Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35000 - Магістраль для перитонеального діалізу; 61141 – Ковпачок дезінфекційний для судинного катетера; 35896 – Діалізат перитонеального діалізу)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2021-09-08-002291-b c6a61eddb7fb46079a4c69fcfd8870bc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Конотопська Тетяна Сергіївна

380577387235 tender_urology@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА"
Код ЄДРПОУ: 31437719
Вебсайт: http://www.uro-nefro-center.com.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, проспект Московський 195.
Контактна особа: Конотопська Тетяна Сергіївна
380577387235
tender_urology@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до п. 2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо роботи , товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: «Відсутність конкуренції з технічних причин»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2021 12:15
Оскарження наміру укласти договір: 19 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
664 шт.
Магістраль для перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35000 — Магістраль для перитонеального діалізу
16250 шт.
Ковпачок дезінфекційний для судинного катетера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 61141 — Ковпачок дезінфекційний для судинного катетера
7600 шт.
Діалізат перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, проспект Московський, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35896 — Діалізат перитонеального діалізу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 вересня 2021 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2021 12:09
Протокол проведення переговорів.pdf
08 вересня 2021 12:09
Документальне підтвердження.pdf
08 вересня 2021 12:09
Обгрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-29-000089 ● 4d015ac1c87a47f69833f96383ec61c3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2021 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.11.2021 510
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби

від 29.11.2021 № 510

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
46 UA-2021-09-08-002291-b 08.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-30 15:11:04

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток за наявності виключного переліку умов визначених частиною другою статті 40 Закону.
Водночас, відповідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі установлено, що Замовником при оголошенні переговорної процедури закупівлі зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі: відсутність конкуренції з технічних причин. В повідомленні про намір укласти договір Замовником визначена умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі” Відсутність конкуренції з технічних причин.
Проте, при обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури Замовником не підтверджено відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку на дату проведення закупівлі, а саме відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Застосування переговорної процедури закупівлі, яка визначена частиною другої статті 40 Закону за відсутністю конкуренції з технічних причин застосовується у разі якщо роботи, товари чи послуги через будь-які обґрунтовані та підтверджені технічні причини, в тому числі встановлені законодавством, можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності при цьому альтернативи.
Таким чином, просимо надати пояснення та документальне підтвердження застосування переговорної процедури закупівлі за умовою визначеною Замовником, яка передбачена частиною другої статті 40 Закону -відсутності конкуренції з технічних причин, зокрема просимо завантажити разом з поясненнями офіційні документи, які підтверджують можливість виконання виключно певним суб’єктом господарювання з технічних причин.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх офіційне документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-02 10:14:46

Про надання пояснення на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби України

Відповідно до запиту від 30 листопада 2021 року, що надійшов на електронну адресу tender_urology@ukr.net КНП ХОР «ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІНЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ.В.І. ШАПОВАЛА» з приводу надання пояснень щодо закупівлі витратних матеріалів для проведення процедур з підтримування фізіологічних функцій організму (перитонеального діалізу) у 2021 році, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне.
1) Закупівля за кодом ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35000 - Магістраль для перитонеального діалізу; 61141 – Ковпачок дезінфекційний для судинного катетера; 35896 – Діалізат перитонеального діалізу) здійснювалась за кошти Національної служби здоров’я України для забезпечення повноцінного лікувального процесу. Медико-технічні характеристики предмету закупівлі були розроблені та представлені у вигляді специфікації експертом в даному питанні, а саме завідувачем нефрологічного відділення. Розмір витрат та очікувана вартість по даному предмету закупівлі передбачена фінансовим планом центру та річним планом закупівель на 2021 рік. Розмір очікуваної вартості визначений відповідно до рекомендацій примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Ціни при формуванні очікуваної вартості отримувались з різних прайсів на дані витратні медичні матеріали, а також на підставі закупівельних цін попередніх періодів (шляхом коригування цін на аналогічні медичні матеріали, спираючись на договір попереднього періоду з урахуванням індексу інфляції) та за результатом моніторингу цін на ринку. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі закупівель «Рrоzоrrо».
2) Сторінка власного веб-сайту КНП ХОР «Обласний медичний клінічний центр урології і нефрології ім. В.І.Шаповала» - uro-nefro-center.com.ua за посиланням https://uro-nefro-center.com.ua/patients-information/
3) Дана процедура здійснювалась на підставі п. 2 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
У випадку підтвердження підстави для застосування переговорної процедури закупівлі важливо саме юридична сила документу. Згідно визначення офіційного документу в Кримінальному Кодексі України під офіційним документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує певні події, явища або факти, які спрчинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи – докази у правозастосовній діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв'язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять пердбачені законом реквізити. Таким чином, документальне підтвердження підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відсутності конкуренції з технічних причин, має бути офіційним документом, що підтверджує таку підставу. По суті, такий документ є доказом наявності відповідної підстави. Форма і орган, що видав такий документ, визначаються з огляду на те, що саме є підставою для відутності конкуренції.
В даній закупівлі таким підтверджучим документом є Довідка Торгово-промислової палати України від 11.03.2020 №659/08.1-7.1 «Про єдиного уповноваженого вітчизняного постачальника (офіційного дистриб'ютора) продукції для перитонеального діалізу Baxter» та лист від 01.02.2021 №01.022021-01 ТОВ «БАКСТЕР УКРАЇНА» .
В електронній системі закупівель 08.09.2021 було оприлюднено наступні документи: протокол проведення переговорів з ТОВ «ДІАВІТА», обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВ «ДІАВІТА», в якому міститься перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Крім того, на виконання п.8 ч.6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» в системі завантажено окремий файл «Документальне підтвердження.pdf» зі сканованими копіями Довідки Торгово-промислової палати України від 11.03.2020 №659/08.1-7.1 «Про єдиного уповноваженого вітчизняного постачальника (офіційного дистриб'ютора) продукції для перитонеального діалізу Baxter» та листа від 01.02.2021 №01.022021-01 ТОВ «БАКСТЕР УКРАЇНА».

Додатки (подаються окремими файлами в форматі pdf):
- Обрунтування;
- Протокол проведення переговорів;
- Документальне підтвердження;
- Намір укласти договір;
- Специфікація предмета закупівлі.

З повагою, тендерний комітет КНП ХОР "ОМКЦУН ІМ.В.І.ШАПОВАЛА"

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі від 07.12.2021, що надійшов на електронну адресу tender_urology@ukr.net КНП ХОР «ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ.В.І. ШАПОВАЛА» (далі – Центр) щодо процедури закупівлі витратних матеріалів для проведення процедур з підтримування фізіологічних функцій організму (перитонеального діалізу) у 2021 році, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне. Дана процедура здійснювалась на підставі п. 2 ч.2 ст. 40 Закону, а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. В Законі сказано, що ці документи повинні міститися в повідомленні про намір укласти договір. Таке повідомлення формується в системі автоматично і в замовника відсутня можливість додати в нього які-небудь поля або документи. В електронній системі закупівель 08.09.2021 було оприлюднено намір укласти договір з ТОВ «ДІАВІТА», в якому міститься перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Крім того, на виконання п.8 ч.6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» в системі завантажено окремий файл «Документальне підтвердження.pdf» зі сканованими копіями Довідки Торгово-промислової палати України від 11.03.2020 №659/08.1-7.1 «Про єдиного уповноваженого вітчизняного постачальника (офіційного дистриб'ютора) продукції для перитонеального діалізу Baxter» та листа від 01.02.2021 №01.022021-01 ТОВ «БАКСТЕР УКРАЇНА». На сьогодні, процедура по закупівлі завершена та за її результатами 20.09.2021 укладено договір. Тендерний комітет Центру зобов’язується здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом недопущення їх в подальшому, враховувати норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема вимоги п. 8 ч. 6 статті 40 Закону та не допускати аналогічних порушень. З повагою, тендерний комітет КНП ХОР «ОМКЦУН ІМ.В.І. ШАПОВАЛА»

2021-12-09 15:01:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Діавіта"
#39246308
Переможець 1 799 994,58
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 12:15

Документи

08 вересня 2021 12:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2021 12:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Діавіта"
#39246308
1 799 994,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2021 12:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2022 11:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 12:03
Дод.угода 3 від 31.12.21 до дог.3 від 20.09.21 ТОВ ДІАВІТА.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 13:54
Дод.угода 2 від 03.11.21 до дог.3 від 20.09.21 ТОВ ДІАВІТА.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 13:54
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 12:10
Додаткова угода 1 від 07.10.21 до дог.3 від 20.09.21 ТОВ ДІАВІТА.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 15:04
Договір 3 від 20.09.2021 ТОВ ДІАВІТА.pdf укладений
20 вересня 2021 15:04

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Магістраль для перитонеального діалізу 664 шт. 165,72
UAH з ПДВ
Ковпачок дезінфекційний для судинного катетера 16250 шт. 13,41
UAH з ПДВ
Діалізат перитонеального діалізу 7600 шт. 193,69
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, згідно п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, згідно п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження договору по 31.03.2022 року, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Магістраль для перитонеального діалізу 664 штуки 165,72
UAH з ПДВ
Ковпачок дезінфекційний для судинного катетера 16250 штуки 13,41
UAH з ПДВ
Діалізат перитонеального діалізу 7600 штуки 193,69
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 776 146,58
UAH (в тому числі ПДВ 116 196,51 UAH)