Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки, ключі та петлі
Очікувана вартість
8 125,20 UAH
UA-2021-09-08-012847-c 0360584ee41e4fa1bc3b5cd4a02cedec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Цисар

04124927190977503830
+380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01991671
Місцезнаходження: 12460, Україна , Житомирська обл., с.Троянів, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 8
Контактна особа: Ольга Цисар
04124927190977503830, +380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Місцезнаходження: Житомирська обл. Житомирський р-н.с. Станишівка. шосе Сквирське,3; Категорія замовника: 3). підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
ручка на розетці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, шосе Сквирське,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
15 штуки
защіпка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с.Станишівка, шоск Сквирське,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 вересня 2021 20:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІКАРСНАБ"
#37151623
Переможець 8 125,20
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 20:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 20:21
2021-09-06-0008.pdf укладений
08 вересня 2021 20:20