Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення Бердянського муніципального ліцею Бердянської міської ради Запорізької області», ДК 021: 2015:45130000-3 «Електромонтажні роботи»
Очікувана вартість
478 065,00 UAH
UA-2021-09-09-005177-b 69e16a96a39e43608fbb0bd39839b092
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каркелан Ганна Олександрівна

+380615335523 annamurzinova05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02136324
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, вулиця Університетська (Ульянових) будинок 33
Контактна особа: Каркелан Ганна Олександрівна
+380615335523
annamurzinova05@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2021 08:00
Очікувана вартість: 478 065,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 391,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: ВИМОГИ щодо забезпечення пропозиції Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії, наданої відповідно до вимог діючого законодавства у розмірі 2 300,00 грн. (дві тисячи триста гривень 00 коп.). Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності кваліфікованого електронного підпису (удосконаленого електронного підпису). Пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій кваліфікований електронний підпис (удосконалений електронний підпис) відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам оголошення. Форма та зміст забезпечення пропозиції повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, та обов’язково повинна містити нижченаведену інформацію. 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO». 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджено оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в банківських днях; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути видана банком, що надав Учаснику довідку(-ки) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах, яка повинна міститися у складі документів пропозиції. Умови, форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Надана учасником банківська гарантія повинна свідчити про те, що її умови не можуть бути змінені та вона не може бути припинена без згоди Замовника (бенефіціара). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції та повинен бути не менш 30 днів з дати розкриття пропозиції. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений цими вимогами буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення» та «невідповідність пропозиції учасника - вимогам документації», що призведе до відхилення пропозиції такого учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням. Забезпечення пропозиції повертається у разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради вул.Університетська (Ульянових), буд.33 Запорізька обл., м.Бердянськ, 71100, Код за ЄДРПОУ: 02136324, мова, якою повинні бути складені пропозиції учасників - є українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення Бердянського муніципального ліцею Бердянської міської ради Запорізької області», ДК 021: 2015:45130000-3 «Електромонтажні роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71118, Україна, Запорізька область, м Бердянськ, вул.Університетська,33 (більш детально в оголошенні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ВИМОГИ щодо забезпечення пропозиції Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії, наданої відповідно до вимог діючого законодавства у розмірі 2 300,00 грн. (дві тисячи триста гривень 00 коп.). Банківська гарантія подається в окремому архіві у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності кваліфікованого електронного підпису (удосконаленого електронного підпису). Пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій кваліфікований електронний підпис (удосконалений електронний підпис) відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам оголошення. Форма та зміст забезпечення пропозиції повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, та обов’язково повинна містити нижченаведену інформацію. 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO». 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджено оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в банківських днях; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути видана банком, що надав Учаснику довідку(-ки) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах, яка повинна міститися у складі документів пропозиції. Умови, форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Надана учасником банківська гарантія повинна свідчити про те, що її умови не можуть бути змінені та вона не може бути припинена без згоди Замовника (бенефіціара). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції та повинен бути не менш 30 днів з дати розкриття пропозиції. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений цими вимогами буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення» та «невідповідність пропозиції учасника - вимогам документації», що призведе до відхилення пропозиції такого учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням. Забезпечення пропозиції повертається у разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Сума забезпечення: 2300 UAH
14 вересня 2021 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2021 14:47
протокол 315-зміни.pdf
14 вересня 2021 14:47
Додаток 3 ТЗ БМЛ .docx
09 вересня 2021 16:21
протокол 309-оголошення.pdf
09 вересня 2021 16:21
Додаток 5 Проект договору .docx
09 вересня 2021 16:21
оголошення .doc
14 вересня 2021 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2021 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2021 14:47
протокол 315-зміни.pdf
14 вересня 2021 14:47
Додаток 3 ТЗ БМЛ .docx
09 вересня 2021 16:21
Додаток 3 ТЗ .docx
09 вересня 2021 16:21
протокол 309-оголошення.pdf
09 вересня 2021 16:21
Додаток 5 Проект договору .docx
09 вересня 2021 16:21
оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

лист від виробника
Дата подання: 14 вересня 2021 14:49
Дата відповіді: 16 вересня 2021 06:35
Шановний Замовнику! Вами встановлена дискримінаційна вимога до учасників, а саме: 5. Також, учасником надається гарантійний лист від кожного виробника (імпортера, офіційного представника, ділера, дистриб’ютера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією, системи пожежогасіння, (прибори, сповіщувачі, оповіщувачи, насосне, електричне обладнання), згідно якого він гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки за даним предметом закупівлі із зазначити теххарактеристик обладнання. Гарантійний лист повинен містити посилання на індефікатор цієї закупівлі. Якщо гарантійний лист наданий не самим виробником, а офіційним представником виробника, Учасник повинен надати документ, що підтверджує зв’язок такого представника із виробником. Гарантійний лист надається від кожного виробника (представника виробника), обладнання (устаткування), що пропонується Учасником у документах пропозиції для монтажу в ході виконання робіт за цією закупівлею. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки гарантійний лист, який вимагається Вами не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати ,наприклад, у суді. Незрозуміло для чого Вам даний лист, оскільки юридичну відповідальність перед Замовником буде нести саме Учасник, а не виробник чи інші суб'єкти зазначені Замовником. Також є незрозумілим, навіщо Учаснику брати гарантійний лист у виробника чи дистриб'ютора, якщо відповідне обладнання вже може бути придбаним і знаходитись у власності Учасника. Крім того, Виробник чи дистриб'ютор не зобов'язані надавати такий документ, а наше підприємство ніяких важелів впливу на виробника не має і примусити надавати якісь документи не може. Зважаючи на вищевикладене, внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дикримінаційну вимогу щодо надання гарантійний лист від кожного виробника (імпортера, офіційного представника, ділера, дистриб’ютера) обладнання автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією, системи пожежогасіння, (прибори, сповіщувачі, оповіщувачи, насосне, електричне обладнання), згідно якого він гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки за даним предметом закупівлі із зазначити теххарактеристик обладнання. Гарантійний лист повинен містити посилання на індефікатор цієї закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація».
При цьому, наявність документально-підтвердженого зв’язку Учасника, офіційного представництва виробника, або представника виробника із самим виробником надає додаткові гарантії Замовнику щодо встановлення Учасниками устаткування якості підтвердженої та в ніякому разі не заборонена діючим законодавством України.
Документ від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання Учасником гарантій такого виробника при монтажі відповідного устаткування. Зазначена умова Замовника сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар (не контрафактний) та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування (наприклад із застосування технічно-сумісних комплектуючих, виготовлених тим самим виробником).
Слід зауважити, що аналогічна ситуація неодноразово була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України (наприклад рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз).
Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання документу, підтверджуючого офіційні стосунки між виробником устаткування, що має встановлюватися (або його офіційного представництва), із Учасником або представником виробника, дилером, дистриб’ютером, тощо.
Тобто Замовником навпаки розширено вимоги оголошення та можливість Учасників щодо вибору саме надійного виробника устаткування або його офіційних представників будь-якого дозволеного Законом типу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 473 000,00
UAH з ПДВ
473 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 вересня 2021 14:23
Електронний підпис
18 вересня 2021 14:22
Електрона ліцензія.pdf.p7s
18 вересня 2021 14:22
Кошторис БМЛ.pdf
18 вересня 2021 14:22
Довідка ПДВ.pdf
18 вересня 2021 14:22
Лист від виробника 2.pdf
18 вересня 2021 14:22
Лист від виробника 3.pdf
18 вересня 2021 14:22
Довідка про підписанта.pdf
18 вересня 2021 14:22
свідоцтво дилера СТБ.PDF
18 вересня 2021 14:22
Інформаційна довідка.pdf
18 вересня 2021 14:22
491.imd
18 вересня 2021 14:22
Довідка МВС.pdf.p7s
18 вересня 2021 14:22
Довідка про учасника.pdf
18 вересня 2021 14:22
Електрона ліцензія.pdf
18 вересня 2021 14:22
Гарантія 2591-21.zip
18 вересня 2021 14:22
Довідка МВС.pdf
18 вересня 2021 14:22
Лист від виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3082702730
Переможець 473 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 13:22

Документи

22 вересня 2021 13:22
Електронний підпис
22 вересня 2021 13:21
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2021 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3082702730
473 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2021 13:22
Електронний підпис
22 вересня 2021 13:21
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 16:08
контракт 504.pdf укладений
05 жовтня 2021 16:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення Бердянського муніципального ліцею Бердянської міської ради Запорізької області», ДК 021: 2015:45130000-3 «Електромонтажні роботи» 1 роб 473 000,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 жовтня 2021 13:01
94 902,37 UAH UA048201720344271012100033171
Відділ освіти виконкому Бердянської МР
UA123348510000000002600594838
ФОП Грищенко Олександр Володимирович
Оплачений
13 жовтня 2021 14:24
141 588,60 UAH UA048201720344271012100033171
Відділ освіти виконкому Бердянської МР
UA123348510000000002600594838
ФОП Грищенко Олександр Володимирович
Оплачений
30 листопада 2021 12:02
473 000,00 UAH UA738201720344291012193033171
Відділ освіти виконкому Бердянської МР
UA123348510000000002600594838
ФОП Грищенко Олександр Володимирович
Оплачений