Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт (влаштування) освітлення пішохідних переходів з використанням автономного електрозабезпечення на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест), Під'їзд до м. Луцька на км 4+940, М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) км 85+940, км 95+700, км 96+725, км 107+260, км 111+660, км 123+860, км 134+737 та Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне на км 21+450, км 24+400, км 26+130, км 36+140, км 42+955, Волинська область.
Очікувана вартість
4 074 373,26 UAH
UA-2021-09-08-012511-c ● 8aa01e7a87ec4028bc819cbdb3090191
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Вебсайт: | https://www.fininpro.com |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) |
Контактна особа: |
Руслан ХОРДИКОВ +380442570231 fininpro.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2021 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2021 11:01 |
Очікувана вартість: | 4 074 373,26 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 371,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – безумовна та безвідклична банківська гарантія (електронний документ з електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту) із грошовим покриттям. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах", обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 40 743,73 грн. Реквізити для оформлення банківської гарантії: ДП «ФІНІНПРО»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA 258201720355329001000078159 – Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити суму РІВНУ 40 743,73 грн. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше 40 743,73 грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку, - довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття по наданій гарантії. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) Учасник повинен надати такий договір; - лист-згоду на продовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника; - лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні торгів або визнанні торгів такими, що не відбулися. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику викладені у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: - закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем тендеру; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в частині шостій статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40743.73 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Отримувач: ДП «ФІНІНПРО»; 03118, Україна, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4 (літера А) код ЄДРПОУ 37264503; UA943223130000026000000046931 в АТ «Укрексімбанк», м. Київ, МФО 322313 Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю за результатами проведених торгів згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro UA-2021-___________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому Договорі забезпечення, який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проєкту, який викладено в Додатку № 9 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. У разі не отримання Замовником забезпечення виконання Договору про закупівлю у вигляді грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника до кінцевої дати укладення Договору, Договір вважається не укладеним з вини учасника переможця та тягне за собою наслідки відповідно до абзацу 4 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт (влаштування) освітлення пішохідних переходів з використанням автономного електрозабезпечення на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест), Під'їзд до м. Луцька на км 4+940, М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) км 85+940, км 95+700, км 96+725, км 107+260, км 111+660, км 123+860, км 134+737 та Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне на км 21+450, км 24+400, км 26+130, км 36+140, км 42+955, Волинська область.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Фінансування наданих Послуг буде здійснюватися за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України за бюджетною програмою в межах планових показників та за наявності фактичних надходжень на казначейський рахунок Замовника, у відповідності з Планом фінансування. Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором. Сторони погоджуються, що Замовник не несе відповідальності за порушення грошових зобов’язань за відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування. . | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2021 18:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2021 18:06 |
Н-22 21+450.pdf | |
08 вересня 2021 18:06 |
М-19 85+940....pdf | |
08 вересня 2021 18:06 |
М-19 4+940.pdf | |
08 вересня 2021 18:06 |
ТД №81 освітлення пішохідних переходів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-08-012511-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43090878
Дата подання: 08 жовтня 2021 16:50
Оскарження рішення про визначення переможця ТОВ «РАУН» та неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"
1. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації замовник вимагає забезпечення тендерної пропозиції.
А) Банківська гарантія надана ТОВ «РАУН» у вигляді електронного документу «Підписаний_G0921-0777-GL_tender_PROZORRO_2628.pdf»
не містить КЕП хоча в самому документі написано, що «Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно» .
Таким чином гарантія не є дійсною! Та не відповідає вимогам.
Б) Разом з тим наданий документ «Підписаний_Лист_згода_0921_0777 щодо продовження.pdf» що необхідно надати згідно вимог також не містить КЕП Хоча в тексті даного листа-згоди вказано, що «Підписано з використанням кваліфікованого електронного підпису Достовірність підпису можна перевірити на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПриватБанк" за посиланням або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України за посиланням.
В) Документ «Підписаний_G0921-0777-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf»
Не є дійним, адже не містить жодних підписів сторін!!!!
2. Відповідно п.2 Додатку 7
2. Учасники в складі тендерної пропозиції подають скановані копії:
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо укладання договору (повноваження щодо укладення договору підтверджується протоколом (випискою/витягом з протоколу) засновників, наказом про призначення, контрактом та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (керівника учасника або уповноваженої ним особи) на укладення договору);
На що ТОВ «РАУН» не підтвердили повноваження представника учасника щодо укладання договору. Адже керуючись ст.44 3акону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» необхідно надати
Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Відтак з поданої останньої затвердженої фінансової звітності ТОВ «РАУН» правочин щодо закупівлі UA-2021-09-08-012511-c перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства.
Таким чином ТОВ «РАУН» не надано докумену, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо укладання договору, що не відповідає вимогам закупівлі!!!
У зв'язку з вищевикладеним, пропозиція ТОВ «РАУН» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам закупівлі.
ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» просить ВАС діяти
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
В поданій своїй пропозиції ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» допустили формальну (несуттєву) помилку, що зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
А) Банківська гарантія надана ТОВ «РАУН» у вигляді електронного документу «Підписаний_G0921-0777-GL_tender_PROZORRO_2628.pdf»
не містить КЕП хоча в самому документі написано, що «Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно» .
Таким чином гарантія не є дійсною! Та не відповідає вимогам.
Б) Разом з тим наданий документ «Підписаний_Лист_згода_0921_0777 щодо продовження.pdf» що необхідно надати згідно вимог також не містить КЕП Хоча в тексті даного листа-згоди вказано, що «Підписано з використанням кваліфікованого електронного підпису Достовірність підпису можна перевірити на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПриватБанк" за посиланням або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів органів юстиції України за посиланням.
В) Документ «Підписаний_G0921-0777-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf»
Не є дійним, адже не містить жодних підписів сторін!!!!
2. Відповідно п.2 Додатку 7
2. Учасники в складі тендерної пропозиції подають скановані копії:
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо укладання договору (повноваження щодо укладення договору підтверджується протоколом (випискою/витягом з протоколу) засновників, наказом про призначення, контрактом та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (керівника учасника або уповноваженої ним особи) на укладення договору);
На що ТОВ «РАУН» не підтвердили повноваження представника учасника щодо укладання договору. Адже керуючись ст.44 3акону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» необхідно надати
Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Відтак з поданої останньої затвердженої фінансової звітності ТОВ «РАУН» правочин щодо закупівлі UA-2021-09-08-012511-c перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства.
Таким чином ТОВ «РАУН» не надано докумену, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо укладання договору, що не відповідає вимогам закупівлі!!!
У зв'язку з вищевикладеним, пропозиція ТОВ «РАУН» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам закупівлі.
ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» просить ВАС діяти
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
В поданій своїй пропозиції ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» допустили формальну (несуттєву) помилку, що зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2021 17:36
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Банківська гарантія, що надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «РАУН», повністю відповідає вимогам частини 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Надані документи підписані електронно-цифровим підписом, який є доступним для перегляду та перевірки, зокрема за допомогою посилання https://czo.gov.ua/verify (Центральний засвідчувальний орган Міністерства цифрової трансформації України). Перевірку електронно-цифрового підпису може здійснити будь-яка особа, яка має доступ до мережі інтернет. Таким чином Ваше твердження, щодо відсутності електронно-цифрового підпису на документах банківської гарантії ТОВ «РАУН», не відповідає дійсності.
Що стосується підтвердження ТОВ «РАУН» повноважень на підписання договору необхідно зазначити, що учасником в повному обсязі надано всі документи відповідно до вимог тендерної документації, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо укладання договору (повноваження щодо укладення договору підтверджується протоколом (випискою/витягом з протоколу) засновників, наказом про призначення, контрактом та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (керівника учасника або уповноваженої ним особи) на укладення договору). Тендерна документація не містить вимоги про надання Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
На підставі проведеного тендерним комітетом розгляду пропозиції ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ", встановлено її невідповідність умовам закупівлі, а саме:
- Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації замовник вимагає забезпечення тендерної пропозиції. Разом з банківською гарантією надаються лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" надано лист вих. № 2559/07-1/1 від 27 вересня 2021 року в якому зазначено Бенефіціара Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до забезпечення тендерної пропозиції.
Зазначена невідповідність стосується фінансових документів та не може бути визнана формальною помилкою, оскільки в подальшому може негативно вплинути на стягнення тендерного забезпечення
Що стосується підтвердження ТОВ «РАУН» повноважень на підписання договору необхідно зазначити, що учасником в повному обсязі надано всі документи відповідно до вимог тендерної документації, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо укладання договору (повноваження щодо укладення договору підтверджується протоколом (випискою/витягом з протоколу) засновників, наказом про призначення, контрактом та/або довіреністю та/або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (керівника учасника або уповноваженої ним особи) на укладення договору). Тендерна документація не містить вимоги про надання Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
На підставі проведеного тендерним комітетом розгляду пропозиції ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ", встановлено її невідповідність умовам закупівлі, а саме:
- Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації замовник вимагає забезпечення тендерної пропозиції. Разом з банківською гарантією надаються лист-згода Банку-Гаранта на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" надано лист вих. № 2559/07-1/1 від 27 вересня 2021 року в якому зазначено Бенефіціара Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до забезпечення тендерної пропозиції.
Зазначена невідповідність стосується фінансових документів та не може бути визнана формальною помилкою, оскільки в подальшому може негативно вплинути на стягнення тендерного забезпечення
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-08-012511-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АЛЬТЕРНА", Код ЄДРПОУ:23293335
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" |
3 248 980,00
UAH з ПДВ
|
2 819 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТЕРНА" |
3 381 729,80
UAH з ПДВ
|
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕСЛА - МОНТАЖ" |
3 120 000,00
UAH з ПДВ
|
3 099 628,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН" |
3 931 410,00
UAH з ПДВ
|
3 931 410,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ" |
4 051 896,71
UAH з ПДВ
|
4 051 896,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" #43090878 |
Відхилено |
2 819 950,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 16:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АЛЬТЕРНА" #23293335 |
Відхилено |
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 16:53
|
|
ТОВ "ТЕСЛА - МОНТАЖ" #35329474 |
Відхилено |
3 099 628,08
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 16:55
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН" #38700539 |
Переможець |
3 931 410,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:30
|
ДУ №1 до Договору БДР-100-11-21.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 16:55
|
БДР-100-11-21.pdf | укладений |
01 листопада 2021 16:53
|
Протокол №81-4 Продовження терміну на 60 днів підписання договору.doc | укладений |
01 листопада 2021 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до Додатку №1, Додатку №2, Додатку №4 |
Номер договору про закупівлю: | БДР-100/11/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до БДР-100/11/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |