Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Попова Ірина Олександрівна 380573415847 POPOVA-IA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 11:33 |
Очікувана вартість: | 16 094 799,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160 948,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 80000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 17:16 |
13_1330_р_ПЕРЕЛІК ЗМІН_зм.docx | |
16 вересня 2021 17:16 |
13_1330_р_Додаток 2 Перелік інформації-зм.docx | |
16 вересня 2021 17:16 |
13_1330_р ТД.docx | |
16 вересня 2021 17:16 |
13_1330_р_Додаток 3 вимоги до переможця-зм.docx | |
07 вересня 2021 16:03 |
13_1330_р_Додаток 4 Проект договору.docx | |
07 вересня 2021 16:03 |
13_1330_р_Додаток 5 ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
07 вересня 2021 16:03 |
13_1330_р_Додаток 1 ТЗ.docx | |
07 вересня 2021 16:03 |
13_1330_р_Додаток 1.1. Гарантійний лист.docx | |
07 вересня 2021 16:03 |
13_1330_р_Додаток 6.2 Забезпечення договору.docx | |
07 вересня 2021 16:03 |
13_1330_р_Додаток 6.1 Забезпечення ТП.docx |
16 вересня 2021 17:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2021 17:16 |
13_1330_р_ПЕРЕЛІК ЗМІН_зм.docx
|
|||
16 вересня 2021 17:16 |
13_1330_р_Додаток 2 Перелік інформації-зм.docx
|
|||
16 вересня 2021 17:16 |
13_1330_р ТД.docx
|
|||
16 вересня 2021 17:16 |
13_1330_р_Додаток 3 вимоги до переможця-зм.docx
|
|||
07 вересня 2021 16:03 |
13_1330_р_Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
07 вересня 2021 16:03 |
13_1330_р_Додаток 5 ФОРМА ОЦІНКИ.pdf
|
|||
07 вересня 2021 16:03 |
13_1330_р_Додаток 1 ТЗ.docx
|
|||
07 вересня 2021 16:03 |
13_1330_р_Додаток 1.1. Гарантійний лист.docx
|
|||
07 вересня 2021 16:03 |
13_1330_р_Додаток 6.2 Забезпечення договору.docx
|
|||
07 вересня 2021 16:03 |
13_1330_р_Додаток 6.1 Забезпечення ТП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000015 ● 90a23403254e4e37aecaf2f04da0bd05
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2022 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2021-09-07-009966-c 09.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-06 14:58:02
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції засобів охорони компресорної станції КС-20 «Гусятин» магістрального газопроводу «Союз» в Чортківському районі Тернопільської області (Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-07-009966-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» умов пункту 4.11 розділу I тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю;
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-09 09:53:18
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 06.09.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-07-009966-c
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано замовником на підставі затвердженого завдання на проектування.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва» та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
2. По другому питанню, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ», код ЄДРПОУ: 40048577, яке було визнане переможцем закупівлі №UA-2021-09-07-009966-c, в якості забезпечення виконання договору було надано Банківську гарантію № 115.52211 від 22.10.2021, яка відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення виконання договору), які зазначені в Додатку 6.2 до тендерної документації.
3. По третьому питанню, переможцем закупівлі ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» під час укладання договору надано копії дозвільних документів у паперовому вигляді листом від 05.10.2021 № 456/01-2021 (від 07.10.2021 № ТОВВХ-21-17003), а саме:
- дозвіл Держпраці від 26.12.2017 № 3636.17.32;
- ліцензію ДАБІ від 13.12.2017 № 59-Л.
Додатки: 1. Оригінал електронної банківської гарантії від 22.10.2021 № 115.52211.
2. Лист ТОВ «ДЕПС СОЛЮШЕНЗ» від 05.10.2021 № 456/01-2021.
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-07-009966-c.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" |
16 073 000,00
UAH
|
15 910 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС |
16 085 000,00
UAH
|
15 912 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ" #40048577 |
Переможець |
15 910 000,00
UAH
|
04 жовтня 2021 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2023 15:48
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
19 липня 2023 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 14:49
|
2110000167 23.10.2021.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно зі ст. 188 Господарського кодексу України, зі ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями) та п.п. 6.4 та 10.6 Договору №2110000167 від 23.10.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 2110000167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |