Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція частини будівлі «колишньої їдальні» під адміністративну будівлю та центр надання адміністративних послуг за адресою: Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, 3» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
19 796 767,40 UAH
UA-2021-09-09-013255-c ● bb3cc81c088540a8850ff2be935416e0
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КАРОЛІНО-БУГАЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04527307 |
Вебсайт: | https://karolino-bugazka-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 67844, Україна , Одеська обл., с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, 1 |
Контактна особа: |
Євген Григорович Іваній +380949955245 karolino-bugaz-sovet@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2021 21:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2021 13:15 |
Очікувана вартість: | 19 796 767,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 197 967,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до статті 25 Закону Замовник (надалі за цим пунктом – Бенефіціар, замовник) має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерної пропозицій. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником (надалі за цим пунктом – Принципал, учасник) забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення пропозиції складає 98 983,00 грн. (Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Гарантія має набувати чинності з дня її надання. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 98983 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Валюта забезпечення виконання договору - є гривня. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є : Учасник-Переможець завантажує відповідний документ про сплату, оригінал платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів, як забезпечення виконання договору на відповідному електронному майданчику. Розмір забезпечення виконання договору становить 2,0 відсотка від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція частини будівлі «колишньої їдальні» під адміністративну будівлю та центр надання адміністративних послуг за адресою: Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, 3» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67844, Україна, Одеська область, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, 3, Білгород-Дністровський р-н,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс надається на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та підлягає обов’язковому зарахуванню Підрядником в залік майбутніх платежів Замовника. Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів; | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2021 21:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2021 21:44 |
Додаток_1-3.pdf | |
09 вересня 2021 21:44 |
Додаток_4-6.pdf | |
09 вересня 2021 21:44 |
Тендерна_документацiя.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Корупційний звязок між Замовником, учасником фаворитом та іншими =ОПГ
Дата подання: 17 вересня 2021 14:00
Дата відповіді: 21 вересня 2021 10:51
Доброго дня. Шановна уповноважена особа, під час проведення даних відкритих торгів із залученням «фахівців – шахраїв консультантів», які узгодили дії із Вами представником держави щодо визначення претендента та збирають його пакет документів. Але Ви хоча б самостійно візьміть та проанізуйте ваші вимоги документації до вимог законодавства. Привіт, АБ «ЮЛІЯ КОВАЛЬЧУК ТА ПАРТНЕРИ», Мацоле Свете та Лере.
Звертаю увагу всіх заочувальних осіб, які хочуть перемогти у даних відкритих торгах – підготую документи, які 100% будуть відповідати вимогам цієї документації. Можете звертатися на електрону пошту victory2021t@gmail.com.
Правоохоронні органи та контролюючи органи коли буде обрано переможця торгів ПРОСИМО вивчити його пакет документів на відповідність всім вимогам та встановити корупційну складову.
Замовник, поясність в чому річ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний (-а) учаснику закупівлі чи консультанте у сфері закупівель! За результатами розгляду Вашого звернення уповноважена особа Кароліно-Бугазької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області повідомляє про наступне:
Відповідно до вимог частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації (!!!) та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (!!!). Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Звертаю Вашу увагу, що за змістом Вашого повідомлення відсутнє звернення до замовника торгів з приводу надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації та/або вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру, відсутнє нормативно-правове обґрунтування з посиланням на конкретні вимоги тендерної документації, що містять корупційну складову (на Вашу думку) та взагалі відсутнє змістовне формулювання мети самого звернення до замовника.
Додатково повідомляю, що враховуючи попередній «зміст» тексту, на запитання «Замовник, поясність в чому річ?» уповноважена особа не має можливості надати змістовну відповідь на дане, можливо, «риторичне» питання.
Крім того, доводжу до Вашого відома, що положеннями пункту 5 частини першої статті 1 Закону встановлено визначення поняття «веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу)», зокрема - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі (!!!), проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
Таким чином, веб-портал Уповноваженого органу не є веб-сервісом для проведення «самореклами» або «передавання привітів».
Враховуючи вищезазначене, Кароліно-Бугазька сільська рада Білгород-Дністровського району Одеської області повідомляє про відсутність змістовних підстав для задоволення вимог, викладених Вашому зверненні та бажає вдалих закупівель!
Відповідно до вимог частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації (!!!) та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (!!!). Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Звертаю Вашу увагу, що за змістом Вашого повідомлення відсутнє звернення до замовника торгів з приводу надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації та/або вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру, відсутнє нормативно-правове обґрунтування з посиланням на конкретні вимоги тендерної документації, що містять корупційну складову (на Вашу думку) та взагалі відсутнє змістовне формулювання мети самого звернення до замовника.
Додатково повідомляю, що враховуючи попередній «зміст» тексту, на запитання «Замовник, поясність в чому річ?» уповноважена особа не має можливості надати змістовну відповідь на дане, можливо, «риторичне» питання.
Крім того, доводжу до Вашого відома, що положеннями пункту 5 частини першої статті 1 Закону встановлено визначення поняття «веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу)», зокрема - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі (!!!), проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
Таким чином, веб-портал Уповноваженого органу не є веб-сервісом для проведення «самореклами» або «передавання привітів».
Враховуючи вищезазначене, Кароліно-Бугазька сільська рада Білгород-Дністровського району Одеської області повідомляє про відсутність змістовних підстав для задоволення вимог, викладених Вашому зверненні та бажає вдалих закупівель!
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-10-06-000001 • 7e5a8775cc4b44199d0193f0522b4655
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-10-06
•
09:14
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Припускаємо наявність порушення у сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо провести моніторинг процедури закупівлі та встановити порушення:
при проведенні відкритих торгів у системі електронних закупівель ProZorro замовником КАРОЛІНО-БУГАЗЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ на закупівлю — предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція частини будівлі «колишньої їдальні» під адміністративну будівлю та центр надання адміністративних послуг за адресою: Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Кароліно-Бугаз, вул. Приморська, 3» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи),
ідентифікатор закупівлі / оголошення № UA-2021-09-09-013255-c.
Суть порушеного питання:
Вважаємо, що замовник вчинив такі порушення:
— невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Оскільки тендерна пропозиція учасника ( ТОВ "БЕНЕБІЛД") не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; та підлягає відхиленню відповідно до ч. 2. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Учасником ТОВ "БЕНЕБІЛД" не було подано в складі тендерної пропозиції документ з посиланням на номер оголошення, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника. (порушення ч. 1. Роз. 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації).
2. Тендерна пропозиція учасника не містить лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. (порушення ч. 2. Роз. 3. тендерної документації ).
3. Тендерна пропозиція учасника не містить гарантійного листа Учасника з інформацією, що техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, які не перебувають під забороною відчуження, арештом, заставою та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою та не мають обмежень в користуванні. (Порушення Додаток 1 до тендерної документації).
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕНЕБІЛД" |
19 646 847,16
UAH з ПДВ
|
19 646 847,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
19 796 700,00
UAH з ПДВ
|
19 796 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕНЕБІЛД" #41054665 |
Переможець |
19 646 847,16
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2021 14:47
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2021 10:06 |
Кінець періоду оскарження: | 22 жовтня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 22 жовтня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | невідповідність технічного завдання в тендерній документації проектно-кошторисній документації |
Документи:
11 жовтня 2021 10:06
|
Електронний підпис |
11 жовтня 2021 09:19
|
Протокол 3.pdf |