Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in repair and maintenance service of conditioning systems
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 26200529 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 22-24 |
Контактна особа: |
Нестерова Аліна Іванівна 044 5234014 A.NESTEROVA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” SS “Administrative Department” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” Separate Subdivision “Administrative Department”) |
National ID: | 26200529 |
Contact point: |
Nesterova Alina 044 5234014 A.NESTEROVA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2021 11:17 |
Очікувана вартість: | 784 420,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 922,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 вересня 2021 16:33 |
Enquiries until: | 28 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 жовтня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 784 420 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 922 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата наданих послуг за договором провадиться за фактом надання послуг протягом 30 робочих днів після підписання сторонами акту (актів) надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2021 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2021 15:01 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова) Зміни 1.docx | |
10 вересня 2021 15:01 |
Перелік ЗТД -1.pdf | |
10 вересня 2021 15:01 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова) ЗІ ЗМІНАМИ 1.docx | |
07 вересня 2021 16:31 |
Procurement notice.docx | |
07 вересня 2021 16:31 |
Оголошення.docx | |
07 вересня 2021 16:31 |
ТД Послуги з ремонту і ТО кондиціонерів.docx | |
07 вересня 2021 16:31 |
Додаток 2 до ТД - Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характерист.doc | |
07 вересня 2021 16:31 |
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.pdf | |
07 вересня 2021 16:31 |
Додаток 4 до ТД Проект договору.docx | |
07 вересня 2021 16:31 |
Додаток 4 до ТД Проект договору.pdf | |
07 вересня 2021 16:31 |
Додаток 5 до ТД досвід аналогічні договори.docx | |
07 вересня 2021 16:31 |
Додаток 6 - Довідка відсутність підстав ст.17 (9).docx |
10 вересня 2021 15:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 вересня 2021 15:01 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова) Зміни 1.docx
|
|||
10 вересня 2021 15:01 |
Перелік ЗТД -1.pdf
|
|||
10 вересня 2021 15:01 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова) ЗІ ЗМІНАМИ 1.docx
|
|||
07 вересня 2021 16:31 |
Procurement notice.docx
|
|||
07 вересня 2021 16:31 |
Оголошення.docx
|
|||
07 вересня 2021 16:31 |
ТД Послуги з ремонту і ТО кондиціонерів.docx
|
|||
07 вересня 2021 16:31 |
Додаток 2 до ТД - Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характерист.doc
|
|||
07 вересня 2021 16:31 |
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.pdf
|
|||
07 вересня 2021 16:31 |
Додаток 4 до ТД Проект договору.docx
|
|||
07 вересня 2021 16:31 |
Додаток 4 до ТД Проект договору.pdf
|
|||
07 вересня 2021 16:31 |
Додаток 5 до ТД досвід аналогічні договори.docx
|
|||
07 вересня 2021 16:31 |
Додаток 6 - Довідка відсутність підстав ст.17 (9).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-29-000041 ● 3a4c9d5f61424bac8fb97ee1411eaaf2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 21:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
82 UA-2021-09-07-010650-c 07.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-14 19:25:52
Запит про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем кондиціонування» ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером (UA-2021-09-07-010650-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. В пункті 7 розділу І. тендерної документації зазначено, що усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів).
Одночасно, пуктом 6 частини ІІ Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель копії від сканованих із оригіналів сертифікатів (свідоцтв) не менше ніж від двох офіційних представників виробника кліматичного обладнання в Україні, які засвідчують право Учасника здійснювати технічне обслуговування кліматичного обладнання цих виробників.
При цьому, учасником ФОП Грамою Є.М. надано тендерну пропозицію 07.10.2021, в якій надано сертифікат іноземною мовою без перекладу, а також надано сертифікат від офіційного дилера з продажу та обслуговування кліматичного обладнання торгової марки «Cooper&Hunter» в якого закінчився срок дії 01.09.2021.
Чому не було відхилено тендерну пропозицію ФОП Грама Є.М.,враховуючи вищевикладені невідповідності?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-19 16:52:05
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем кондиціонування)
Голові державної аудиторської служби України
Геннадію Плісу
Щодо пояснень на запит ДАСУ
від 14.10.2022
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 14.10.2022 щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем кондиціонування) (URL адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-07-010650-c).
Питання: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
З метою здійснення ремонтів та технічного обслуговування охолоджувальних установок (системи кондиціонування) розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника.
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме за результатами запиту цінових пропозицій учасників ринку сформовано Інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі, з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, розробленої та затвердженої Мінекономіки, виробничих та організаційно-розпорядчих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» (Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі додається).
Питання: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
https://energoatom.com.ua/vp/e-procurement-years2022-case-management.html
Питання: В пункті 7 розділу І. тендерної документації зазначено, що усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів).
Одночасно, пуктом 6 частини ІІ Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження через електронну систему закупівель копії від сканованих із оригіналів сертифікатів (свідоцтв) не менше ніж від двох офіційних представників виробника кліматичного обладнання в Україні, які засвідчують право Учасника здійснювати технічне обслуговування кліматичного обладнання цих виробників.
При цьому, учасником ФОП Грамою Є.М. надано тендерну пропозицію 07.10.2021, в якій надано сертифікат іноземною мовою без перекладу, а також надано сертифікат від офіційного дилера з продажу та обслуговування кліматичного обладнання торгової марки «Cooper&Hunter» в якого закінчився срок дії 01.09.2021.
Чому не було відхилено тендерну пропозицію ФОП Грама Є.М.,враховуючи вищевикладені невідповідності?
Відповідь:
Наданий учасником ФОП Грама Є.М сертифікат виробника кондиціонерів Daikin має лаконічний, зрозумілий Замовнику зміст, який підтверджує статус учасника як офіційного представника виробника кондиціонерів Daikin, можливість учасником здійснювати сервісне обслуговування та ремонт холодильних установок Daikin. Враховуючи це, замовником було прийнято рішення щодо допущення учасника ФОП Грама Є.М. до аукціону з метою підтримання добросовісної конкуренції серед учасників.
Стосовно сертифікату від офіційного дилера з продажу та обслуговування кліматичного обладнання торгової марки «Cooper&Hunter» замовником відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупвлі» було перевірено на офіційному сайті виробника (https://cooperandhunter.ua/ua/check-mounter/) дійсність сертифікату (копія сертифікату додається).
Умовами тендерної документації не обумовлено чинність наданих сертифікатів на строк надання послуг.
Також зауважимо, що відповідно до абзацу 4 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» до органу оскарження можуть бути подані скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Жодним із п’яти учасників закупівлі скаргу до органу оскарження подано не було.
Додатки:
1. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками на 1 аркуші в 1 примірнику.
2. Копія сертифікату торгової марки «Cooper&Hunter» на 1 аркуші в 1 примірнику.
Директор Альберт СОБКОВ
Виконавець:
А.Нестерова, 523-40-14
a.nesterova@direkcy.atom.gov.ua
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 26200529 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 22-24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛІМАТ ПРО" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ФОП Грама Євген Миколайович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-МАСТЕР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МЕГАТЕХСЕРВІС ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Грама Євген Миколайович |
784 420,00
UAH з ПДВ
|
313 768,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕГАТЕХСЕРВІС ЛТД" |
772 608,00
UAH з ПДВ
|
533 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНО-МАСТЕР" |
784 320,00
UAH з ПДВ
|
784 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Грама Євген Миколайович #2698408093 |
Відхилено |
313 768,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 16:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 жовтня 2021 00:00
|
ТОВ "МЕГАТЕХСЕРВІС ЛТД" #34600664 |
Переможець |
533 400,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 12:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 листопада 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2023 12:05
|
00926 Мегатехсервіс ДУ3 (2006).pdf | зміни до договору |
23 січня 2023 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2022 15:23
|
00926 Мегатехсервіс ЛТД ДУ2 (2006).pdf | зміни до договору |
22 листопада 2022 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 14:44
|
00926 Мегатехсервіс ДУ1 (2006).pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 08:18
|
00926 Мегатехсервіс ЛТД (2006).pdf | укладений |
24 листопада 2021 08:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з довготривалим проведення процедури закупівлі послуг, виникла необхідність у продовженні строку надання послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 33-125-01-21-00926 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що пов'язані з введенням воєнного стану указом Президента України від 24.02.2022р. № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", які унеможливлюють виконання зобов'язань в строк. |
Номер договору про закупівлю: | 33-125-01-21-00926 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В ході надання послуг, виникла потреба у послугах, які призведуть до покращення якості предмету закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 33-125-01-21-00926 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |