Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22204565 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Павличенко 14а |
Контактна особа: |
Чміль Ольга Вячеславівна 380456352261 ukb_bmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2021 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2021 07:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 12:44 |
Очікувана вартість: | 21 345 386,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2021 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2021 13:20 |
Додаток 4.pdf | |
08 вересня 2021 13:19 |
Додаток 3.pdf | |
08 вересня 2021 13:17 |
Додаток 2.pdf | |
08 вересня 2021 13:13 |
Додаток 1.pdf | |
08 вересня 2021 13:13 |
Тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-11-000004 ● f71b7fc5844e4a6ead4c82ceae7197b7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2021 14:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 586
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.10.2021 № 586
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-09-08-002797-b 08.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-12 15:26:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва їдальні Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 по вул. Шевченка, 33 в м. Біла Церква Київської області, замовником яких є Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-08-002797-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-18 14:31:47
Пояснення
Пояснення на запит щодо моніторингу
На запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Будівництво їдальні Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 по вул. Шевченка, 33 в м. Біла Церква Київської області» (ДК 021:2015: 45212422-0 — Будівництво їдалень) ідентифікатор UA-2021-09-08-002797-b, надаємо наступну інформацію. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості по зазначеному об’єкту здійснено на підставі проектної документації. Кошторисна частина проекту пройшла експертизу, за результатами якої отримано позитивний експертний звіт №210701-1/А від 26.07.2021р.
Відповідно до постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. управлінням капітального будівництва Білоцерківської міської ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення по вказаній процедурі закупівлі на веб-сайті Білоцерківської міської ради, за посиланням: https://new.bc-rada.gov.ua/biznesu/publichni_zakupivli/obgruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_rozmiru_biudzhetnoho_pryznachennia__ochikuvanoi_vartosti_predmeta_zakupivli/budivnytstvo_yidalni_bilotserkivskoi_zahalnoosvitnoi_shkoly_i-iii_stupeniv_18_po_vul__shevchenka__33_v_m__bila_tserkva_kyivskoi_oblasti.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-22 09:33:46
Запит про надання пояснень
Просимо надати експертний звіт №210701-1/А від 26.07.2021р, на підставі якого визначено очікувану вартість.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-22 15:44:20
Пояснення
На запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Будівництво їдальні Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 по вул. Шевченка, 33 в м. Біла Церква Київської області» (ДК 021:2015: 45212422-0 — Будівництво їдалень) ідентифікатор UA-2021-09-08-002797-b надаємо експертний звіт №210701-1/А від 26.07.2021р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" |
20 071 115,61
UAH з ПДВ
|
20 071 115,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Еко Л" |
20 344 356,00
UAH з ПДВ
|
20 344 356,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" |
21 240 553,20
UAH з ПДВ
|
21 240 553,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" #36214797 |
Відхилено |
20 071 115,61
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 14:02
|
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Еко Л" #35332314 |
Відхилено |
20 344 356,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2021 16:19
|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" #19426256 |
Переможець |
21 240 553,20
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 14:54
|
ДУ 4 до дог.120.pdf | укладений |
19 липня 2023 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:49
|
ду 3 дог. 120.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 13:11
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2022 13:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:52
|
ДУ № 1 до дог. 120.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2021 09:54
|
Договір 120.pdf | укладений |
23 жовтня 2021 09:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань з будівництва їдальні Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 по вул. Шевченка, 33 в м. Біла Церква Київської області та викласти пункт 13.1 розділу 13 Договору №120 від 23.10.2021 року в наступній редакції: «13.1 Договір вступає в силу після його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє до 30.12.2023 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 30 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
2 460 998,40
UAH (в тому числі ПДВ 410 166,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України Сторони дійшли згоди щодо розірвання Договору №120 від 23.10.2021 року за згодою Сторін. |