Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork CPV 2008 021:2015 - 45230000-8 (services for the implementation of "Current average repair of the overpass of the tunnel type near the passenger platform" Zenith " in Kyiv ")
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Владислав Виноградов +380442862486 kasm@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo po remontu i utrymanniu mostiv i shliakhiv m. Kyieva "Kyivavtoshliakhmist" |
National ID: | 03359018 |
Contact point: |
Serhii Tytarenko +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Additional contacts: |
Владислав Виноградов +380442862486 kasm@kasm.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2021 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 14:50 |
Очікувана вартість: | 61 737 653,41 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 308 688,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 09 вересня 2021 13:51 |
Enquiries until: | 27 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 листопада 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 61 737 653 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 308 688 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2021 13:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2021 13:01 |
Перелiк_змiн.docx | |
29 жовтня 2021 13:01 |
Додаток_1.doc | |
29 жовтня 2021 13:01 |
Тендерна документація.docx | |
29 вересня 2021 10:39 |
Додаток_2.doc | |
29 вересня 2021 10:39 |
Перелiк_змiн.docx | |
09 вересня 2021 13:51 |
Додаток_4.doc | |
09 вересня 2021 13:51 |
Додаток_3.doc |
29 жовтня 2021 13:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 жовтня 2021 13:01 |
Перелiк_змiн.docx
|
||||||
29 жовтня 2021 13:01 |
Додаток_1.doc
|
||||||
29 жовтня 2021 13:01 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
29 вересня 2021 10:39 |
Додаток_2.doc
|
||||||
29 вересня 2021 10:39 |
Перелiк_змiн.docx
|
||||||
09 вересня 2021 13:51 |
Додаток_4.doc
|
||||||
09 вересня 2021 13:51 |
Додаток_3.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 05 жовтня 2021 19:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000046 ● 14f0e2877552424caa7b705780cd5fbe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-09-09-007204-c 09.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-31 10:03:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з виконання «Поточного середнього ремонту шляхопроводу тунельного типу біля пасажирської платформи «Зеніт» в м. Києві») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-09-007204-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів
ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» і ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» та відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ЮГСТРОЙ 17», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-05 16:17:40
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2021-09-09-007204-c
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до наказу затвердженого Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02.03.2021 року № Н-46 (із змінами) про поточний ремонт й обстеження об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд міста Києва на 2021 рік, було передбачено виконання послуг з поточного (середнього) ремонту шляхопроводу тунельного типу біля пасажирської платформи «Зеніт» в м. Києві.
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з виконання «Поточний середній ремонт шляхопроводу тунельного типу біля пасажирської платформи «Зеніт» в м. Києві»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-09-007204-c).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 30 липня 2021 р. № 10-0496-21/ЕО (копія додається).
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі.
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в кошторисній документації.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Також надаємо інформацію та документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету підприємства «Київавтошляхміст», які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» і ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» та відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ЮГСТРОЙ 17», а саме копії протоколів розгляду тендерних пропозицій в яких зазначений перелік осіб тендерного комітету (копії додаються).
Крім того повідомляємо, що відповідальним за оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до визначених функцій є секретар тендерного комітету підприємства «Київавтошляхміст» Титаренко С.О.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Відповідно до Висновку встановлено, що на порушення вимог частини п’ятої статті 17 Закону тендерна документація (пункт 6 розділ 4 додатку 1 до тендерної документації) Замовника містить вимогу щодо надання учасником оригіналу або нотаріально завіреної копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, або роздрукований витяг отриманий в електронній формі за он-лайн запитом юридичної або фізичної особи від уповноваженого органу та завірений підписом та печаткою Учасника (виданий не раніше дати публікації оголошення про заплановану закупівлю), який міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З метою здійснення заходів щодо усунення виявлених Державною аудиторською службою України порушень, підприємство «Київавтошляхміст» направляє копію протоколу від 25.01.2022 наради підприємства «Київавтошляхміст» з питань вжиття заходів за результатами проведеного моніторингу Державної аудиторської служби України № UA-M-2021-12-23-000046 по процедурі закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з виконання «Поточний середній ремонт шляхопроводу тунельного типу біля пасажирської платформи «Зеніт» в м. Києві») (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-09-007204-c) згідно висновку від 20 січня 2022 року (додається). Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Підтвердити усунення Замовником порушення зазначеного у Висновку. Додаток: на 3 арк.
2022-01-25 17:00:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна, Київська область обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП ЮГСТРОЙ 17 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ |
60 800 000,00
UAH з ПДВ
|
60 491 311,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» |
60 850 000,00
UAH з ПДВ
|
60 541 311,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКРТРАНСМІСТ #33778270 |
Переможець |
60 491 311,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:13
|
11-38 Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 15:49
|
11-38 ТОВ УКРТРАНСМІСТ.pdf | укладений |
30 листопада 2021 15:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 4.2, 13.1 та 13.2 Договору Сторони дійшли згоди доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт (Додаток № 5) в редакції, яка вступає в силу з моменту підписання даної додаткової угоди та є невід’ємною частиною даного Договору |
Номер договору про закупівлю: | 11-38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |