Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальний одяг для працівників системи екстреної медичної допомоги (ДК 021:2015-18410000-6 Спеціальний одяг)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2021-09-08-010851-c ● c1769565e6bd4b2b96bda5f43de7d721
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Закарпатський територіальний центр екстреної медичної допомоги» Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26528843 |
Місцезнаходження: | 88015, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 |
Контактна особа: |
Галина Бучковська +380312641206 ztcemd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2021 14:40 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 12:58 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18410000-6: Спеціальний одяг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 штуки
Штани літні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88015, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Грибоєдова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг
800 штуки
Штани зимові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88015, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Грибоєдова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг
800 штуки
Куртка з флісу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88015, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Грибоєдова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг
800 штуки
Куртка утеплена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88015, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Грибоєдова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг
1600 штуки
Футболка звичайна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88015, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Грибоєдова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг
150 штуки
Жилет медичний розвантажувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88015, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Грибоєдова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 15:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 15:04 |
Тендерна документ ація Нова редакція.doc | |
17 вересня 2021 15:04 |
Перелік змін.docx | |
08 вересня 2021 16:14 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
08 вересня 2021 16:14 |
Тендерна документ ація.doc | |
08 вересня 2021 16:14 |
Технічні вимоги форма.doc | |
08 вересня 2021 16:14 |
тендерна пропозиція.docx | |
08 вересня 2021 16:14 |
Кваліфікаційні критерії.docx |
17 вересня 2021 15:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 вересня 2021 15:04 |
Тендерна документ ація Нова редакція.doc
|
|||
17 вересня 2021 15:04 |
Перелік змін.docx
|
|||
08 вересня 2021 16:14 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
08 вересня 2021 16:14 |
Тендерна документ ація.doc
|
|||
08 вересня 2021 16:14 |
Технічні вимоги форма.doc
|
|||
08 вересня 2021 16:14 |
тендерна пропозиція.docx
|
|||
08 вересня 2021 16:14 |
Кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зразки
Дата подання: 09 вересня 2021 13:36
Дата відповіді: 13 вересня 2021 14:11
Доброго дня,шановний замовнику!В тендерній документації вимагається від учасників надати зразки предмету закупівлі. Зразки товару надаються в термін достатній для оприлюднення Учасником до закінчення терміну подання пропозицій копії супроводжуючого документа (накладної) з відміткою замовника. Нагадуємо Вам,що Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Закон не містить положень, які надавали б право Замовнику вимагати зразок товару, оскільки зразок не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону. Отже Замовник не має право вимагати зразки. Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у ТД вище наведеної вимоги, порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Саме таку чітку позицію Колегія АМКУ неодноразово висловлювала у своїх рішеннях. Отже, вимога Замовника про надання зразків порушує права Учасника, та є дискримінаційною.На підставі вищевикладеного та керуючись положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо привести у відповідність вимогам діючого законодавства Тендерну документацію, в іншому випадку залишаємо за собою право звернутись зі скаргою до АМКУ та Держаудитслужби України. Дякуємо за порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник! Дякуємо за звернення та повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-08-010851-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РОСЕ", Код ЄДРПОУ:37801004
Дата подання: 05 жовтня 2021 10:07
Вимога
Шановний Замовнику! Товариство з Обмеженою "РОСЕ" погоджується з підставами нашого відхилення, та дякуємо за правомірну на якісну кваліфікацію документів поданих в складі нашої пропозиції. Та в свою чергу для полегшення роботи тендерного комітету (уповноваженої особи) повідомляємо, що:
1.) Учасник №2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" не надав в складі своєї пропозиції наступні документи,
1. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» частини 4 Пункт 6. Для підтвердження якості запропонованих товарів та їх відповідності встановленим вимогам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- сертифікат про відповідність системи управління якістю виробництва вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), що виданий акредитованим в Україні органом, а також титульний аркуш атестата про акредитацію установи, яка видала документ про відповідність.
- копії протоколів лабораторних випробувань тканин (основної, оздоблювальної і тканини накладок) та світлоповертальної стрічки (смуги), що видані уповноваженими акредитованими в Україні органами (акредитованими лабораторіями). Протоколи мють містити інформацію про назву компанії виробника (тканини, стрічки) та в повному обсязі підтверджувати відповідність запропонованих тканин і смуги усім встановленим до них вимогам. У разі, якщо замовником випробувань (тканини або стрічки), що в казаний у протоколі випробувань є третя особа, учасник повинен надати документальне підтвердження договірних відносин з цією стороною (договір, угода, тощо).
- Гарантійний лист, щодо відповідності якості товару (який пропонується на постачання) вимогам замовника.
Пропозиція підлягає відхиленню згідно пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.
2.) Учасник №3 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" не надав в складі тендерної пропозиції Сертифікат ISO виданий акредитованою на виробництво одягу установою»! Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» частини 4 Пункт 6. Для підтвердження якості запропонованих товарів та їх відповідності встановленим вимогам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- сертифікат про відповідність системи управління якістю виробництва вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), що виданий акредитованим в Україні органом, а також титульний аркуш атестата про акредитацію установи, яка видала документ про відповідність.
В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" надано Сертифікат на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 №UA.QMS.00086-20 та Атестат про акредитацію Зареєстрований в реєстрі НААУ 18 грудня 2019 року за №8О094.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Замовником, шляхом перевірки інформації, що міститься у вільному доступі, а саме в реєстрі акредитованих ООВ (https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/), було встановлено наступне, Відповідно до Додатку до атестата про акредитацію №8О094 від 18 грудня 2019р. Сфера акредитації Органу з оцінки відповідності Товариства з Обмеженою Відповідальністю «ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ «ПРОМСТАНДАРТ» не містить акредитації в сфері виробництва одягу.
Отже наданий в складі пропозиції учасник ТОВ «УМТК ТРЕЙД» Сертифікат на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 №UA.QMS.00086-20 виданий органом, що не має акредитації на дану сферу діяльності згідно умов тендерної документації.
2. п. 6 Розділу IV Додатку 5 «Технічна специфікація» до тендерної документації:
«Для підтвердження якості запропонованих товарів та їх відповідності встановленим вимогам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
• копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканини (основну, оздоблювальну та тканину накладок) і світлоповертальну стрічку (смугу)» . - Не надано висновку ДСЕЕ на тканину «слімтекс», яка, відповідно до п. 4 Технічних вимог (опис) до спеціального одягу для працівників системи екстреної медичної допомоги, необхідна при виготовленні куртки утепленої.
• копії протоколів лабораторних випробувань тканин (основної, оздоблювальної і тканини накладок) та світлоповертальної стрічки (смуги), що видані уповноваженими акредитованими в Україні органами (акредитованими лабораторіями) - Не надано копію протоколу на тканину «слімтекс», яка, відповідно до п. 4 Технічних вимог (опис) до спеціального одягу для працівників системи екстреної медичної допомоги, необхідна при виготовленні куртки утепленої.
3. не відповідність вимогам до тканини виробу «куртка утеплена» встановленими технічною специфікацією, а саме критерію «усадка тканини після 5-ти циклів прання при температурі 40°С по основі, утоку, % не гірше основа ±1,0, уток ±1,0» та зазначеним в протоколі випробувань №64733.20 від 22.10.2020 «основа -0,6, уток -0,6».
4. Фотографії виробів подані без дотримання вимог Тендерної специфікації, де вказано: «Для підтвердження та перевірки відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника повинні бути якісні, кольорові фотографії кожної позиції товару, який пропонується до постачання.»
Як зазначено в специфікації, певні вироби (наприклад «штани зимові», «куртка утеплена») виконуються в двох варіантах (чоловічому та жіночому). Учасником ж був наданий лише один варіант, відповідно порушення вимог щодо «…кожної позиції товару, який пропонується до постачання».
Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" відхиляється відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Пропозиція підлягає відхиленню.
І акцентуємо увагу Замовника, що Уповноважена колегія з розгляду скарг дотримується аналогічної позиції, зокрема в рішенні № 14967-р/пк-пз від 02.07.2021 року.
Дякуємо, за якісний та чесний підхід до розгляду тендерних пропозицій учасників!
Розгорнути
Згорнути
1.) Учасник №2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" не надав в складі своєї пропозиції наступні документи,
1. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» частини 4 Пункт 6. Для підтвердження якості запропонованих товарів та їх відповідності встановленим вимогам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- сертифікат про відповідність системи управління якістю виробництва вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), що виданий акредитованим в Україні органом, а також титульний аркуш атестата про акредитацію установи, яка видала документ про відповідність.
- копії протоколів лабораторних випробувань тканин (основної, оздоблювальної і тканини накладок) та світлоповертальної стрічки (смуги), що видані уповноваженими акредитованими в Україні органами (акредитованими лабораторіями). Протоколи мють містити інформацію про назву компанії виробника (тканини, стрічки) та в повному обсязі підтверджувати відповідність запропонованих тканин і смуги усім встановленим до них вимогам. У разі, якщо замовником випробувань (тканини або стрічки), що в казаний у протоколі випробувань є третя особа, учасник повинен надати документальне підтвердження договірних відносин з цією стороною (договір, угода, тощо).
- Гарантійний лист, щодо відповідності якості товару (який пропонується на постачання) вимогам замовника.
Пропозиція підлягає відхиленню згідно пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.
2.) Учасник №3 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" не надав в складі тендерної пропозиції Сертифікат ISO виданий акредитованою на виробництво одягу установою»! Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» частини 4 Пункт 6. Для підтвердження якості запропонованих товарів та їх відповідності встановленим вимогам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- сертифікат про відповідність системи управління якістю виробництва вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), що виданий акредитованим в Україні органом, а також титульний аркуш атестата про акредитацію установи, яка видала документ про відповідність.
В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" надано Сертифікат на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 №UA.QMS.00086-20 та Атестат про акредитацію Зареєстрований в реєстрі НААУ 18 грудня 2019 року за №8О094.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Замовником, шляхом перевірки інформації, що міститься у вільному доступі, а саме в реєстрі акредитованих ООВ (https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/), було встановлено наступне, Відповідно до Додатку до атестата про акредитацію №8О094 від 18 грудня 2019р. Сфера акредитації Органу з оцінки відповідності Товариства з Обмеженою Відповідальністю «ОРГАН З СЕРТИФІКАЦІЇ «ПРОМСТАНДАРТ» не містить акредитації в сфері виробництва одягу.
Отже наданий в складі пропозиції учасник ТОВ «УМТК ТРЕЙД» Сертифікат на систему управління якістю. Вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 №UA.QMS.00086-20 виданий органом, що не має акредитації на дану сферу діяльності згідно умов тендерної документації.
2. п. 6 Розділу IV Додатку 5 «Технічна специфікація» до тендерної документації:
«Для підтвердження якості запропонованих товарів та їх відповідності встановленим вимогам учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
• копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканини (основну, оздоблювальну та тканину накладок) і світлоповертальну стрічку (смугу)» . - Не надано висновку ДСЕЕ на тканину «слімтекс», яка, відповідно до п. 4 Технічних вимог (опис) до спеціального одягу для працівників системи екстреної медичної допомоги, необхідна при виготовленні куртки утепленої.
• копії протоколів лабораторних випробувань тканин (основної, оздоблювальної і тканини накладок) та світлоповертальної стрічки (смуги), що видані уповноваженими акредитованими в Україні органами (акредитованими лабораторіями) - Не надано копію протоколу на тканину «слімтекс», яка, відповідно до п. 4 Технічних вимог (опис) до спеціального одягу для працівників системи екстреної медичної допомоги, необхідна при виготовленні куртки утепленої.
3. не відповідність вимогам до тканини виробу «куртка утеплена» встановленими технічною специфікацією, а саме критерію «усадка тканини після 5-ти циклів прання при температурі 40°С по основі, утоку, % не гірше основа ±1,0, уток ±1,0» та зазначеним в протоколі випробувань №64733.20 від 22.10.2020 «основа -0,6, уток -0,6».
4. Фотографії виробів подані без дотримання вимог Тендерної специфікації, де вказано: «Для підтвердження та перевірки відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника повинні бути якісні, кольорові фотографії кожної позиції товару, який пропонується до постачання.»
Як зазначено в специфікації, певні вироби (наприклад «штани зимові», «куртка утеплена») виконуються в двох варіантах (чоловічому та жіночому). Учасником ж був наданий лише один варіант, відповідно порушення вимог щодо «…кожної позиції товару, який пропонується до постачання».
Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" відхиляється відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Пропозиція підлягає відхиленню.
І акцентуємо увагу Замовника, що Уповноважена колегія з розгляду скарг дотримується аналогічної позиції, зокрема в рішенні № 14967-р/пк-пз від 02.07.2021 року.
Дякуємо, за якісний та чесний підхід до розгляду тендерних пропозицій учасників!
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 жовтня 2021 14:50
Дякуємо за звернення.
Надана ТОВ "РОСЕ" інформація щодо аналізу пропозицій учасників буде врахована при розгляді пропозицій учасників.
Надана ТОВ "РОСЕ" інформація щодо аналізу пропозицій учасників буде врахована при розгляді пропозицій учасників.
Номер вимоги: UA-2021-09-08-010851-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РОСЕ", Код ЄДРПОУ:37801004
Дата подання: 05 жовтня 2021 10:08
Уповноважена Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Уповноважена Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 жовтня 2021 14:10
Надіслана вимога ТОВ "РОСЕ" щодо аналізу пропозицій учасників буде врахована тендерним комітетом при розгляді пропозицій вищезгаданих учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РОСЕ" |
2 994 777,00
UAH з ПДВ
|
2 578 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" |
2 999 487,00
UAH з ПДВ
|
2 688 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
2 995 200,00
UAH з ПДВ
|
2 980 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РОСЕ" #37801004 |
Відхилено |
2 578 500,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 15:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" #39961135 |
Відхилено |
2 688 000,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 14:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" #42657940 |
Переможець |
2 980 200,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 09:31
|
Договір.PDF | укладений |
28 жовтня 2021 09:30
|