Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка у геоінформаційній системі.
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-09-09-012225-c ● b3fb497c503347c8afcd9cf4f9867784
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ватутінської міської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 04060832 |
Місцезнаходження: | 20250, Україна , Черкаська обл., місто Ватутіне, вулиця Дружби будинок 8 |
Контактна особа: |
Красюк Альона Сергіївна +380474061362 vmr.buhgalteria@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2021 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2021 17:09 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2021 13:05 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка у геоінформаційній системі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20251, Україна, Черкаська область, м.Ватутіне, пр.Дружби, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2021 08:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2021 08:21 |
перелік змін.docx | |
27 вересня 2021 08:21 |
ТД_НГО (нова редакція).docx | |
24 вересня 2021 16:10 |
протокол.PDF | |
24 вересня 2021 16:10 |
Додаток_3_Квалiфiкацiйнi_критерii (нова редакція)docx.docx | |
20 вересня 2021 16:50 |
Додаток_5_Технiчне_завдання (нова редакція).docx | |
20 вересня 2021 16:50 |
Додаток_2_Договiр(нова редакція).docx | |
20 вересня 2021 16:45 |
протокол.PDF | |
20 вересня 2021 16:45 |
перелік змін.docx | |
20 вересня 2021 16:45 |
Додаток_5_Технiчне_завдання (нова редакція).docx | |
20 вересня 2021 16:45 |
Додаток_2_Договiр(нова редакція).docx | |
09 вересня 2021 17:05 |
Оголошення нормативно-грошова оцінка.docx | |
09 вересня 2021 17:05 |
Додаток_6_Вiдомостi_про_учасника.docx | |
09 вересня 2021 17:05 |
Додаток_4_ст.17.docx | |
09 вересня 2021 17:05 |
Додаток_1_Пропозицiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 13 вересня 2021 15:25
Дата відповіді: 16 вересня 2021 13:46
Доброго дня.
Пунктом 5 у додатку №1 до договору про закупівлю послуги визначено, що «Виконавець забезпечує проведення обов’язкової державної експертизи технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с.Скаливатка відповідно до статті 9 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» (з наданням відповідного позитивного висновку)».
Від 28.04.21 в Закону України "Про землеустрій" внесено зміни, зокрема виключено статтю 62 на підставі Закону № 1423-IX, у якій було встановлено проходження землевпорядною документацією державної експертизи.
З огляду на вказане, просимо внести зміни до додатку №1 до договору про закупівлю послуги, а саме:
• викласти у такій редакції у пункт 5 додатку №1:
За результатами надання послуг Виконавцем передаються Замовнику наступні матеріали:
- технічна документація (пояснювальна записка) з проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с.Скаливатка з графічними матеріалами, складеними на підставі проведення нормативної грошової оцінки земель: схема економіко-планувального зонування; схема прояву локальних факторів оцінки; картограма розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів (у паперовому та електронному вигляді).
Технічна документація (пояснювальна записка) з проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с.Скаливатка виготовляється на паперових носіях у 3 (трьох) примірниках (один примірник – Замовнику, другий – у Державний фонд документації із землеустрою; третій – Виконавцю послуг) (стаття 20 Закону України «Про оцінку земель»).
Графічні матеріали надаються на паперових носіях в 2 (двох) примірниках (один примірник – у Державний фонд документації із землеустрою, (стаття 20 Закону України «Про оцінку земель»), другий - Замовнику та на магнітних носіях:
- Схема економіко-планувального зонування;
- Схема прояву локальних факторів оцінки;
- Картограма розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Уповноваженою особою буде розглянуто питання внесення змін до тендерної документації щодо відсутності необхідності проведення обов’язкової державної експертизи.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 13 вересня 2021 15:34
Дата відповіді: 16 вересня 2021 15:14
Пунктом 4 Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, який затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 встановлено: « Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій». В свою чергу статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Таким чином, просимо видалити з оголошення, а саме з Додатку 3 до тендерної документації пункту 2.1 вимогу про наявність в штаті за основним місцем роботи не менше 12 працівників, а саме: не менше чотирьох сертифікованих інженерів-землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та закріплених за цією юридичною особо;
не менше шести фахівців із землевпорядною освітою,
не менше одного ГІС спеціаліста (інженера-геоінформатика),
не менше одного юриста, як такої яка є дискримінаційною та порушує права учасників закупівлі.
Наявність у Учасників юриста, інженера-геоінформатика та не менше 4-ох сертифікованих інженерів-землевпорядників не впливає на якість послуги, яка має бути надана за результатами укладеного договору.
Крім того, чинне законодавство з землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності у штаті юриста та інженера-геоінформатика за основним місцем роботи необхідного для виготовлення землевпорядної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне: Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема щодо наявності у виконавця відповідних спеціалістів. Зі змісту Консультації Мінекономрозвитку на запит 229/2016 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff), вбачається, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Щодо наявності у потенційного Виконавця інженера-геоінформатика зазначаємо наступне. Як вбачається з предмету закупівлі, Замовник закуповує послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с. Скаливатка саме з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с. Скаливатка у геоінформаційній системі.
Статтею 5 та відповідним Додатком до Закону України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних» від 13.04.2020 №554-IX (надалі – Закон про НІГД) визначено, що до базових геопросторових даних відносяться відомості про, зокрема, земний покрив та ґрунти, земельні ділянки та кадастрове зонування (сформовані земельні ділянки та їх частини, земельні угіддя, масиви земель сільськогосподарського призначення, кадастрові зони та квартали), земельні угіддя, типи землекористування (функціональні зони, категорії земель за цільовим призначенням, види цільового призначення земель та земельних ділянок). Як вбачається з Розділів 4 та 5 Технічного завдання до Тендерної документації, ними, окрім іншого, передбачається створення в рамках даної закупівлі саме базових геопросторових даних. Відповідно до ст.1 Закону про НІГД, виробник геопросторових даних (далі - виробник даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що здійснює виробництво та/або оновлення геопросторових даних та метаданих.
Таким чином, виконавець за даною закупівлею є одночасно виробником геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД. Відповідно до ст.1 Закону про НІГД, держатель геопросторових даних (далі - держатель даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що замовляє, отримує та/або володіє геопросторовими даними та метаданими. Відповідно до ч.4 ст.6 Закону про НІГД та п.36 Постанови КМУ від 26 травня 2021 р. № 532 «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» (надалі – Постанова № 532), органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані, а фізичні та юридичні особи мають право оприлюднювати за допомогою сервісів національного геопорталу метадані, які є у їх володінні. Таким чином, Замовник за даною закупівлею є одночасно держателем геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД, та, відповідно, має право на оприлюднення результатів проведеної інвентаризації земель за допомогою сервісів національного геопорталу.
Відповідно до п. 38 Постанови №523, держателі геопросторових даних, які виробляють, отримують чи оновлюють геопросторові дані за рахунок коштів державного бюджету або в інший передбачений законодавством спосіб, повинні забезпечити збереження даних за допомогою власних програмно-технічних засобів захисту інформації.
Відповідно до п. 55 Постанови №523, держателі даних зобов’язані забезпечувати доступ до наборів геопросторових даних та геоінформаційних сервісів, здійснювати обмін і використовувати їх для забезпечення державних потреб, функціонування і розвитку національної інфраструктури геопросторових даних.
Відповідно до Розділу «Нормативна база» Технічного завдання до Тендерної документації, послуги слід надати відповідно до Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про державний земельний кадастр», та інших чинних нормативно-правових документів, діючих у цій сфері (тобто, також у відповідності до Закону про НІГД та Постанови №523).
Таким чином, необхідність наявності у потенційного Виконавця робіт такого спеціаліста як інженер-геоінформатик прямо обумовлена технічним завданням на виконання послуг та чинним законодавством України в сфері геопросторових даних. Потенційний Виконавець фактично буде зобов’язаний здійснити створення базових геопросторових даних з обов’язковим застосуванням геоінформаційних систем, і вказане неможливо здійснити без наявності в штаті відповідних спеціалістів у сфері ГІС.
Щодо наявності у потенційного Виконавця юриста та сертифікованих інженерів-землевпорядників зазначаємо, що наявність відповідної кількості інженерів-землевпорядників та не менш ніж одного спеціаліста що має юридичну освіту та відповідний досвід (юриста) – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що закупівля відбуватиметься у суб’єкта, який має достатньо висококваліфікованого персоналу для швидкого та максимально якісного виконання всього обсягу роботи. Вимога щодо кількості та спеціалізації конкретних працівників встановлюються в залежності від специфіки конкретного предмету закупівлі, та Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи територію м. Ватутіне та с. Скаливатка та стислі строки, може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором, а отже, через порушення умов договору, може призвести до розірвання договору.
Окрім того, ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Отже, Учасник, який хоче підтвердити можливість реального надання ним послуг, має можливість або надати документи щодо наявних в нього працівників, які мають необхідні знання та досвід, або залучити працівників, які мають необхідні знання та досвід за період подачі тендерних пропозицій, або залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців відповідно до ч.3 ст. 16 Закону. Виходячи з вказаного, наведені умови Тендерної документації жодним чином не є дискримінаційними, не порушують прав та законних інтересів Учасників та не позбавляють їх можливості подати власну тендерну пропозицію.
Щодо наявності у потенційного Виконавця інженера-геоінформатика зазначаємо наступне. Як вбачається з предмету закупівлі, Замовник закуповує послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с. Скаливатка саме з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с. Скаливатка у геоінформаційній системі.
Статтею 5 та відповідним Додатком до Закону України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних» від 13.04.2020 №554-IX (надалі – Закон про НІГД) визначено, що до базових геопросторових даних відносяться відомості про, зокрема, земний покрив та ґрунти, земельні ділянки та кадастрове зонування (сформовані земельні ділянки та їх частини, земельні угіддя, масиви земель сільськогосподарського призначення, кадастрові зони та квартали), земельні угіддя, типи землекористування (функціональні зони, категорії земель за цільовим призначенням, види цільового призначення земель та земельних ділянок). Як вбачається з Розділів 4 та 5 Технічного завдання до Тендерної документації, ними, окрім іншого, передбачається створення в рамках даної закупівлі саме базових геопросторових даних. Відповідно до ст.1 Закону про НІГД, виробник геопросторових даних (далі - виробник даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що здійснює виробництво та/або оновлення геопросторових даних та метаданих.
Таким чином, виконавець за даною закупівлею є одночасно виробником геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД. Відповідно до ст.1 Закону про НІГД, держатель геопросторових даних (далі - держатель даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що замовляє, отримує та/або володіє геопросторовими даними та метаданими. Відповідно до ч.4 ст.6 Закону про НІГД та п.36 Постанови КМУ від 26 травня 2021 р. № 532 «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» (надалі – Постанова № 532), органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані, а фізичні та юридичні особи мають право оприлюднювати за допомогою сервісів національного геопорталу метадані, які є у їх володінні. Таким чином, Замовник за даною закупівлею є одночасно держателем геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД, та, відповідно, має право на оприлюднення результатів проведеної інвентаризації земель за допомогою сервісів національного геопорталу.
Відповідно до п. 38 Постанови №523, держателі геопросторових даних, які виробляють, отримують чи оновлюють геопросторові дані за рахунок коштів державного бюджету або в інший передбачений законодавством спосіб, повинні забезпечити збереження даних за допомогою власних програмно-технічних засобів захисту інформації.
Відповідно до п. 55 Постанови №523, держателі даних зобов’язані забезпечувати доступ до наборів геопросторових даних та геоінформаційних сервісів, здійснювати обмін і використовувати їх для забезпечення державних потреб, функціонування і розвитку національної інфраструктури геопросторових даних.
Відповідно до Розділу «Нормативна база» Технічного завдання до Тендерної документації, послуги слід надати відповідно до Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про державний земельний кадастр», та інших чинних нормативно-правових документів, діючих у цій сфері (тобто, також у відповідності до Закону про НІГД та Постанови №523).
Таким чином, необхідність наявності у потенційного Виконавця робіт такого спеціаліста як інженер-геоінформатик прямо обумовлена технічним завданням на виконання послуг та чинним законодавством України в сфері геопросторових даних. Потенційний Виконавець фактично буде зобов’язаний здійснити створення базових геопросторових даних з обов’язковим застосуванням геоінформаційних систем, і вказане неможливо здійснити без наявності в штаті відповідних спеціалістів у сфері ГІС.
Щодо наявності у потенційного Виконавця юриста та сертифікованих інженерів-землевпорядників зазначаємо, що наявність відповідної кількості інженерів-землевпорядників та не менш ніж одного спеціаліста що має юридичну освіту та відповідний досвід (юриста) – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що закупівля відбуватиметься у суб’єкта, який має достатньо висококваліфікованого персоналу для швидкого та максимально якісного виконання всього обсягу роботи. Вимога щодо кількості та спеціалізації конкретних працівників встановлюються в залежності від специфіки конкретного предмету закупівлі, та Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи територію м. Ватутіне та с. Скаливатка та стислі строки, може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором, а отже, через порушення умов договору, може призвести до розірвання договору.
Окрім того, ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Отже, Учасник, який хоче підтвердити можливість реального надання ним послуг, має можливість або надати документи щодо наявних в нього працівників, які мають необхідні знання та досвід, або залучити працівників, які мають необхідні знання та досвід за період подачі тендерних пропозицій, або залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців відповідно до ч.3 ст. 16 Закону. Виходячи з вказаного, наведені умови Тендерної документації жодним чином не є дискримінаційними, не порушують прав та законних інтересів Учасників та не позбавляють їх можливості подати власну тендерну пропозицію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-09-012225-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Код ЄДРПОУ:00709709
Дата подання: 14 вересня 2021 17:14
Дискримінаційна вимога замовника
Шановний замовнику! Просимо виключити 1) з Додатку 3 ТД п. 1 ,пп.1.1., а саме:
- спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, функціонал якого передбачає створення файлів у форматах геоінформаційних систем, та/або переведення даних, отриманих за результатами робіт із землеустрою, у формат з можливістю публікації в геоінформаційній системі - не менше ніж на 2 робочих місця. Програмне забезпечення (геоінформаційна система) функціонал якого дозволяє створювати у своєму програмному середовищі файлові бази геоданих, а також здійснювати графічне відображення, систематизацію та аналіз просторових даних; Програмне забезпечення функціонал якого дозволяє публікацію геоданих в мережі Інтернет, з можливістю доступу до даних декількох користувачів із організацією прав доступу. Для підтвердження наявності в Учасника відповідного програмного забезпечення, а також придатності його для виконання вимог цього пункту, Учасники у складі пропозиції надають оригінали довідок ліцензіара (виробника або уповноваженого представника виробника/ліцензіара). Оскільки, зазначені вимоги виконує програма Digitals. Вимога зазначена у пп.1.1. призводить до дискримінації учасників.
2) з Додатку 3 ТД п. 2. пп.2.1 та усих пунктах Тендерної документації інформацію щодо кваліфікаційних критеріїв про наявність в штаті за основним місцем роботи не менше 12 працівників, а саме: не менше чотирьох сертифікованих інженерів-землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та закріплених за цією юридичною особо; не менше шести фахівців із землевпорядною освітою, не менше одного ГІС спеціаліста (інженера-геоінформатика), не менше одного юриста, як такої яка є дискримінаційною та порушує права учасників закупівлі. Наявність у Учасників юриста, інженера-геоінформатика та не менше 4-ох сертифікованих інженерів-землевпорядників не впливає на якість послуги, яка має бути надана за результатами укладеного договору. Крім того, чинне законодавство з землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності у штаті юриста та інженера-геоінформатика за основним місцем роботи необхідного для виготовлення землевпорядної документації. Так як, Пунктом 4 Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, який затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 встановлено: « Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій». В свою чергу статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Вимога зазначена у пп.2.1. призводить до дискримінації учасників.
3) з ч.1) пп3.1, п.3 Доддатку 3 до ТД та усих пунктах Тендерної документації - скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів або належно завірених копій позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації до вказаних у довідці договорів 2018-20221 роки), оскільки ЗУ "Про обов'язкову державну експертизу землевпорядної документації" втратив чинність 27.05.2021 року. Вимога зазначена у ч1 )призводить до дискримінації учасників.
4) повністю ч.2) пп 3.1, п.3 Доддатку 3 до ТД - Договори з розроблення документації із землеустрою або договори з розроблення / оновлення картографічної основи міста з можливістю подальшого розміщення результатів наданих послуг за такими договорами у геоінформаційній системі (не менше ніж 3 договори за 2018-2021 роки).
Для підтвердження досвіду надання Учасником аналогічних предмету закупівлі послуг та належного виконання вказаних ним договорів Учасник процедури закупівлі повинен надати:
- скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів або належно завірених копій виконаних договорів, що вказані у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до таких договорів, актами виконаних робіт/послуг тощо;
- скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів або належно завірених копій інформаційних листів інформаційних листів щодо виконання таких договорів від замовників землевпорядних документацій вказаних у довідці договорів. Вказані інформаційні листи мають містити інформацію щодо належного виконання Учасником власних зобов’язань за вказаними у довідці договорами якісно та в строки.
Технічні завдання за такими договорами повинні передбачати:
- можливість розміщення результатів наданих послуг за такими договорами (документацій із землеустрою або договорів з розроблення / оновлення картографічної основи) у геоінформаційній системі;
- передачу Замовнику за результатами наданих послуг за такими договорами геопросторових даних у вигляді електронних файлів у векторному поданні у файловій базі даних у форматах *.gbd, *.mxd, *.shp., оскільки договора, що визначені у ч 1) пп.3.1, п.3 зазаначені види робіт предмету договору. Законодавством не передбачено окремих договорів. Поширеним форматом внесення відомостей до геопросторових баз даних, а саме національної кадастрової сиситеми є формат *.XML . Вимога зазначена у ч2) призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
- спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, функціонал якого передбачає створення файлів у форматах геоінформаційних систем, та/або переведення даних, отриманих за результатами робіт із землеустрою, у формат з можливістю публікації в геоінформаційній системі - не менше ніж на 2 робочих місця. Програмне забезпечення (геоінформаційна система) функціонал якого дозволяє створювати у своєму програмному середовищі файлові бази геоданих, а також здійснювати графічне відображення, систематизацію та аналіз просторових даних; Програмне забезпечення функціонал якого дозволяє публікацію геоданих в мережі Інтернет, з можливістю доступу до даних декількох користувачів із організацією прав доступу. Для підтвердження наявності в Учасника відповідного програмного забезпечення, а також придатності його для виконання вимог цього пункту, Учасники у складі пропозиції надають оригінали довідок ліцензіара (виробника або уповноваженого представника виробника/ліцензіара). Оскільки, зазначені вимоги виконує програма Digitals. Вимога зазначена у пп.1.1. призводить до дискримінації учасників.
2) з Додатку 3 ТД п. 2. пп.2.1 та усих пунктах Тендерної документації інформацію щодо кваліфікаційних критеріїв про наявність в штаті за основним місцем роботи не менше 12 працівників, а саме: не менше чотирьох сертифікованих інженерів-землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та закріплених за цією юридичною особо; не менше шести фахівців із землевпорядною освітою, не менше одного ГІС спеціаліста (інженера-геоінформатика), не менше одного юриста, як такої яка є дискримінаційною та порушує права учасників закупівлі. Наявність у Учасників юриста, інженера-геоінформатика та не менше 4-ох сертифікованих інженерів-землевпорядників не впливає на якість послуги, яка має бути надана за результатами укладеного договору. Крім того, чинне законодавство з землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності у штаті юриста та інженера-геоінформатика за основним місцем роботи необхідного для виготовлення землевпорядної документації. Так як, Пунктом 4 Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, який затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 встановлено: « Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій». В свою чергу статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Вимога зазначена у пп.2.1. призводить до дискримінації учасників.
3) з ч.1) пп3.1, п.3 Доддатку 3 до ТД та усих пунктах Тендерної документації - скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів або належно завірених копій позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації до вказаних у довідці договорів 2018-20221 роки), оскільки ЗУ "Про обов'язкову державну експертизу землевпорядної документації" втратив чинність 27.05.2021 року. Вимога зазначена у ч1 )призводить до дискримінації учасників.
4) повністю ч.2) пп 3.1, п.3 Доддатку 3 до ТД - Договори з розроблення документації із землеустрою або договори з розроблення / оновлення картографічної основи міста з можливістю подальшого розміщення результатів наданих послуг за такими договорами у геоінформаційній системі (не менше ніж 3 договори за 2018-2021 роки).
Для підтвердження досвіду надання Учасником аналогічних предмету закупівлі послуг та належного виконання вказаних ним договорів Учасник процедури закупівлі повинен надати:
- скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів або належно завірених копій виконаних договорів, що вказані у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до таких договорів, актами виконаних робіт/послуг тощо;
- скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів або належно завірених копій інформаційних листів інформаційних листів щодо виконання таких договорів від замовників землевпорядних документацій вказаних у довідці договорів. Вказані інформаційні листи мають містити інформацію щодо належного виконання Учасником власних зобов’язань за вказаними у довідці договорами якісно та в строки.
Технічні завдання за такими договорами повинні передбачати:
- можливість розміщення результатів наданих послуг за такими договорами (документацій із землеустрою або договорів з розроблення / оновлення картографічної основи) у геоінформаційній системі;
- передачу Замовнику за результатами наданих послуг за такими договорами геопросторових даних у вигляді електронних файлів у векторному поданні у файловій базі даних у форматах *.gbd, *.mxd, *.shp., оскільки договора, що визначені у ч 1) пп.3.1, п.3 зазаначені види робіт предмету договору. Законодавством не передбачено окремих договорів. Поширеним форматом внесення відомостей до геопросторових баз даних, а саме національної кадастрової сиситеми є формат *.XML . Вимога зазначена у ч2) призводить до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2021 13:55
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Щодо вимоги відносно програмного забезпечення у сфері ГІС та досвіду розроблення документацій із землеустрою у ГІС-системах, а також ГІС-спеціаліста, зазначаємо наступне. Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема щодо наявності у виконавця відповідних спеціалістів. Зі змісту Консультації Мінекономрозвитку на запит 229/2016 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff), вбачається, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Як вбачається з предмету закупівлі, Замовник закуповує послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с. Скаливатка саме з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с. Скаливатка у геоінформаційній системі.
Статтею 5 та відповідним Додатком до Закону України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних» від 13.04.2020 №554-IX (надалі – Закон про НІГД) визначено, що до базових геопросторових даних відносяться відомості про, зокрема, земний покрив та ґрунти, земельні ділянки та кадастрове зонування (сформовані земельні ділянки та їх частини, земельні угіддя, масиви земель сільськогосподарського призначення, кадастрові зони та квартали), земельні угіддя, типи землекористування (функціональні зони, категорії земель за цільовим призначенням, види цільового призначення земель та земельних ділянок).
Як вбачається з Розділів 4 та 5 Технічного завдання до Тендерної документації, ними, окрім іншого, передбачається створення в рамках даної закупівлі саме базових геопросторових даних. Відповідно до ст.1 Закону про НІГД, виробник геопросторових даних (далі - виробник даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що здійснює виробництво та/або оновлення геопросторових даних та метаданих.
Таким чином, виконавець за даною закупівлею є одночасно виробником геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД. Відповідно до ст.1 Закону про НІГД, держатель геопросторових даних (далі - держатель даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що замовляє, отримує та/або володіє геопросторовими даними та метаданими.
Відповідно до ч.4 ст.6 Закону про НІГД та п.36 Постанови КМУ від 26 травня 2021 р. № 532 «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» (надалі – Постанова № 532), органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані, а фізичні та юридичні особи мають право оприлюднювати за допомогою сервісів національного геопорталу метадані, які є у їх володінні.
Таким чином, Замовник за даною закупівлею є одночасно держателем геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД, та, відповідно, має право на оприлюднення результатів проведеної інвентаризації земель за допомогою сервісів національного геопорталу. Відповідно до п. 38 Постанови №523, держателі геопросторових даних, які виробляють, отримують чи оновлюють геопросторові дані за рахунок коштів державного бюджету або в інший передбачений законодавством спосіб, повинні забезпечити збереження даних за допомогою власних програмно-технічних засобів захисту інформації.
Відповідно до п. 55 Постанови №523, держателі даних зобов’язані забезпечувати доступ до наборів геопросторових даних та геоінформаційних сервісів, здійснювати обмін і використовувати їх для забезпечення державних потреб, функціонування і розвитку національної інфраструктури геопросторових даних. Відповідно до Розділу «Нормативна база» Технічного завдання до Тендерної документації, послуги слід надати відповідно до Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про державний земельний кадастр», та інших чинних нормативно-правових документів, діючих у цій сфері (тобто, також у відповідності до Закону про НІГД та Постанови №523).
Таким чином, необхідність наявності у потенційного Виконавця робіт досвіду розроблення документацій із землеустрою у ГІС-системах, відповідного програмного забезпечення, функціонал якого передбачає створення файлів у форматах геоінформаційних систем, та/або переведення даних, отриманих за результатами робіт із землеустрою, у формат з можливістю публікації в геоінформаційній системі, а також співробітника-спеціаліста у сфері ГІС прямо обумовлена технічним завданням на виконання послуг та чинним законодавством України в сфері геопросторових даних. Потенційний Виконавець фактично буде зобов’язаний здійснити створення базових геопросторових даних з обов’язковим застосуванням геоінформаційних систем, і вказане неможливо здійснити без наявності в штаті відповідних спеціалістів у сфері ГІС, програмного забезпечення та відповідного досвіду.
Щодо вимоги відносно наявності у потенційного Виконавця юриста та сертифікованих інженерів-землевпорядників зазначаємо, що наявність відповідної кількості інженерів-землевпорядників та не менш ніж одного спеціаліста що має юридичну освіту та відповідний досвід (юриста) – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що закупівля відбуватиметься у суб’єкта, який має достатньо висококваліфікованого персоналу для швидкого та максимально якісного виконання всього обсягу роботи.
Вимога щодо кількості та спеціалізації конкретних працівників встановлюються в залежності від специфіки конкретного предмету закупівлі, та Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи територію м. Ватутіне та с. Скаливатка та стислі строки, може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором, а отже, через порушення умов договору, може призвести до розірвання договору.
Окрім того, ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Отже, Учасник, який хоче підтвердити можливість реального надання ним послуг, має можливість або надати документи щодо наявних в нього працівників, які мають необхідні знання та досвід (те саме стосується програмного забезпечення), або залучити працівників, які мають необхідні знання та досвід за період подачі тендерних пропозицій, або залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців відповідно до ч.3 ст. 16 Закону. Виходячи з вказаного, наведені умови Тендерної документації жодним чином не є дискримінаційними, не порушують прав та законних інтересів Учасників та не позбавляють їх можливості подати власну тендерну пропозицію. Щодо вимоги відносно внесення змін до тендерної документації щодо відсутності необхідності проведення обов’язкової державної експертизи, зазначаємо, що уповноваженою особою буде розглянуто питання внесення змін до тендерної документації.
Щодо встановлення Замовником кваліфікаційного критерію щодо підтвердження наявності досвіду надання Учасником аналогічних предмету закупівлі послуг та належного виконання вказаних ним договорів повідомляємо наступне:
Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору має підтверджувати фактичну спроможність Учасника виконати, з відповідною якістю, саме той обсяг послуг, який визначений Замовником в тендерній документації.
Умова щодо надання в складі Пропозиції копії договору (договорів) та документів, що підтверджують виконання договору (договорів) в обсягу, що передбачений Технічним завданням актуальної закупівлі, дає можливість допустити до участі в аукціоні тих учасників, які вже мали досвід надання послуг у необхідних обсягах з їх належною якістю та своєчасністю виконання.
У той же час, відсутність взагалі будь-яких вимог до характеристик аналогічних договорів може призвести до того, що переможець такої закупівлі не зможе надати якісно послуги у встановлений замовником строк або не зможе надати їх взагалі, що досить часто відбувається на практиці та призводить до розірвання договору та неможливості надання послуг за закупівлею у поточному бюджетному періоді через втрачений час на виконання договору недосвідченим учасником ринку. Наслідком може бути невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів, чого Замовник не може допустити.
Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Закон не визначає точної кількості договорів або вимог до їх обсягів згідно Технічного завдання, але в той же час не містить жодних заборон та не виключає права Замовника самостійно встановити такі вимоги.
Тобто, Закон не обмежує Замовника у можливості конкретизації, який саме має бути аналогічний договір.
Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
Щодо кількості договорів, то слово «Договорів» у даному випадку означає, що згідно з Законом Замовник має право встановити у тендерній документації вимоги щодо наявності досвіду виконання двох та більше аналогічних договорів. Можливість встановлення такої вимоги прямо передбачена Законом, не звужує коло потенційних учасників, відповідає особливостям специфіки предмету закупівлі, є обґрунтовано необхідною, та жодним чином не дискримінує потенційних учасників.
Для Замовника вкрай важливо якісне та своєчасне надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання. Для підтвердження спроможності потенційних учасників надати послуги за предметом закупівлі, Замовником встановлено вимоги до аналогічного досвіду таких учасників виключно в рамках Технічного завдання за даною закупівлею та не виходять за його межі.
Таким чином, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Щодо вимоги відносно програмного забезпечення у сфері ГІС та досвіду розроблення документацій із землеустрою у ГІС-системах, а також ГІС-спеціаліста, зазначаємо наступне. Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема щодо наявності у виконавця відповідних спеціалістів. Зі змісту Консультації Мінекономрозвитку на запит 229/2016 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff), вбачається, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Як вбачається з предмету закупівлі, Замовник закуповує послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с. Скаливатка саме з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с. Скаливатка у геоінформаційній системі.
Статтею 5 та відповідним Додатком до Закону України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних» від 13.04.2020 №554-IX (надалі – Закон про НІГД) визначено, що до базових геопросторових даних відносяться відомості про, зокрема, земний покрив та ґрунти, земельні ділянки та кадастрове зонування (сформовані земельні ділянки та їх частини, земельні угіддя, масиви земель сільськогосподарського призначення, кадастрові зони та квартали), земельні угіддя, типи землекористування (функціональні зони, категорії земель за цільовим призначенням, види цільового призначення земель та земельних ділянок).
Як вбачається з Розділів 4 та 5 Технічного завдання до Тендерної документації, ними, окрім іншого, передбачається створення в рамках даної закупівлі саме базових геопросторових даних. Відповідно до ст.1 Закону про НІГД, виробник геопросторових даних (далі - виробник даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що здійснює виробництво та/або оновлення геопросторових даних та метаданих.
Таким чином, виконавець за даною закупівлею є одночасно виробником геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД. Відповідно до ст.1 Закону про НІГД, держатель геопросторових даних (далі - держатель даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що замовляє, отримує та/або володіє геопросторовими даними та метаданими.
Відповідно до ч.4 ст.6 Закону про НІГД та п.36 Постанови КМУ від 26 травня 2021 р. № 532 «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» (надалі – Постанова № 532), органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані, а фізичні та юридичні особи мають право оприлюднювати за допомогою сервісів національного геопорталу метадані, які є у їх володінні.
Таким чином, Замовник за даною закупівлею є одночасно держателем геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД, та, відповідно, має право на оприлюднення результатів проведеної інвентаризації земель за допомогою сервісів національного геопорталу. Відповідно до п. 38 Постанови №523, держателі геопросторових даних, які виробляють, отримують чи оновлюють геопросторові дані за рахунок коштів державного бюджету або в інший передбачений законодавством спосіб, повинні забезпечити збереження даних за допомогою власних програмно-технічних засобів захисту інформації.
Відповідно до п. 55 Постанови №523, держателі даних зобов’язані забезпечувати доступ до наборів геопросторових даних та геоінформаційних сервісів, здійснювати обмін і використовувати їх для забезпечення державних потреб, функціонування і розвитку національної інфраструктури геопросторових даних. Відповідно до Розділу «Нормативна база» Технічного завдання до Тендерної документації, послуги слід надати відповідно до Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про державний земельний кадастр», та інших чинних нормативно-правових документів, діючих у цій сфері (тобто, також у відповідності до Закону про НІГД та Постанови №523).
Таким чином, необхідність наявності у потенційного Виконавця робіт досвіду розроблення документацій із землеустрою у ГІС-системах, відповідного програмного забезпечення, функціонал якого передбачає створення файлів у форматах геоінформаційних систем, та/або переведення даних, отриманих за результатами робіт із землеустрою, у формат з можливістю публікації в геоінформаційній системі, а також співробітника-спеціаліста у сфері ГІС прямо обумовлена технічним завданням на виконання послуг та чинним законодавством України в сфері геопросторових даних. Потенційний Виконавець фактично буде зобов’язаний здійснити створення базових геопросторових даних з обов’язковим застосуванням геоінформаційних систем, і вказане неможливо здійснити без наявності в штаті відповідних спеціалістів у сфері ГІС, програмного забезпечення та відповідного досвіду.
Щодо вимоги відносно наявності у потенційного Виконавця юриста та сертифікованих інженерів-землевпорядників зазначаємо, що наявність відповідної кількості інженерів-землевпорядників та не менш ніж одного спеціаліста що має юридичну освіту та відповідний досвід (юриста) – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що закупівля відбуватиметься у суб’єкта, який має достатньо висококваліфікованого персоналу для швидкого та максимально якісного виконання всього обсягу роботи.
Вимога щодо кількості та спеціалізації конкретних працівників встановлюються в залежності від специфіки конкретного предмету закупівлі, та Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи територію м. Ватутіне та с. Скаливатка та стислі строки, може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором, а отже, через порушення умов договору, може призвести до розірвання договору.
Окрім того, ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Отже, Учасник, який хоче підтвердити можливість реального надання ним послуг, має можливість або надати документи щодо наявних в нього працівників, які мають необхідні знання та досвід (те саме стосується програмного забезпечення), або залучити працівників, які мають необхідні знання та досвід за період подачі тендерних пропозицій, або залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців відповідно до ч.3 ст. 16 Закону. Виходячи з вказаного, наведені умови Тендерної документації жодним чином не є дискримінаційними, не порушують прав та законних інтересів Учасників та не позбавляють їх можливості подати власну тендерну пропозицію. Щодо вимоги відносно внесення змін до тендерної документації щодо відсутності необхідності проведення обов’язкової державної експертизи, зазначаємо, що уповноваженою особою буде розглянуто питання внесення змін до тендерної документації.
Щодо встановлення Замовником кваліфікаційного критерію щодо підтвердження наявності досвіду надання Учасником аналогічних предмету закупівлі послуг та належного виконання вказаних ним договорів повідомляємо наступне:
Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору має підтверджувати фактичну спроможність Учасника виконати, з відповідною якістю, саме той обсяг послуг, який визначений Замовником в тендерній документації.
Умова щодо надання в складі Пропозиції копії договору (договорів) та документів, що підтверджують виконання договору (договорів) в обсягу, що передбачений Технічним завданням актуальної закупівлі, дає можливість допустити до участі в аукціоні тих учасників, які вже мали досвід надання послуг у необхідних обсягах з їх належною якістю та своєчасністю виконання.
У той же час, відсутність взагалі будь-яких вимог до характеристик аналогічних договорів може призвести до того, що переможець такої закупівлі не зможе надати якісно послуги у встановлений замовником строк або не зможе надати їх взагалі, що досить часто відбувається на практиці та призводить до розірвання договору та неможливості надання послуг за закупівлею у поточному бюджетному періоді через втрачений час на виконання договору недосвідченим учасником ринку. Наслідком може бути невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів, чого Замовник не може допустити.
Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Закон не визначає точної кількості договорів або вимог до їх обсягів згідно Технічного завдання, але в той же час не містить жодних заборон та не виключає права Замовника самостійно встановити такі вимоги.
Тобто, Закон не обмежує Замовника у можливості конкретизації, який саме має бути аналогічний договір.
Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
Щодо кількості договорів, то слово «Договорів» у даному випадку означає, що згідно з Законом Замовник має право встановити у тендерній документації вимоги щодо наявності досвіду виконання двох та більше аналогічних договорів. Можливість встановлення такої вимоги прямо передбачена Законом, не звужує коло потенційних учасників, відповідає особливостям специфіки предмету закупівлі, є обґрунтовано необхідною, та жодним чином не дискримінує потенційних учасників.
Для Замовника вкрай важливо якісне та своєчасне надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання. Для підтвердження спроможності потенційних учасників надати послуги за предметом закупівлі, Замовником встановлено вимоги до аналогічного досвіду таких учасників виключно в рамках Технічного завдання за даною закупівлею та не виходять за його межі.
Таким чином, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-09-012225-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Код ЄДРПОУ:00709709
Дата подання: 20 вересня 2021 17:53
Дата подання: 20 вересня 2021 17:53
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 22.09.2021№21516.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2021 11:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2021 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ" |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
297 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
299 600,00
UAH з ПДВ
|
299 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ" #44319519 |
Переможець |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2022 15:30
|
протокол | укладений |
15 липня 2022 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 09:21
|
дод. уг_5.PDF | зміни до договору |
14 лютого 2022 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 14:14
|
дод уг 4.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 11:14
|
дод. угода 3.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2021 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 15:09
|
дод. угод. _2.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 10:47
|
дод угода1.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 14:39
|
договір _127.PDF | укладений |
19 жовтня 2021 14:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка у геоінформаційній системі. | 1 | послуга |
297 000,00
UAH
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
06 грудня 2021 11:15
|
50 000,00 UAH | UA298201720344250063000045019 Виконавчий комітет Ватутінської МР |
UA053390720000026005097079001 Консорцiум "Землевпорядний Союз" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у додаток №2 до Договору "Календарний план" |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток №1 та Додаток №2 до Договору, |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В преамбулі договору про закупівлю послуг змінити "Кучер Максим Олександрович" на "Гайворонський Олег Борисович" в усіх відмінках. |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у додаток №2 до Договору "Календарний план" |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору(коригування попередньої зміни) |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ставки оподаткування виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка у геоінформаційній системі. | 1 | послуга |
290 333,33
UAH
|