Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Корпусні меблі для офісу
Очікувана вартість
36 500,00 UAH
UA-2021-09-08-005200-b ● 7cff08d040e64228a688248711600271
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42264820 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, вулиця Свободи,14 |
Контактна особа: |
Шило Євгенія Костянтинівна +380544975065 evgeshanik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2021 11:25 |
Очікувана вартість: | 36 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 182,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону; 2. Вид закупівлі:спрощена закупівля відповідно до статті 14 Закону. ( 39130000-2 - Офісні меблі: шафа для одягу;шафа для документів; 39134100-1 - Комп’ютерні столи: стіл комп'ютерний,стіл робочий; 39132100-7 - Пенали-картотек:пенал для документів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Шафа для документів (2030мм*800мм*400мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа для документів (2330*1000*400)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 шт
Робочий стіл (760*1220*600)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Знаменська,6А.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Шафа для одягу (2100*1000*550)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Марата,23.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 шт
Пенал для документів (2100*500*550)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Марата,23.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39132100-7 — Пенали-картотеки
1 шт
Робочий стіл (760*1100*600)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Марата,23.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
1 шт
Стіл комп’ютерний (760*1200*600)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Марата,23.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує надані та підписані в накладних товари протягом 5 (п’ять) банківських днів з моменту отримання товару та оформлення видаткових накладних | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2021 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2021 16:39 |
Документацiя_меблі.docx | |
08 вересня 2021 16:39 |
ДОДАТОК3 Проєкт договору меблі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-08-005200-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КАМЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2912514430
Дата подання: 20 вересня 2021 16:25
Вимога про не правомірне відхилення
Шановний Замовник! Згідно Протоколу №810 від 20.09.2021року Вами було прийнято рішення щодо відхилення учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015: 39130000-2 – Офісні меблі (Корпусні меблі для офісу) ФОП Каменко Сергій Миколайович(ІПН 2912514430) з таких підстав:
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відсутні документи згідно документації по спрощеній закупівлі від 08.09.2021р. №761, а саме:
-«Додаток №2 до документації про спрощену закупівлю»
-п.13 «Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності на матеріали, з яких виготовлені меблі: крайка, фурнітура, ЛДСП»- надано сертифікат відповідності на готову продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів згідно додатків» на ім’я ФОП Буряк О.М.
Предметом закупівлі є корпусні меблі, які будуть виготовлені з урахуванням індивідуальних замірів приміщень Замовника.
ФОП Каменко С.М. повідомляє Замовника про наступне:
Що надав у складі своєї тендерної пропозиції (стр. 22-27) висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на меблеву фурнітуру, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на ЛДСП, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на крайка. Отже пропозиція ФОП КАМЕНКО С.М. ПОВНІСЮ ВІДПОВІДАЄ вимогам Замовника згідно оголошенню про проведення спрощеної закупівлі. Прохання УВАЖНО ПЕРЕДИВИТЬСЯ УСІ СТОРІНКИ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ФОП КАМЕНКА С.М. А додатково надані документи: сертифікат відповідності на готову продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів згідно додатків» на ім’я ФОП Буряк О.М., не можуть бути підставою для відхилення учасника який не відповідає умовам визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вище вказане, просимо Вас переглянути своє рішення, а саме Протоколу №810 від 20.09.2021року про відхилення ФОП Каменка С.М., як НЕ ПРАВОМІРНЕ!
Замовник повинен керуватися ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі, в тому числі Статтею 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ( п.5 об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, п. 6 запобігання корупційним діям і зловживанням.)
Якщо Замовником не буде розглянуто нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до органу оскарження з приводу виявлених помилок.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відсутні документи згідно документації по спрощеній закупівлі від 08.09.2021р. №761, а саме:
-«Додаток №2 до документації про спрощену закупівлю»
-п.13 «Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності на матеріали, з яких виготовлені меблі: крайка, фурнітура, ЛДСП»- надано сертифікат відповідності на готову продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів згідно додатків» на ім’я ФОП Буряк О.М.
Предметом закупівлі є корпусні меблі, які будуть виготовлені з урахуванням індивідуальних замірів приміщень Замовника.
ФОП Каменко С.М. повідомляє Замовника про наступне:
Що надав у складі своєї тендерної пропозиції (стр. 22-27) висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на меблеву фурнітуру, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на ЛДСП, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на крайка. Отже пропозиція ФОП КАМЕНКО С.М. ПОВНІСЮ ВІДПОВІДАЄ вимогам Замовника згідно оголошенню про проведення спрощеної закупівлі. Прохання УВАЖНО ПЕРЕДИВИТЬСЯ УСІ СТОРІНКИ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ФОП КАМЕНКА С.М. А додатково надані документи: сертифікат відповідності на готову продукцію Меблеві вироби для навчальних та дошкільних закладів згідно додатків» на ім’я ФОП Буряк О.М., не можуть бути підставою для відхилення учасника який не відповідає умовам визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вище вказане, просимо Вас переглянути своє рішення, а саме Протоколу №810 від 20.09.2021року про відхилення ФОП Каменка С.М., як НЕ ПРАВОМІРНЕ!
Замовник повинен керуватися ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі, в тому числі Статтею 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ( п.5 об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, п. 6 запобігання корупційним діям і зловживанням.)
Якщо Замовником не буде розглянуто нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до органу оскарження з приводу виявлених помилок.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2021 17:10
Замовник розглядає та оцінює пропозицію учасника в цілому, а не вибірково. Згідно додатку №2 до документації про спрощену закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності НА МАТЕРІАЛИ, з яких виготовлені меблі: крайка, фурнітура, ЛДСП».
Згідно висновку СЕС об’єктом експертизи є меблі які виготовлені у відповідності до ДСТУ ФОП Буряк О.М.
Висновок СЕС де об’єктом експертизи є плита деревинно-стружкова ламінована - відсутній.
Згідно висновку СЕС об’єктом експертизи є меблі які виготовлені у відповідності до ДСТУ ФОП Буряк О.М.
Висновок СЕС де об’єктом експертизи є плита деревинно-стружкова ламінована - відсутній.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-09-08-005200-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КАМЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2912514430
Дата подання: 21 вересня 2021 08:50
Вимога
Шановний Замовник! ФОП Каменко С.М. в КОТРИЙ РАЗ АКЦЕНТУЄ ВАШУ УВАГУ НА ТЕ, ЩО СТР. 24-25 МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНОЇ-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ НА плита деревинно-стружкова ламінована, А СТР. 22-27 ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП КАМЕНКА С.М. МІСТЯТЬ УСІ НЕОБХІДНІ ВИСНОВКИ ЯКІ ВАМИ ВИМАГАЛИСЬ, А САМЕ крайка, фурнітура, ЛДСП»!!!! Документи від ФОП Буряк О.М. (виробник товару) були надані додатково і не вимагались Замовником, тому не можуть бути підставою для відхилення!!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2021 10:42
Доброго дня! Документи, які завантажені до ЕС є пропозицією учасника щодо предмета закупівлі яку він подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Замовник розглядає та оцінює пропозицію учасника в цілому, а не вибірково окремі документи. Документацією було передбачено надання висновку СЕС та/або сертифікату відповідності. І якщо ви надаєте сертифікат відповідності, то він повинен відповідати вимогам які встановлені документацією Замовника, тобто підтверджувати якість ПДС.
Виробник ТОВ «СВИСПАН ЛІМІТЕД» має висновок СЕС та Сертифікат відповідності на плиту деревинно-стружкову. Даний сертифікат відповідності відсутній в вашій пропозиції.
Сертифікат відповідності дає можливість Замовнику бути впевненим, що ламіноване ДСП по своїй екологічності може використовуватися для меблів в медичних установах та бути безпечним для життя і здоров'я, як працівників так і пацієнтів.
Виробник ТОВ «СВИСПАН ЛІМІТЕД» має висновок СЕС та Сертифікат відповідності на плиту деревинно-стружкову. Даний сертифікат відповідності відсутній в вашій пропозиції.
Сертифікат відповідності дає можливість Замовнику бути впевненим, що ламіноване ДСП по своїй екологічності може використовуватися для меблів в медичних установах та бути безпечним для життя і здоров'я, як працівників так і пацієнтів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій