Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво розвідувально-експлуатаційної свердловини (резервної) для господарсько-питного водопостачання в с. Вищі Вовківці Хмельницького району Хмельницької області
Очікувана вартість
1 180 865,65 UAH
UA-2021-09-09-011982-c 6a99b27cf42b42cd90299c62965c6a57
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Пайлаківна Горпинюк

+380979816648 rozsoshaotgzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Розсошанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04402899
Місцезнаходження: 31362, Україна , Хмельницька обл., с. Розсоша, вул. Центральна, 4
Контактна особа: Каріна Пайлаківна Горпинюк
+380979816648
rozsoshaotgzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 вересня 2021 11:25
Очікувана вартість: 1 180 865,65 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 904,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво розвідувально-експлуатаційної свердловини (резервної) для господарсько-питного водопостачання в с. Вищі Вовківці Хмельницького району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31355, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Вищі Вовківці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи з капітального ремонту Об’єкту проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою КБ-2 в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою КБ-3, сумісно с проміжним пакетом документів, а саме товарно-матеріальних накладних, проміжних актів прихованих робіт затверджених інженером технічного нагляду протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка про праціваників.
Дата подання: 10 вересня 2021 11:10
Дата відповіді: 13 вересня 2021 17:17
Згідно вимог тендерної документації, Учасником надається інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для надання послуг за підписом уповноваженої особи повинна містити інформацію про наявність в учасника не менше 7-ти (семи) кваліфікованих працівників. Поясніть, будь-ласка, довідка має містити 7- кваліфікованих працівників робітничих професій чи кваліфікованих працівників в т.ч. ІТР ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовник детально ознайомився з Вашим питанням та повідомляє наступне.
Згідно Оголошення Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому, Замовником прийнято рішення встановлення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язкової наявності в учасника не менше 7-ти (семи) кваліфікованих працівників.
У Законі України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника наявності мінімальної кількості працівників.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює мінімальну кількість працівників, що повинен мати Учасник. Така вимога встановлена Замовником для відбору найкращих виконавців робіт, які мають можливість виконати роботу на якісному рівні та повинні забезпечувати оперативне реагування у разі виникнення особливих обставин.
Частиною 3 статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Відповідно до абзацу 2 ч. 3. Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи вищевказану норму Закону, Вами, як потенційним Учасником закупівлі для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «може бути залучено потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників із наданням підтверджуючих документів субпідрядника, що передбачені підпунктами 2.1. – 2.2. пункту 3.5.1. частини 5 Розділу ІІІ Оголошення
Враховуючи вищевказане, Замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2021 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКА СПМК-525" 982 461,00
UAH з ПДВ
976 556,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТВМ ПОДІЛЛЯ" 1 100 641,78
UAH з ПДВ
982 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2021 16:03
Електронний підпис
20 вересня 2021 14:49
25. Договірна ціна.pdf
20 вересня 2021 14:49
2. Додаток 1 Техзавдання.pdf
20 вересня 2021 14:49
13. Звіт 1-ДФ за 2020 рік.pdf
20 вересня 2021 14:49
5. Скан копія статуту.pdf
20 вересня 2021 14:49
18. Скан копія ліцензії.pdf

Публічні документи

17 вересня 2021 15:18
Електронний підпис
17 вересня 2021 15:17
Пропозиція ч.2.7z
17 вересня 2021 15:17
Пропозиція ч.3.7z
17 вересня 2021 15:17
Пропозиція ч.1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКА СПМК-525"

ТОВ "ТВМ ПОДІЛЛЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКА СПМК-525"
#01354639
Відхилено 976 556,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 14:02
ТОВ "ТВМ ПОДІЛЛЯ"
#41445291
Переможець 982 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 14:06

Документи

22 вересня 2021 14:02
Електронний підпис

Документи

22 вересня 2021 14:06
Електронний підпис
22 вересня 2021 14:04
ПОП 225.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2021 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТВМ ПОДІЛЛЯ"
#41445291
982 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2021 14:06
Електронний підпис
22 вересня 2021 14:04
ПОП 225.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 16:32
ДУ 4 до 08Т.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 16:08
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 17:17
Додаткова угода 3 до 08Т.PDF зміни до договору
14 грудня 2022 17:16
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 17:15
Додаткова угода 2 до 08Т.PDF зміни до договору
14 грудня 2022 17:14
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:43
ДУ 1 до 08Т.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 14:12
08Т ВВ.PDF укладений
30 вересня 2021 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 08Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.651-654 ЦКУ, ЗУ "Про публічні закупівлі", п.13.1.-13.2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 08Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 08Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 08Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 08Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML