Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 43316784 |
Вебсайт: | https://justice-km.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 91 |
Контактна особа: |
Василь Гальчин +380382794430 v.halchyn@km.minjust.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 13:37 |
Очікувана вартість: | 3 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2021 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2021 16:45 |
Додатки 4_5_6.doc | |
09 вересня 2021 16:45 |
Додаток 3 .ПроектДоговору.doc | |
09 вересня 2021 16:44 |
ПерелікиДокументів_Дод2.doc | |
09 вересня 2021 16:44 |
Д2.pdf | |
09 вересня 2021 16:44 |
Д1.pdf | |
09 вересня 2021 16:44 |
ТД_БФП.doc | |
09 вересня 2021 16:44 |
ТД.pdf | |
09 вересня 2021 16:44 |
Оголошення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-27-000030 ● 55589e93b53e40c489dc702ba0d8e9a4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2021 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
27.10.2021 № 656
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 27.10.2021 № 656
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2021-09-09-011847-c 09.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-03 09:43:32
Запит щодо надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-09-011847-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Аналізом інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель, встановлено, що Вами 09.09.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднені два оголошення (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номерами ID: UA-2021-09-09-011847-c очікуваною вартістю 3 720 000,00 грн та ID: UA-2021-09-09-012424-c очікуваною вартістю 854 900,00 грн.) про закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:30121300-6 — Копіювально-розмножувальне обладнання загальною вартістю 4 574 900,00 грн.
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель вищезазначених оголошень (09.09.2021) курс євро становив 31,6315 грн. Тобто вартість закупівлі товарів за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:30121300-6 — Копіювально-розмножувальне обладнання становить 144,631 тисячі євро.
Відповідно до абзацу 2 частини десятої статті 3 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) з якої причини Замовником не застосовано положення частини третьої статті 10 цього Закону при здійсненні закупівлі за кодом ДК 021:2015:30121300-6 — Копіювально-розмножувальне обладнання, сума якої в еквіваленті перевищує 133 тисячі євро.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-08 16:51:18
Пояснення щодо питань які виникли в ході моніторингу закупівлі Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» (ДК 021:2015 - 30120000-6)
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу закупівлі повідомляємо наступне.
Для забезпечення наявної потреби працівників Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) багатофункціональними пристроями, 25.08.2021 було оголошено закупівлю Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» UA-2021-08-25-012849-a на суму 3 720 000,00 грн. за кошторисом на 2021 рік по КЕКВ 2210.
Відповідно до висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 07.09.2021 року у закупівлі UA-2021-08-25-012849-a «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» зобов’язано Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
08.09.2021 року вирішено відмінити закупівлю UA-2021-08-25-012849-a «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку».
09.09.2021 року було повторно заплановано та оголошено закупівлю «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» за номером ID UA-2021-09-09-011847-c на суму 3 720 000,00 грн. за кошторисом на 2021 рік по КЕКВ 2210 за процедурою відкриті торги, з врахуванням зауважень, зазначених у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 07.09.2021 року у закупівлі UA-2021-08-25-012849-a
Для забезпечення наявної потреби працівників Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) принтерами, у зв’язку з додатковим виділенням коштів, з врахуванням вартісних меж, передбачених Законом, тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до річного плану закупівель на 2021 рік та 09.09.2021 року заплановано закупівлю Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Принтер А4 Canon i-SENSYS LBP6030B або еквівалент) (ДК 021:2015:30120000-6) на суму 854 900,00 грн. по КЕКВ 2210 за процедурою відкриті торги.
09.09.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Принтер А4 Canon i-SENSYS LBP6030B або еквівалент) (ДК 021:2015:30120000-6) на суму 854 900,00 грн. по КЕКВ 2210 за процедурою відкриті торги за номером ID UA-2021-09-09-012424-c.
На підставі Постанови КМУ від 28.02.2002№ 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» Довідкою про зміни до кошторису № 18 від 13.10.2021, затвердженою Міністерством юстиції України, за КЕКВ 2210 додатково виділено кошти в сумі 4 985 000, грн.
Бюджетні зобов’язання по укладеним договорам були зареєстровані в органі Державного казначейства 15.10.2021 року, при наявності відповідних бюджетних асигнувань.
Згідно з пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 1 Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2014 № 459, Міністерство економіки України є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує, зокрема, формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
До основних завдань Мінекономіки, згідно з пунктом 3 Положення, належить, зокрема, формування та реалізація державної політики у сфері публічних закупівель.
Відповідно до покладених на Мінекономіки завдань, згідно з пунктом 4 Положення, Мінекономіки,зокрема, розробляє і затверджує нормативно-правові акти, необхідні для регулювання державної політики у сфері публічних закупівель; надає узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері публічних закупівель; розробляє разом з іншими органами методології щодо особливостей здійснення публічних закупівель у різних сферах та оприлюднює їх на інформаційному ресурсі.
Відповідно до листа Мінекономіки щодо планування закупівель № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, зокрема планування закупівель є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року. Ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі, зокрема, виділення додаткових коштів замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель шляхом створення нових та /або редагування/ видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі ( у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищезазначених випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
Звідси слідує, що очікувана сума оголошених процедур закупівель становить меншу суму ніж сума передбачена частиною 3 статті 10 Закону для обов’язкового оприлюднення англійською мовою.
Чинним законодавством не ототожнено складання й затвердження річного плану закупівель зі складанням та затвердженням кошторису, а також понять «план закупівель» та «кошторис», з огляду на що Замовником не здійснювався поділ предмета закупівлі на частини з метою уникнення застосування Закону в частині обов’язкового додаткового оприлюднення оголошення англійською мовою. Законом не заборонено проводити закупівлі одного і того ж предмета закупівлі за різними процедурами закупівлі, якщо річним планом орієнтовна сума закупівлі не перевищує 133 тис. євро. Таким чином, Замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 13 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі,за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або не перевищує відповідні вартісні межі, в межах єдиної процедури.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ВЕКТОР АЙ-ТІ» |
3 695 820,00
UAH з ПДВ
|
3 675 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОФТЕХПОСТАЧ" |
3 716 900,00
UAH з ПДВ
|
3 695 819,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ВЕКТОР АЙ-ТІ» #41749663 |
Переможець |
3 675 360,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 16:57
|
482.pdf | укладений |
12 жовтня 2021 16:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (ДК 021:2015 - 30120000-6) | 141 | штуки |
11 856,00
UAH з ПДВ
|
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (ДК 021:2015 - 30120000-6) | 94 | штуки |
11 856,00
UAH з ПДВ
|
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (ДК 021:2015 - 30120000-6) | 75 | штуки |
11 856,00
UAH з ПДВ
|