Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка у геоінформаційній системі.
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-09-09-012225-c b3fb497c503347c8afcd9cf4f9867784
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Красюк Альона Сергіївна

+380474061362 vmr.buhgalteria@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ватутінської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 04060832
Місцезнаходження: 20250, Україна , Черкаська обл., місто Ватутіне, вулиця Дружби будинок 8
Контактна особа: Красюк Альона Сергіївна
+380474061362
vmr.buhgalteria@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2021 17:09
Початок аукціону: 06 жовтня 2021 13:05
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка у геоінформаційній системі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20251, Україна, Черкаська область, м.Ватутіне, пр.Дружби, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 вересня 2021 17:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 вересня 2021 08:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2021 08:21
перелік змін.docx
27 вересня 2021 08:21
ТД_НГО (нова редакція).docx
24 вересня 2021 16:10
протокол.PDF
24 вересня 2021 16:10
Додаток_3_Квалiфiкацiйнi_критерii (нова редакція)docx.docx
20 вересня 2021 16:50
Додаток_5_Технiчне_завдання (нова редакція).docx
20 вересня 2021 16:50
Додаток_2_Договiр(нова редакція).docx
20 вересня 2021 16:45
протокол.PDF
20 вересня 2021 16:45
перелік змін.docx
20 вересня 2021 16:45
Додаток_5_Технiчне_завдання (нова редакція).docx
20 вересня 2021 16:45
Додаток_2_Договiр(нова редакція).docx
09 вересня 2021 17:05
Оголошення нормативно-грошова оцінка.docx
09 вересня 2021 17:05
Додаток_6_Вiдомостi_про_учасника.docx
09 вересня 2021 17:05
Додаток_4_ст.17.docx
09 вересня 2021 17:05
Додаток_1_Пропозицiя.docx
27 вересня 2021 08:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2021 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2021 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2021 08:21
перелік змін.docx
24 вересня 2021 16:10
перелік змін.docx
27 вересня 2021 08:21
ТД_НГО (нова редакція).docx
24 вересня 2021 16:10
ТД_НГО (нова редакція).docx
09 вересня 2021 17:05
ТД_НГО.docx
24 вересня 2021 16:10
протокол.PDF
24 вересня 2021 16:10
Додаток_3_Квалiфiкацiйнi_критерii (нова редакція)docx.docx
09 вересня 2021 17:05
Додаток_3_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx
20 вересня 2021 16:50
Додаток_5_Технiчне_завдання (нова редакція).docx
09 вересня 2021 17:05
Додаток_5_Технiчне_завдання.docx
20 вересня 2021 16:50
Додаток_2_Договiр(нова редакція).docx
09 вересня 2021 17:05
Додаток_2_Договiр.docx
20 вересня 2021 16:45
протокол.PDF
20 вересня 2021 16:45
перелік змін.docx
20 вересня 2021 16:45
Додаток_5_Технiчне_завдання (нова редакція).docx
20 вересня 2021 16:45
Додаток_2_Договiр(нова редакція).docx
09 вересня 2021 17:05
Оголошення нормативно-грошова оцінка.docx
09 вересня 2021 17:05
Додаток_6_Вiдомостi_про_учасника.docx
09 вересня 2021 17:05
Додаток_4_ст.17.docx
09 вересня 2021 17:05
Додаток_1_Пропозицiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 13 вересня 2021 15:25
Дата відповіді: 16 вересня 2021 13:46
Доброго дня. Пунктом 5 у додатку №1 до договору про закупівлю послуги визначено, що «Виконавець забезпечує проведення обов’язкової державної експертизи технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с.Скаливатка відповідно до статті 9 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» (з наданням відповідного позитивного висновку)». Від 28.04.21 в Закону України "Про землеустрій" внесено зміни, зокрема виключено статтю 62 на підставі Закону № 1423-IX, у якій було встановлено проходження землевпорядною документацією державної експертизи. З огляду на вказане, просимо внести зміни до додатку №1 до договору про закупівлю послуги, а саме: • викласти у такій редакції у пункт 5 додатку №1: За результатами надання послуг Виконавцем передаються Замовнику наступні матеріали: - технічна документація (пояснювальна записка) з проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с.Скаливатка з графічними матеріалами, складеними на підставі проведення нормативної грошової оцінки земель: схема економіко-планувального зонування; схема прояву локальних факторів оцінки; картограма розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів (у паперовому та електронному вигляді). Технічна документація (пояснювальна записка) з проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с.Скаливатка виготовляється на паперових носіях у 3 (трьох) примірниках (один примірник – Замовнику, другий – у Державний фонд документації із землеустрою; третій – Виконавцю послуг) (стаття 20 Закону України «Про оцінку земель»). Графічні матеріали надаються на паперових носіях в 2 (двох) примірниках (один примірник – у Державний фонд документації із землеустрою, (стаття 20 Закону України «Про оцінку земель»), другий - Замовнику та на магнітних носіях: - Схема економіко-планувального зонування; - Схема прояву локальних факторів оцінки; - Картограма розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів. Просимо Замовника внести відповідні зміни до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Уповноваженою особою буде розглянуто питання внесення змін до тендерної документації щодо відсутності необхідності проведення обов’язкової державної експертизи.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 13 вересня 2021 15:34
Дата відповіді: 16 вересня 2021 15:14
Пунктом 4 Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, який затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 встановлено: « Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій». В свою чергу статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Таким чином, просимо видалити з оголошення, а саме з Додатку 3 до тендерної документації пункту 2.1 вимогу про наявність в штаті за основним місцем роботи не менше 12 працівників, а саме: не менше чотирьох сертифікованих інженерів-землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та закріплених за цією юридичною особо; не менше шести фахівців із землевпорядною освітою, не менше одного ГІС спеціаліста (інженера-геоінформатика), не менше одного юриста, як такої яка є дискримінаційною та порушує права учасників закупівлі. Наявність у Учасників юриста, інженера-геоінформатика та не менше 4-ох сертифікованих інженерів-землевпорядників не впливає на якість послуги, яка має бути надана за результатами укладеного договору. Крім того, чинне законодавство з землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності у штаті юриста та інженера-геоінформатика за основним місцем роботи необхідного для виготовлення землевпорядної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне: Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема щодо наявності у виконавця відповідних спеціалістів. Зі змісту Консультації Мінекономрозвитку на запит 229/2016 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff), вбачається, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Щодо наявності у потенційного Виконавця інженера-геоінформатика зазначаємо наступне. Як вбачається з предмету закупівлі, Замовник закуповує послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с. Скаливатка саме з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с. Скаливатка у геоінформаційній системі.
Статтею 5 та відповідним Додатком до Закону України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних» від 13.04.2020 №554-IX (надалі – Закон про НІГД) визначено, що до базових геопросторових даних відносяться відомості про, зокрема, земний покрив та ґрунти, земельні ділянки та кадастрове зонування (сформовані земельні ділянки та їх частини, земельні угіддя, масиви земель сільськогосподарського призначення, кадастрові зони та квартали), земельні угіддя, типи землекористування (функціональні зони, категорії земель за цільовим призначенням, види цільового призначення земель та земельних ділянок). Як вбачається з Розділів 4 та 5 Технічного завдання до Тендерної документації, ними, окрім іншого, передбачається створення в рамках даної закупівлі саме базових геопросторових даних. Відповідно до ст.1 Закону про НІГД, виробник геопросторових даних (далі - виробник даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що здійснює виробництво та/або оновлення геопросторових даних та метаданих.
Таким чином, виконавець за даною закупівлею є одночасно виробником геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД. Відповідно до ст.1 Закону про НІГД, держатель геопросторових даних (далі - держатель даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що замовляє, отримує та/або володіє геопросторовими даними та метаданими. Відповідно до ч.4 ст.6 Закону про НІГД та п.36 Постанови КМУ від 26 травня 2021 р. № 532 «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» (надалі – Постанова № 532), органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані, а фізичні та юридичні особи мають право оприлюднювати за допомогою сервісів національного геопорталу метадані, які є у їх володінні. Таким чином, Замовник за даною закупівлею є одночасно держателем геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД, та, відповідно, має право на оприлюднення результатів проведеної інвентаризації земель за допомогою сервісів національного геопорталу.
Відповідно до п. 38 Постанови №523, держателі геопросторових даних, які виробляють, отримують чи оновлюють геопросторові дані за рахунок коштів державного бюджету або в інший передбачений законодавством спосіб, повинні забезпечити збереження даних за допомогою власних програмно-технічних засобів захисту інформації.
Відповідно до п. 55 Постанови №523, держателі даних зобов’язані забезпечувати доступ до наборів геопросторових даних та геоінформаційних сервісів, здійснювати обмін і використовувати їх для забезпечення державних потреб, функціонування і розвитку національної інфраструктури геопросторових даних.
Відповідно до Розділу «Нормативна база» Технічного завдання до Тендерної документації, послуги слід надати відповідно до Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про державний земельний кадастр», та інших чинних нормативно-правових документів, діючих у цій сфері (тобто, також у відповідності до Закону про НІГД та Постанови №523).
Таким чином, необхідність наявності у потенційного Виконавця робіт такого спеціаліста як інженер-геоінформатик прямо обумовлена технічним завданням на виконання послуг та чинним законодавством України в сфері геопросторових даних. Потенційний Виконавець фактично буде зобов’язаний здійснити створення базових геопросторових даних з обов’язковим застосуванням геоінформаційних систем, і вказане неможливо здійснити без наявності в штаті відповідних спеціалістів у сфері ГІС.
Щодо наявності у потенційного Виконавця юриста та сертифікованих інженерів-землевпорядників зазначаємо, що наявність відповідної кількості інженерів-землевпорядників та не менш ніж одного спеціаліста що має юридичну освіту та відповідний досвід (юриста) – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що закупівля відбуватиметься у суб’єкта, який має достатньо висококваліфікованого персоналу для швидкого та максимально якісного виконання всього обсягу роботи. Вимога щодо кількості та спеціалізації конкретних працівників встановлюються в залежності від специфіки конкретного предмету закупівлі, та Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи територію м. Ватутіне та с. Скаливатка та стислі строки, може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором, а отже, через порушення умов договору, може призвести до розірвання договору.
Окрім того, ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Отже, Учасник, який хоче підтвердити можливість реального надання ним послуг, має можливість або надати документи щодо наявних в нього працівників, які мають необхідні знання та досвід, або залучити працівників, які мають необхідні знання та досвід за період подачі тендерних пропозицій, або залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців відповідно до ч.3 ст. 16 Закону. Виходячи з вказаного, наведені умови Тендерної документації жодним чином не є дискримінаційними, не порушують прав та законних інтересів Учасників та не позбавляють їх можливості подати власну тендерну пропозицію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-09-012225-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Код ЄДРПОУ:00709709
Дата подання: 14 вересня 2021 17:14
Дискримінаційна вимога замовника
Шановний замовнику! Просимо виключити 1) з Додатку 3 ТД п. 1 ,пп.1.1., а саме:
- спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, функціонал якого передбачає створення файлів у форматах геоінформаційних систем, та/або переведення даних, отриманих за результатами робіт із землеустрою, у формат з можливістю публікації в геоінформаційній системі - не менше ніж на 2 робочих місця. Програмне забезпечення (геоінформаційна система) функціонал якого дозволяє створювати у своєму програмному середовищі файлові бази геоданих, а також здійснювати графічне відображення, систематизацію та аналіз просторових даних; Програмне забезпечення функціонал якого дозволяє публікацію геоданих в мережі Інтернет, з можливістю доступу до даних декількох користувачів із організацією прав доступу. Для підтвердження наявності в Учасника відповідного програмного забезпечення, а також придатності його для виконання вимог цього пункту, Учасники у складі пропозиції надають оригінали довідок ліцензіара (виробника або уповноваженого представника виробника/ліцензіара). Оскільки, зазначені вимоги виконує програма Digitals. Вимога зазначена у пп.1.1. призводить до дискримінації учасників.
2) з Додатку 3 ТД п. 2. пп.2.1 та усих пунктах Тендерної документації інформацію щодо кваліфікаційних критеріїв про наявність в штаті за основним місцем роботи не менше 12 працівників, а саме: не менше чотирьох сертифікованих інженерів-землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників та закріплених за цією юридичною особо; не менше шести фахівців із землевпорядною освітою, не менше одного ГІС спеціаліста (інженера-геоінформатика), не менше одного юриста, як такої яка є дискримінаційною та порушує права учасників закупівлі. Наявність у Учасників юриста, інженера-геоінформатика та не менше 4-ох сертифікованих інженерів-землевпорядників не впливає на якість послуги, яка має бути надана за результатами укладеного договору. Крім того, чинне законодавство з землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності у штаті юриста та інженера-геоінформатика за основним місцем роботи необхідного для виготовлення землевпорядної документації. Так як, Пунктом 4 Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, який затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 встановлено: « Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій». В свою чергу статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Вимога зазначена у пп.2.1. призводить до дискримінації учасників.
3) з ч.1) пп3.1, п.3 Доддатку 3 до ТД та усих пунктах Тендерної документації - скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів або належно завірених копій позитивних висновків державної експертизи землевпорядної документації до вказаних у довідці договорів 2018-20221 роки), оскільки ЗУ "Про обов'язкову державну експертизу землевпорядної документації" втратив чинність 27.05.2021 року. Вимога зазначена у ч1 )призводить до дискримінації учасників.
4) повністю ч.2) пп 3.1, п.3 Доддатку 3 до ТД - Договори з розроблення документації із землеустрою або договори з розроблення / оновлення картографічної основи міста з можливістю подальшого розміщення результатів наданих послуг за такими договорами у геоінформаційній системі (не менше ніж 3 договори за 2018-2021 роки).
Для підтвердження досвіду надання Учасником аналогічних предмету закупівлі послуг та належного виконання вказаних ним договорів Учасник процедури закупівлі повинен надати:
- скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів або належно завірених копій виконаних договорів, що вказані у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до таких договорів, актами виконаних робіт/послуг тощо;
- скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів або належно завірених копій інформаційних листів інформаційних листів щодо виконання таких договорів від замовників землевпорядних документацій вказаних у довідці договорів. Вказані інформаційні листи мають містити інформацію щодо належного виконання Учасником власних зобов’язань за вказаними у довідці договорами якісно та в строки.
Технічні завдання за такими договорами повинні передбачати:
- можливість розміщення результатів наданих послуг за такими договорами (документацій із землеустрою або договорів з розроблення / оновлення картографічної основи) у геоінформаційній системі;
- передачу Замовнику за результатами наданих послуг за такими договорами геопросторових даних у вигляді електронних файлів у векторному поданні у файловій базі даних у форматах *.gbd, *.mxd, *.shp., оскільки договора, що визначені у ч 1) пп.3.1, п.3 зазаначені види робіт предмету договору. Законодавством не передбачено окремих договорів. Поширеним форматом внесення відомостей до геопросторових баз даних, а саме національної кадастрової сиситеми є формат *.XML . Вимога зазначена у ч2) призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2021 13:55
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Щодо вимоги відносно програмного забезпечення у сфері ГІС та досвіду розроблення документацій із землеустрою у ГІС-системах, а також ГІС-спеціаліста, зазначаємо наступне. Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема щодо наявності у виконавця відповідних спеціалістів. Зі змісту Консультації Мінекономрозвитку на запит 229/2016 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=b04d041b-6b67-4a5f-bcc9-c961df07f3ff), вбачається, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Як вбачається з предмету закупівлі, Замовник закуповує послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с. Скаливатка саме з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м. Ватутіне та с. Скаливатка у геоінформаційній системі.
Статтею 5 та відповідним Додатком до Закону України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних» від 13.04.2020 №554-IX (надалі – Закон про НІГД) визначено, що до базових геопросторових даних відносяться відомості про, зокрема, земний покрив та ґрунти, земельні ділянки та кадастрове зонування (сформовані земельні ділянки та їх частини, земельні угіддя, масиви земель сільськогосподарського призначення, кадастрові зони та квартали), земельні угіддя, типи землекористування (функціональні зони, категорії земель за цільовим призначенням, види цільового призначення земель та земельних ділянок).
Як вбачається з Розділів 4 та 5 Технічного завдання до Тендерної документації, ними, окрім іншого, передбачається створення в рамках даної закупівлі саме базових геопросторових даних. Відповідно до ст.1 Закону про НІГД, виробник геопросторових даних (далі - виробник даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що здійснює виробництво та/або оновлення геопросторових даних та метаданих.
Таким чином, виконавець за даною закупівлею є одночасно виробником геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД. Відповідно до ст.1 Закону про НІГД, держатель геопросторових даних (далі - держатель даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що замовляє, отримує та/або володіє геопросторовими даними та метаданими.
Відповідно до ч.4 ст.6 Закону про НІГД та п.36 Постанови КМУ від 26 травня 2021 р. № 532 «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» (надалі – Постанова № 532), органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані, а фізичні та юридичні особи мають право оприлюднювати за допомогою сервісів національного геопорталу метадані, які є у їх володінні.
Таким чином, Замовник за даною закупівлею є одночасно держателем геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД, та, відповідно, має право на оприлюднення результатів проведеної інвентаризації земель за допомогою сервісів національного геопорталу. Відповідно до п. 38 Постанови №523, держателі геопросторових даних, які виробляють, отримують чи оновлюють геопросторові дані за рахунок коштів державного бюджету або в інший передбачений законодавством спосіб, повинні забезпечити збереження даних за допомогою власних програмно-технічних засобів захисту інформації.
Відповідно до п. 55 Постанови №523, держателі даних зобов’язані забезпечувати доступ до наборів геопросторових даних та геоінформаційних сервісів, здійснювати обмін і використовувати їх для забезпечення державних потреб, функціонування і розвитку національної інфраструктури геопросторових даних. Відповідно до Розділу «Нормативна база» Технічного завдання до Тендерної документації, послуги слід надати відповідно до Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про державний земельний кадастр», та інших чинних нормативно-правових документів, діючих у цій сфері (тобто, також у відповідності до Закону про НІГД та Постанови №523).
Таким чином, необхідність наявності у потенційного Виконавця робіт досвіду розроблення документацій із землеустрою у ГІС-системах, відповідного програмного забезпечення, функціонал якого передбачає створення файлів у форматах геоінформаційних систем, та/або переведення даних, отриманих за результатами робіт із землеустрою, у формат з можливістю публікації в геоінформаційній системі, а також співробітника-спеціаліста у сфері ГІС прямо обумовлена технічним завданням на виконання послуг та чинним законодавством України в сфері геопросторових даних. Потенційний Виконавець фактично буде зобов’язаний здійснити створення базових геопросторових даних з обов’язковим застосуванням геоінформаційних систем, і вказане неможливо здійснити без наявності в штаті відповідних спеціалістів у сфері ГІС, програмного забезпечення та відповідного досвіду.
Щодо вимоги відносно наявності у потенційного Виконавця юриста та сертифікованих інженерів-землевпорядників зазначаємо, що наявність відповідної кількості інженерів-землевпорядників та не менш ніж одного спеціаліста що має юридичну освіту та відповідний досвід (юриста) – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що закупівля відбуватиметься у суб’єкта, який має достатньо висококваліфікованого персоналу для швидкого та максимально якісного виконання всього обсягу роботи.
Вимога щодо кількості та спеціалізації конкретних працівників встановлюються в залежності від специфіки конкретного предмету закупівлі, та Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи територію м. Ватутіне та с. Скаливатка та стислі строки, може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором, а отже, через порушення умов договору, може призвести до розірвання договору.
Окрім того, ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Отже, Учасник, який хоче підтвердити можливість реального надання ним послуг, має можливість або надати документи щодо наявних в нього працівників, які мають необхідні знання та досвід (те саме стосується програмного забезпечення), або залучити працівників, які мають необхідні знання та досвід за період подачі тендерних пропозицій, або залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців відповідно до ч.3 ст. 16 Закону. Виходячи з вказаного, наведені умови Тендерної документації жодним чином не є дискримінаційними, не порушують прав та законних інтересів Учасників та не позбавляють їх можливості подати власну тендерну пропозицію. Щодо вимоги відносно внесення змін до тендерної документації щодо відсутності необхідності проведення обов’язкової державної експертизи, зазначаємо, що уповноваженою особою буде розглянуто питання внесення змін до тендерної документації.
Щодо встановлення Замовником кваліфікаційного критерію щодо підтвердження наявності досвіду надання Учасником аналогічних предмету закупівлі послуг та належного виконання вказаних ним договорів повідомляємо наступне:
Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору має підтверджувати фактичну спроможність Учасника виконати, з відповідною якістю, саме той обсяг послуг, який визначений Замовником в тендерній документації.
Умова щодо надання в складі Пропозиції копії договору (договорів) та документів, що підтверджують виконання договору (договорів) в обсягу, що передбачений Технічним завданням актуальної закупівлі, дає можливість допустити до участі в аукціоні тих учасників, які вже мали досвід надання послуг у необхідних обсягах з їх належною якістю та своєчасністю виконання.
У той же час, відсутність взагалі будь-яких вимог до характеристик аналогічних договорів може призвести до того, що переможець такої закупівлі не зможе надати якісно послуги у встановлений замовником строк або не зможе надати їх взагалі, що досить часто відбувається на практиці та призводить до розірвання договору та неможливості надання послуг за закупівлею у поточному бюджетному періоді через втрачений час на виконання договору недосвідченим учасником ринку. Наслідком може бути невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів, чого Замовник не може допустити.
Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Закон не визначає точної кількості договорів або вимог до їх обсягів згідно Технічного завдання, але в той же час не містить жодних заборон та не виключає права Замовника самостійно встановити такі вимоги.
Тобто, Закон не обмежує Замовника у можливості конкретизації, який саме має бути аналогічний договір.
Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
Щодо кількості договорів, то слово «Договорів» у даному випадку означає, що згідно з Законом Замовник має право встановити у тендерній документації вимоги щодо наявності досвіду виконання двох та більше аналогічних договорів. Можливість встановлення такої вимоги прямо передбачена Законом, не звужує коло потенційних учасників, відповідає особливостям специфіки предмету закупівлі, є обґрунтовано необхідною, та жодним чином не дискримінує потенційних учасників.
Для Замовника вкрай важливо якісне та своєчасне надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання. Для підтвердження спроможності потенційних учасників надати послуги за предметом закупівлі, Замовником встановлено вимоги до аналогічного досвіду таких учасників виключно в рамках Технічного завдання за даною закупівлею та не виходять за його межі.
Таким чином, підстави для задоволення вимоги відсутні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-09-09-012225-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ", Код ЄДРПОУ:00709709
Дата подання: 20 вересня 2021 17:53
Скарга на умови закупівлі
Щодо подання скарги на умови закупівлі
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 22.09.2021№21516.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2021 11:39

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

23 вересня 2021 11:39
рішення від 22.09.2021№21516.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2021 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ" 297 000,00
UAH з ПДВ
297 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 299 600,00
UAH з ПДВ
299 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 жовтня 2021 17:36
Електронний підпис
18 жовтня 2021 17:35
довідка ст. 17.pdf
18 жовтня 2021 17:35
Довідка МВС.pdf
18 жовтня 2021 17:35
public_doc.p7s
18 жовтня 2021 17:35
file (3).pdf
18 жовтня 2021 17:35
03.5. Наказ на директора.pdf
18 жовтня 2021 17:35
03.4. Кучер паспорт.pdf
18 жовтня 2021 17:35
03.2. Витяг ЄП.pdf
18 жовтня 2021 17:35
03.1. Статут.pdf
04 жовтня 2021 19:18
Електронний підпис
04 жовтня 2021 18:03
01.24.1. ОПД працівники.pdf
04 жовтня 2021 18:03
06.1. Довідка працівники.pdf
04 жовтня 2021 18:03
03.5. Статут.pdf
24 вересня 2021 17:22
Електронний підпис
24 вересня 2021 17:21
06.1. Довідка працівники.pdf
24 вересня 2021 17:21
07.2. Договір №1 ІН .pdf
24 вересня 2021 17:21
03.8. Кучер паспорт.pdf
24 вересня 2021 17:21
02.3. ст.17 Арх Гео.pdf
24 вересня 2021 17:21
07.1. Довідка Досвід.pdf
24 вересня 2021 17:21
01.3. Технічне завдання.pdf
24 вересня 2021 17:21
01.13. Довідка Код доступу.pdf
24 вересня 2021 17:21
06.2.Штатний розпис.pdf
24 вересня 2021 17:21
01.7. Довідка Ліцензія.pdf
24 вересня 2021 17:21
05.9. Договори лізингу.pdf
24 вересня 2021 17:21
05.1. Довідка МТБ.pdf
24 вересня 2021 17:21
03.7. Протокол №1 від 12.07.21.pdf
24 вересня 2021 17:21
03.9. Наказ на директора.pdf
24 вересня 2021 17:21
05.27Оборот-Сальдова.pdf
24 вересня 2021 17:21
02.1. ст.17 Консорціум.pdf
24 вересня 2021 17:21
03.6. Витяг ЄП.pdf
24 вересня 2021 17:21
01.24. Загальний ОПД згоди.pdf
24 вересня 2021 17:21
03.10. Виписка ЄДР.pdf
24 вересня 2021 17:21
07.4. Договор Краматорськ.pdf
24 вересня 2021 17:21
01.2. Проект Договору віза.pdf
24 вересня 2021 17:21
02.2. ст.17 Арх Київ.pdf
24 вересня 2021 17:21
03.11. ОПИС док..pdf
24 вересня 2021 17:21
02.4. ст. 17 Архізем.pdf
24 вересня 2021 17:21
01.15. Заява-згода ОПД.pdf
24 вересня 2021 17:21
03.5. Статут.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2021 13:47
Електронний підпис
05 жовтня 2021 13:45
212. pdf
05 жовтня 2021 13:45
Паспорт Шевченко О.С..pdf
05 жовтня 2021 13:45
218 .pdf
05 жовтня 2021 13:45
215 .pdf
05 жовтня 2021 13:45
РНОКПП.pdf
05 жовтня 2021 13:45
219 .pdf
05 жовтня 2021 13:45
214 .pdf
05 жовтня 2021 13:45
211 .pdf
05 жовтня 2021 13:45
Виписка з ЄДР № 325879.pdf
05 жовтня 2021 13:45
213 .pdf
05 жовтня 2021 13:45
221 .pdf
05 жовтня 2021 13:45
216 .pdf
05 жовтня 2021 13:45
217 .pdf
05 жовтня 2021 13:45
220 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ"
#44319519
Переможець 297 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2021 10:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2021 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ "ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ СОЮЗ"
#44319519
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2022 15:30
протокол укладений
15 липня 2022 15:20
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 09:21
дод. уг_5.PDF зміни до договору
14 лютого 2022 17:01
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:36
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:14
дод уг 4.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 14:12
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 11:14
дод. угода 3.PDF зміни до договору
16 грудня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 15:09
дод. угод. _2.PDF зміни до договору
13 грудня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 10:47
дод угода1.PDF зміни до договору
01 грудня 2021 10:46
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 14:39
договір _127.PDF укладений
19 жовтня 2021 14:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка у геоінформаційній системі. 1 послуга 297 000,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 грудня 2021 11:15
50 000,00 UAH UA298201720344250063000045019
Виконавчий комітет Ватутінської МР
UA053390720000026005097079001
Консорцiум "Землевпорядний Союз"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у додаток №2 до Договору "Календарний план"
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток №1 та Додаток №2 до Договору,
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі договору про закупівлю послуг змінити "Кучер Максим Олександрович" на "Гайворонський Олег Борисович" в усіх відмінках.
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у додаток №2 до Договору "Календарний план"
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору(коригування попередньої зміни)
Номер договору про закупівлю: 127
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ставки оподаткування виконавця
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки земель населеного пункту м.Ватутіне та с.Скаливатка у геоінформаційній системі. 1 послуга 290 333,33
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 290 333,33
UAH