Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою вул. Маршала Бірюзова № 42 у місті Полтава
Очікувана вартість
2 178 069,60 UAH
UA-2021-09-09-011408-c ● e44b130cce6e457883fc2420742f252d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава |
Контактна особа: |
Шанько Анна Ігорівна 380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2021 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 12:24 |
Очікувана вартість: | 2 178 069,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,83% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку № 9 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 розділу 3 Тендерної документації. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та зазначені у пункті 2 розділу 3 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава; Валюта-гривня. Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону. Переможець перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA928201720355189028001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору; - Підрядник порушив строк виконання робіт по даному Договору; - Підрядник допускав систематичне неякісне виконання робіт або використовував неякісні матеріали в процесі виконання робіт. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”. Категорія: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою вул. Маршала Бірюзова № 42 у місті Полтава
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Маршала Бірюзова, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону | Пiсляоплата | 241 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Можливе відстрочення оплати за надані послуги: | 30% |
на строк від 241 і більше днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 днів: | 10% |
на строк від 61 по 120 днів: | 5% |
на строк, що складає менш ніж 60 днів: | 0% |
21 вересня 2021 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2021 16:00 |
Тендерна_документацiя_Маршала_Бiрюзова,_42_нова_редакцiя.docx | |
21 вересня 2021 16:00 |
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii_Маршала_Бiрюзова.doc | |
21 вересня 2021 16:00 |
Кiнцевий_строк_подання_ТП_Маршала_Бiрюзова.docx | |
09 вересня 2021 16:26 |
Оголошення про проведення відкритих торгів Маршала Бірюзова 42 09.09.2021.docx | |
09 вересня 2021 16:26 |
Тендерна документація Маршала Бірюзова, 42.docx |
21 вересня 2021 16:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 вересня 2021 16:00 |
Тендерна_документацiя_Маршала_Бiрюзова,_42_нова_редакцiя.docx
|
|||
21 вересня 2021 16:00 |
Перелiк_змiн_до_тендерноi_документацii_Маршала_Бiрюзова.doc
|
|||
21 вересня 2021 16:00 |
Кiнцевий_строк_подання_ТП_Маршала_Бiрюзова.docx
|
|||
09 вересня 2021 16:26 |
Оголошення про проведення відкритих торгів Маршала Бірюзова 42 09.09.2021.docx
|
|||
09 вересня 2021 16:26 |
Тендерна документація Маршала Бірюзова, 42.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-09-011408-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ШРБУ-8", Код ЄДРПОУ:43357794
Дата подання: 16 вересня 2021 15:20
Щодо усунення антиконкурентних вимог.
Для усунення антиконкурентних вимог просимо замінити формулювання в п.3.1. «УВАГА! Під аналогічним за предметом закупівлі договору мається на увазі – договір на виконання капітального ремонту або реконструкції або нового будівництва внутрішньоквартальної (-их) проїзної (-их) дороги (-іг)» на «договір виконання робіт з капітального ремонту вулиці та/або тротуару та/або проїзної частини."
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2021 16:44
Шановний, учаснику!
Ваша Вимога врахована, та невдовзі будуть внесені зміни до тендерної документації в частині розширення видів робіт аналогічного договору
Ваша Вимога врахована, та невдовзі будуть внесені зміни до тендерної документації в частині розширення видів робіт аналогічного договору
Номер вимоги: UA-2021-09-09-011408-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:24157485
Дата подання: 17 вересня 2021 10:39
Дискримінаційна вимога, щодо кількості аналогічних договорів
Замовником визначено наступне:
"Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіту виконання не менше 4-х аналогічних за предметом закупівлі договорів за період 2018-2021 роки."
Така вимога є незаконною та дискримінує нас, як потенційного учасника, що не має можливості надати більш ніж одну копію договору яка підтверджує кваліфікацію і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Дана дискримінуюча вимога була неодноразово оскаржена в АМКУ на користь Скаржників, крім випадків, коли Замовник зміг довести необхідність її встановлення. Тож, просимо вказати, чим викликана необхідність надання Учасником саме 4-х, а не 7-ми чи 1-го аналогічного договору?
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має можливість вимагати надання аналогічного договору у відповідності до об'ємів робіт та вартості предмету закупівлі, що дісно підтвердило б наявність аналогічного досвіду виконання робіт Учасником.
Розгорнути
Згорнути
"Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіту виконання не менше 4-х аналогічних за предметом закупівлі договорів за період 2018-2021 роки."
Така вимога є незаконною та дискримінує нас, як потенційного учасника, що не має можливості надати більш ніж одну копію договору яка підтверджує кваліфікацію і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Дана дискримінуюча вимога була неодноразово оскаржена в АМКУ на користь Скаржників, крім випадків, коли Замовник зміг довести необхідність її встановлення. Тож, просимо вказати, чим викликана необхідність надання Учасником саме 4-х, а не 7-ми чи 1-го аналогічного договору?
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має можливість вимагати надання аналогічного договору у відповідності до об'ємів робіт та вартості предмету закупівлі, що дісно підтвердило б наявність аналогічного досвіду виконання робіт Учасником.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2021 15:48
«Шановний, учаснику!
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Положеннями частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, виходячи з вищенаведеного, Закон України «Про публічні закупівлі» зобов’язує замовника у тендерній документації вимагати від учасників документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, які встановив Замовник.
Також, відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом України «Про публічні закупівлі» і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» можуть вноситися виключно законом про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі».
На виконання вимог частини 1 та частини 2 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником у тендерній документації були установлені наступні кваліфікаційні критерії:
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Враховуючи вищезазначене, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник може вимагати від учасників документальне підтвердження виконання більше одного аналогічного договору за предметом закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо граничної кількості аналогічних договорів за предметом закупівлі, які може вимагати замовник від учасників.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. А також, нагадуємо, що згідно з частиною 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом України «Про публічні закупівлі» і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».
Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику встановити кількість кваліфікаційних критеріїв та кількість аналогічних договорів за предметом закупівлі на власний розсуд.
Враховуючи те, що Ваша вимога на містить сформульованої Вимоги до Замовника та є не зрозумілим Замовнику, що саме Ви вимагаєте від Замовника, а зміст Вашої Вимоги є скоріш за все питанням до Замовника, тому враховуючи зміст Вашої Вимоги роз’яснюємо наступне:
Виконання капітального ремонту внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку передбачає асфальтування проїзної частини, асфальтування відмосток біля будинку, асфальтування тротуарів біля житлових будинків механізованим способом із застосуванням спеціалізованих будівельних машин та механізмів. Якість асфальтування, зокрема, залежить від практики, досвіду, кількості виконаного асфальтування проїзних частин. Також, слід зазначити, що ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг у обмежених житловими будинками умовах (вузькі проїзди, постійний рух легкових автомобілів мешканців житлових будинках) передбачає наявність вмінь та навиків будівельних організацій роботи в таких умовах. Таким чином, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в учасника у кількості 4-х договорів є обумовленою та обґрунтованою, а Ваша Вимога є не задоволеною».
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Положеннями частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так, виходячи з вищенаведеного, Закон України «Про публічні закупівлі» зобов’язує замовника у тендерній документації вимагати від учасників документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, які встановив Замовник.
Також, відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом України «Про публічні закупівлі» і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» можуть вноситися виключно законом про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі».
На виконання вимог частини 1 та частини 2 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником у тендерній документації були установлені наступні кваліфікаційні критерії:
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Враховуючи вищезазначене, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник може вимагати від учасників документальне підтвердження виконання більше одного аналогічного договору за предметом закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо граничної кількості аналогічних договорів за предметом закупівлі, які може вимагати замовник від учасників.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. А також, нагадуємо, що згідно з частиною 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом України «Про публічні закупівлі» і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі».
Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику встановити кількість кваліфікаційних критеріїв та кількість аналогічних договорів за предметом закупівлі на власний розсуд.
Враховуючи те, що Ваша вимога на містить сформульованої Вимоги до Замовника та є не зрозумілим Замовнику, що саме Ви вимагаєте від Замовника, а зміст Вашої Вимоги є скоріш за все питанням до Замовника, тому враховуючи зміст Вашої Вимоги роз’яснюємо наступне:
Виконання капітального ремонту внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку передбачає асфальтування проїзної частини, асфальтування відмосток біля будинку, асфальтування тротуарів біля житлових будинків механізованим способом із застосуванням спеціалізованих будівельних машин та механізмів. Якість асфальтування, зокрема, залежить від практики, досвіду, кількості виконаного асфальтування проїзних частин. Також, слід зазначити, що ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг у обмежених житловими будинками умовах (вузькі проїзди, постійний рух легкових автомобілів мешканців житлових будинках) передбачає наявність вмінь та навиків будівельних організацій роботи в таких умовах. Таким чином, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в учасника у кількості 4-х договорів є обумовленою та обґрунтованою, а Ваша Вимога є не задоволеною».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" |
2 066 740,67
UAH з ПДВ
|
1 956 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 369 200 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШРБУ-8" |
1 956 008,48
UAH з ПДВ
|
1 938 008,48
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 356 605.94 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШРБУ-8" #43357794 |
Переможець |
1 938 008,48
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 17:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2021 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2022 11:55
|
дод. угода № 1 від 29.06.2022.pdf | укладений |
18 липня 2022 11:55
|
Лист ТПП.pdf | укладений |
18 липня 2022 11:55
|
дод. угода № 1 від 29.06.2022.pdf | укладений |
18 липня 2022 11:54
|
Лист ТПП.pdf | укладений |
18 липня 2022 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2021 14:35
|
Договір 22 від 23 жовтня 2021.PDF | укладений |
23 жовтня 2021 14:35
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 жовтня 2021 — 30 червня 2022 |
Сума оплати за договором: |
226 546,29
UAH (в тому числі ПДВ 37 757,72 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвати договір № 22 від 23.10.2021 року у зв’язку з дією обставин непереборної сили більше ніж 10 днів (військова агресія Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану з 24 лютого 2022 року, відповідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»),зі змінами, яка підтверджується Листом Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року(Додається до даної Додаткової угоди). |