Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-09-08-009537-c ● 04bd5bd5d6a243738e4a164e45ebdff0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571446 |
Вебсайт: | http://dduvs.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Гагаріна, 26 |
Контактна особа: |
Валентина Переута +380503631658 valena3101@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2021 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Додаткові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Гагаріна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 11:14 |
Додаток 5 .docx | |
14 вересня 2021 11:14 |
Перелік внесених змін .docx | |
08 вересня 2021 15:27 |
Додаток 2 .2 .docx | |
08 вересня 2021 15:27 |
Додаток 6.docx | |
08 вересня 2021 15:27 |
ТД ее Дніпро .doc | |
08 вересня 2021 15:27 |
Додаток 3.docx | |
08 вересня 2021 15:27 |
Додаток 1.docx | |
08 вересня 2021 15:27 |
Додаток 2 .docx | |
08 вересня 2021 15:27 |
Додаток 4 .docx |
14 вересня 2021 11:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 вересня 2021 11:14 |
Додаток 5 .docx
|
||||||
14 вересня 2021 11:14 |
Перелік внесених змін .docx
|
||||||
08 вересня 2021 15:27 |
Додаток 2 .2 .docx
|
||||||
08 вересня 2021 15:27 |
Додаток 6.docx
|
||||||
08 вересня 2021 15:27 |
ТД ее Дніпро .doc
|
||||||
08 вересня 2021 15:27 |
Додаток 3.docx
|
||||||
08 вересня 2021 15:27 |
Додаток 1.docx
|
||||||
08 вересня 2021 15:27 |
Додаток 2 .docx
|
||||||
08 вересня 2021 15:27 |
Додаток 4 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аское
Дата подання: 09 вересня 2021 14:50
Дата відповіді: 10 вересня 2021 14:45
До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання дозавантажити орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць у разі, якщо об'єкти Замовника відносять до групи "а". Дякуємо
Відповідь: Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ відноситься до групи площадок вимірювання "Б" (без АСКОЕ)
вимога щодо надання гарантійного листа
Дата подання: 09 вересня 2021 15:13
Дата відповіді: 10 вересня 2021 14:46
Шановний Замовнику. Для чого в проекті договору Ви прописєте вимоги щодо надання учасниками гарантійних листів? - "У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі надає «Порядок змін умов Договору»." Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару; тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Яким чином вимога про надання документів у тендерній пропозиції стосується саме поставки товару? Такі вимоги до учасників повинні міститися в тендерній документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в проект договору (Додаток 5 )
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-08-009537-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 09 вересня 2021 14:49
аналогічний договір
Шановний Замовнику. Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що учасники повинні підтвердити Наявність
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) .
* під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на постачання електричної енергії.
Встановлення такої вимоги обмежує коло потенційних учасників та дискримінує тих постачальників, які тільки розпочади діяльність із постачання електричної енергії та не мають повністю виконаних аналогічних договорів. ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Разом з тим, Законом не визначено, яким саме повинен бути договір - виконаний чи такий що виконується. Тому просимо передбачити можливість взяти участь у закупівлі тим постачальникам, які ще не мають виконаних договорів. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) .
* під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на постачання електричної енергії.
Встановлення такої вимоги обмежує коло потенційних учасників та дискримінує тих постачальників, які тільки розпочади діяльність із постачання електричної енергії та не мають повністю виконаних аналогічних договорів. ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Разом з тим, Законом не визначено, яким саме повинен бути договір - виконаний чи такий що виконується. Тому просимо передбачити можливість взяти участь у закупівлі тим постачальникам, які ще не мають виконаних договорів. Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2021 15:38
Шановний учаснику!
Замовник в тендерній документації встановив один кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (анологічних) за предметом закупівлі договору(договорів)» та встановив вимогу щодо надання копії виконаного(завершеного) договору на постачання електричної енергії. Таке формулювання відповідає вимогам закону, оскільки ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон) зазначає саме на Факт «виконання» а не «укладення» договору. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно до глави 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору, так наприклад якщо мова йде про поставку товару то таким документом може бути товарна чи транспортна накладна, якщо про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт.
Аналогічної думки притримався і Верховний суд в постанові від 9 жовтня 2018 року по справі № 913/159/17 № 913/159/17.
На переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Крім того слід зазначити, що виконання може бути здійснено і неналежним шляхом, наприклад з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій, і такий досвід навряд чи потрібен замовнику. Тому замовник і встановив в тендерній документації, умову виконаного(завершеного) договору, а документи, які подаються учасником в якості доказів виконання договору повинні свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору.
Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник повинен подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином.
Звертаємо Вашу увагу, що поняття дискримінація Законом не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ, а Законом передбачено порядок подання скарг учасниками процедури закупівлі, які вважають вимоги тендерної документації замовника суб'єктивно дискримінаційними, про що і має бути зазначено та доведено у скарзі. При цьому, замовник самостійно визначається в переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля.
Замовник в тендерній документації встановив один кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (анологічних) за предметом закупівлі договору(договорів)» та встановив вимогу щодо надання копії виконаного(завершеного) договору на постачання електричної енергії. Таке формулювання відповідає вимогам закону, оскільки ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон) зазначає саме на Факт «виконання» а не «укладення» договору. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно до глави 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору, так наприклад якщо мова йде про поставку товару то таким документом може бути товарна чи транспортна накладна, якщо про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт.
Аналогічної думки притримався і Верховний суд в постанові від 9 жовтня 2018 року по справі № 913/159/17 № 913/159/17.
На переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Крім того слід зазначити, що виконання може бути здійснено і неналежним шляхом, наприклад з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій, і такий досвід навряд чи потрібен замовнику. Тому замовник і встановив в тендерній документації, умову виконаного(завершеного) договору, а документи, які подаються учасником в якості доказів виконання договору повинні свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору.
Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник повинен подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином.
Звертаємо Вашу увагу, що поняття дискримінація Законом не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ, а Законом передбачено порядок подання скарг учасниками процедури закупівлі, які вважають вимоги тендерної документації замовника суб'єктивно дискримінаційними, про що і має бути зазначено та доведено у скарзі. При цьому, замовник самостійно визначається в переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля.
Номер вимоги: UA-2021-09-08-009537-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 09 вересня 2021 15:06
оплата
Шановний Замовнику. Пунктом 4.12. Проекту договору передбачено, що Розрахунок за спожиту у розрахунковому місяці електричну енергію здійснюється Споживачем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Споживачем Акту приймання-передачі електричної енергії на підставі виставленого Постачальником рахунку. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4.12. Правил роздрібного ринку електричної енергії розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Отже, просимо внести відповідні зміни в проект договору
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2021 15:38
Шановний учаснику!
Відповідно до п. 4.12 ПРРЕЕ плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Тобто, замовник у договорі може самостійно визначати, в залежності від фінансових можливостей підприємства, в якій термін буде відбуватися оплата по договору. Встановлені в договорі терміни не суперечать вимогам ПРРЕЕ і зміни в цей пункт вноситися не будуть.
Відповідно до п. 4.12 ПРРЕЕ плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Тобто, замовник у договорі може самостійно визначати, в залежності від фінансових можливостей підприємства, в якій термін буде відбуватися оплата по договору. Встановлені в договорі терміни не суперечать вимогам ПРРЕЕ і зміни в цей пункт вноситися не будуть.
Номер вимоги: UA-2021-09-08-009537-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 09 вересня 2021 15:17
вимога
Шановний Замовнику. Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" У тендерній документації зазначаються відомості зокрема про проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Оприлюднений вами проект договору (додаток 5) не містить порядку змін умов договору. Просимо внести зміни та додати до проекту договору порядок змін його умов. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2021 15:37
Шановний учаснику!
Порядок змін істотних умов договору викладено в пунктах 1.5, 4.7, та 14.2. Проекту договору про закупівлю електричної енергії.
Порядок змін істотних умов договору викладено в пунктах 1.5, 4.7, та 14.2. Проекту договору про закупівлю електричної енергії.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
864 000,00
UAH з ПДВ
|
830 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙДЕНЕРДЖИ" |
933 000,00
UAH з ПДВ
|
831 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
964 800,00
UAH з ПДВ
|
926 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
984 000,00
UAH з ПДВ
|
932 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" #36860996 |
Рішення скасоване |
830 999,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 16:29
|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" #36860996 |
Відхилено |
830 999,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 16:35
|
ТОВ "ТРЕЙДЕНЕРДЖИ" #43589966 |
Переможець |
831 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 09:47
|
Дод.угода 6.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 09:14
|
Дод.угода 5.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:34
|
Дод.угода 4.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:32
|
Дод. угода 3.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:30
|
Дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 16:34
|
Доп угода 1 к договору 29.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2021 15:43
|
Договор 29 ел ен.pdf | укладений |
21 жовтня 2021 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна неістотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |