Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
Контактна особа: |
Наталія Ліщинецька +380978077679 n_lischuna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
За результатами проведення тендерної процедури було заключено договір з переможцем торгів ТОВ «Електромережбуд-7». Під час виконання робіт з капітального ремонту виникла потреба у виконанні додаткових аналогічних робіт, а саме: додаткове вирівнювання стін фасаду школи пінополістирольними плитами завтовшки від 50 до 100 мм., перед утепленням фасаду мінераловатними плитами, збільшення товщини мінераловатних плит для утеплення стін фасаду школи з 100 мм. на 150 мм., відповідно до ДБН В. 2.6-31: 2016 року, збільшення товщини мінераловатних плит для утеплення плоскої покрівлі школи з 200 мм. на 270 мм., ., відповідно до ДБН В. 2.6-31: 2016 року, додаткове парапетне огородження плоскої покрівлі школи, влаштування блискавкозахисту та контуру заземлення, влаштування каптажних колодязів внутрішнього двору для відвода осадків з покрівлі, влаштування пандуса для маломобільних груп населення та влаштування капітального ремонту додаткових приміщень. Також на підставі отриманих листів-звернень від директора школи Петропвлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, відділу освіти, культури, молоді та спорту Борщагівської сільської ради та депутатів Борщагівської сільської ради виникла потреба у коригуванні кошторисної документації (додається).
У зв’язку з вище вказаним було відкориговано кошторисну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул.Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області». Борщагівська сільська рада Бучанського району Київської області було проведено експертизу та отримано позитивний експертний звіт від ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» № 210721-3/В від 04.08.2021року. Залучення до виконання підрядника, який вже виконує роботи надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта. В цілому, роботи, що виконуються – технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник. Відповідно до частини першої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Отже, враховуючи вище наведене, закупівля для замовника може бути здійснена на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону, а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника може здійснюватися протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Враховуючи той факт, що станом на сьогоднішній день роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області»; виконує ТОВ «Електромережбуд-7», уповноважена особа доходить висновку про те, що закупівлю додаткового обсягу робіт, не передбачених початковим проектом, необхідно здійснити за переговорною процедурою, а переговори щодо ціни та інших умов договору про закупівлю провести із зазначеною компанією, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням об’єкта та унеможливлює початок проведення занять у новому навчальному році. Крім того, відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. На підставі викладеного вище, уповноважена особа вирішила: здійснити закупівлю додаткового обсягу робіт, не передбаченого початковим проектом, за переговорною процедурою на підставі пункту п’ятого частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердити річний план закупівель та оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель в порядку, передбаченому чинним законодавством.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2021 11:41 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі акту виконаних робіт (форма № КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, а саме Замовником, Генеральним підрядником, представниками Авторського та Технічного нагляду. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
09 вересня 2021 11:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2021 11:39 |
01. Звіт Школа Соборна 30 Петропавлівська.pdf | |
09 вересня 2021 11:39 |
Протокол.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000057 ● 2f39bd8923f74977b0bb3f47f3d0a506
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-09-09-004439-c 09.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-03 12:11:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою вул. Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області. Додаткові роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-09-004439-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-08 21:10:41
Пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 03.12.2021 року о 12:11 год.
Борщагівською сільською радою було проведно переговорну процедуру закупівлі у зв’язку з наступним: під час виконання робіт з капітального ремонту виникла потреба у виконанні додаткових аналогічних робіт, а саме: додаткове вирівнювання стін фасаду школи пінополістирольними плитами завтовшки від 50 до 100 мм., перед утепленням фасаду мінераловатними плитами, збільшення товщини мінераловатних плит для утеплення стін фасаду школи з 100 мм. на 150 мм., відповідно до ДБН В. 2.6-31: 2016 року, збільшення товщини мінераловатних плит для утеплення плоскої покрівлі школи з 200 мм. на 270 мм., ., відповідно до ДБН В. 2.6-31: 2016 року, додаткове парапетне огородження плоскої покрівлі школи, влаштування блискавкозахисту та контуру заземлення, влаштування каптажних колодязів внутрішнього двору для відвода осадків з покрівлі, влаштування пандуса для маломобільних груп населення та влаштування капітального ремонту додаткових приміщень. Також Борщагівською сільською радою були отримані листи-звернень від директора школи Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, відділу освіти, культури, молоді та спорту Борщагівської сільської ради та депутатів Борщагівської сільської ради, враховуючи вказані звернення та роботи які виникли в процесі капітального ремонту виникла потреба у коригуванні кошторисної документації.
У зв’язку з вище вказаним було відкориговано кошторисну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул.Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області». Борщагівська сільська рада Бучанського району Київської області було проведено експертизу та отримано позитивний експертний звіт від ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» № 210721-3/В від 04.08.2021року. Залучення до виконання підрядника, який вже виконує роботи надала можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта. В цілому, роботи, що виконуються – технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник.
Окрім того, Борщагівською сільською радою було залучено спеціалістів, а саме ТОВ «МОНОЛІТ СТАЛЬ», які надали технічний звіт «Обстеження для визначення видів додаткових робіт, необхідність виконання яких виникла при проведенні капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт фасаду ПетропавлівськоБорщагівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Соборна, 30 в с. Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області». Зазначеним технічним звітом були вказані необхідні додаткові роботи, які неможливо було передбачити до початку капітального ремонту. Окрім того, де-які приміщення виявились в значно гіршому стані ніж здавалось першочергово, а це насамперед безпека дітей, які там навчаються.
Технічний звіт додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пукнту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Порушення вимог пункту десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУД-7" #33415613 |
Переможець |
11 026 185,60
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2021 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2022 15:09
|
ДУ_1_365.pdf | зміни до договору |
25 січня 2022 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 14:30
|
Договір 365.pdf | укладений |
23 вересня 2021 14:29
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
08 листопада 2021 11:50
|
1 245 157,20 UAH | UA908201720344251059127024573 Борщагівська сільська рада |
UA743808050000000026009293924 ТОВ "Електромережбуд-7" |
Оплачений |
08 листопада 2021 11:50
|
4 397 356,80 UAH | UA908201720344251059127024573 Борщагівська сільська рада |
UA743808050000000026009293924 ТОВ "Електромережбуд-7" |
Оплачений |
07 грудня 2021 11:18
|
2 260 749,60 UAH | UA908201720344251059127024573 Борщагівська сільська рада |
UA743808050000000026009293924 ТОВ "Електромережбуд-7" |
Оплачений |
24 грудня 2021 12:42
|
378 796,80 UAH | UA908201720344251059127024573 Борщагівська сільська рада |
UA743808050000000026009293924 ТОВ "Електромережбуд-7" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму договору на 2744125,20 грн. (два мільйони сімсот сорок чотири тисячі сто двадцять п'ять гривень 20 коп.) та внести зміни до Договору п. 3.1 та викласти у новій редакції: «Договірна ціна робіт є твердою визначається на основі пропозиції Генерального підрядника, та є невід’ємною частиною Договору і складає 8282060,40 грн. (вісім мільйонів двісті вісімдесят дві тисячі шістдесят гривень 40 копійок), в тому числі ПДВ - 1380343,40 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 365 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |