Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (перфорований папір), код ДК 021:2015 - 30199000-0
Очікувана вартість
188 000,00 UAH
UA-2021-09-09-001348-c 1f3cd4470ad14fffbb82e1accae7c1a6
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Бондаренко

+380532503618 bondarenkoto@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Полтавське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09331508
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Жовтнева, 63а
Контактна особа: Тетяна Бондаренко
+380532503618
bondarenkoto@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2021 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 188 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1978 коробка
Папір перфорований у коробі, 210мм, ЕСО 45 г/м., 1700 аркушів, газетний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава , вул. Соборності, 63а / вул. Сагайдачного, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару (партії) протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2021 09:42
Оголошення.docx
09 вересня 2021 09:39
проект договору.docx
09 вересня 2021 09:42
Оголошення.docx
09 вересня 2021 09:40
Оголошення.docx
09 вересня 2021 09:39
проект договору.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій