Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для модернізації інформаційно-обчислювальної системи енергоблока з інтеграцією автоматизованої системи радіаційного контролю, автоматизованої системи контролю радіаційної обстановки та системи представлення параметрів безпеки для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС
Очікувана вартість
174 888 000,00 UAH
UA-2021-09-08-011694-c c7fed91b5e944d37abd4aba140784d50
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скубрій Наталія Вікторівна

2069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Скубрій Наталія Вікторівна
2069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
На виконання заходу КзПБ № 14103 «Модернізація інформаційно-обчислювальної системи енергоблока з інтеграцією автоматизованої системи радіаційного контролю (АСРК), автоматизованої системи контролю радіаційної обстановки (АСКРО) та системи представлення параметрів безпеки (СППБ)» у ППР-2022 на енергоблоці № 6 ВП ЗАЕС планується впровадження зазначеного обладнання відповідно до концептуального технічного рішення 123456.ТА.НТ.Тр.7453К від 20.04.2004 «О реконструкции верхнего уровня (ВУ) УВС энергоблоков 1-6» та технічного рішення 3456.ТА.НТ.ТР.2420 від 20.02.2017 «О распространении модификации ВУ УВС, выполненной на энергоблоке №2, на энергоблоки 3-6 ОП ЗАЭС» (погоджено Держатомрегулювання листом від 16.03.2017 №15-14/5-1/1611). Обладнання інформаційно-обчислювальної системи (далі – ІОС), впроваджене на енергоблоках №№ 1 - 5 ВП ЗАЕС у рамках заходу КзПБ № 14103, а також існуюче на енергоблоці № 6 ВП ЗАЕС, розроблене ПрАТ «СНВО «Імпульс». Реалізація заміни ІОС на енергоблоці № 6 відбуватиметься у два етапи: – І етап: заміна верхнього рівня ІОС, із забезпеченням технічної та інформаційної сумісності з діючим КСО на базі М64, УЛУ нижнього рівня; – ІІ етап: заміна нижнього рівня ІОС. Згідно з експертним висновком, наданим розробником проектно-кошторисної документації обладнання ІОС енергоблоків ВП ЗАЕС – АТ ХІ «Енергопроект» для забезпечення функціонування ІОС в проектних режимах експлуатації при поетапній модернізації у програмно-технічних засобах верхнього рівня ІОС необхідно реалізувати спеціалізовані функції, а саме: – підготовка завантажувальних модулів для КСО М64, УЛУ-МПК; – ініціація та керування завантаженням шаф нижнього рівня; – забезпечення централізованого опробування захистів систем безпеки з передачею керуючих сигналів верхнього рівня до обладнання нижнього рівня та передачу значень технологічних параметрів енергоблоку у зворотному напрямку внутрішніми протоколами передачі даних, розробником яких є ПрАТ «СНВО «Імпульс». Ці функції є невід’ємною частиною програмного забезпечення верхнього рівня ІОС, що знаходиться у власності ПрАТ «СНВО «Імпульс». Програмне забезпечення є пропрієтарним із закритими вихідними кодами, тому реалізувати відповідну інтеграцію можливо тільки при наявності документації з описом внутрішніх протоколів, баз даних, алгоритмів тощо, що є у наявності тільки у розробника існуючої керуючої обчислюваної системи (далі – КОС) – ПрАТ «СНВО «Імпульс». Листом від 10.06.2021 №22164/204-1441 «Про впровадження верхнього рівня ІОС на енергоблоці № 6» АТ ХІ «Енергопроект» підтверджено, що модернізацію верхнього рівня КОС (ІОС) енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС з інтеграцією діючого нижнього рівня неможливо виконати без залучення ПрАТ «СНВО «Імпульс» або організацій, яким ПрАТ «СНВО «Імпульс» надав необхідну документацію для виконання поетапної модернізації КОС (ІОС). ПрАТ «СНВО «Імпульс» листом від 27.05.2021 № 1265/31 підтвердив, що права на структури таблиць баз даних інформаційного забезпечення, методи кодування та пакування даних для СПД КЦ, алгоритми інформаційного обміну, програмні засоби завантаження та керування функціонуванням КСО на базі М64 та УЛУ-2М, конструкторську документацію на апаратні засоби та алгоритми виконання процедури перевірки захистів і внутрішні спеціалізовані протоколи інформаційного обміну ІОС стороннім організаціям не надавалися. Через відсутність конкуренції з технічних причин, яка документально підтверджена замовником щодо закупівлі: ДК 021:2015 38570000-1 Регулювальні та контрольні прилади й апаратура (Обладнання для модернізації інформаційно-обчислювальної системи енергоблока з інтеграцією автоматизованої системи радіаційного контролю, автоматизованої системи контролю радіаційної обстановки та системи представлення параметрів безпеки для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС) у даному випадку відповідно до абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПрАТ «СНВО «Імпульс». Додаток: копія листа АТ ХІ «Енергопроект» 01.06.2021 № 22164/204-1441 «Про впровадження верхнього рівня ІОС на енергоблоці № 6» – на 1 арк. в 1 прим.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2021 17:01
Оскарження наміру укласти договір: 19 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38570000-1: Регулювальні та контрольні прилади й апаратура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Обладнання для модернізації інформаційно-обчислювальної системи енергоблока з інтеграцією автоматизованої системи радіаційного контролю, автоматизованої системи контролю радіаційної обстановки та системи представлення параметрів безпеки для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71504, Україна, Запорізька область, Енергодар, склад Запорізького відділення ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 38570000-1 — Регулювальні та контрольні прилади й апаратура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 60 календарних днів з моменту оформлення акту приймання-передачі обладнання Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

08 вересня 2021 16:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-16-000064 ● a051031a50a54923817dae4f888bd5f1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2022 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.02.2022 № 97

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 № 97.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-08-011694-c, 08.09.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/1510-2022 від 09.02.2022.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-17 14:17:20

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-08-011694-c , яка проводилась Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕHЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.


Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-22 16:01:34

Пояснення на запит ДАСУ від 17.02.2022 (процедура закупівлі № UA-2021-09-08-011694-c)

Відповідно до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 № 97 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 38570000-1 Регулювальні та контрольні прилади й апаратура (Обладнання для модернізації інформаційно-обчислювальної системи енергоблока з інтеграцією автоматизованої системи радіаційного контролю, автоматизованої системи контролю радіаційної обстановки та системи представлення параметрів безпеки для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-08-011694-c] через електронну систему закупівель 17.02.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження».

Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- аналізу цін аналогічної продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками, що постачалась на АЕС України;
- направлення запиту комерційної пропозиції єдиному через відсутність конкуренції з технічних причин виробнику та постачальнику продукції ПрАТ «СНВО «Імпульс» та аналізу отриманої відповіді (комерційної пропозиції з ціною та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу було прийнято рішення встановити ОВЗ на рівні комерційної пропозицій вітчизняного виробника ПрАТ «СНВО «Імпульс» – 174 888 000,00 грн. у т. ч. ПДВ
Замовником було розроблено та погоджено технічну специфікацію до предмета закупівлі (далі – ТСдоПЗ) «Технічна специфікація до предмета закупівлі «Обладнання для реалізації заходу КзПБ 14103 «Модернізація інформаційно-обчислювальної системи енергоблока з інтеграцією автоматизованої системи радіаційного контролю, автоматизованої системи контролю радіаційної обстановки та системи представлення параметрів безпеки для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС».
Технічні та якісні характеристики вищезазначеної ТСдоПЗ встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://goo.su/ZzJn (www.energoatom.com.ua  розділ «Закупівлі»  Інформація про оголошені процедури закупівлі  Обґрунтування технічних та якісних характеристик й очікуваної вартості предмета закупівлі: «Регулювальні та контрольні прилади й апаратура» (Обладнання для модернізації інформаційно-обчислювальної системи енергоблока з інтеграцією автоматизованої системи радіаційного контролю, автоматизованої системи контролю радіаційної обстановки та системи представлення параметрів безпеки для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС), розміщене 09.09.2021).

Додатки:
1. Комерційна пропозиція ПрАТ «СНВО «Імпульс» щодо поставки обладнання – на 1 арк. в 1 прим.
2. Технічна специфікація до предмета закупівлі – на 47 арк. в 1 прим.


Уповноважена особа Світлана Степанська

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-24 15:34:43

Щодо зупинення моніторингу процедури закупівлі

У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняттям Указу Президента України № 64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», воєнний стан запроваджено з 5:30 год 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Враховуючи вищенаведене, на підставі наказу Держаудитслужби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби зупиняє проведення моніторингу процедури закупівлі.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-03-28 12:02:45

Щодо поновлення моніторингу процедури закупівлі

Відповідно до Закону України від 12.05.2015 № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» та з огляду на Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю на підставі наказу Держаудитслужби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби поновлює зупинений відповідно до наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» моніторинг процедури закупівлі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 01 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «Сєверодонецьке науково-виробниче об’єднання «Імпульс»
#31393258
Переможець 173 000 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2021 17:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «Сєверодонецьке науково-виробниче об’єднання «Імпульс»
#31393258
173 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2023 11:09
Додаткова угода 3 до договору 53-129-04-21-02353.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 11:09
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2023 16:53
Додаткова угода № 2 до договору 53-129-04-21-02353.pdf зміни до договору
20 червня 2023 16:53
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2022 14:02
Додаткова угода № 1 до договору 53-129-04-21-02353.pdf зміни до договору
25 серпня 2022 14:02
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 14:05
Договір 53-129-04-21-02353 від 08.10.2021.pdf укладений
08 жовтня 2021 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено та викладено у новій редакції пункт 10.1 Договору (строк дії Договору подовжено до 30.06.2024, а в частині оплати за поставлену Продукцію – до повного розрахунку. Стосовно виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, передбачених Договором, Договір діє до закінчення строку гарантії на продукцію.) Змінено та викладено у новій редакції пункти 4.2 та 5.2 Договору. Змінено термін постачання Продукції до 30.06.2023, відповідно Специфікацію № 1 до Договору змінено та викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-21-02353
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Специфікації № 1 до Договору в частині зміни строку поставки та викладення Специфікації № 1 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-21-02353
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п. 5.2 договору з визначенням здійснення поставки продукції Вантажоодержувачу: склад Південноукраїнського відділення ВП СГ(далі-Вантажоодержувач). Специфікацію № 1 викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 53-129-04-21-02353
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML