Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб
Очікувана вартість
116 000,00 UAH
UA-2021-09-09-012496-c c5f619ea31e244439fc9fd060de0a012
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Григорівна Созанська

+380313121388 internat_32@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МУКАЧІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03188530
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачеве, вул. Королеви Єлізавети, буд. 32
Контактна особа: Марія Григорівна Созанська
+380313121388
internat_32@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2021 17:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2021 17:19
Очікувана вартість: 116 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронна банківська гарантія, термін дії- не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3400 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: розмір - 5%, умови надання - не пізніше дати укладення договору про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі. Надається в паперовому вигляді без використання електронної системи.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


закупівля здійснюється через перерозподіл коштів, які було заплановано на закупівлю інших предметів закупівлі і фінансування інших видатків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3970 кілограми
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачеве, вул. Королеви Єлізавети, буд. 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
3970 кілограми
Хліб житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачеве, вул. Королеви Єлізавети, буд. 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронна банківська гарантія, термін дії- не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій

Сума забезпечення: 3400 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
розмір - 5%, умови надання - не пізніше дати укладення договору про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі. Надається в паперовому вигляді без використання електронної системи.
09 вересня 2021 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2021 17:28
Лист згода.docx
09 вересня 2021 17:28
форма цінова пропозиція,технічні вимоги хліб нові.docx
09 вересня 2021 17:28
Оголошення хліб нова процедура.docx
09 вересня 2021 17:28
Проєкт договору хліб новий.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2021 17:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Кузик ІВ 115 924,00
UAH з ПДВ
115 924,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 вересня 2021 14:14
Електронний підпис
19 вересня 2021 14:12
14.Довідка довкілля.pdf
19 вересня 2021 14:12
4. ІПН Кузик (коп ).pdf
19 вересня 2021 14:12
2.1. Якісні посвідчення.pdf
19 вересня 2021 14:12
10. Довідка працівники.pdf
19 вересня 2021 14:12
21. Загальні відомості.pdf
19 вересня 2021 14:12
23. Проєкт договору.pdf
19 вересня 2021 14:12
15. Експертний висновок.pdf
19 вересня 2021 14:12
5. Паспорт Кузик 2021 (коп).pdf
19 вересня 2021 14:12
1. Цінова.pdf
19 вересня 2021 14:12
2.Техумови.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кузик ІВ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кузик ІВ
#2788418185
Переможець 115 924,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2021 13:15

Документи

21 вересня 2021 13:15
Електронний підпис
21 вересня 2021 13:14
протокол хліб новий.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2021 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кузик ІВ
#2788418185
115 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2021 13:15
Електронний підпис
21 вересня 2021 13:14
протокол хліб новий.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 17:26
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 16:18
Дод.уг 3 (хліб).zip зміни до договору
27 січня 2022 16:18
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:54
Дод.уг №2.zip зміни до договору
31 грудня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:42
001.jpg зміни до договору
29 грудня 2021 17:41
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 15:44
Договір 167.zip укладений
22 вересня 2021 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з зменшенням потреб
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 105 522,08
UAH