Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт системи опалення Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 140» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151»
Очікувана вартість
1 179 939,00 UAH
UA-2021-09-09-008840-c 3f07fcf224f2451bbe54c556f3e67990
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 179 939,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 899,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 5 899,00 грн (п’ять тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.). Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Строк дії забезпечення пропозиції має складати не менше 60 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - код за ЄДРПОУ 40506248 - місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 - банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA278201720344231011100095804 м. Київ, вул. Бастіонна, буд. 6
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5899 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт системи опалення Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 140» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку попередня оплата перераховується Замовником кожного календарного року у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт (з урахуванням обмежень) Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт перерахування коштів за виконані роботи на підставі акту (-ів) виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати в межах бюджетних призначень, з урахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 5 899,00 грн (п’ять тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.). Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Строк дії забезпечення пропозиції має складати не менше 60 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - код за ЄДРПОУ 40506248 - місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 - банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA278201720344231011100095804 м. Київ, вул. Бастіонна, буд. 6

Сума забезпечення: 5899 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: учасник у складі пропозиції надає електронну банківську гарантію відповідно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛЯЦІЙНА КОМПАНІЯ" 1 174 393,07
UAH з ПДВ
1 174 393,07
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 вересня 2021 15:59
Електронний підпис
21 вересня 2021 12:22
4_Опис згода з ТЗ.pdf
21 вересня 2021 12:22
41_Витяг 2021.pdf
21 вересня 2021 12:22
38_Наказ призначення №1.pdf
21 вересня 2021 12:22
Гарантія 11789-21.7z
21 вересня 2021 12:22
1_Пропозиція.pdf
21 вересня 2021 12:22
7_Згода з обсягом робіт.pdf
21 вересня 2021 12:22
36_Рішення 1.pdf
21 вересня 2021 12:22
Кошторис.rar
21 вересня 2021 12:22
33_Довідка від банку.pdf
21 вересня 2021 12:22
Лист здійснення БД.7Z
21 вересня 2021 12:22
28_Стаття 17 на Учасника.pdf
21 вересня 2021 12:22
21_Відсутність санкцій.pdf
21 вересня 2021 12:22
6_Лист згода з договором.pdf
21 вересня 2021 12:22
13_Загальні відомості.pdf
21 вересня 2021 12:22
16_Лист про вивіз сміття.pdf
21 вересня 2021 12:22
32_Стаття 17.pdf
21 вересня 2021 12:22
11_Доступ до Статуту.pdf
21 вересня 2021 12:22
40_Витяг ПДВ.pdf
21 вересня 2021 12:22
34_ПВР школа 140.pdf
21 вересня 2021 12:22
Протокол Н1.7Z
21 вересня 2021 12:22
37_Паспорт.pdf
21 вересня 2021 12:22
Витяг із Статут1.7z
21 вересня 2021 12:22
Наказ Фролова Ю.1.7Z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛЯЦІЙНА КОМПАНІЯ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 11789-21.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛЯЦІЙНА КОМПАНІЯ"
#43662878
Переможець 1 174 393,07
UAH з ПДВ
24 вересня 2021 18:43

Документи

24 вересня 2021 18:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2021 18:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТАЛЯЦІЙНА КОМПАНІЯ"
#43662878
1 174 393,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2021 18:43
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 жовтня 2021 16:51
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: на підставі п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (минув час для оприлюднення договору за результатами спрощеної закупівлі)