Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою вул. Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Додаткові роботи
Очікувана вартість
11 026 185,60 UAH
UA-2021-09-09-004439-c 2ebf5ab0f24742349f3c9e4320bd3306
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ліщинецька

+380978077679 n_lischuna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А
Контактна особа: Наталія Ліщинецька
+380978077679
n_lischuna@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області було проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-30-002145-a.
За результатами проведення тендерної процедури було заключено договір з переможцем торгів ТОВ «Електромережбуд-7». Під час виконання робіт з капітального ремонту виникла потреба у виконанні додаткових аналогічних робіт, а саме: додаткове вирівнювання стін фасаду школи пінополістирольними плитами завтовшки від 50 до 100 мм., перед утепленням фасаду мінераловатними плитами, збільшення товщини мінераловатних плит для утеплення стін фасаду школи з 100 мм. на 150 мм., відповідно до ДБН В. 2.6-31: 2016 року, збільшення товщини мінераловатних плит для утеплення плоскої покрівлі школи з 200 мм. на 270 мм., ., відповідно до ДБН В. 2.6-31: 2016 року, додаткове парапетне огородження плоскої покрівлі школи, влаштування блискавкозахисту та контуру заземлення, влаштування каптажних колодязів внутрішнього двору для відвода осадків з покрівлі, влаштування пандуса для маломобільних груп населення та влаштування капітального ремонту додаткових приміщень. Також на підставі отриманих листів-звернень від директора школи Петропвлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, відділу освіти, культури, молоді та спорту Борщагівської сільської ради та депутатів Борщагівської сільської ради виникла потреба у коригуванні кошторисної документації (додається).
У зв’язку з вище вказаним було відкориговано кошторисну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул.Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області». Борщагівська сільська рада Бучанського району Київської області було проведено експертизу та отримано позитивний експертний звіт від ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» № 210721-3/В від 04.08.2021року. Залучення до виконання підрядника, який вже виконує роботи надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта. В цілому, роботи, що виконуються – технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник. Відповідно до частини першої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Отже, враховуючи вище наведене, закупівля для замовника може бути здійснена на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону, а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника може здійснюватися протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Враховуючи той факт, що станом на сьогоднішній день роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області»; виконує ТОВ «Електромережбуд-7», уповноважена особа доходить висновку про те, що закупівлю додаткового обсягу робіт, не передбачених початковим проектом, необхідно здійснити за переговорною процедурою, а переговори щодо ціни та інших умов договору про закупівлю провести із зазначеною компанією, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням об’єкта та унеможливлює початок проведення занять у новому навчальному році. Крім того, відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. На підставі викладеного вище, уповноважена особа вирішила: здійснити закупівлю додаткового обсягу робіт, не передбаченого початковим проектом, за переговорною процедурою на підставі пункту п’ятого частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердити річний план закупівель та оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель в порядку, передбаченому чинним законодавством.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021 11:41
Оскарження наміру укласти договір: 20 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою вул. Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Додаткові роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі акту виконаних робіт (форма № КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, а саме Замовником, Генеральним підрядником, представниками Авторського та Технічного нагляду. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

09 вересня 2021 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2021 11:39
01. Звіт Школа Соборна 30 Петропавлівська.pdf
09 вересня 2021 11:39
Протокол.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-30-000057 ● 2f39bd8923f74977b0bb3f47f3d0a506
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2021 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.11.2021 № 402

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-09-09-004439-c 09.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-03 12:11:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою вул. Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Додаткові роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-09-004439-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-08 21:10:41

Пояснення

Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 03.12.2021 року о 12:11 год.
Борщагівською сільською радою було проведно переговорну процедуру закупівлі у зв’язку з наступним: під час виконання робіт з капітального ремонту виникла потреба у виконанні додаткових аналогічних робіт, а саме: додаткове вирівнювання стін фасаду школи пінополістирольними плитами завтовшки від 50 до 100 мм., перед утепленням фасаду мінераловатними плитами, збільшення товщини мінераловатних плит для утеплення стін фасаду школи з 100 мм. на 150 мм., відповідно до ДБН В. 2.6-31: 2016 року, збільшення товщини мінераловатних плит для утеплення плоскої покрівлі школи з 200 мм. на 270 мм., ., відповідно до ДБН В. 2.6-31: 2016 року, додаткове парапетне огородження плоскої покрівлі школи, влаштування блискавкозахисту та контуру заземлення, влаштування каптажних колодязів внутрішнього двору для відвода осадків з покрівлі, влаштування пандуса для маломобільних груп населення та влаштування капітального ремонту додаткових приміщень. Також Борщагівською сільською радою були отримані листи-звернень від директора школи Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, відділу освіти, культури, молоді та спорту Борщагівської сільської ради та депутатів Борщагівської сільської ради, враховуючи вказані звернення та роботи які виникли в процесі капітального ремонту виникла потреба у коригуванні кошторисної документації.
У зв’язку з вище вказаним було відкориговано кошторисну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул.Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області». Борщагівська сільська рада Бучанського району Київської області було проведено експертизу та отримано позитивний експертний звіт від ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» № 210721-3/В від 04.08.2021року. Залучення до виконання підрядника, який вже виконує роботи надала можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта. В цілому, роботи, що виконуються – технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник.
Окрім того, Борщагівською сільською радою було залучено спеціалістів, а саме ТОВ «МОНОЛІТ СТАЛЬ», які надали технічний звіт «Обстеження для визначення видів додаткових робіт, необхідність виконання яких виникла при проведенні капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт фасаду ПетропавлівськоБорщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області». Зазначеним технічним звітом були вказані необхідні додаткові роботи, які неможливо було передбачити до початку капітального ремонту. Окрім того, де-які приміщення виявились в значно гіршому стані ніж здавалось першочергово, а це насамперед безпека дітей, які там навчаються.
Технічний звіт додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 січня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пукнту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Порушення вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУД-7"
#33415613
Переможець 11 026 185,60
UAH з ПДВ
09 вересня 2021 11:41

Документи

09 вересня 2021 11:41
Електронний підпис
09 вересня 2021 11:41
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2021 11:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУД-7"
#33415613
11 026 185,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2021 11:41
Електронний підпис
09 вересня 2021 11:41
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 15:10
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 15:09
ДУ_1_365.pdf зміни до договору
25 січня 2022 15:02
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 14:30
Договір 365.pdf укладений
23 вересня 2021 14:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 листопада 2021 11:50
1 245 157,20 UAH UA908201720344251059127024573
Борщагівська сільська рада
UA743808050000000026009293924
ТОВ "Електромережбуд-7"
Оплачений
08 листопада 2021 11:50
4 397 356,80 UAH UA908201720344251059127024573
Борщагівська сільська рада
UA743808050000000026009293924
ТОВ "Електромережбуд-7"
Оплачений
07 грудня 2021 11:18
2 260 749,60 UAH UA908201720344251059127024573
Борщагівська сільська рада
UA743808050000000026009293924
ТОВ "Електромережбуд-7"
Оплачений
24 грудня 2021 12:42
378 796,80 UAH UA908201720344251059127024573
Борщагівська сільська рада
UA743808050000000026009293924
ТОВ "Електромережбуд-7"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму договору на 2744125,20 грн. (два мільйони сімсот сорок чотири тисячі сто двадцять п'ять гривень 20 коп.) та внести зміни до Договору п. 3.1 та викласти у новій редакції: «Договірна ціна робіт є твердою визначається на основі пропозиції Генерального підрядника, та є невід’ємною частиною Договору і складає 8282060,40 грн. (вісім мільйонів двісті вісімдесят дві тисячі шістдесят гривень 40 копійок), в тому числі ПДВ - 1380343,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 365
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 282 060,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 380 343,40 UAH)