУ:39031869
Дата подання: 01 листопада 2021 12:54
Дата подання: 01 листопада 2021 12:54
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (надалі – Замовник) було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю: «Електричні побутові прилади» код 39710000-2 ДК 021:2015 (посудомийна машина), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-10-001031-c.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» (надалі – Скаржник) код ЄДРПОУ 39031869 виявило бажання взяти участь у даній процедурі закупівлі та відповідності до умов Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
За результатами розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника (Протокол № 221 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25 жовтня 2021 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП та електрону печатку (у разі наявності) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Електронна банківська гарантія подається у вигляді електронного файлу у візуальній формі (зазвичай, з розширенням *.PDF) з розширенням для перевірки накладення КЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України.
Учасником, було надано файл «Fwd_ Гарантія G0921_0770 ТОВ ТД С-ПРОФ.zip», який містить електронний документ щодо наявності банківської гарантії. На зазначений файл учасником окремо не було накладено КЕП, що вимагалося умовами Тендерної документації.
Під час перевірки вказаного файлу, наявний документ «Пiдписаний_Договiр_G0921-0770-G» в якому відсутні підписи сторін. Була звернута увага на те, що решта документів, які мають відношення до банківської гарантії безпосередньо мають підпис та печатку уповноваженої особи, представника банку – гаранта. В самому Договорі-заяві щодо надання гарантії зазначено, що підписання цього Договору – заяви можливе шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису. Оскільки вказаний файл не має накладеного кваліфікованого електронного підпису та не підписаний власноручно двома сторонами, не можна встановити, чи дійсний зазначений договір. Враховуючи вище зазначені обставини, Замовник вважає, що надана банківська гарантія не відповідає вимогам, що визначені Замовником.»
Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують принципи здійснення закупівель, які закріплені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність
Стосовно відхилення Скаржник повідомляє наступне –
Відповідно до ч. 1. статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до ч. 1. статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до п. 1.1. Розділу I Тендерної документації Тендерна пропозиція (пропозиція) – тендерна пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог Тендерної документації у вигляді електронного документа (документів) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями в електронній системі закупівель, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в Тендерній документації, та завантаження файлів з інформацією та/або документами, що вимагаються замовником у Тендерній документації. Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу, зокрема оприлюднених листів інформативного характеру щодо роз’яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Учасники закупівлі повинні дотримуватись етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно затвердженої Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників в участі в публічних закупівлях.
Відповідно до пункту 3 Розділу III Тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, що не може бути перевірений, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості закупівлі.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 120 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто з дати автоматичного розкриття частини тендерної пропозиції.
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національногобанку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями).
У тексті гарантії має бути посилання на тендерну документацію (із зазначенням дати затвердження) та оголошення по даній закупівлі (із посиланням на номер у центральній базі даних електронної системи закупівель «Прозорро»).
Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену у цьому пункті, при виникненні обставин, зазначених у пункті 3 цього ж розділу; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повну або скорочену назву учасника (для фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків).
Банківська гарантія також має містити:
• - назву документа: «Гарантія» / «Банківська гарантія» / «Тендерна гарантія» / «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»;
• - номер, дату та місце складання;
• - суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
• - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження;
• - назву та адресу банку-гаранта;
• - реквізити замовника (бенефіціара).
Гарантія повинна містити твердження про відсутність випадків несплати банком – гарантом коштів за гарантією (ями) на вимогу (и) Замовника (бенефіціара), яку (і) було своєчасно висунуто Замовником (бенефіціаром) до банку – гаранту відповідно до умов зазначеної (их) гарантії (й).
Повне грошове забезпечення (покриття) не видається учаснику в якості надання (відкриття) кредитної лінії банком-гарантом. Дана умова повинна міститись в тексті банківської гарантії.
Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію.
До банківської гарантії додаються копії банківських документів: ліцензія НБУ; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо) завірені банком.
На електронній банківській гарантії бажано зазначення програмного комплексу, за допомогою якого накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Електронна банківська гарантія подається у вигляді електронного файлу у візуальнйі формі (зазвичай, з розширенням *.PDF) з розширенням для перевірки накладення КЕП (зазвичай, з розширенням *.p7s) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України.
Відповідно до п.1. Розділу III Тендерної документації Учасник повинен накласти КЕП та електрону печатку (у разі наявності) на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа).
За таких умов Документації саме електронні документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, повинні містити КЕП та електрону печатку.
У складі Пропозиції Учасника ТОВ «Торговий дім «С-Проф» містяться файли, що мають відношення до банківської гарантії, зокрема:
- «Підписаний_210903_Dovirenist_Kovalenko_5764-K-O_Zavirena.pdf»
- «Підписаний_210903_Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf»
- «Підписаний_210903_Zgoda_PersonalniDani_Kovalenko.pdf»
- «Підписаний_Гарантія_G0921-0770-GL_tender.pdf»
- «Підписаний_ Довідка про надання гарантії.pdf».
Надавши зазначені документи Скаржник повністю виконав вимоги п. 3 розділу ІІІ Тендерної документації, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Замовник під час відхилення пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «С-Проф» не взяв до уваги те, що документ (файл «Пiдписаний_Договiр_G0921-0770-G_Zayava.pdf») є договором про надання банківських послуг та не має відношення до тендерної пропозиції учасника, оскільки не вимагався вимогами тендерної документації.
Окрім того Скаржник наголошує, що при перевірці файлу «Пiдписаний_Договiр_G0921-0770-G_Zayava.pdf» на сайті центрально засвідчуваного органу (https://czo.gov.ua), наявні електроні підписи сторін, а також якщо у Замовника виникли сумніви, що надана в електронному вигляді інформація від Учасника не відповідає дійсності, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, керуючись частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», відтак Замовник не може стверджувати, що надана банківська гарантія Скаржником не відповідає вимогам, що визначені Замовником.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області порушив при розгляді тендерних пропозицій учасників основні принципи, закріплені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» є реальним учасником ринку кухонного обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2021 09:33
рішення від 03.11.2021 № 24854.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2021 09:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2021 № 25520.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2021 15:21
рішення від 12.11.2021 № 25520.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2021 12:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано у повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 22 листопада 2021 11:16
Номер скарги: UA-2021-09-10-001031-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:41930148
Дата подання: 01 листопада 2021 15:46
Дата подання: 01 листопада 2021 15:46
СКАРГА
щодо незаконного рішення про відхилення пропозиції
ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО»
СКАРГА
щодо незаконного рішення про відхилення пропозиції
ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО», яке вчинене тендерним комітетом Управління освіти Сєвєродонецької
міської Військово-цивільної адміністрації
Сєвєродонецького району Луганської області
за предметом закупівлі: «Електричні побутові прилади» Код 39710000-2 ДК 021:2015 (посудомийна машина), згідно ідентифікатора оголошення UA-2021-09-10-001031-c, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі)
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 10 вересня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «Електричні побутові прилади» Код 39710000-2 ДК 021:2015 (посудомийна машина), згідно ідентифікатора оголошення UA-2021-09-10-001031-c, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 936273,50 грн. з ПДВ. Замовником закупівлі виступає Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області
(надалі – «Замовник»).
Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 27.09.2021р. 23:59 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
28 вересня 2021р. о 14:48 год. відбувся аукціон вказаної закупівлі, який завершився цього ж дня о 16:11 год.
У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники:
№ з/п НАЙМЕНУВАННЯ УЧАСНИКІВ ЦІНА ПРОПОЗИЦІЇ
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМІНІОН ТРЕЙДІНГ УКРАЇНА" LTD 696 600,00 грн з ПДВ
2 ТОВ "РЕСТЕКВІП" 835 900,00 грн з ПДВ
3 ТОВ "ЮНІСТКОМ" 815 400,00 грн з ПДВ
4 ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП" 619 380,00 грн з ПДВ
5 ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" 830 000,00 грн з ПДВ
6 ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" 845 645,00 грн з ПДВ
7 ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" 795 690,00 грн з ПДВ
8 ТОВ "Торговий дім "С-Проф"
745 200,00 грн з ПДВ
9 Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" 784 080,00 грн з ПДВ
10 Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" 918 000,00 грн з ПДВ
11 ФОП "ОКОВІТОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА" 933 590,00 грн з ПДВ
12 ФОП "ГОЛОВАЧ ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 936 273,00 грн з ПДВ
25 жовтня 2021 року тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО», що оформлено Протоколом № 220, оскільки в складі тендерної пропозиції не надано технічний паспорт на запропоноване обладнання.
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних причин:
-Згідно п. 3.7. Додатку № 1 Тендерної документації Учасники мають надати наступні документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: технічний паспорт на пропонуємий товар, інструкція з експлуатації.
ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» в тендерній пропозиції заявлено посудомийну машину купольного типу МПУ-700-01, виробник ВАТ «Гродторгмаш», Республіка Білорусь.
Для підтвердження відповідності технічних якісних, кількісних та інших характеристик, вказаних в пояснювальній записці за вих. № 23/09-35 від 23.09.2021 р. про технічні характеристики запропонованого товару вимогам замовника ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» в складі тендерної пропозиції надано інструкцію з експлуатації зазначеної моделі. Єдиним документом виробника посудомийної машини МПУ-700-01, який містить всю інформацію щодо технічних, якісних та інших вимог замовника є інструкція з експлуатації. Технічний паспорт як окремий документ, що містить технічні та якісні характеристики посудомийної машини виробником не передбачений. Скаржником надано довідку за вих. № 23/09-26 від 23.09.2021 р., в якій зазначено, що ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» надає в складі тендерної пропозиції інструкцію з експлуатації, в якій наявна вся інформація щодо відповідності запропонованого обладнання вимогам Замовника, оскільки паспорт на обладнання виробником посудомийної машини, що є предметом тендерної пропозиції не передбачений, тому в складі тендерної пропозиції учасником не надається.
Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен у тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством
Відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій через причини, які від нього не залежать, то він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам (із обґрунтуванням свого рішення).
В законодавстві України відсутнє нормативне визначення поняття технічного паспорта, тому надання іншого документа, передбаченого виробником та сформованого відповідно до вимог законодавства, що є його аналогом, не може бути порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» в складі тендерної пропозиції була надана вся документально підтверджена інформація, необхідна Замовнику для визначення відповідності запропонованого Скаржником обладнання установленим вимогам Замовника щодо предмету закупівлі.
З огляду на вищезазначене, на наш погляд Замовник незаконно відхилив нашу пропозицію, яка відповідає умовам Тендерної документації до закупівлі.
Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти цінову пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів.
Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду.
На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника торгів повністю скасувати своє рішення щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО» згідно оприлюдненого протоколу № 220 від 25.10.2021 р., у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації;
3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених Замовником під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі.
ДОДАТКИ:.
1. Протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУДПРОМ ДНІПРО»№ 220 від 25.10.2021р.
2. Пояснювальна записка № 23/09-35 від 23.09.2021 р.
3. Інструкція з експлуатації на посудомийну машину МПУ-700-01
4. Довідка щодо паспорту № 23/09-26 від 23.09.2021 р.
Решта документів розміщенні в системі електронних закупівель «Prozorro» на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua за ідентифікатором закупівлі № UA-2021-09-10-001031-c
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2021 10:16
рішення від 03.11.2021№24837.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2021 10:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2021 №25557.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2021 13:43
рішення від 12.11.2021№25557.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2021 12:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано у повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 22 листопада 2021 11:17
Номер скарги: UA-2021-09-10-001031-c.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД", Код ЄДРПОУ:32739728
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (надалі – Замовник) здійснює закупівлю відкритих торгів за предметом закупівлі: «Електричні побутові прилади» код 39710000-2 ДК 021:2015 (посудомийна машина) з ідентифікатором: UA-2021-09-10-001031-c.
Серед переліку заявлених тендерних пропозицій є ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" (надалі – Скаржник) код ЄДРПОУ 32739728, однак замовником здійснено оцінку тендерних пропозицій та дискваліфіковано нашу тендерну пропозицію протокольним рішенням №247 від 08.12.2021 року й визначено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" протоколом № 253 від 08.12.2021 року.
Скаржник повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника та вважає визначення переможця неправомірним і таким, що порушує основні принципи здійснення закупівель, які закріплені у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Підставами для оскарження виступають:
1. Порушення ч. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Розділу І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ тендерної документації.
Скаржник повідомляє, що вимогами тендерної документації: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, у разі якщо ним під час подання тендерної пропозиції не дотримані вимоги Документації до перекладу та його підпису.
У той же час, на підтвердження вимог п.1.3 ч.1 Додатку 1 тендерної документації Учасники мають підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, шляхом подання:
- Копії документів що підтверджують трудові відносини з Учасником на працівників зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" надає у складі тендерної пропозиції файл «Трудові книжки.pdf». Документ складається зі скан-копій трудових книжок працівників Учасника та містить записи іноземною мовою у книжках на:
- Гамезо Віктор Валентинович;
- Деречинський Дмитро Анатолійович;
- Тимко Олександр Михайлович;
- Іванов Андрій Олександрович.
Дані цих працівників вказані у колонці номер 3 Довідки №21 від 27.09.2021 року «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, якімають необхідні знання та досвід».
Додатково надаємо скрін з екрану:
Відтак, Учасник порушив порядок складання тендерної пропозиції та мав надати автентичний переклад з іноземної на українську мову, що суперечить вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Відсутність гарантійного листа передбаченого п.4.1. Додатку №1 тендерної документації.
Згідно вимог п.4.1. Додатку №1 тендерної документації: «На пiдтвердження учaсник у складі тендерної пропозиції мaє нaдaти гaрaнтiйний лиcт в дoвiльнiй фoрмi про те, що учaсник гaрaнтує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або у випадку невиконання та неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором по даній закупівлі у строки та в обсягах передбачених у відповідності до положень проекту договору.».
Зазначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд", що суперечить вказаним вимогам.
3. Надання банківської гарантії з порушенням порядку її оформлення та складання.
Вимогами тендерної документації у ч. 3 Розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ передбачено надання банківської гарантії Учасником у складі тендерної пропозиції. На виконання вищевказаних вимог ТОВ "Фауна Гранд" надає у складі тендерної пропозиції банківську гарантію №Г/2021/1068-02 від 27 вересня 2021 року видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРИСТАЛБАНК».
У той же час, у тендерній документації (ч.3 Розділу ІІІ) є вимога щодо порядку оформлення та складання та затверджених форм банківських гарантій:
- Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями).
Відповідно до Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 гарантія повинна містити, зокрема, дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини.
Пунктом 3 вказаної Постанови: базові відносини - відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія.
Відповідно до п.31 ст.1 Закону: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Це ж саме міститься у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», де вказано, що обовʼязковими реквізитами для складання гарантії є: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Скаржник наголошує, що Замовником були внесені зміни до тендерної документації, що підтверджується історією змін:
Враховуючи наведене:
- є затверджена протокольним рішенням тендерна документація: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи Протокол №199 Від «10» вересня 2021 року П.ДЕРЕКА;
- та є Зміни до тендерної документації «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи Протокол № 201 Від «__» _________ 2021 року П. ДЕРЕКА.
У абз.2 ч.2 ст.24 Закону вказано: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.».
Це визначення розмежовує поняття змін та первинного документу з якого виникають базові відносини.
Тобто, банківська гарантія ТОВ "Фауна Гранд" №Г/2021/1068-02 від 27 вересня 2021 року видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРИСТАЛБАНК» містить посилання тільки на зміни до тендерної документації, що суперечить вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Скрін з банківської гарантії надаємо:
Отже, надана банківська гарантія оформлена з порушенням вимог тендерної документації та нормативно-правових актів, внаслідок чого таку тендерну пропозицію потрібно відхилити.
Прийнявши рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Фауна Гранд" Замовник торгів Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області порушує основні принципи здійснення Закупівель, які передбачені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- добросовісна конкуренція серед учасників.
Враховуючи вищенаведена та положення ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» та Конституції України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області скасувати повідомлення про намір на Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" № 253 від 08.12.2021 року та провести повторну оцінку тендерних пропозицій Учасників.
Директор ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" Фурманюк Роман Петрович
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-09-10-001031-c.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД", Код ЄДРПОУ:32739728
Дата подання: 17 грудня 2021 16:11
Дата подання: 17 грудня 2021 16:11
СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (надалі – Замовник) здійснює закупівлю відкритих торгів за предметом закупівлі: «Електричні побутові прилади» код 39710000-2 ДК 021:2015 (посудомийна машина) з ідентифікатором: UA-2021-09-10-001031-c.
Серед переліку заявлених тендерних пропозицій є ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" (надалі – Скаржник) код ЄДРПОУ 32739728, однак замовником здійснено оцінку тендерних пропозицій та дискваліфіковано нашу тендерну пропозицію протокольним рішенням №247 від 08.12.2021 року й визначено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" протоколом № 253 від 08.12.2021 року.
Скаржник повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника та вважає визначення переможця неправомірним і таким, що порушує основні принципи здійснення закупівель, які закріплені у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Підставами для оскарження виступають:
1. Порушення ч. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Розділу І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ тендерної документації.
Скаржник повідомляє, що вимогами тендерної документації: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, у разі якщо ним під час подання тендерної пропозиції не дотримані вимоги Документації до перекладу та його підпису.
У той же час, на підтвердження вимог п.1.3 ч.1 Додатку 1 тендерної документації Учасники мають підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, шляхом подання:
- Копії документів що підтверджують трудові відносини з Учасником на працівників зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" надає у складі тендерної пропозиції файл «Трудові книжки.pdf». Документ складається зі скан-копій трудових книжок працівників Учасника та містить записи іноземною мовою у книжках на:
- Гамезо Віктор Валентинович;
- Деречинський Дмитро Анатолійович;
- Тимко Олександр Михайлович;
- Іванов Андрій Олександрович.
Дані цих працівників вказані у колонці номер 3 Довідки №21 від 27.09.2021 року «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, якімають необхідні знання та досвід».
Додатково надаємо скрін з екрану:
Відтак, Учасник порушив порядок складання тендерної пропозиції та мав надати автентичний переклад з іноземної на українську мову, що суперечить вимогам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Відсутність гарантійного листа передбаченого п.4.1. Додатку №1 тендерної документації.
Згідно вимог п.4.1. Додатку №1 тендерної документації: «На пiдтвердження учaсник у складі тендерної пропозиції мaє нaдaти гaрaнтiйний лиcт в дoвiльнiй фoрмi про те, що учaсник гaрaнтує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або у випадку невиконання та неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором по даній закупівлі у строки та в обсягах передбачених у відповідності до положень проекту договору.».
Зазначений документ відсутній у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд", що суперечить вказаним вимогам.
3. Надання банківської гарантії з порушенням порядку її оформлення та складання.
Вимогами тендерної документації у ч. 3 Розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ передбачено надання банківської гарантії Учасником у складі тендерної пропозиції. На виконання вищевказаних вимог ТОВ "Фауна Гранд" надає у складі тендерної пропозиції банківську гарантію №Г/2021/1068-02 від 27 вересня 2021 року видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРИСТАЛБАНК».
У той же час, у тендерній документації (ч.3 Розділу ІІІ) є вимога щодо порядку оформлення та складання та затверджених форм банківських гарантій:
- Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями).
Відповідно до Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 гарантія повинна містити, зокрема, дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини.
Пунктом 3 вказаної Постанови: базові відносини - відносини між принципалом та бенефіціаром, які виникають на підставі договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов'язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія.
Відповідно до п.31 ст.1 Закону: тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Це ж саме міститься у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», де вказано, що обовʼязковими реквізитами для складання гарантії є: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Скаржник наголошує, що Замовником були внесені зміни до тендерної документації, що підтверджується історією змін:
Враховуючи наведене:
- є затверджена протокольним рішенням тендерна документація: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи Протокол №199 Від «10» вересня 2021 року П.ДЕРЕКА;
- та є Зміни до тендерної документації «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи Протокол № 201 Від «__» _________ 2021 року П. ДЕРЕКА.
У абз.2 ч.2 ст.24 Закону вказано: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.».
Це визначення розмежовує поняття змін та первинного документу з якого виникають базові відносини.
Тобто, банківська гарантія ТОВ "Фауна Гранд" №Г/2021/1068-02 від 27 вересня 2021 року видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРИСТАЛБАНК» містить посилання тільки на зміни до тендерної документації, що суперечить вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями). Скрін з банківської гарантії надаємо:
Отже, надана банківська гарантія оформлена з порушенням вимог тендерної документації та нормативно-правових актів, внаслідок чого таку тендерну пропозицію потрібно відхилити.
Прийнявши рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Фауна Гранд" Замовник торгів Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області порушує основні принципи здійснення Закупівель, які передбачені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- добросовісна конкуренція серед учасників.
Враховуючи вищенаведена та положення ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» та Конституції України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника Управління освіти Сєвєродонецької міської Військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області скасувати повідомлення про намір на Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" № 253 від 08.12.2021 року та провести повторну оцінку тендерних пропозицій Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2021 10:49
Рішення від 21.12.2021 №28044.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2021 10:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 30 12 2021 № 28754.pdf
Дата публікації: 31 грудня 2021 12:35
Рішення від 30.12.2021 №28754.pdf
Дата публікації: 05 січня 2022 16:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМІНІОН ТРЕЙДІНГ УКРАЇНА" LTD |
696 600,00
UAH з ПДВ
|
489 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕСТЕКВІП" |
835 900,00
UAH з ПДВ
|
490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП" |
619 380,00
UAH з ПДВ
|
548 294,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" |
830 000,00
UAH з ПДВ
|
548 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" |
845 645,00
UAH з ПДВ
|
609 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" |
795 690,00
UAH з ПДВ
|
679 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий дім "С-Проф" |
745 200,00
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" |
784 080,00
UAH з ПДВ
|
739 854,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮНІСТКОМ" |
815 400,00
UAH з ПДВ
|
744 994,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" |
918 000,00
UAH з ПДВ
|
918 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОКОВІТОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА" |
933 590,00
UAH з ПДВ
|
933 590,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГОЛОВАЧ ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
936 273,00
UAH з ПДВ
|
936 273,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМІНІОН ТРЕЙДІНГ УКРАЇНА" LTD #22573966 |
Рішення скасоване |
489 999,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 10:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 вересня 2021 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" #39537875 |
Рішення скасоване |
739 854,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 10:52
|
|
ТОВ "РЕСТЕКВІП" #41047380 |
Рішення скасоване |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 10:52
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" #37214342 |
Рішення скасоване |
918 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 10:52
|
|
ТОВ "ЮНІСТКОМ" #42137930 |
Рішення скасоване |
744 994,80
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 10:52
|
|
ФОП "ОКОВІТОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА" #2844713047 |
Рішення скасоване |
933 590,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 10:52
|
|
ТОВ "Торговий дім "С-Проф" #39031869 |
Рішення скасоване |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 10:52
|
|
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" #41930148 |
Рішення скасоване |
679 999,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 10:52
|
|
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" #42346980 |
Рішення скасоване |
609 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 10:52
|
|
ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" #32739728 |
Рішення скасоване |
548 300,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 10:52
|
|
ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП" #42865651 |
Рішення скасоване |
548 294,40
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 10:52
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМІНІОН ТРЕЙДІНГ УКРАЇНА" LTD #22573966 |
Відхилено |
489 999,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 08:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 листопада 2021 00:00
|
ТОВ "РЕСТЕКВІП" #41047380 |
Відхилено |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2021 08:35
|
|
ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП" #42865651 |
Відхилено |
548 294,40
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 08:19
|
|
ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" #32739728 |
Відхилено |
548 300,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 08:24
|
|
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" #42346980 |
Відхилено |
609 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 08:32
|
|
ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" #41930148 |
Відхилено |
679 999,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 09:13
|
|
ТОВ "Торговий дім "С-Проф" #39031869 |
Відхилено |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 10:03
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" #39537875 |
Відхилено |
739 854,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 10:34
|
|
ТОВ "ЮНІСТКОМ" #42137930 |
Відхилено |
744 994,80
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 10:50
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" #37214342 |
Переможець |
918 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 16:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 січня 2022 08:34 |
Кінець періоду оскарження: | 21 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 січня 2022 08:34 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із тим, що на дану закупівлю було виділено кошти з державного бюджету місцевим бюджетам ( субвенція), яка була передбачена на 2021 рік відмінити закупівлю оскільки кошти на дану закупівлю на 2022 рік не передбачено |
Документи:
10 січня 2022 08:34
|
Електронний підпис |
10 січня 2022 08:33
|
Протокол скасування 10012022.pdf |