Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
code CPV 18830000-6 as per DK 021:2015 – Protective footwear (Footwear in stock).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise "National Nuclear Energy Generating Company "Еnergoatom" (DS SU NPP) |
National ID: | 20915546 |
Contact point: |
FRANKO Yuriy +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2021 12:30 |
Очікувана вартість: | 913 153,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення, грн.: 27 000,00 грн Строк дії забезпечення: 240 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Види забезпечення: Вид забезпечення: банківська гарантія, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк. страхова гарантія, видана страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» Банківська гарантія надається в гривнях. Забезпечення повинно бути підписано електронним цифровим підписом банку або страхової компанії. Перелік страхових компаній, які пройшли відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом», розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом»: → http://www.energoatom.com.ua Забезпечення повинно бути підписано електронним підписом відповідальної особи банку або страхової компанії, з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify)» (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України). Банківська гарантія, серед іншого, повинна містити наступні реквізити для надходження коштів у разі настання гарантійного випадку: Одержувач: Філія-Миколаївське обласне управління АТ «Ощадбанк» м.Миколаїв р/р UA413264610000026001301080273 ЄДРПОУ 20915546 Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27000 UAH |
Publication date: | 07 вересня 2021 14:03 |
Enquiries until: | 28 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 жовтня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 913 153 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 9 200 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: протягом 45 робочих днів після постачання ТМЦ | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2021 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2021 14:03 |
Оголошення.eng.docx | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 4 до ТД Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок.docx | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 3 - ПРОЕКТ договору Нерезидент.docx | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 3 - ПРОЕКТ договору Резидент.docx | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 2 - ТСдоПЗ(т).0043.1020-2021.pdf | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 2 - ТС.0.1700.4014.pdf | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 2 - ТС.0.0927.0495.pdf | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 2 - ТС.0.0300.1576.pdf | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 2 - ТС.0.0300.0713.pdf | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 2 - ТС.0.0043.1562.pdf | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 2 - ТС.0.0025.1867.pdf | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 1 - Зведений перелік.xls | |
07 вересня 2021 14:03 |
Додаток 2 - ТС.0.0006.1647.pdf | |
07 вересня 2021 14:03 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-06-000050 ● 53ac948d465149ee921288aeea7f0f23
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2022 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-09-07-003216-b 07.09.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-20 16:00:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі захисного взуття (Взуття в асортименті) ДК 021:2015:18830000-6, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-07-003216-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження (акти звірки, бухгалтерську довідку, тощо) стосовно стану виконання договору від 12.11.2021 № 53-123-01-21-07264 станом на 31.12.2021 в частині поставки товару та оплати за нього відповідно до умов цього договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-23 16:08:11
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Розмір витрат визначено відповідно до реальної потреби у постачанні продукції підрозділів ВП ПАЕС (ВП «Южно-Українська АЕС» (ВП ЮУАЕС) перейменовано на ВП «Південноукраїнська АЕС» (ВП ПАЕС) згідно наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.04.2022 №01-228-н) та річного плану закупівель 2021 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до технічних специфікацій на продукцію, що опубліковані на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-07-003216-b у додатку 2.
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до інформаційної довідки по цінам на товар код CPV 18830000-6 по ДК 021:2015 – Захисне взуття (Взуття в асортименті). (РПЗ-9.503) станом на 16.07.2021 (додається).
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
У зв’язку з тим, що на період дії воєнного стану в Україні веб-сайт ВП ПАЕС (https://www.sunpp.mk.ua/) відключений від мережі інтернет (у разі необхідності, направимо копію наказу ВП ПАЕС від 25.04.2022 №510 «Про інформаційну політику» на зазначену вами електронну адресу), ВП ПАЕС не має можливості дати посилання на
сторінку власного веб-сайту, яка буде доступна для перегляду, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Підтвердженням того, що ВП ПАЕС дотримується вимог чинного законодавства, в т.ч. постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, та оприлюднює передбачену даною постановою інформацію на власному веб-сайті, може бути результат попередніх моніторінгів, які відбулись у 2022 році, наприклад за наступними ідентифікаторами закупівель:
UA-2021-09-14-001977-a;
UA-2021-09-28-001822-b;
UA-2021-11-15-013595-a;
UA-2021-09-13-002641-a;
UA-2021-12-09-005655-a.
Додатки:
1. Копія інформаційної довідки по цінам на товар код CPV 18830000-6 по ДК 021:2015 – Захисне взуття (Взуття в асортименті) станом на 16.07.2021 на семи арк.
2. Копія «Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті ВП ПАЕС) на одному арк.
3 Копія «Довідки про стан розрахунків» на одному арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Щодо тверджень: - «На підтвердження відповідність продукції «Туфлі шкіряні» учасники ТОВ «ПІЛТЕКС», ТОВ «ТЕКСТІЛ» у складі своєї тендерної документації надали Протокол випробувань випробувальної лабораторії ТОВ «АКАДЕМТЕСТ» № 2018.02.04.26.20 від 26.04.2018 на взуття робоче комбіноване ТМ Oxypas, модель EMILY, виробника CORTINA NV, із зазначенням дати одержання зразків 20.04.2018, чим не підтвердили відповідність необхідних технічних та якісних вимог до предмета закупівлі, зазначених в Технічній специфікації «Туфлі шкіряні», що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 2 -ТС.0.043.1562 до тендерної документації», повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі визначена в додатках 1- 2 ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ та «Технічні специфікації до предмета закупівлі: ТС.0.0300.1576, ТС.0.0006.1647, ТСдоПЗ(т).0043.1020-2021, ТС.0.1700.4014, ТС.0.0043.1562, ТС.0.0300.0713, ТС.0.0927.0495, ТС.0.0025.1867» «Переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами», див. розділ «Інша інформація» даної Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Конкретний перелік інформації та документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, замовником розміщений в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», які надано учасниками процедури закупівлі в повному обсязі та у відповідності із вимогами тендерної документації. Надані учасниками протоколи випробувань не мають терміну дії, тобто є дійсними на момент надання. Вимог до протоколів випробувань з обмеженням дати надходження зразків на випробування в тендерній документації не було. Дата одержання зразків 20.04.2018 не означає, що це має бути і дата виготовлення, а підтверджує відповідність необхідних технічних та якісних вимог до предмета закупівлі та можливість учасника здійснити постачання товару з такими характеристиками. Що стосується дати виготовлення товару, то цей фактор перевіряється при проведенні вхідного контролю. На підтвердження надаємо АКТ №3-3868 від 24.11.2021р. вхідного контролю (ВК-1) продукції ВП ЮУАЕС та ЯРЛИК на придатну продукцію №3-3868 від 24.11.2021р. З огляду на зазначене, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ПІЛТЕКС», ТОВ «ТЕКСТІЛ» відповідають вимогам тендерної документації у цій частині, підстав для їх відхилення немає. Додатки: 1.Копія АКТУ на 2 арк в 1 прим. 2.Копія ЯРЛИКУ на 1 арк. В 1 прим.
2022-06-07 16:48:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна, Миколаївська область обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛТЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТІЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2021 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТІЛ" |
913 067,40
UAH
|
913 067,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛТЕКС" |
913 150,00
UAH
|
913 150,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТІЛ" #43317568 |
Переможець |
913 067,40
UAH
|
01 листопада 2021 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 11:37
|
Договір.pdf | укладений |
12 листопада 2021 11:17
|