Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сучасні шкільні меблі для початкових класів НУШ (ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі)
Очікувана вартість
212 090,00 UAH
UA-2021-09-08-006539-c 3d3c908f62b64d598d49cf3e477532a2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раїса Гальченко

+380535291103 serd82@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ШИШАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40177793
Місцезнаходження: 38000, Україна , Полтавська обл., смт. Шишаки, вул. Небесної Сотні, буд. 9, кім. 3
Контактна особа: Раїса Гальченко
+380535291103
serd82@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. У зв’язку з відсутністю конкуренції закупівлі "Сучасні шкільні меблі для початкових класів НУШ (ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі)" для потреб Замовника може бути забезпечено тільки Учасником. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації Відповідно до п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури: «20 липня 2021 року замовником було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги UA-2021-07-20-006391-b. Проте станом на 05 серпня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 05 серпня 2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2021-08-05-003671-a. Проте знову ж таки станом на 23 серпня 2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Сучасні шкільні меблі для початкових класів НУШ (ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі)» через відсутність достатньої кількості учасників, було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2021 13:43
Оскарження наміру укласти договір: 19 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108 штуки
Сучасні шкільні меблі для початкових класів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38000, Україна, Полтавська область, смт Шишаки, вул. Небесної Сотні, буд. 9, кім. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником у розмірі 100% після отриманого товару та пред’явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна) протягом 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 вересня 2021 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2021 13:38
початок процедури та РП.pdf
08 вересня 2021 13:38
протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2"
#41081133
Переможець 212 090,00
UAH
08 вересня 2021 13:43

Документи

08 вересня 2021 13:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2021 13:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2"
#41081133
212 090,00
UAH
Документи

Документи

08 вересня 2021 13:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 16:16
ДУ №1 (405).pdf укладений
02 грудня 2021 16:14
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 15:50
договір № 405 (меблі).pdf укладений
27 вересня 2021 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: на підставі статей 651, 654 Цивільного Кодексу України та п.16.3 Договору № 405 від 27.09.2021 р.