Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Ленкавського в м. Івано-Франківську (від вул. Короля Данила до вул. Левицького) (ДК 021:2015 – 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
22 159 070,00 UAH
UA-2021-09-07-011820-c 2aec35ddecaf4439ac87daf2e86b9b38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ІННА САЛИГА

+380342537647 tender2021db@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43905443
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: ІННА САЛИГА
+380342537647
tender2021db@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2021 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2021 15:14
Очікувана вартість: 22 159 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 795,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1.Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: 75 000,00 (сімдесят п’ять тисяч) грн. 2.Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія. 3. Банківська гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника конкурентної процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями). 4. Банківська гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Якщо гарантія, складається на паперовому носії, обов’язково підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 5. Зміни до банківської гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 6. Терміни, вимоги і форма забезпечення тендерної пропозиції, повинні відповідати вимогам чинного законодавства України та Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 7. Банківська гарантія повинна містити унікальний номер оголошення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO". 8. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 9. Банківська гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: 1) вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); 2) вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; 3) можливості часткової сплати суми гарантії. 10. Банківська гарантія не може бути відкликана гарантом. 11. Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, р/р UA 028201720355169008000108839 в УДКСУ м. Івано-Франківську, МФО 820172, код ЄДРПОУ - 43905443. 12.Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. 13. За наданою гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банк зобов’язаний сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з підстав, визначених частиною третьою статті 25 Закону. 14. Відносини за цією банківською гарантією регулюються законодавством України. Банківська гарантія, яка ускладнює або унеможливлює задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, або містить відкладні умови набуття нею чинності, або не відповідає вимогам чинного законодавства України, вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним згідно цієї Тендерної документації. 15.Разом із банківською гарантією учасником надається копія ліцензії, виданої банку та копії документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування.
2.Умови оплати - розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість.
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – 1). Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Документи, що складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. 2). Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). 3).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
4. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – ціна 100%).

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Ленкавського в м. Івано-Франківську (від вул. Короля Данила до вул. Левицького) (ДК 021:2015 – 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Ленкавського (від вул. Короля Данила до вул. Левицького)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документальне підтвердження здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації учасника
Вимоги до документу: Якщо в учасника є заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник може надати документальне підтвердження здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації учасника. Учасник погоджується, що не надання такого документального підтвердження, свідчить про наявність відповідної підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документальне підтвердження, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Вимоги до документу: Учасник (крім нерезидентів), повинен надати затверджену копію антикорупційної програми або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 вересня 2021 18:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1.Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: 75 000,00 (сімдесят п’ять тисяч) грн. 2.Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія. 3. Банківська гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника конкурентної процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями). 4. Банківська гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Якщо гарантія, складається на паперовому носії, обов’язково підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 5. Зміни до банківської гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 6. Терміни, вимоги і форма забезпечення тендерної пропозиції, повинні відповідати вимогам чинного законодавства України та Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року N 5). 7. Банківська гарантія повинна містити унікальний номер оголошення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO". 8. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 9. Банківська гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: 1) вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); 2) вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; 3) можливості часткової сплати суми гарантії. 10. Банківська гарантія не може бути відкликана гарантом. 11. Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, р/р UA 028201720355169008000108839 в УДКСУ м. Івано-Франківську, МФО 820172, код ЄДРПОУ - 43905443. 12.Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. 13. За наданою гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банк зобов’язаний сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з підстав, визначених частиною третьою статті 25 Закону. 14. Відносини за цією банківською гарантією регулюються законодавством України. Банківська гарантія, яка ускладнює або унеможливлює задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, або містить відкладні умови набуття нею чинності, або не відповідає вимогам чинного законодавства України, вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним згідно цієї Тендерної документації. 15.Разом із банківською гарантією учасником надається копія ліцензії, виданої банку та копії документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.

Сума забезпечення: 75000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: 1.Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить: 75 000,00 (сімдесят п’ять тисяч) грн. 2.Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія.
Вимоги до документу: Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія. Банківська гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника конкурентної процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями). Банківська гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Якщо гарантія, складається на паперовому носії, обов’язково підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)
16 вересня 2021 15:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 15:47
Технічні вимоги у новій редакції.doc
16 вересня 2021 15:47
Перелік змін до ТД.doc
16 вересня 2021 15:47
Тендерна документація у новій редакції.doc я .doc
07 вересня 2021 18:11
Проєкт Договору 07.09.2021 р..doc я.doc
16 вересня 2021 15:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2021 18:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 15:47
Технічні вимоги у новій редакції.doc
07 вересня 2021 18:11
Технічні вимоги 07.09.2021 р..doc я.doc
16 вересня 2021 15:47
Перелік змін до ТД.doc
16 вересня 2021 15:47
Тендерна документація у новій редакції.doc я .doc
07 вересня 2021 18:11
Тендерна документація 07.09.2021 р..doc я .doc
07 вересня 2021 18:11
Проєкт Договору 07.09.2021 р..doc я.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-12-03-000039 ● 63878e6df8094e96b12cd42c7042ca9a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2021 13:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.12.2021 № 597

Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.12.2021 № 597
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2021-09-07-011820-с 07.09.2021 Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради (код 43905443) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-12-14 16:38:05

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-09-07-011820-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-15 16:41:10

Відповідь на запит

На Вашу вимогу щодо надання пояснення стосовно моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вул. Ленкавського в м. Івано-Франківську (від вул. Короля Данила до вул. Левицького) (ДК 021:2015 – 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (UA-2021-09-07-011820-c) повідомляємо наступне:

1. Розмір бюджетного призначення визначено згідно плану бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади на 2021 рік та титульного списку об’єктів капітального ремонту, будівництва, реконструкції доріг та вулиць на 2021 рік. Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно проектно-кошторисної документації та позитивного звіту експертної організації з урахуванням технічного стану об’єкту.
2. Враховуючи відсутність власного веб-сайту Департаменту благоустрою Івано-Франківської міської ради, у відповідь на Ваш запит надаємо посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://www.mvk.if.ua/news/54180 відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" 19 951 118,40
UAH з ПДВ
19 951 118,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Вік" 21 750 477,60
UAH з ПДВ
21 750 477,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 жовтня 2021 10:56
Електронний підпис
13 жовтня 2021 10:55
Ліцензія.pdf
13 жовтня 2021 10:46
Електронний підпис
13 жовтня 2021 10:45
public_doc.p7s
13 жовтня 2021 10:45
public_doc.pdf
13 жовтня 2021 10:45
Dovidka_21266462220720064397.pdf.p7s
13 жовтня 2021 10:45
Dovidka_21266462220720064397.pdf
13 жовтня 2021 10:45
15_Пропозиція.pdf
05 жовтня 2021 13:49
Електронний підпис
05 жовтня 2021 13:48
наказ Волошинюк.pdf
05 жовтня 2021 13:47
Відгуки.pdf
23 вересня 2021 12:28
Електронний підпис
23 вересня 2021 12:27
02_Аналогічні договори.pdf
23 вересня 2021 12:27
08_ Інфо ПРО УЧАСНИКА.pdf
23 вересня 2021 12:27
фінансовий баланс за 2020.pdf
23 вересня 2021 12:27
любачівського 1.rar
23 вересня 2021 12:27
13_Про захист довкілля.pdf
23 вересня 2021 12:27
кошторис Ленкавського.7z
23 вересня 2021 12:27
Ліцензія.pdf
23 вересня 2021 12:27
07_проєкт договору.pdf
23 вересня 2021 12:27
гарантія.rar
23 вересня 2021 12:27
05_Транспортна схема.pdf
23 вересня 2021 12:27
витяг платника ПДВ.pdf
23 вересня 2021 12:27
договір поставки Румата.pdf
23 вересня 2021 12:27
кошторис Ленкавського.7z.p7s
23 вересня 2021 12:27
Лист-підтвердження МДК.PDF
23 вересня 2021 12:27
Підписаний_G0921-0423-GL_tender1.pdf
23 вересня 2021 12:27
Підписаний_gar0423.pdf
23 вересня 2021 12:27
11_ч.1 ч.2. ст 17.pdf

Публічні документи

23 вересня 2021 21:44
Електронний підпис
23 вересня 2021 21:29
9. Технічне завдання.pdf
23 вересня 2021 21:29
12. Сертифікат 9001. БК ВІК.pdf
23 вересня 2021 21:29
10. Проєкт Договору.pdf
23 вересня 2021 21:29
8. Довідка субпідрядники.pdf
23 вересня 2021 21:29
6. Довідка працівники.pdf
23 вересня 2021 21:29
5. Довідка досвід.pdf
23 вересня 2021 21:29
4. Довідка МТБ.pdf
23 вересня 2021 21:29
3. Гарантія_Ленкавського.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

декларація про відсутність підстави

Підстава для відмови відсутня

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

декларація про відсутність підстави

Підстава для відмови відсутня

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

декларація про відсутність підстави

Підстава для відмови відсутня

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

гарантія.rar

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Будівельна компанія "Вік"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

декларація про відсутність підстави

Підстава для відмови відсутня

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

декларація про відсутність підстави

Підстава для відмови відсутня

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

декларація про відсутність підстави

Підстава для відмови відсутня

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР"
#37952574
Переможець 19 951 118,40
UAH з ПДВ
12 жовтня 2021 12:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2021 17:30

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. В результаті розгляду та вивчення першої тендерної пропозиції учасника відкритих торгів, товариства з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме у частині її відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема: 1)учасником надано довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до виконання робіт, де у пункті 8 зазначено машиніст асфальтоукладальника Волошинюк Андрій Васильович загальний стаж роботи за спеціальністю, 2 роки. Для підтвердження загального стажу роботи за спеціальністю учасником у складі тендерної пропозиції наданий наказ (розпорядження) про переведення на іншу роботу № 5-107 від 01.03.2021р., що суперечить інформації у вище зазначеній довідці та не відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, зокрема: учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до виконання робіт, відповідно до технічних вимог Додатку № 4 тендерної документації за встановленою формою – Довідка № 3 тендерної документації. Обов’язкова наявність в учасника фахівців основних спеціальностей та наявна кількість із загальним стажем роботи згідно встановленого переліку у Довідці № 3 тендерної документації. До довідки додаються документи згідно встановленого переліку у примітці до Довідки № 3 тендерної документації. Сканкопії з оригіналів документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими; 2)учасником надано лист-відгук №59/25-20/18в від 03.03.2021р. від Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради, щодо виконання учасником договору підряду № 43-19 від 28.11.2019 р., проте зазначена інформація у вище вказаному листі-відгуку щодо вартості виконання робіт учасником по договору підряду № 43-19 від 28.11.2019 р. не відповідає загальній сумі довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, які підтверджують виконання даного договору, що не відпвідіє вимогам підпункту 2.2. та 2.3 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації, а саме: у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сканкопії з оригіналів: одного (чи декількох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зі всіма додатками до нього (них) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3). Сканкопії з оригіналів документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими та у складі тендерної пропозиції обов’язкова наявність позитивного(них) відгуку(ів) від замовника(ів) щодо виконання аналогічних договорів, зазначених в поданій учасником довідці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відгуки повинні бути надані від усіх замовників, які вказані в вищезазначеній довідці та обов’язково містити інформацію про №, дату, предмет Договору, сума договору, вартість виконаних робіт, строк виконання робіт (початок-закінчення) та клас наслідків, а також інформацію про відсутність претензій та позовів від замовник(ів). 3)учасником надано лист-відгук від Департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради, щодо виконання учасником договору підряду № 680/17 від 18.09.2017 р., проте даний документ не містить вихідного номеру та дати створення, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: підпункту 12 пункту 1 Розділу 3, зокрема документи тендерної пропозиції повинні бути викладені в повному обсязі мати чіткий вигляд повного завершеного документа. Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, учасник даної процедури закупівлі, товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", повинно: 1)надати сканкопію з оригіналу наказу про призначення або витяг з наказу, або першу і останню сторінку трудової книжки з інформацією про працевлаштування, або цивільно-правові угоди відповідно до КЗпП, ЦКУ, що підтверджує 2 роки загального стажу Волошинюка Андрія Васильовича роботи за спеціальністю машиніст асфальтоукладальника особу або надати сканкопію з оригіналу оновленої довідки про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до виконання робіт, відповідно до технічних вимог Додатку № 4 тендерної документації за встановленою формою – Довідка № 3. Обов’язкова наявність в учасника фахівців основних спеціальностей та наявна кількість із загальним стажем роботи згідно встановленого переліку у Довідці № 3. До довідки додаються документи згідно встановленого переліку у примітці до Довідки № 3. Сканкопії з оригіналів документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. 2)надати позитивний лист-відгук від Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради, щодо виконання учасником договору підряду № 43-19 від 28.11.2019 р. або надати сканкопії з оригіналу оновленої довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Як зразок може бути Таблиця № 1 до тендерної документації та надати оновлені сканкопії з оригіналів: одного (чи декількох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зі всіма додатками до нього (них) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3) (сканкопії з оригіналів документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими) а також надати сканкопію позитивного(их) відгуку(ів) від замовника(ів) щодо виконання аналогічних договорів, зазначених в оновленій поданій учасником довідці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відгуки повинні бути надані від усіх замовників, які вказані в вищезазначеній довідці та обов’язково містити інформацію про №, дату, предмет Договору, сума договору, вартість виконаних робіт, строк виконання робіт (початок-закінчення) та клас наслідків, а також інформацію про відсутність претензій та позовів від замовник(ів). 3)надати позитивний лист-відгук від Департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради, щодо виконання учасником договору підряду № 680/17 від 18.09.2017 р. або надати сканкопії з оригіналу оновленої довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Як зразок може бути Таблиця № 1 до тендерної документації, сканкопії з оригіналів: одного (чи декількох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зі всіма додатками до нього (них) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3) (сканкопії з оригіналів документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими), а також надати оновлеий(ні) та позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) щодо виконання аналогічних договорів, зазначених в оновленій поданій учасником довідці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відгуки повинні бути надані від усіх замовників, які вказані в вищезазначеній оновленій довідці та обов’язково містити інформацію про №, дату, предмет Договору, сума договору, вартість виконаних робіт, строк виконання робіт (початок-закінчення) та клас наслідків, а також інформацію про відсутність претензій та позовів від замовник(ів).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2021 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР"
#37952574
19 951 118,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 16:20
додаткова угода 6.pdf укладений
12 січня 2023 16:19
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 11:09
додаткова 311.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 11:04
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 11:58
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 11:50
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 08:53
договір348.pdf укладений
02 листопада 2021 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою бюджетного фінансування витрат Замовника та відсутністю бюджетних призначень в повному обсязі у 2021 р., що підтверджує виникнення об'єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов'язань по даному Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі" (зі змінами та доповненнями), умовами даного Договору підряду, сторони погодили внести зміни до Договору підряду.
Номер договору про закупівлю: 348/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 456/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою бюджетного фінансування витрат Замовника, що підтверджує виникнення об'єктивних обставин, які спричинили продовження виконання зобов'язань по даному Договору, керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", умовами даного Договору підряду, Сторони погодили внести зміни до Договору підряду.
Номер договору про закупівлю: 348/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 311/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 379 892,40
UAH (в тому числі ПДВ 563 315,40 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку із відсутністю видатків Замовника на 2023р. відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 22.12.2022 № 227-32 "Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2023 рік", керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, п.15.1. Договору підряду.