Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція артезіанської свердловини № 9 першого підйому Чернелівського водозабору, площадка №3 с.Чернелівка Красилівського району Хмельницької області (код 45450000-6 - національного класифікатора України, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Інші завершальні будівельні роботи.
Очікувана вартість
427 942,00 UAH
UA-2021-09-07-003311-c 534c5a9cd3724f9b9597e5add737f172
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Кирилюк

+380673842412 water_kim@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03356128
Вебсайт: http://www.water.km.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75
Контактна особа: Ірина Кирилюк
+380673842412
water_kim@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2021 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2021 17:00
Очікувана вартість: 427 942,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 139,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції: 2 139 грн 28 коп.Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія . Строк дії забезпечення пропозиції: дорівнює або перевищує 90 (дев'яносто) денів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є обов’язковими для складання гарантії. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі". Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2139.28 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Зазначено у Додатках 2 , 2.1 , 2.2., 2.3 . Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка пропозицій спрощеної закупівлі здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію – 100%. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну пропозиції спрощеної закупівлі в гривнях без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція артезіанської свердловини № 9 першого підйому Чернелівського водозабору, площадка №3 с.Чернелівка Красилівського району Хмельницької області (код 45450000-6 - національного класифікатора України, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Інші завершальні будівельні роботи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31052, Україна, Хмельницька область, Красилівського району, с. Чернелівка, артезіанська свердловина № 9 першого підйому Чернелівського водозабору, площадка №3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Остаточні розрахунки Замовника з Підрядником за виконані Роботи проводяться згідно актів приймання виконанних будівельних робіт (форма КБ-2в, КБ-3) або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням, звіту про використані кошти та накладними на придбання відповідних матеріалів протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Замовником актів приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції: 2 139 грн 28 коп.Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія . Строк дії забезпечення пропозиції: дорівнює або перевищує 90 (дев'яносто) денів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є обов’язковими для складання гарантії. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі". Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі".

Сума забезпечення: 2139.28 UAH
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ" 426 023,03
UAH
426 023,03
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 вересня 2021 14:32
Електронний підпис
16 вересня 2021 14:32
Інформаційний лист.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
32. iso14001 Рубіжне.pdf.p7s
16 вересня 2021 14:32
Довідка МВС.PDF
16 вересня 2021 14:32
Відомості про учасника.PDF
16 вересня 2021 14:32
4000E2.pdf
16 вересня 2021 14:32
9831.pdf.p7s
16 вересня 2021 14:32
Fwd_ САНТЕХ Витяг.zip
16 вересня 2021 14:32
СЕС.pdf.p7s
16 вересня 2021 14:32
Довідка МВС.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
ЛІЦЕНЗІЯ БЕЗСТРОКОВА.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
Локальний кошторис 2-1-1.PDF
16 вересня 2021 14:32
Fwd_ САНТЕХ Гарантія 1.zip
16 вересня 2021 14:32
32. iso14001 Рубіжне.pdf
16 вересня 2021 14:32
Довідка про техніку.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
Відгук Договір 276.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
Договірна ціна.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
Fwd_ САНТЕХ Довірен.zip
16 вересня 2021 14:32
ЛІЦЕНЗІЯ БЕЗСТРОКОВА.PDF
16 вересня 2021 14:32
9874,9876.pdf.p7s
16 вересня 2021 14:32
Фінансова звітність.PDF
16 вересня 2021 14:32
Статут.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
33. iso-9001 Рубіжне.pdf
16 вересня 2021 14:32
Проект договору.PDF
16 вересня 2021 14:32
Fwd_ САНТЕХ Витяг.zip.p7s
16 вересня 2021 14:32
Протокол наказ.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
СЕС.pdf
16 вересня 2021 14:32
Договір №247.PDF
16 вересня 2021 14:32
Цінова пропозиція.PDF
16 вересня 2021 14:32
Договірна ціна.PDF
16 вересня 2021 14:32
4000E2.pdf.p7s
16 вересня 2021 14:32
Fwd_ САНТЕХ Гарантія 1.zip.p7s
16 вересня 2021 14:32
9001.pdf.p7s
16 вересня 2021 14:32
Листи та довідки.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
Договір аналог 276.PDF
16 вересня 2021 14:32
Локальний кошторис 2-1-2.PDF
16 вересня 2021 14:32
33. iso-9001 Рубіжне.pdf.p7s
16 вересня 2021 14:32
Довідка про досвід.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
9001.pdf
16 вересня 2021 14:32
14001.pdf
16 вересня 2021 14:32
Статут.PDF
16 вересня 2021 14:32
Листи та довідки.PDF
16 вересня 2021 14:32
Довідка про досвід.PDF
16 вересня 2021 14:32
Цінова пропозиція.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
9831.pdf
16 вересня 2021 14:32
14001.pdf.p7s
16 вересня 2021 14:32
9874,9876.pdf
16 вересня 2021 14:32
Інформаційний лист.PDF
16 вересня 2021 14:32
Протокол наказ.PDF
16 вересня 2021 14:32
Свідоцтво платника ПДВ.PDF
16 вересня 2021 14:32
Fwd_ САНТЕХ Довірен.zip.p7s
16 вересня 2021 14:32
Довідка про техніку.PDF
16 вересня 2021 14:32
41.imd
16 вересня 2021 14:32
Локальний кошторис 2-1-3.PDF
16 вересня 2021 14:32
Фінансова звітність.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
Проект договору.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
Відгук Договір 276.PDF
16 вересня 2021 14:32
41.imd.p7s
16 вересня 2021 14:32
Договір аналог 276.PDF.p7s
16 вересня 2021 14:32
Договір №247.PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ"
#32630220
Переможець 426 023,03
UAH
21 вересня 2021 14:24

Документи

21 вересня 2021 14:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2021 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ"
#32630220
426 023,03
UAH
Документи

Документи

21 вересня 2021 14:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2022 13:23
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:45
ДУ № 1 свердловина № 9.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:45
КГ свердловина № 9.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:45
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 13:48
Договір № 425.pdf укладений
28 вересня 2021 13:47
Договірна ціна сверд. № 9.pdf укладений
28 вересня 2021 13:47
Локальний кошторис свердл. № 9.pdf укладений
28 вересня 2021 13:47
Календарний графік сверд. №9.pdf укладений
28 вересня 2021 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовжити строк дії Договору до 28.02.2022р.
Номер договору про закупівлю: № 425
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 463 838,91
UAH (в тому числі ПДВ 77 306,48 UAH)