Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гумові вироби
Очікувана вартість
79 203,00 UAH
UA-2021-09-08-007340-c 92d1f26d98b743f6bd298c22070be9b4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2021 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 79 203,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 396,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 376,00 грн (дві тисячі триста сімдесят шість грн. 00 коп.). Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 60 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75А банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA308201720344290042000095804 м. Київ, вул. Бастіонна, буд. 6
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2376 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі банківської гарантії (електронна банківська гарантія). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю може складати не більше 5% вартості договору про закупівлю та становить по даній закупівлі 5% вартості договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір учасник-переможець в електронній системі закупівель у строк не пізніше укладання договору надає електронну банківську гарантію. При підписанні договору учасник-переможець разом з договором надає завірену банком-гарантом паперову копію банківської гарантії.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 метри квадратні
гумові плити
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗДО № 195, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 13 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
7 штуки
гумові килимки для душового піддону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗДО № 200, бульвар Слави, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі. Замовник має право на відстрочення платежів за поставлений Товар строком до 120 календарних днів з дати поставки кожної партії Товару, але не пізніше 24.12.2021 р. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції становить не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 2 376,00 грн (дві тисячі триста сімдесят шість грн. 00 коп.). Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 60 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранту на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Електронна банківська гарантія повинна містити КЕП уповноваженої особи банку. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75А банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: UA308201720344290042000095804 м. Київ, вул. Бастіонна, буд. 6

Сума забезпечення: 2376 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: у відповідності до оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі банківської гарантії (електронна банківська гарантія). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю може складати не більше 5% вартості договору про закупівлю та становить по даній закупівлі 5% вартості договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір учасник-переможець в електронній системі закупівель у строк не пізніше укладання договору надає електронну банківську гарантію. При підписанні договору учасник-переможець разом з договором надає завірену банком-гарантом паперову копію банківської гарантії.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір учасник-переможець в електронній системі закупівель у строк не пізніше укладання договору надає електронну банківську гарантію. При підписанні договору учасник-переможець разом з договором надає завірену банком-гарантом паперову копію банківської гарантії.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ХІП ПАРК" 79 203,00
UAH з ПДВ
79 203,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 18:13
банковская гарантия 5%.zip
16 вересня 2021 15:53
Електронний підпис
16 вересня 2021 15:52
15. Проект договору.pdf.p7s
16 вересня 2021 15:52
6. Договір_оренди.pdf.p7s
16 вересня 2021 15:52
19. Паспорт Тараба Д.Ю..pdf.p7s
16 вересня 2021 15:52
Виписка.pdf.p7s
16 вересня 2021 15:52
17. Довідка банк 14.09.2021.pdf.p7s
16 вересня 2021 15:52
10. 4 ДФ 2 квартал 2021.pdf.p7s
16 вересня 2021 15:52
2. Специфікація.pdf.p7s
16 вересня 2021 15:52
1. Пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХІП ПАРК"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХІП ПАРК"
#41696567
Переможець 79 203,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2021 14:38

Документи

23 вересня 2021 14:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2021 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХІП ПАРК"
#41696567
79 203,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2021 14:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 18:18
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 12:08
Дод.угода № 2 від 15.11.2021 - дог. № 0270-БУ21 від 13.10.2021.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 15:37
Дод.угода № 1 від 13.10.2021 - дог. № 0270-БУ21 від 13.10.2021.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 15:05
Договір № 0270-БУ21 від 13.10.2021.pdf укладений
19 жовтня 2021 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору без зміни кількості та якості товарів
Номер договору про закупівлю: 0270-БУ21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки товару за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 0270-БУ21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 198,93
UAH