Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іміглюцераза 400 ОД)
Очікувана вартість
259 651 673,10 UAH
UA-2021-09-09-012777-c a4df8d036d704710b6b206f866583193
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Іміглюцераза 400 ОД)» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєні електронною системою закупівель: UA-2021-04-27-004777-b; UA-2021-05-28-011302-b) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі (сформовані в ЕСЗ звіти додаються):
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-27-004777-b/print/report/pdf;
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-28-011302-b/print/report/pdf.
На підставі цього, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021 18:13
Оскарження наміру укласти договір: 20 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8406 одиниця
Іміглюцераза 400 ОД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33693000-4 — Інші лікарські засоби
МНН: Imiglucerase

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

09 вересня 2021 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
САНОФІ-АВЕНТІС ХАНГЕРІ КОМЕРШИАЛ ЕНД СЬОРВІСІН ПРАЙВЕТ КОМПАНІ ЛТД
#01-10-043308
Переможець 259 651 673,10
UAH з ПДВ
09 вересня 2021 18:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2021 18:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
САНОФІ-АВЕНТІС ХАНГЕРІ КОМЕРШИАЛ ЕНД СЬОРВІСІН ПРАЙВЕТ КОМПАНІ ЛТД
#01-10-043308
259 651 673,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2022 15:00
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2022 09:35
ДУ 2 до 09-288-10-2021.pdf зміни до договору
29 квітня 2022 09:34
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 15:15
ДУ 1 до 09-288-10-2021.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 14:07
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 13:15
09-288-10-2021.pdf укладений
19 жовтня 2021 13:14

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 листопада 2021 11:46
259 651 673,10 UAH UA878201720343280002000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA343223130000029004770852890
АТ "Укрексiмбанк"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону уклали цю Додаткову угоду №1 про наступне: 1.1 Керуючись пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору, з урахуванням листа ПОСТАЧАЛЬНИКА про продовження співпраці, гарантії виконання зобов’язань та у зв’язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «01 грудня 2021 року» замінити цифрами та словами «30 квітня 2022 року»; 1.1.2 У п.10.1 Договору цифри та слова «31 грудня 2021 року» замінити цифрами та словами «30 травня 2022 року». 1.2 З урахуванням листа постачальника про допущену технічну помилку Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: у пунктах 2, 4 специфікації до Договору (Додаток 1 до Договору) слова «Цирезим 400 ОД» замінити словами «Церезим 400 ОД» 1.3 Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 09/288-10/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону уклали цю Додаткову угоду №2 про наступне: 1.1 Керуючись пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору та з урахуванням листа постачальника про продовження співпраці та у зв’язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «30 квітня 2022 року» замінити цифрами та словами «31 травня 2022 року»; 1.1.2 У п.10.1 Договору цифри та слова «30 травня 2022 року» замінити цифрами та словами «30 червня 2022 року». 1.2 Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 09/288-10/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2021 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 259 651 673,10
UAH