Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Fastening metal-arched KShPU - 6 names
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька область обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Волик Віта Віталіївна +380953746470 tenderdvv@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Волик Віта Віталіївна +380953746470 tenderdvv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | STATE ENTERPRISE DOBROPILL'IYAVUGHILLYA-VYDOBUTOK |
National ID: | 43895975 |
Contact point: |
Volyk Vita Vitaliyivna +380953746470 tenderdvv@ukr.net |
Additional contacts: |
Volyk Vita Vitaliyivna +380953746470 tenderdvv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 23:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2021 23:25 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 15:08 |
Очікувана вартість: | 60 607 388,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 303 037,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 вересня 2021 23:21 |
Enquiries until: | 28 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 жовтня 2021 23:25 |
Information
Estimated total value: | 60 607 388 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 303 037 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44460000-2: Стояки та розпірки для шахт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 14:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 14:24 |
ТД2.doc | |
23 вересня 2021 14:24 |
Повідомлення про внесення змін до тд.doc | |
07 вересня 2021 23:21 |
Проект договору.docx |
23 вересня 2021 14:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 вересня 2021 14:24 |
ТД2.doc
|
|||
23 вересня 2021 14:24 |
Повідомлення про внесення змін до тд.doc
|
|||
07 вересня 2021 23:21 |
Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000118 ● 40eb8b711ec04b4896cec846061654c4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 16:03 |
НАКАЗ
29.11.2021 510
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
38 UA-2021-09-07-012430-c 07.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 16:16:06
Запит про надання пояснень
Керівнику
ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-
ВИДОБУТОК»
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Кріплення металоарочне КШПУ (13,6 - 13,7) (СВП-27) (для Шахти «Алмазна»), код за ДК 021:2015: 44460000-2 — Стояки та розпірки для шахт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-07-012430-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-17 16:47:48
Пояснення з власної ініціативи
Надаємо відповідь на запит до моніторингу UA-M-2021-11-29-000118:
Для належного забезпечення функціювання кріплення гірських виробок та забезпечення відвертання деформацій і обвалення навколишніх порід, збереження розмірів поперечного перерізу і робочого стану гірських виробок необхідна наявність достатньої кількості металоарочного кріплення, закупівля якого є головною передумовою для підтримки гірничих виробок. Необхідні технічні та якісні характеристики визначені маркуванням предмету закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі проведеного моніторингу шляхом отримання комерційних пропозицій від постачальників відповідної продукції з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі".
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-17 18:01:45
Пояснення з власної ініціативи
Надаємо відповідь на запит до моніторингу UA-M-2021-11-29-000118:
Для належного забезпечення функціювання кріплення гірських виробок та забезпечення відвертання деформацій і обвалення навколишніх порід, збереження розмірів поперечного перерізу і робочого стану гірських виробок необхідна наявність достатньої кількості металоарочного кріплення, закупівля якого є головною передумовою для підтримки гірничих виробок. Необхідні технічні та якісні характеристики визначені маркуванням предмету закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі проведеного моніторингу шляхом отримання комерційних пропозицій від постачальників відповідної продукції з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі".
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш Висновок від 20.12.2021р. про результати моніторингу UA-M-2021-11-29-000118 закупівлі «код ДК 021:2015: 44461100-0 - Стояки для шахт – Кріплення металоарочне КШПУ – 6 найменувань» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-012430-c) повідомляємо наступне: Державне підприємство «Добропіллявугілля-видобуток» (далі – Замовник) не погоджується із інформацією, викладеною у висновку, у зв’язку з чим надає аргументовані заперечення до висновку, а саме: 1. У висновку зазначено, мовою оригіналу: «Так, учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції надана Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» від 14.09.2021 року № 14/09-05 в Додатку 5, що не відповідає встановленій формі зазначеного додатку, а саме не містить інформацію про Плановий графік постачання, чим порушено умови частини 6 розділу 3 тендерної документації». Заперечення: Додаток №5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації Замовника містить вимоги надання документів, визначених ч.1 (п.1.1-п.1.3) та ч. 2 (п.1.1, 1.2) Додатку №5. Припису того, що даний додаток є затвердженою формою та учасник при поданні тендерної пропозиції не повинен від неї відступати, тендерна документація замовника не містить. Також, відсутня вимога надання інформації щодо планового графіку постачання. Плановий графік постачання відповідної продукції Замовником містить виключно інформаційний характер для учасників закупівлі. Вимога для учасників щодо його надання у складі тендерної документації – відсутня. Таким чином, ТОВ "МІРТІ БІЗ" при поданні тендерної пропозиції дотримані умови ч. 6 розділу 3 та Додатку №5 Тендерної документації Замовника. 2. У висновку зазначено, мовою оригіналу: «Також, учасником - переможцем у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження на продукцію (товар), який пропонується постачати, а саме копії сертифікату якості, та/або сертифікатів відповідності, та/або дозволу на використання товару, та/або паспорту якості на товар, та/або декларації про відповідність на «Кріплення металоарочне КШПУ(13,6-13,7) (СВП-27)», чим порушено умови частини 6 розділу 3 тендерної документації та підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації». Заперечення: на підтвердження вимоги п.2.1 Додатку №5 Тендерної документації Замовника, а саме: надання копії сертифікату якості, та/або сертифікатів відповідності, та/або дозволу на використання товару, та/або паспорту якості на товар, та/або декларації про відповідність, ТОВ «МІРТІ БІЗ» надав паспорт на кріплення КШПУ-15,1 виробництва ТОВ ЗДНВЦ «ГЕОМЕХАНІКА». Також, у складі тендерної пропозиції наданий дилерський договір між ТОВ «МІРТІ БІЗ» та ТОВ ЗДНВЦ «ГЕОМЕХАНІКА», згідно якого ТОВ ЗДНВЦ «ГЕОМЕХАНІКА» передає у власність ТОВ «МІРТІ БІЗ» кріплення арочні різноманітних типів та перетинів. Вимога надання копії сертифікату якості, та/або сертифікатів відповідності, та/або дозволу на використання товару, та/або паспорту якості на товар, та/або декларації про відповідність на кожне найменування предмету закупівлі відсутня в тендерній документації Замовника. Вищезазначені аргументовані заперечення свідчать, що Замовником не було допущено порушень норм чинного законодавства в частині відповідності вимог тендерної документації учасника ТОВ «МІРТІ БІЗ» на закупівлю «код ДК 021:2015: 44461100-0 - Стояки для шахт – Кріплення металоарочне КШПУ – 6 найменувань» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-012430-c), а ТОВ «МІРТІ БІЗ» було правомірно визначено переможцем процедури закупівлі та укладено договір № 1417-21 ШУД-ШУН від 12.11.2021р. Окрім цього, Північно-східний офіс Держаудитслужби висновком про результати моніторингу UA-M-2021-11-29-000118 зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема шляхом припинення зобов`язань по договору. ДП «Добропіллявугілля-видобуток» не погоджується та повідомляє наступне: Чинним законодавством, в тому числі Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору та негативних наслідків виробничого процесу підприємства. Також варто зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає процедури, за якою замовники могли б усувати порушення шляхом розірвання договору з переможцем закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Державне підприємство «Добропіллявугілля-видобуток» не погоджується із інформацією, викладеною у висновку та вважає вимогу розірвання договору з ТОВ «МІРТІ БІЗ» безпідставною та такою, що суперечить діючому законодавству.
2021-12-24 16:18:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Справа №200/698/22 від 04 лютого 2022року |
Дата публікації: | 16 лютого 2022 |
Документи:
16 лютого 2022 20:22
|
Електронний підпис |
16 лютого 2022 20:20
|
Ухвала ДОАС |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна, Донецька область обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "МІРТІ БІЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
59 063 442,00
UAH з ПДВ
|
54 995 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МІРТІ БІЗ" |
60 591 000,00
UAH з ПДВ
|
55 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #34245509 |
Рішення скасоване |
54 995 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 08:05
|
ТОВ "ПЕРШОТРАВЕНСЬКИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" #34245509 |
Відхилено |
54 995 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 08:13
|
ТОВ "МІРТІ БІЗ" #44062092 |
Переможець |
55 000 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 08:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 20:52
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 20:51
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
08 лютого 2022 20:51
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 17:30
|
Договір 1417-21ШУД-ШУН.pdf | укладений |
12 листопада 2021 17:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, — не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю / внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | № 1417-21 ШУД-ШУН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |