Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 2069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2021 17:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38570000-1: Регулювальні та контрольні прилади й апаратура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 60 календарних днів з моменту оформлення акту приймання-передачі обладнання | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
08 вересня 2021 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000064 ● a051031a50a54923817dae4f888bd5f1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.02.2022 № 97
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 № 97.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-08-011694-c, 08.09.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/1510-2022 від 09.02.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 14:17:20
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-08-011694-c , яка проводилась Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕHЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 16:01:34
Пояснення на запит ДАСУ від 17.02.2022 (процедура закупівлі № UA-2021-09-08-011694-c)
Відповідно до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 № 97 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 38570000-1 Регулювальні та контрольні прилади й апаратура (Обладнання для модернізації інформаційно-обчислювальної системи енергоблока з інтеграцією автоматизованої системи радіаційного контролю, автоматизованої системи контролю радіаційної обстановки та системи представлення параметрів безпеки для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-08-011694-c] через електронну систему закупівель 17.02.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі було здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- аналізу цін аналогічної продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками, що постачалась на АЕС України;
- направлення запиту комерційної пропозиції єдиному через відсутність конкуренції з технічних причин виробнику та постачальнику продукції ПрАТ «СНВО «Імпульс» та аналізу отриманої відповіді (комерційної пропозиції з ціною та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу було прийнято рішення встановити ОВЗ на рівні комерційної пропозицій вітчизняного виробника ПрАТ «СНВО «Імпульс» – 174 888 000,00 грн. у т. ч. ПДВ
Замовником було розроблено та погоджено технічну специфікацію до предмета закупівлі (далі – ТСдоПЗ) «Технічна специфікація до предмета закупівлі «Обладнання для реалізації заходу КзПБ 14103 «Модернізація інформаційно-обчислювальної системи енергоблока з інтеграцією автоматизованої системи радіаційного контролю, автоматизованої системи контролю радіаційної обстановки та системи представлення параметрів безпеки для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС».
Технічні та якісні характеристики вищезазначеної ТСдоПЗ встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки.
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://goo.su/ZzJn (www.energoatom.com.ua розділ «Закупівлі» Інформація про оголошені процедури закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик й очікуваної вартості предмета закупівлі: «Регулювальні та контрольні прилади й апаратура» (Обладнання для модернізації інформаційно-обчислювальної системи енергоблока з інтеграцією автоматизованої системи радіаційного контролю, автоматизованої системи контролю радіаційної обстановки та системи представлення параметрів безпеки для енергоблоку № 6 ВП ЗАЕС), розміщене 09.09.2021).
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ПрАТ «СНВО «Імпульс» щодо поставки обладнання – на 1 арк. в 1 прим.
2. Технічна специфікація до предмета закупівлі – на 47 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Світлана Степанська
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 15:34:43
Щодо зупинення моніторингу процедури закупівлі
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняттям Указу Президента України № 64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», воєнний стан запроваджено з 5:30 год 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Враховуючи вищенаведене, на підставі наказу Держаудитслужби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби зупиняє проведення моніторингу процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-28 12:02:45
Щодо поновлення моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до Закону України від 12.05.2015 № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» та з огляду на Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю на підставі наказу Держаудитслужби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби поновлює зупинений відповідно до наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» моніторинг процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство «Сєверодонецьке науково-виробниче об’єднання «Імпульс» #31393258 |
Переможець |
173 000 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2023 11:09
|
Додаткова угода 3 до договору 53-129-04-21-02353.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2023 16:53
|
Додаткова угода № 2 до договору 53-129-04-21-02353.pdf | зміни до договору |
20 червня 2023 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2022 14:02
|
Додаткова угода № 1 до договору 53-129-04-21-02353.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2022 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 14:05
|
Договір 53-129-04-21-02353 від 08.10.2021.pdf | укладений |
08 жовтня 2021 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено та викладено у новій редакції пункт 10.1 Договору (строк дії Договору подовжено до 30.06.2024, а в частині оплати за поставлену Продукцію – до повного розрахунку. Стосовно виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, передбачених Договором, Договір діє до закінчення строку гарантії на продукцію.) Змінено та викладено у новій редакції пункти 4.2 та 5.2 Договору. Змінено термін постачання Продукції до 30.06.2023, відповідно Специфікацію № 1 до Договору змінено та викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-04-21-02353 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Специфікації № 1 до Договору в частині зміни строку поставки та викладення Специфікації № 1 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-04-21-02353 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в п. 5.2 договору з визначенням здійснення поставки продукції Вантажоодержувачу: склад Південноукраїнського відділення ВП СГ(далі-Вантажоодержувач). Специфікацію № 1 викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-04-21-02353 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |