Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (за двома лотами)
Очікувана вартість
710 966,30 UAH
UA-2021-09-08-012110-c ● bbb82073c7774de3974a74096c6afada
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 02125622 |
Місцезнаходження: | 18031, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Бульвар Шевченка, 81 |
Контактна особа: |
Лялька Алла Миколаївна +380472350301 tender@cdu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2021 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 710 966,30 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Категорія Замовника: юридична особа, що є одержувачем бюджетних коштів
Тендерна документація
14 вересня 2021 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 4 2021.docx | |
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 3.1. 2021.docx | |
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 3 2021.docx | |
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 2.1. 2021.docx | |
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 2 2021.docx | |
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 1.2. 2021.docx | |
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 1.1. 2021.docx | |
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 1 2021.docx | |
14 вересня 2021 11:41 |
Тендерна документація нова 2021.docx |
14 вересня 2021 12:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 4 2021.docx
|
|||
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 3.1. 2021.docx
|
|||
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 3 2021.docx
|
|||
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 2.1. 2021.docx
|
|||
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 2 2021.docx
|
|||
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 1.2. 2021.docx
|
|||
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 1.1. 2021.docx
|
|||
14 вересня 2021 11:41 |
Додаток 1 2021.docx
|
|||
14 вересня 2021 11:41 |
Тендерна документація нова 2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аское
Дата подання: 09 вересня 2021 16:06
Дата відповіді: 09 вересня 2021 16:26
До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання дозавантажити орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць у разі, якщо об'єкти Замовника відносять до групи "а". Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, Замовник належить до групи "б" (без АСКОЕ).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-08-012110-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 09 вересня 2021 16:03
аналогічний договір
Шановний Замовнику. Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що учасники повинні підтвердити наявність
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в повному обсязі.
Встановлення такої вимоги обмежує коло потенційних учасників та дискримінує тих постачальників, які тільки розпочади діяльність із постачання електричної енергії та не мають повністю виконаних аналогічних договорів. ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Разом з тим, Законом не визначено, яким саме повинен бути договір - виконаний чи такий що виконується. Тому просимо передбачити можливість взяти участь у закупівлі тим постачальникам, які ще не мають виконаних договорів. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в повному обсязі.
Встановлення такої вимоги обмежує коло потенційних учасників та дискримінує тих постачальників, які тільки розпочади діяльність із постачання електричної енергії та не мають повністю виконаних аналогічних договорів. ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Разом з тим, Законом не визначено, яким саме повинен бути договір - виконаний чи такий що виконується. Тому просимо передбачити можливість взяти участь у закупівлі тим постачальникам, які ще не мають виконаних договорів. Дякуємо
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2021 10:55
Шановний Учасник, відповідно до п.3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник може установити в якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Кваліфікаційний критерій «наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» - один із критеріїв , який дає замовнику переконатись в тому, що Учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов’язання якісно та в повному обсязі.
Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін.
Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє саме Замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Таким чином, саме цей критерій дає Замовнику змогу зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей Постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Тому Замовник не вбачає порушення принципів ст. 5 Закон України «Про публічні закупівлі» .
Кваліфікаційний критерій «наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» - один із критеріїв , який дає замовнику переконатись в тому, що Учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов’язання якісно та в повному обсязі.
Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін.
Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє саме Замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Таким чином, саме цей критерій дає Замовнику змогу зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей Постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання.
Тому Замовник не вбачає порушення принципів ст. 5 Закон України «Про публічні закупівлі» .
Номер вимоги: UA-2021-09-08-012110-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 09 вересня 2021 16:13
дата початку постачання товару
Шановний Замовнику! Пунктом 15.1. проекту договору перебачено, що "Цей Договір укладається на строк, зазначений в комерційній частини та набирає чинності з моменту його підписання представниками сторін. Сторони керуючись ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України, домовились, що всі умови цього Договору розповсюджують свою дію на відносини, які виникли між сторонами з 01.01.2020 року." Зауважимо, що постачання з 01.01.2020 року неможливе. Постачання електричної енергії здійснюється після заключення договору про закупівлю та після процедури зміни постачальника відповідно до Правил роздрібнго ринку електричної енергії. Виправте помилку. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2021 10:56
Шановний Учаснику, Замовник внесе зміни в Тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2021-09-08-012110-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 09 вересня 2021 16:16
оплата
Відповідно до пункту 6 Додатку 3 проекту договору Сторони підписують Акт прийняття-передавання товарної продукції за відповідний розрахунковий період (далі - Акт) з метою узгодження обсягів спожитої електричної енергії та її вартості. Акт складається щомісяця у двох примірниках та надається Замовнику протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів, місяця наступного за розрахунковим. Рахунок виставляється Замовнику протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів, місяця наступного за розрахунковим. Оплата платіжного документа Учасника за цим Договором має бути здійснена Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати його отримання. Неотримання Замовником платіжного документа не звільняє його від сплати своїх фінансових зобов’язань за цим Договором. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4.12. Правил роздрібного ринку електричної енергії розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Отже, просимо внести відповідні зміни в проект договору. Просимо внести відповідні зміни
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2021 10:57
Шановний Учаснику, Замовник внесе зміни в Тендерну документацію.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот - Електрична енергія (Навчальні корпуси, допоміжні приміщення, бібліотечний комплекс, агробіостанція, бізнес інноваційний центр) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 707 845,70 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 078,46 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
226830 кВт⋅год
Лот - Електрична енергія (Навчальні корпуси, допоміжні приміщення, бібліотечний комплекс, агробіостанція, бізнес інноваційний центр)
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, навчальний корпус №1 - бульвар Шевченка, 81; навчальні корпус №2 - вул. Дашковича, 22; навчальний корпус №3 - бульвар Шевченка, 79; навчальний корпус - №4, допоміжні приміщення - вул. Дашковича, 24; бібліотечний комплекс - вул. Університетська, 22; їдальня - вул. Хрещатик, 66; агробіостанція - вул. Максима Залізняка, 34, бізнес інноваційний центр - бул. Шевченка, 205.
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СКАЙ СОФТ |
662 343,60
UAH з ПДВ
|
655 264,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
662 343,60
UAH з ПДВ
|
655 265,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" |
680 490,00
UAH з ПДВ
|
680 490,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") |
703 173,00
UAH з ПДВ
|
695 986,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
705 512,98
UAH з ПДВ
|
695 986,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СКАЙ СОФТ #32654545 |
Відхилено |
655 264,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2021 17:50
|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" #36860996 |
Рішення скасоване |
655 265,14
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 12:12
|
|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" #36860996 |
Відхилено |
655 265,14
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 12:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" #41559270 |
Рішення скасоване |
680 490,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 14:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2021 14:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" #41559270 |
Відхилено |
680 490,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 14:50
|
|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") #42114410 |
Переможець |
695 986,11
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 09:31
|
ДУ 7 _ 228.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 17:07
|
ДУ 6 від 17.01.2022 до дог. 228 від 10.11.2021.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 16:49
|
ДУ 5 від 29.12.2021 до дог. 228 від 10.11.2021.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 16:49
|
ДУ 4 до дог.228 від 10.11.2021.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 09:58
|
ДУ 3 до дог.228.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 09:51
|
ДУ 2 до дог.228.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 16:37
|
ДУ 1 до дог.228.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2021 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 10:46
|
228.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 10:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Лот - Електрична енергія (Навчальні корпуси, допоміжні приміщення, бібліотечний комплекс, агробіостанція, бізнес інноваційний центр) | 226830 | кВт*год |
3,06
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились змінити ціну за електричну енергію за 1 кВт*год не більше ніж на 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились змінити ціну за електричну енергію за 1 кВт*год не більше ніж на 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились змінити ціну за електричну енергію за 1 кВт*год не більше ніж на 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились змінити ціну за електричну енергію за 1 кВт*год не більше ніж на 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону сторони домовились продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною тарифу на послуги з передачі електричної енергії Сторони домовились збільшити ціну за електричну енергію за 1 кВт*год з урахуванням зміни тарифу на послуги передачі електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону, у зв'язку із продовженням дії Договору, Сторони домовились збільшити ціну Договору, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Лот - Електрична енергія (Навчальні корпуси, допоміжні приміщення, бібліотечний комплекс, агробіостанція, бізнес інноваційний центр) | 184028 | кВт*год |
4,49
UAH з ПДВ
|