Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380978349608 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2021 14:30 |
Очікувана вартість: | 30 928 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 309 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000 (Сто тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000 (Сто тисяч) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в реставрації. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2021 13:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2021 13:46 |
Технічна специфікація (Додаток 4).rar | |
07 вересня 2021 13:46 |
ТД (Театр)..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-07-000047 ● fb68e4ff30f54c3e87a57dcde6558e3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 11:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.12.2021 № 416
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-09-07-006444-c 07.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У висновках Державної аудиторської служби України від 30.12.2021 за результатами проведеного моніторингу закупівлі зазначено, що встановлено факт порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Так, Держаудитслужба зобов’язує департамент містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі - замовник) здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Вищезазначений висновок уважно розглянуто та вивчено, за результатами розгляду, у строки та у визначений нормами чинного законодавства спосіб, повідомляємо наступне. У висновку Держаудитслужба з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов`язала департамент містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію. При складанні договірної ціни учасники зобов’язані дотримуватися вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ) (чинним на момент подання пропозиції), який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів. ДСТУ передбачено, що прямі витрати у вартості будівництва (в тому числі вартість обладнання та матеріально-технічної бази) визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (далі – Настанова). Відповідно до розділу 6 Настанови «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни, при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт» при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями (п. 6.2.1.5 Настанови). Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі обсягів робіт, які пропонуються до виконання (п.6.2.1 Настанови). Також цю позицію визначено Державним комітетом будівництва, архітектури та житлової політики України в листі від 30.05.2001 №7/7-533 «Щодо визначення вартості виконання робіт при неможливості використання машин і механізмів, передбачених загальнодержавними кошторисними нормами для виконання робіт та для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального)». Також, виконання техніко-економічного обґрунтування вбачається шляхом співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених кошторисними нормами для внутрішньо будівельного транспортування матеріалів і механізмів та технологічних процесів. Складання ТЕО відбувається шляхом розрахунку вартості нормативного часу роботи, вартості машино/годин механізмів, що замінюються, вартості витрат на паливо, двигунів різної потужності, амортизації та втирати на експлуатацію (збирання та транспортування механізмів на будмайданчик) та ін.. Оскільки учасником не проводилась заміна механізмів, а виключено деякі механізми та виключено машино/години їх використання тобто експлуатацію машин і механізмів замінено на ручну працю, складання ТЕО виконати неможливо, оскільки відсутні основні показники для порівняння. Виходячи з викладеного, під час складання договірної ціни учасник процедури закупівлі на підставі обсягів робіт, які пропонуються до виконання самостійно визначає необхідність матеріально-технічної бази і може виконувати роботи без застосування деяких машин та механізмів. Учасником вимоги ДСТУ та Настанови щодо розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, на стадії подання ціни тендерної пропозиції дотримано, до складу тендерної пропозиції не включено вартість машин та механізмів,залучення яких не планується внаслідок об'єктивних причин. Разом з тим зазначаємо, що дійсно абз. 2 п.2 ч.1 Закону передбачено обов`язок замовника відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тобто, для того, щоб стверджувати про те, що у замовника виник обов`язок відхилити тендерну пропозицію на підставі зазначеної статті Закону необхідно встановити, що така пропозиція не відповідає, серед іншого, умовам технічної специфікації. Відповідно п.33 ч.1 ст.1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об`єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Такі технічні умови передбачені п.6 Р. ІІІ Тендерної документації, в якому окрім технічної специфікації зазначено й про інші вимоги щодо предмета закупівлі, що вбачається, зокрема, й з назви пункту: "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі". Згідно з вимогами наведеного пункту Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Окрім цього, учасники надають інформаційну довідку в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). У даній інформаційній довідці необхідно зазначити, що якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовані в процесі будівництва, відповідатиме вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен гарантувати, що роботи будуть виконані відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 4 тендерної документації. Під час складання тендерної пропозиції учасник зобов`язаний врахувати необхідність застосування наступних заходи із захисту довкілля. Наведені вимоги до предмету закупівлі є вичерпними. З аналізу їх змісту вбачається, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником, учасник у складі пропозиції повинен гарантувати, що роботи будуть виконані відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 4 тендерної документації. Тобто, предмет закупівлі конкретизований в додатку 4 до Тендерної документації - в технічному завданні замовника. Згідно з п.6 Р. ІІІ Тендерної документації ціна пропозиції повинна бути обрахована у відповідності до Додатку 4. Таким чином технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не пропонуються учасником торгів, а визначаються замовником, цінова пропозиція будь-кого з учасників торгів означає його згоду виконати роботу вказану замовником в Додатку 4 до Технічної документації за запропоную ціною. П.1 Р. ІІІ Технічної документації передбачено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, за яким ціною тендерної пропозиції вважається зазначена учасником у його тендерній пропозиції загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. З аналізу викладеного вбачається, що в даному конкретному випадку предмет закупівлі визначається замовником та не може бути змінений учасником торгів, право на подання пропозицій щодо іншого предмета закупівлі (в частині зміни виду робіт їх кількісних чи якісних характеристик) тендерною документацією не передбачено, більш того, подання частково відмінної від додатку 4 до Тендерної документації відомості ресурсів не змінює відомості ресурсів, яка визначає предмет закупівлі. Отже, твердження Держаудитслужби про те, що відмінності в відомості ресурсів, поданій учасником конкурсних торгів в складі тендерної пропозиції від відомості ресурсів додатку 4 до Тендерної документації свідчить про наявність фактів невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації помилкові, оскільки відомість, подана учасником торгів не визначає та не пропонує предмет закупівлі. П. 6 Р.3 Тендерної документації зазначено, що якщо тендерна пропозиція учасника містить не всі види робіт або не повний їх обсяг згідно з переліком наведеним у Додатку 4, ця тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється Замовником. В тендерній пропозиції учасника враховані усі види та обсяги робіт. З урахуванням вищезазначеного департамент містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проектів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації позбавлений законних підстав виконати вимогу Держаудитслужби за результатами моніторингу.
2022-01-10 16:35:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | До Миколаївського окружного адміністративного суду подано позовну заяву від 10.01.2022 року вих.№01-21-28. Протягом 1 робочого дня з моменту відкриття провадження буде завантажено файл з інформацією про відкриття такого провадження та його номер |
Дата публікації: | 10 січня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 400/259/22 |
Дата відкриття провадження: | 24 січня 2022 |
Документи:
10 лютого 2022 13:23
|
Електронний підпис |
10 лютого 2022 13:20
|
Ухвала 400.259.22.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬДЕР-ГРУП" |
29 947 863,50
UAH з ПДВ
|
28 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" |
29 381 600,00
UAH з ПДВ
|
29 381 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" |
29 381 600,00
UAH з ПДВ
|
29 381 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АТЛАНТБУДІНВЕСТ" |
30 928 000,00
UAH з ПДВ
|
30 928 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬДЕР-ГРУП" #40726891 |
Відхилено |
28 900 000,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 13:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 вересня 2021 11:44
|
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" #34511098 |
Переможець |
29 381 600,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2025 20:23
|
Д.у. 5 Д. 44-21 Театр Адміральська 27 Південь.pdf | зміни до договору |
02 січня 2025 20:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 17:15
|
Д.у. 4 Д. 44-21 Театр Адміральська 27 Південь.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 17:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2023 13:48
|
Д.у. 3 Д. 44-21 Театр Адміральська 27 Південь Буд.pdf | зміни до договору |
27 березня 2023 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:15
|
Д.у.2 Д.44-21 российский театр Південь.FR12.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2021 10:16
|
Д.у. 1 Д. 44-21 російский театр Південь.FR12.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2021 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 14:49
|
Д 44 -21 Російський театр Південбуд ЛТД .FR12.pdf | укладений |
12 жовтня 2021 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3, в пункт 9.1. розділу 9 та внести зміни в розділ 20 |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 та в пункт 9.1 розділу 9 |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статті 41 п.5.4. Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статті 41 п.5.4. Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та Внести зміни в розділ. 20 реквізити підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |