Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гусенична стрічка 675-35-сб9 (675-35-сб123- 2 шт) з комплектом ЗІП або АСПП 675-35-сб9 разом із ЗІП
Очікувана вартість
4 453 000,00 UAH
UA-2021-09-10-000065-a cc41d2d38a1041e88ed643d9c5660696
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Соловей Вікторія Іванівна

0674026019 SOLOVEI@ZHBTZ.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКИЙ БРОНЕТАНКОВИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 07620094
Вебсайт: http://www.zhbtz.com
Місцезнаходження: 12441, Україна , Житомирська обл., Житомир, 12441, Житомирська обл., Житомирський район, селище міського типу Новогуйвинське, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ НАРОДІВ, будинок 1
Контактна особа: Соловей Вікторія Іванівна
0674026019
SOLOVEI@ZHBTZ.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021 08:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2021 13:00
Очікувана вартість: 4 453 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35420000-4: Частини транспортних засобів військового призначення


Продукція повинна бути новою, не нижче І категорії, що не була у використанні. Продукція закуповується для потреб МОУ. Обов’язково надати документ який засвідчує хімічний склад матеріалів, з яких виготовлено траки, болти, скоби, пальці, гума тощо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комп.
Гусенична стрічка 675-35-сб9 (675-35-сб123- 2 шт) з комплектом ЗІП або АСПП 675-35-сб9 разом із ЗІП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2021
ДК 021:2015: 35420000-4 — Частини транспортних засобів військового призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія з моменту поставки Продукції та підписання Видаткової накладної, але не раніше за дату реєстрації Постачальником відповідної Податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Можлива дострокова оплата продукції Покупцем. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідальність Замовника за порушення умов Договору
Дата подання: 11 вересня 2021 14:30
Дата відповіді: 13 вересня 2021 08:03
Наданий шаблон Договору покликаний захистити права державного підприємства у першу чергу від постачальників неякісної продукції, а також порушень строків поставки. Однак Постачальник, як інша рівноправна сторона Договору, беручи на себе зобов'язання по здійсненню поставки на умовах післяплати (крім того надає забезпечення Договору додатковими коштами) та розуміючи усі ризики та можливі величезні штрафи ,покладені на нього Замовником, має право на "зеркальну" відповідальність з боку Замовника за порушення термінів розрахунків. Крім того для уникнення можливих зловживань під час складання акту вхідного контролю Постачальник повинен мати право бути у складі комісії , яка здійснює вхідний контроль. Врахування у Договорі даних вимог, жодним чином не порушує права державного підприємства, а навпаки надає обом сторонам впевненість у намірах добросовісно виконувати свої обо'язки покладені на них Договором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашого тендеру. Оплата за поставлену Продукцію здійснюється відповідно до підписаного Договору (специфікації). Постачальник продукції може бути присутнім при здійсненні вхідного контролю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"АКТИВ СПЕЦ ПРОМ" 4 453 000,00
UAH
4 453 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"АКТИВ СПЕЦ ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"АКТИВ СПЕЦ ПРОМ"
#38443933
Переможець 4 453 000,00
UAH
08 жовтня 2021 11:01

Документи

08 жовтня 2021 11:01
Електронний підпис
08 жовтня 2021 11:01
Рішення №428.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"АКТИВ СПЕЦ ПРОМ"
#38443933
4 453 000,00
UAH
Документи

Документи

08 жовтня 2021 11:01
Електронний підпис
08 жовтня 2021 11:01
Рішення №428.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 11:41
Договір №298 актив спец пром.pdf укладений
09 листопада 2021 11:41
Банківська гарантія від 08.11.2021 Актив спец пром.txt укладений
09 листопада 2021 11:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Гусенична стрічка 675-35-сб9 (675-35-сб123- 2 шт) з комплектом ЗІП або АСПП 675-35-сб9 разом із ЗІП 10 комп. 445 300,00
UAH