Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-09-09-003823-b ● 3ac8a583f0e34306a6e6414e20d70dcd
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26199401 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10 |
Контактна особа: |
Бондар Євген Юрійович +380442059839 kdcekonomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2021 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2021 14:47 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 банки
Хлорвмісний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції та передстерилізаційного очищення виробів медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, м. Київ, м. Київ, Симиренко,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
100 шт
Дезінфекційний засіб для дезінфекції інструментів та обладнання, передстерилізаційного очищення та стерилізації виробів медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, м. Київ, м. Київ, Симиренко,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
70 шт
Дезінфекційний засіб для дезінфекції інструментів та обладнання, передстерилізаційного очищення та стерилізації виробів медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, м. Київ, м. Київ, Симиренко,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
20 шт
Засіб для гігієнічної та хірургічної дезінфекції шкіри рук медичного персоналу з дозуючим пристроєм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, м. Київ, м. Київ, Симиренко,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
300 шт
Засіб для гігієнічної та хірургічної дезінфекції шкіри рук медичного персоналу в каністрах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, м. Київ, м. Київ, Симиренко,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
70 шт
Дезінфікуючий засіб для дезінфекції та хімічної стерилізації термолабільних інструментів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, м. Київ, м. Київ, Симиренко,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2021 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2021 14:43 |
ТД деззасоби (серпень 2021).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення щодо предмету закупівлі
Дата подання: 09 вересня 2021 15:16
Дата відповіді: 10 вересня 2021 08:59
Доброго дня, шановний Замовнику. Просимо надати роз'яснення щодо Загальних вимог дор предмету закупівлі, а саме п.6. Відкриваємо ст.26, вказано фасування каніста 5000 мл. та 50 мл., а прописано порошковий засіб, це по перше, і в п.20 даного пункту прописано фасування 1 кг. Наведіть, будь ласка, лад в ТД. Дякуємо.
Відповідь: Дякуємо за запитання. п. 6 читати Дезінфікуючий засіб для дезінфекції та хімічної стерилізації термолабільних інструментів Каністра 5000 мл, фл. 50 мл
1. Готовий до застосування рідкий засіб прозорого кольору.
2. У комплект повинно входити: базова речовина каністра 5л, активуюча речовина 50мл та тест-смужки у кількості не менше 25 шт для контролю активності робочого розчину.
3. Склад діючих речовин: надоцтова кислота в межах 0,14±0,05%, перекис водню в межах 3±0,05%.
4. рН робочих розчинів не більше 7,0 од.
5. Можливість застосування засобу:
- для дезінфекції виробів медичного призначення;
- для стерилізації термолабільних інструментів (жорсткі ендоскопи та інструменти до них);
- для дезінфекції високого рівня гнучких ендоскопів та інструментів до них.
6. Широкий спектр антимікробної активності по відношенню до інфекцій бактеріальної етіології (вкл. туберкульоз та особливо-небезпечні інфекції), вірусної етіології (вкл. парентеральні гепатити В,С, ВІЛ, вірус «пташиного грипу» A(H5N1), вірус «свинячого грипу» А(H1N1), коронавірус), грибкової етіології (вкл. кандидози, дерматомікози, плісняві гриби), володіє спороцидними властивостями.
7. Засіб повинен мати режим дезінфекції високого рівня гнучких ендоскопів та інструментів до них - не більше 5 хв.
8. Засіб повинен мати режим стерилізації жорстких ендоскопів та інструментів до них – не більше 25 хв.
9. Засіб повинен мати режим дезінфекції виробів медичного призначення – не більше 10 хв.
10. Термін придатності робочого розчину не менше 15 діб.
11. Термін придатності невикористаних робочих розчинів не менше 60 діб.
12. Широкий температурний діапазон зберігання засобу.
13. Строк придатності засобу - не менше 2 років.
1. Готовий до застосування рідкий засіб прозорого кольору.
2. У комплект повинно входити: базова речовина каністра 5л, активуюча речовина 50мл та тест-смужки у кількості не менше 25 шт для контролю активності робочого розчину.
3. Склад діючих речовин: надоцтова кислота в межах 0,14±0,05%, перекис водню в межах 3±0,05%.
4. рН робочих розчинів не більше 7,0 од.
5. Можливість застосування засобу:
- для дезінфекції виробів медичного призначення;
- для стерилізації термолабільних інструментів (жорсткі ендоскопи та інструменти до них);
- для дезінфекції високого рівня гнучких ендоскопів та інструментів до них.
6. Широкий спектр антимікробної активності по відношенню до інфекцій бактеріальної етіології (вкл. туберкульоз та особливо-небезпечні інфекції), вірусної етіології (вкл. парентеральні гепатити В,С, ВІЛ, вірус «пташиного грипу» A(H5N1), вірус «свинячого грипу» А(H1N1), коронавірус), грибкової етіології (вкл. кандидози, дерматомікози, плісняві гриби), володіє спороцидними властивостями.
7. Засіб повинен мати режим дезінфекції високого рівня гнучких ендоскопів та інструментів до них - не більше 5 хв.
8. Засіб повинен мати режим стерилізації жорстких ендоскопів та інструментів до них – не більше 25 хв.
9. Засіб повинен мати режим дезінфекції виробів медичного призначення – не більше 10 хв.
10. Термін придатності робочого розчину не менше 15 діб.
11. Термін придатності невикористаних робочих розчинів не менше 60 діб.
12. Широкий температурний діапазон зберігання засобу.
13. Строк придатності засобу - не менше 2 років.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-09-003823-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ГАПУНЕНКО ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2965612314
Дата подання: 13 вересня 2021 20:43
Вимога на виправлення порушень
Шановний, Замовнику!
Звертаю Вашу увагу на те, що однією з ключових вимог проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників. Проте, ваші вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Документація вашої закупівлі сформована з дискримінаційними вимогами, яка характерна тільки певним торговим маркам. Наприклад, відповідно, до вимог позиції 1 п. 2. склад засобу «трихлорізоціанурова кислота – не більше 55%, ізоціанурова кислота – не більше 10%, бікарбонат натрію –не більше 30%, карбонат натрію – не більше 5%», а згідно Державного реєстру дезінфікуючих засобів за 2018-2021р чітко видно, що з таким складом зареєстрований лише один засіб «Санідез» виробника ТОВ МДМ.
Засоби прописані в позиціях 2-6 мають обмеження в складових діючих речовин та їх кількості, не маючи на це жодного обґрунтування, адже не існує жодного наказу МОЗ, який би регулював та обмежував склад, окрім наказів та вимог до антисептиків. Тож, вимоги до складу є дискримінаційними та, відповідно, обмежують коло учасників, які б запропонували еквівалентні засоби за призначенням, застосуванням, безпечністю та економічністю у використанні та ціні!
Також є порушення вимог Наказів МОЗ, які регулюють кількість різних спиртів та інших діючих речовин, а саме вимоги до позиції 4: «Засіб для гігієнічної та хірургічної дезінфекції шкіри рук медичного персоналу з дозуючим пристроєм .Склад: спирт ізопропіловий не менше 60,0 %, комплекс ЧАС ( не менше чотирьох) –не більше 0,11%. Засіб не повинен містити кислоти, перекис водню, гуанідин, етанолу, бутандіолу, барвників.». Ці вимоги порушують вимоги Наказу МОЗ № 236, в якому чітко зазначено: «п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.)» та Наказу МОЗ №798 від 21.09.2010 «Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу” Властивості антисептиків на основі спирту* * Сучасні високоякісні антисептики містять різні пом'якшувальні добавки для догляду за шкірою рук.»
Дана закупівля абсолютно ідентична попередній UA-2021-07-07-001318-a, в якій мала місце така ж дискримінація і штучне зменшення кола учасників, про що можна сміливо заявити переглянувши результати попередньої закупівлі, і вивчивши ідентичні вимоги тендерної документації. Стає очевидним той факт, що відповідати вимогам може лише виробник ТОВ МДМ та, звичайно, афілійовані фірми учасники ТОВ Дезтайм, і ТОВ Дезмедексперт. Крім того ціна на заявлені засоби значно завищена, що вказує на змову завідомого учасника і замовника.
Пропонуємо самостійно виправити медико-технічні вимоги, які суперечать добросовісній конкуренції та максимальній економії. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, НАБУ та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій.
Розгорнути
Згорнути
Звертаю Вашу увагу на те, що однією з ключових вимог проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників. Проте, ваші вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Документація вашої закупівлі сформована з дискримінаційними вимогами, яка характерна тільки певним торговим маркам. Наприклад, відповідно, до вимог позиції 1 п. 2. склад засобу «трихлорізоціанурова кислота – не більше 55%, ізоціанурова кислота – не більше 10%, бікарбонат натрію –не більше 30%, карбонат натрію – не більше 5%», а згідно Державного реєстру дезінфікуючих засобів за 2018-2021р чітко видно, що з таким складом зареєстрований лише один засіб «Санідез» виробника ТОВ МДМ.
Засоби прописані в позиціях 2-6 мають обмеження в складових діючих речовин та їх кількості, не маючи на це жодного обґрунтування, адже не існує жодного наказу МОЗ, який би регулював та обмежував склад, окрім наказів та вимог до антисептиків. Тож, вимоги до складу є дискримінаційними та, відповідно, обмежують коло учасників, які б запропонували еквівалентні засоби за призначенням, застосуванням, безпечністю та економічністю у використанні та ціні!
Також є порушення вимог Наказів МОЗ, які регулюють кількість різних спиртів та інших діючих речовин, а саме вимоги до позиції 4: «Засіб для гігієнічної та хірургічної дезінфекції шкіри рук медичного персоналу з дозуючим пристроєм .Склад: спирт ізопропіловий не менше 60,0 %, комплекс ЧАС ( не менше чотирьох) –не більше 0,11%. Засіб не повинен містити кислоти, перекис водню, гуанідин, етанолу, бутандіолу, барвників.». Ці вимоги порушують вимоги Наказу МОЗ № 236, в якому чітко зазначено: «п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.)» та Наказу МОЗ №798 від 21.09.2010 «Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу” Властивості антисептиків на основі спирту* * Сучасні високоякісні антисептики містять різні пом'якшувальні добавки для догляду за шкірою рук.»
Дана закупівля абсолютно ідентична попередній UA-2021-07-07-001318-a, в якій мала місце така ж дискримінація і штучне зменшення кола учасників, про що можна сміливо заявити переглянувши результати попередньої закупівлі, і вивчивши ідентичні вимоги тендерної документації. Стає очевидним той факт, що відповідати вимогам може лише виробник ТОВ МДМ та, звичайно, афілійовані фірми учасники ТОВ Дезтайм, і ТОВ Дезмедексперт. Крім того ціна на заявлені засоби значно завищена, що вказує на змову завідомого учасника і замовника.
Пропонуємо самостійно виправити медико-технічні вимоги, які суперечать добросовісній конкуренції та максимальній економії. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, НАБУ та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2021 15:58
Шановний, Учаснику!
Надаємо відповідь щодо Вашої вимоги:
По-перше, Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) на своєму офіційному сайті в контексті боротьби з COVID-19 рекомендує (мовою оригіналу):
- «В целях обеспечения сохранности поверхностей, а также сведения к минимуму или исключения возможности токсического воздействия на жильцов домов (или посетителей общественных учреждений) необходимо тщательно подходить к выбору дезинфекционного средства и его концентрации.” (https://www.who.int/ru/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/question-and-answers-hub/q-a-detail/q-a-considerations-for-the-cleaning-and-disinfection-of-environmental-surfaces-in-the-context-of-covid-19-in-non-health-care-settings ).
По-друге, відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене згідно з нормативними документами МОЗ України антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, комбіновані засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
По-третє, спиртові антисептики мають ряд серйозних недоліків:
спиртові антисептики мають короткострокову і «поверхневу» дію;
спирти є сильними знежирюючими і водовіднімаючих агентами, тому вони викликають сухість і подразнення шкірних покривів, а при постійному використанні - контактні дерматити.
Зазначені недоліки можуть бути частково нівельовані за рахунок введення до складу спиртових шкірних антисептиків додаткових дезінфікуючих субстанцій, що забезпечують пролонговану антимікробну дію.
По-четверте, активні інгредієнти на основі четвертинних сполук амонію (ЧАС) мають пролонговану дію (~ 1 день) є нейтральними та не агресивними (https://www.chemitech.ru/blog/article/primenenie-dezinfitsiruyushchikh-sredstv-obzor/).
По-п'яте, ізопропіловий спирт є дешевше ніж етиловий спирт, що відповідно впливає на вартість кінцевого продукту (дезінфікуючого засобу). Антибактеріальний ефект ізопропанолу вище, ніж у етанолу (https://delamark.ua/blog/korysno-znaty/spirti-v-antiseptikakh-yakij-obrati).
Враховуючи вищенаведене, та керуючись принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі») був обраний комбінований засіб (ізопропіловий спирт та комплекс ЧАС).
Твердження про дискримінацію є безпідставними, про що свідчить таке.
У постанові Верховного Суду від 28.10.2020 у справі №640/4170/19 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/92482697) зазначено:
“125. Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
...
140. З огляду на це Верховний Суд додатково звертає увагу, що невідповідність продукції виробника умовам конкурсної документації не є підставою для визнання таких вимог дискримінаційними.”
Вимоги до хімічного складу засобів визначенні з використанням виразів “не менше”/ “не більше”. Тобто зазначені не фіксовані значення, а діапазон величин. Це відповідає рекомендаціям МОЗ та Мінекономрозвитку (п.4 листа від 19.12.2018 №01.7/33810- https://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf) та дозволяє пропонувати еквіваленти.
За останні декілька років до Державного реєстру дезінфекційних засобів було внесено понад тисячу зареєстрованих дезінфекційних засобів (https://moz.gov.ua/vidkriti-dani). З огляду на це твердження про відсутність еквівалентів є необґрунтованим.
Будь-які посилання на процедуру закупівлі UA-2021-07-07-001318-a як на підтвердження дискримінації є безпідставними, оскільки вона була відмінена через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Надаємо відповідь щодо Вашої вимоги:
По-перше, Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) на своєму офіційному сайті в контексті боротьби з COVID-19 рекомендує (мовою оригіналу):
- «В целях обеспечения сохранности поверхностей, а также сведения к минимуму или исключения возможности токсического воздействия на жильцов домов (или посетителей общественных учреждений) необходимо тщательно подходить к выбору дезинфекционного средства и его концентрации.” (https://www.who.int/ru/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/question-and-answers-hub/q-a-detail/q-a-considerations-for-the-cleaning-and-disinfection-of-environmental-surfaces-in-the-context-of-covid-19-in-non-health-care-settings ).
По-друге, відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене згідно з нормативними документами МОЗ України антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, комбіновані засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
По-третє, спиртові антисептики мають ряд серйозних недоліків:
спиртові антисептики мають короткострокову і «поверхневу» дію;
спирти є сильними знежирюючими і водовіднімаючих агентами, тому вони викликають сухість і подразнення шкірних покривів, а при постійному використанні - контактні дерматити.
Зазначені недоліки можуть бути частково нівельовані за рахунок введення до складу спиртових шкірних антисептиків додаткових дезінфікуючих субстанцій, що забезпечують пролонговану антимікробну дію.
По-четверте, активні інгредієнти на основі четвертинних сполук амонію (ЧАС) мають пролонговану дію (~ 1 день) є нейтральними та не агресивними (https://www.chemitech.ru/blog/article/primenenie-dezinfitsiruyushchikh-sredstv-obzor/).
По-п'яте, ізопропіловий спирт є дешевше ніж етиловий спирт, що відповідно впливає на вартість кінцевого продукту (дезінфікуючого засобу). Антибактеріальний ефект ізопропанолу вище, ніж у етанолу (https://delamark.ua/blog/korysno-znaty/spirti-v-antiseptikakh-yakij-obrati).
Враховуючи вищенаведене, та керуючись принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі») був обраний комбінований засіб (ізопропіловий спирт та комплекс ЧАС).
Твердження про дискримінацію є безпідставними, про що свідчить таке.
У постанові Верховного Суду від 28.10.2020 у справі №640/4170/19 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/92482697) зазначено:
“125. Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
...
140. З огляду на це Верховний Суд додатково звертає увагу, що невідповідність продукції виробника умовам конкурсної документації не є підставою для визнання таких вимог дискримінаційними.”
Вимоги до хімічного складу засобів визначенні з використанням виразів “не менше”/ “не більше”. Тобто зазначені не фіксовані значення, а діапазон величин. Це відповідає рекомендаціям МОЗ та Мінекономрозвитку (п.4 листа від 19.12.2018 №01.7/33810- https://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf) та дозволяє пропонувати еквіваленти.
За останні декілька років до Державного реєстру дезінфекційних засобів було внесено понад тисячу зареєстрованих дезінфекційних засобів (https://moz.gov.ua/vidkriti-dani). З огляду на це твердження про відсутність еквівалентів є необґрунтованим.
Будь-які посилання на процедуру закупівлі UA-2021-07-07-001318-a як на підтвердження дискримінації є безпідставними, оскільки вона була відмінена через відхилення всіх тендерних пропозицій.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2021 15:04 |
Кінець періоду оскарження: | 04 жовтня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 04 жовтня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливо усунути виявлені порушення закону про публічні закупівлі |
Документи:
23 вересня 2021 15:02
|
Електронний підпис |
23 вересня 2021 14:57
|
протокол |