Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
21Т-215_44160000-9 - Main pipelines, pipes, casing pipes, tubing and related products (Drill pipe in assortment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Олександр Копил +380444612937 oleksandr.kopyl@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Прохорова Олександра +380671390906 alexandra.prokhorova@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC UKRGASVYDOBUVANNYA |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Oleksandr Kopyl +380444612937 oleksandr.kopyl@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Прохорова Олександра +380671390906 alexandra.prokhorova@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2021 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2021 13:26 |
Очікувана вартість: | 650 754 462,34 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення, п.1, 2, 3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19522633 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.. Умови повернення, вимоги до банків та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення, п.6 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та додатку 8.1 до тендерної документації. |
Publication date: | 09 вересня 2021 13:34 |
Enquiries until: | 10 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 жовтня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 650 754 462 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,61 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
length: 9.2-9.75м. Box joint shoulder - 18 degree, connection: NC 31RH)
length: 9.2-9.75м. Box joint shoulder - 18 degree, connection: NC 31LH)
length: 9.2-9.75м. Box joint shoulder - 18 degree, connection: NC-26RH)
length: 9.2-9.75м. Box joint shoulder - 18 degree, connection: NC-26LH)
length: 9.2-9.75м. Box joint shoulder - 18 degree, connection: NC 26RH)
length: 9.2-9.75м.Box joint shoulder - 18 degree, connection: 5 ½ FH)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата по факту поставки товару протягом 30 календарних днів з дати поставки товару та підписання акту приймання-передачі товару або видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2021 12:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 11:36 |
ТД_21Т-215__ENG_Drill pipe in assortment changes .docx | |
12 жовтня 2021 11:36 |
ТД_21Т-215_Труби бурильні в асортименті зі змінами №2.docx | |
12 жовтня 2021 11:36 |
Перелік змін, що вносяться.docx | |
05 жовтня 2021 13:20 |
Перелік змін, що вносяться.docx | |
09 вересня 2021 13:35 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 23.07.21.xlsx | |
09 вересня 2021 13:34 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
09 вересня 2021 13:34 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls |
12 жовтня 2021 12:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 жовтня 2021 11:36 |
ТД_21Т-215__ENG_Drill pipe in assortment changes .docx
|
||||||
12 жовтня 2021 11:36 |
ТД_21Т-215_Труби бурильні в асортименті зі змінами №2.docx
|
||||||
12 жовтня 2021 11:36 |
Перелік змін, що вносяться.docx
|
||||||
05 жовтня 2021 13:20 |
Перелік змін, що вносяться.docx
|
||||||
09 вересня 2021 13:35 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 23.07.21.xlsx
|
||||||
09 вересня 2021 13:34 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx
|
||||||
09 вересня 2021 13:34 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме вимога щодо можливості використання в свердловинах з АВПТ буде вилучена із тендерної документації.
2) Замовник не встановлює обмежень щодо методики проведення випробувань для підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту ключовим параметрам. Основним критерієм відповідності параметрів твердосплавного та внутрішнього покриття, встановлених тендерною документацію, є результати незалежних лабораторних випробувань.
3) Так, аналогічні лабораторні випробування для ARNCO 150 XT та ТК-34(NOV) існують. В тендерну документацію будуть внесені зміни щодо підтвердження характеристик ARNCO 150 XT та ТК-34(NOV) технічним критеріям, а саме - як для зовнішнього армованого покриття ARNCO 150 XT та внутрішнього покриття ТК-34(NOV) так і до їх еквіваленту будуть вимагатись результати лабораторних випробувань.
Вимоги про усунення порушення
Наша компанія розглядає можливість прийняття участі в торгах на закупівлю труб бурових.
Вимагаємо видалити з тексту тендерної документації обмеження щодо кінцевої дати постачання продукції «…Не пізніше 15.07.2022р.», «…Не пізніше 15.08.2022р.», «… Не пізніше 15.09.2022р.», адже ні Замовник ні Учасники торгів не можуть навіть приблизно спрогнозувати дату укладання договору поставки. Торги можуть бути оскаржені на будь якому етапі їх проведення не тільки в АМКУ, а й в судовому порядку.
Таким чином, наприклад, при укладанні договору поставки в березні 2022 року, постачальник буде поставлений перед фактом постачання першої партії продукції протягом 100 календарних днів, при тому, що тільки процес виробництва бурової труби складає не менше 120 днів. Це надасть можливість Замовнику необгрунтовано виставляти штрафні санкції до постачальника та вимагати сплати штрафів та пені.
З вказаною проблемою наша компанія вже стикалась, при виконанні договору на постачання кранів кульових по процедурі закупівлі UA-2020-07-09-004688-c. Тоді теж було встановлено обмеження в тендерній документації «але не пізніше 05.04.2021». Тому враховуючи дату підписання договору на поставку, замість 150 календарних днів на поставку, в нас залишилось лише 68. Ми не хочемо в майбутньому при підписанні договорів з Замовником стикатися з тими самими проблемами. Жоден з великих Замовників з якими ми працюємо і які проводять свої процедури, так же як і АТ Укргазвидобування в системі Прозорро, ніколи не встановлював такі обмеження, які після підписання договору дозволять йому вільно трактувати його умови.
Вимагаємо залишити в тендерній документації, Додатку 3 та графіках поставки лише термін поставки в календарних днях від дати укладання договору поставки, а саме : Поз.2,4,6 – 180 календарних днів з дати укладання договору. Поз.1,3,9 – 210 календарних днів з дати укладання договору, Поз.5,7,8 – 240 календарних днів з дати укладання договору.
З повагою
Системою електронних закупівель передбачено відображення інформації про кінцевий строк поставки предмету закупівлі лише в цифровому форматі. В разі зазначення строку поставки в текстовому форматі, система електронних торгів не дасть змогу оприлюднити закупівлю взагалі.
Також, відповідно до п.4 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливе продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Ми не вимагали вносити зміни до оголошення розміщеного в Системі електронних закупівель, де має бути відображено інформацію про кінцевий строк поставки предмету закупівлі лише в цифровому форматі.
Ми вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Для прикладу пропонуємо розглянути закупівлю UA-2021-08-18-004438-a, де в оголошенні зазначена дата постачання товару «до 26.03.2022», проте в п.4.5 Розділу І тендерної документації зазначений наступний Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
«Згідно умов, що визначені в проекті договору
Дата поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, яка зазначена в Оголошенні про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу:
- є орієнтовною та визначена розрахунковим методом;
- несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків.».
Пояснення Замовника про те, що в разі затримки в підписанні договору, він відповідно до п.4 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» може скористатися можливістю продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару нас не задовольняє з тієї причини, що це є правом замовника, а не його обов’язком. Всі ризики в затримці поставки продукції покладаються на Постачальника, що враховуючи величезні штрафні санкції передбачені проектом договору поставки, для нас є неприйнятним.
Вимагаємо повторно розглянути дане питання, та видалити з тексту тендерної документації обмеження щодо кінцевої дати постачання продукції «…Не пізніше 15.07.2022р.», «…Не пізніше 15.08.2022р.», «… Не пізніше 15.09.2022р.», та викласти п. 4.4. Розділу І тендерної документації наступним чином :
«Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Поставка згідно графіку:
Поз.2,4,6 – 180 календарних днів з дати укладання договору.
Поз.1,3,9 – 210 календарних днів з дати укладання договору.
Поз.5,7,8 – 240 календарних днів з дати укладання договору.
Дострокова поставка дозволяється.
Дата поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, яка зазначена в Оголошенні про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу:
- є орієнтовною та визначена розрахунковим методом;
- несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків.».
В разі не виконання нашої вимоги ми будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ.
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Внести зміни до формулювання умов оплати в тендерній документації та проекті договору з «оплата по факту поставки товару протягом 30 календарних днів з дати поставки товару та підписання акту приймання-передачі товару або видаткової накладної» на «оплата по факту поставки товару протягом 30 календарних днів з дати поставки товару та підписання акту приймання-передачі товару або видаткової накладної на фактично поставлену партію товару». Вказані зміни обумовлені прагненням більш чіткого формулювання підстав для оплати фактично поставленої продукції, адже під час виконання договору поставки Покупець може вимагати поставки всього обсягу товару по договору, при цьому не оплачуючи товар поставлений раніше.
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Внести зміни до п.8 Розділу І тендерної документації та чітко зазначити до якого абзацу відноситься фраза «У випадку використання свіфт-повідомлення, копія відповідного свіфт-повідомлення повинна бути завантажена Учасником у електронну систему закупівель до закінчення періоду подання пропозицій у такій Системі.». Чи відноситься ця фраза до форми надання банківської гарантії банками – резидентами України чи іноземними банками чи для обох випадків.
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Внести зміни до п.10 Розділу І тендерної документації та деталізувати які саме «Документи, що надаються іноземною юридичною особою, мають бути легалізовані відповідно до законодавства України.». Маються на увазі статутні документи учасника-нерезидента чи будь-який лист учасника-нерезидента, який також по суті можна назвати документом?
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Внести зміни до п.2 Розділу VII тендерної документації, та замінити текст «При митному оформленні товару Замовником, у випадку проведення митного оформлення за іншою митною ставкою, ніж та, що була вказана учасником (учасником-переможцем) нерезидентом в розрахунку приведеної вартості за формою додатку №7 до тендерної документації, такий учасник зобов’язується компенсувати Замовнику різницю в митних витратах (зокрема, різницю в ставці мита, ПДВ та акцизу (у разі якщо товар є підакцизним). Така різниця повинна бути сплачена учасником на письмовий вимогу Замовника в 5 (п’яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги Замовником.» на наступний: «При митному оформленні Товару Покупцем, у випадку проведення митного оформлення за іншою митною ставкою, ніж та, що була вказана Постачальником в розрахунку приведеної вартості документації процедури закупівлі (за виключенням випадків, коли з моменту вказання митної ставки (мито, акциз, ПДВ) Постачальником в розрахунку приведеної вартості до моменту митного оформлення Товару Покупцем, було внесено зміни у Законодавство , яке регулює митну ставку Товару, внаслідок чого митна ставка, що була сплачена Покупцем, відрізняється від вказаної Постачальником у розрахунку приведеної вартості), Постачальник зобов’язується компенсувати Покупцю різницю в митних витратах (зокрема, різницю в ставці мита, ПДВ та акцизу (у разі якщо Товар є підакцизним). Така різниця повинна бути сплачена Постачальником Покупцю на письмову вимогу Покупця в 5 (п`яти) денний строк від дня пред’явлення вимоги Покупцем (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України).». Адже саме так зазначена ця інформація в п.7.4.2. Проекту договору, що є складовою частиною тендерної документації.
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Внести зміни до Додатку 3 тендерної документації, та в абзаці «Вимоги до сертифікатів якості виробника при постачанні партії товару: Обов’язкове внесення до сертифікатів якості виробника трубної продукції інформації про всі проведені випробування згідно вимог Замовника з інформацією про засоби вимірювань, випробувальний тиск, метод випробувань.» видалити слова «випробувальний тиск», адже відповідно до вимог стандарту АРІ-5DP бурильні труби не проходять випробування тиском.
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Внести зміни до 5.14.1. Проекту договору та зазначити, що маркування Товару має бути здійснено у відповідності до стандарту API 5DP, оскільки вимоги до маркування чітко визначені стандартом і їх порушення призведе до порушення загальних вимог Замовника щодо поставки товару виготовленого за вищевказаним стандартом.
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Внести зміни до Додатку 3 тендерної документації та в словосполученні «API 5DP або еквівалент» або прибрати слово «еквівалент» або чітко написати які саме стандарти замовник вважає еквівалентом до міжнародного стандарту API 5DP. Те саме стосується і словосполучення «АPІ 5DP PSL-3 або еквівалент»
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Внести зміни до п.6.3.5 проекту договору поставки та викласти його в наступній редакції «Протягом 90 календарних днів з дати підписання даного Договору, Постачальник зобов'язується надати Покупцю довідку (або нотаріально завірену копію), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою підписано міжнародний Договір з Україною, за формою, затвердженою згідно з законодавством відповідної країни, яка повинна бути легалізована, перекладена згідно з законодавством України. (застосовується, якщо Постачальник не є резидентом України)», адже зробити таку довідку, легалізувати та доставити її в Україну протягом 10 днів неможливо.
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Внести зміни до пп.4. п.6.5.1 проекту договору поставки та викласти його в наступній редакції «За 10 календарних днів до отримання Товару Покупцем, Постачальник зобов’язаний направити на електронну адресу Покупця: ___________________________, наступні документи:
- Звіт незалежної інспекційної компанії.
- Сертифікати якості на готовий виріб (Товар).
Документи мають бути надані українською мовою або англійською мовою, з обовязковим перекладом на українську або російську мови.».
Існуюче в п.6.5.1 проекту договору поставки формулювання, щодо необхідності надання таких документів за 10 календарних днів до відвантаження Товару призводить до того, що вже виготовлений товар має лежати на складах виробника 10 днів, а тільки після цього може бути відвантажений Замовнику.
Термін надання документів згідно пп.4 п.6.5.1 обумовлений необхідністю їх перевірки відповідно до пп.6 п.6.5.1.
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Внести зміни до п.7.3 проекту договору поставки щодо заміни неякісного Товару на Товар належної якості протягом не 20, а 180 календарних днів з дня отримання повідомлення від вантажоотримувача чи Покупця про дефекти або невідповідність якості Товару, якщо інший строк письмово не узгоджений Сторонами. Адже термін виготовлення товару, не враховуючи його доставку в Україну складає не менше 120 календарних днів.
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Внести зміни до п.11.11 проекту договору поставки, та передбачити, що він стосується лише постачальників, які є резидентами України. Адже неможливо встановити чи є компанія-нерезидент відповідно до Податкового кодексу України платником податку на прибуток чи на додану вартість на загальних умовах.
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Видалити п.12.11. проекту договору поставки, адже не зрозуміло яка саме зазначена у цьому розділі умова є істотною умовою цього Договору відповідно до частини 1 ст. 638 ЦК України, і чи є інші умови договору поставки істотними і які саме.
Наша компанія є одним зі світових лідерів у виробництві труб бурильних, представлена на всіх континентах світу та планувала прийняти участь в оголошених торгах.
Під час вивчення тендерної документації замовника, ми знайшли невідповідності, які не дають нам змоги прийняти участі в торгах та порушують наші права.
Вимагаємо внести наступні зміни до тендерної документації.
Відповідно до ст.3, ст.509 та ст.627 Цивільного кодексу України, зобов’язання за договором мають грунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Розмір штрафних санкцій передбачених договором поставки для постачальника може сягати 50% вартості поставленого товару, при цьому відповідальність покупця обмежується лише пеню в розмірі 0,001% від суми простроченого платежу, за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня. Вказані вимоги договору є непропорційними та несправедливими враховуючи те, що Покупець не робить жодної передплати за товар. Вимагаємо привести договір у відповідність до Цивільного кодексу України та зазначити однакові штрафні санкції як для Продавці так і для Покупця.
Повідомляємо, що з 01 по 07 жовтня поточного року в Китайській Народній Республіці святкують Національний день, і ці дні є не робочими. Тому, якісно підготувати новий пакет документів технічної пропозиції в термін до 11.10.21 є неможливим. Також, в ці дні в обмеженому режимі працюють і банківські установи, тому є велика ймовірність не встигнути оформити і тендерне забезпечення.
Інформацію про святкування Національного дня в КНР можна переглянути за посиланням https://publicholidays.cn/national-day.
Просимо та вимагаємо при внесенні змін до тендерної документації продовжити термін подання тендерних пропозицій на 14 календарних днів. З повагою та надією на плідну співпрацю.
Згідно вимог Замовника, учасники закупівлі повинні запропонувати бурильні труби з внутрішнім захисним покриттям ТК34 (або еквівалент), тобто рідкого типу.
Вимоги до захисного покриття ТК-34 визначені в Додатку 3 тендерної документації. наступним чином: «Тип покриття - РІДКЕ епоксидно-фенольне. Максимальна температура експлуатації – не менше 150 грд С. Товщина нанесеного покриття - 5-9 Мілс / 127-229 мкм. Основне застосування - для захисту бурильних труб від абразивного зносу і підвищення гідравлічних характеристик».
Вказані параметри звужують можливість учасникам запропонувати товар з кращими технічними характеристиками.
Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації:
«Учасник має право запропонувати еквівалент покриття. Якщо запропоноване покриття є еквівалентом, Учаснику необхідно додатково до технічної документації надати технiчнi характеристики запропонованого Учасником еквіваленту та додатково результати лабораторних досліджень, проведених незалежною лабораторією, що підтверджують відповідність запропонованого еквіваленту по ключовим параметрам для порівняння.»
Вимагаємо розширити дану вимогу та передбачити Додатком 3 тендерної документації також і інше покриття бурильної труби, а саме ТК34Р, тобто ПОРОШКОВОГО типу, з наступними характеристиками, які за всіма показниками мають переваги над рідким покриттям, яке вимагає Замовник:
«Тип покриття - ПОРОШКОВЕ епоксидно-фенольне. Товщина нанесеного покриття – 5.9-11.8 Мілс / 150-300 мкм. Основне застосування - для захисту бурильних труб від абразивного зносу і підвищення гідравлічних характеристик».
В іншому випадку, ми не розуміємо, яким чином лабораторія має підтвердити еквівалентність ПОРОШКОВОГО покриття до РІДКОГО, та впевнені, що в разі надання пропозиції з такими параметрами, це буде підставою або для відхилення нашої пропозиції, або її оскарження іншими учасниками, адже одним з ключових параметрів для порівняння ТК-34 з еквівалентом, є саме те, що за типом еквівалент покриття має бути РІДКИМ епоксидно-фенольним.
Крім цього привертаємо увагу Замовника до некоректності виразу «Максимальна температура експлуатації – не менше 150 грд С», адже сам виробник та розробник покриття, компанія NOV (Tuboscope) описує температуру експлуатації покриття наступним чином – «Withstands all temperatures commonly encountered during drilling, provided circulation is maintained», що перекладається українською як «Витримує всі температури, які зазвичай зустрічаються під час буріння, за умови підтримки циркуляції».
Вказану інформацію Замовник може самостійно перевірити за наступними посиланнями на сайт виробника:
https://www.nov.com/-/media/nov/files/products/wbt/tuboscope/internal-tk-coatings/tk34-spec-sheet.pdf
https://www.nov.com/-/media/nov/files/products/wbt/tuboscope/internal-tk-coatings/tk34p-spec-sheet.pdf
Таким чином, навіть сам виробник, враховуючи те, що робоча температура залежить від ряду змінних, включаючи відсоток присутніх агресивних газів, не зазначає максимальних температур використання захисного покриття ні для ТК34, ні для ТК34Р.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни в Додаток 3 Тендерної документації, та зазначити по тексту тип захисного покриття «ТК-34 (NOV) або ТК-34Р (NOV) або еквівалент», крім того змінити текст під таблицею Додатку 3, а саме «Ключові параметри для порівняння ТК-34 з еквівалентом:
Тип покриття - рідке епоксидно-фенольне
Макс.температура експлуатації – не менше 150 грд С.
Товщина нанесеного покриття - 5-9 Мілс / 127-229 мкм
Основне застосування - для захисту бурильних труб від абразивного зносу і підвищення гідравлічних характеристик»
на наступний:
«Ключові параметри для порівняння ТК-34 з еквівалентом:
Тип покриття - рідке епоксидно-фенольне
Витримує всі температури, які зазвичай зустрічаються під час буріння, за умови підтримки циркуляції
Товщина нанесеного покриття - 5-9 Мілс / 127-229 мкм (±2%)
Основне застосування - для захисту бурильних труб від абразивного зносу і підвищення гідравлічних характеристик»
Ключові параметри для порівняння ТК-34Р з еквівалентом:
Тип покриття - порошкове епоксидно-фенольне
Витримує всі температури, які зазвичай зустрічаються під час буріння, за умови підтримки циркуляції
Товщина нанесеного покриття - 6-12 Мілс / 152-305 мкм (±2%)
Основне застосування - для захисту бурильних труб від абразивного зносу і підвищення гідравлічних характеристик»
Ключові параметри для порівняння ТК-34 та ТК-34Р з еквівалентом будуть вказані відповідно до результатів випробувань, наданих виробником.
Доброго дня!
Відповідно до розміщеної 22.09.21 вимоги щодо внесення змін до тендерної документації щодо термінів поставки товару, Замовником 24.09.21 було прийнято рішення про її задоволення та зазначено, що «Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації».
Нажаль, при аналізі нової тендерної документації розміщеної в системі Прозорро 05.10.21 ми виявили, що Замовник не вніс обіцяних змін в тендерну документацію, та в п.4.4. Розділу І Загальної інструкція з підготовки тендерних пропозицій залишив обмеження щодо кінцевої дати постачання продукції «…Не пізніше 15.07.2022р.», «…Не пізніше 15.08.2022р.», «… Не пізніше 15.09.2022р.».
При цьому, Замовник прибрав таку вимогу з Додатку 3 тендерної документації.
Наразі, вимоги Додатку 3 тендерної документації протирічать не лише оголошенню про проведення закупівлі, а й самій тендерній документації.
При поданні тендерної пропозиції, Учасник погоджується з УСІМА вимогами Замовника, викладеними в його тендерній документації.
Таким чином, під час укладання договору поставки, Замовник зможе вимагати у переможця, поставити товар в скорочені терміни, а в разі його відмови забрати тендерне забезпечення, що складає 19,5 млн.грн., що є для нас неприйнятним.
Вимагаємо розглянути дане питання, та видалити з тексту тендерної документації обмеження щодо кінцевої дати постачання продукції «…Не пізніше 15.07.2022р.», «…Не пізніше 15.08.2022р.», «… Не пізніше 15.09.2022р.», та викласти п. 4.4. Розділу І тендерної документації наступним чином :
«Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - Поставка згідно графіку:
Поз.2,4,6 – 180 календарних днів з дати укладання договору.
Поз.1,3,9 – 210 календарних днів з дати укладання договору.
Поз.5,7,8 – 240 календарних днів з дати укладання договору.
Дострокова поставка дозволяється.
В разі не виконання нашої вимоги ми будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ.
- є орієнтовною та визначена розрахунковим методом;
- несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків.»
Доброго дня!
Відповідно до вимог, викладених в п.4 Додатку 3.1. тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника, необхідно надати «Копії сертифікатів заводських випробувань на бурильні труби (Mill test certificate) типу:
- група міцності G-105 Ø73,02 х 9,19 мм NC 31;
- група міцності S-135 Ø73,02 х 9,19 мм NC31;
- група міцності G-105 Ø60,32 х 7,11 мм NC 26;
- група міцності S-135 Ø127 х 12,7 мм 5 ½ FH;
- група міцності S-135 Ø139,7 х 10,54 мм 5 ½ FH,
у відповідності до вимог специфікації 5DP стандарта АРІ на раніше виготовлені бурильні труби в зборі. Додатково надати скановані копії не менше двох сертифікатів на бурильні труби груп міцності та діаметрів, що відповідають предмету закупівлі, котрі були виготовлені і випробувані у відповідності з вимогами PSL-3 специфікації 5DP. Зразки або приклади сертифікатів випробувань не розглядаються.»
При цьому Замовником не уточнено, чи мають ці сертифікати бути оформленими тільки відповідно до специфікації 5DP стандарта АРІ чи містити також іншу інформацію, яка вимагається тендерною документацією, а саме містити інформацію про захисне покриття труби.
Маємо зазначити, що нанесення будь-якого захисного покриття ARNCO 150 XT чи ТК-34 чи ТК-34Р чи будь-якого іншого не регламентовано специфікацією 5DP стандарта АРІ та фактично є додатковою необов’язковою опцією. Більшість бурових труб замовляється та виготовляються взагалі без цього покриття.
Для уникнення можливих непорозумінь, вимагаємо внести зміни в п.4 Додатку 3.1. тендерної документації та викласти його в наступній редакції:
«Копії сертифікатів заводських випробувань на бурильні труби (Mill test certificate) типу:
- група міцності G-105 Ø73,02 х 9,19 мм NC 31;
- група міцності S-135 Ø73,02 х 9,19 мм NC31;
- група міцності G-105 Ø60,32 х 7,11 мм NC 26;
- група міцності S-135 Ø127 х 12,7 мм 5 ½ FH;
- група міцності S-135 Ø139,7 х 10,54 мм 5 ½ FH,
у відповідності до вимог специфікації 5DP стандарта АРІ на раніше виготовлені бурильні труби в зборі. Додатково надати скановані копії не менше двох сертифікатів на бурильні труби груп міцності та діаметрів, що відповідають предмету закупівлі, котрі були виготовлені і випробувані у відповідності з вимогами PSL-3 специфікації 5DP. Зразки або приклади сертифікатів випробувань не розглядаються. Зазначення в сертифікатах іншого типу захисного покриття або інформації про його відсутність не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника»
Додатком 3 та ГРАФІКОМ ПОСТАВКИ / DELIVERY SCHEDULE тендерної документації передбачена вимога Замовника про надання учасниками торгів тендерної пропозиції на постачання бурильної труби в контейнерах з верхнім або боковим вивантаженням.
Бурові труби поставляються в упаковках по 7 штук, загальною вагою приблизно 1-3 тони, які перетягнуті стрічкою та мають лямку для того, щоб їх можна було завантажити та розвантажити за допомогою звичайного вилочного навантажувача зі звичайних контейнерів з торцевим вивантаженням.
Враховуючи наявний дефіцит та бум на ринку контейнерних перевезень, вартість OpenTop контейнерів на сьогодні майже ВДВІЧІ !!! вища ніж звичайних, відповідно вартість тендерної пропозиції учасників буде враховувати цю значну різницю в ціні, що в кінцевому рахунку призведе до необґрунтованого збільшення Замовником витрат на закупівлю.
В додатку надаємо фотографію упаковок бурильних труб, що готові для відвантаження іншому Замовнику в Україні.
Вимагаємо прибрати з Додатку 3 та ГРАФІКУ ПОСТАВКИ / DELIVERY SCHEDULE тендерної документації слова «з верхнім або боковим вивантаженням».
В Додатку 3 та ГРАФІКУ ПОСТАВКИ / DELIVERY SCHEDULE тендерної документації до Закупівлі передбачена вимога Замовника про надання учасниками торгів тендерної пропозиції на постачання бурильної труби в контейнерах з верхнім або боковим вивантаженням.
Враховуючи гострий дефіцит стандартних контейнерів на ринку морських контейнерних перевезень та строки на постачання товару встановлені Замовником, наголошуємо на тому, що знайти в даний час необхідну кількість контейнерів які б надавали змогу вигрузки верхнім або боковим способом неможливо. Також зазначаємо, що наша компанія має багаторічний досвід постачання труб бурильних в стандартних морських контейнерах і питання неможливості вигрузки або загрузки як в нашої компанії так і в наших замовників ніколи не виникало.
Вимагаємо прибрати з Додатку 3 та ГРАФІКУ ПОСТАВКИ / DELIVERY SCHEDULE тендерної документації слова «з верхнім або боковим вивантаженням».
Скарги до процедури
Дата подання: 15 листопада 2021 13:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000049 ● 3b8ed7809d9a4e25aa78761dabc6b4b2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.06.2022 № 90
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-09-09-006828-c 09.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
DP-MASTER MANUFACTURING CO.,LTD. | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
ТОВ "БТК-Центр Комплект" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
VOREX LLC | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
VOREX LLC |
650 000 000,00
UAH з ПДВ
|
640 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БТК-Центр Комплект" |
647 524 000,00
UAH з ПДВ
|
647 524 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
VOREX LLC #81-4177949 |
Переможець |
640 000 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2023 15:28
|
ДУ1_VOREX_бт_UGV586.pdf | зміни до договору |
10 травня 2023 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 13:52
|
Contract_VOREX_21T-215_UGV586-30-20_dd_17.02.2022.pdf | укладений |
18 лютого 2022 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна строку поставки товару, зменшення ціни в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | UGV586/30-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |