Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»
Очікувана вартість
350,00 UAH
UA-2021-09-09-002526-a 9f38e7a4daf54c769fc629bf6ecc24e6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артамонова Оксана

067-941-19-84 onko2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Артамонова Оксана
067-941-19-84
onko2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Утилізація батарей свинцевих та акумуляторів іншіх зіпсованих або відпрацьованих (АКБ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Ціна за одиницю: 35UAH з ПДВ
Утилізація батарей свинцевих та акумуляторів іншіх зіпсованих або відпрацьованих (АКБ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Дніпровське шосе, 41, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50048, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату за надані послуги на умовах відстрочення платежу протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надання послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця згідно виставленого рахунку на оплату та після підписання Сторонами акта приймання та здачі виконаних послуг. Датою (моментом) оплати вважається дата списання грошових коштів з банківського рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунок за наданні послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 вересня 2021 15:39
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УТІЛЬВТОРПРОМ»
#39447017
Переможець 350,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2021 15:40

Документи

09 вересня 2021 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 15:42
дог_4356-2021-КР.pdf укладений
09 вересня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 16:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Утилізація батарей свинцевих та акумуляторів іншіх зіпсованих або відпрацьованих (АКБ) 10 штуки 35,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 350,00
UAH (в тому числі ПДВ 58,33 UAH)