Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматична система раннього виявлення НС та оповіщення
Очікувана вартість
566 789,00 UAH
UA-2021-09-07-002487-a ● ad0d84c1f3fa49e5b5758119b84529b3
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | https://www.kbp.aero |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Кузнецов Сергій Володимирович 380442817195 S.KUZNETSOV@KBP.AERO |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2021 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2021 14:35 |
Очікувана вартість: | 566 789,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 834,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено в Оголошенні. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій спрощеної закупівлі здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію – 100%. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну пропозиції спрощеної закупівлі в гривнях без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - не вимагається. Додаток до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Додаток 1 – Проект договору про закупівлю, укладений за спрощеною закупівлею. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснено замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника згідно з наказом від 11.06.2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Автоматична система раннього виявлення НС та оповіщення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08301, Україна, Київська область, Бориспіль, вулиця Запорізька, 16-а, склад ПММ ДП МА "Бориспіль"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2022
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється наступним чином: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та Акта приймання-передачі Товару перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Оплата за надані Послуги здійснюється наступним чином: Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично наданих Послуг. В разі, якщо на момент оплати не затверджено (не погоджено) фінансовий план ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, тоді оплата здійснюється протягом 10 робочих днів після офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому здійснюється фінансування, за умови підписання документів, що підтверджують факт поставки Товару та/або факт надання Послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2021 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2021 15:35 |
8. ОГЛОШЕННЯ 02_від 09.09.2021_Автоматична система раннього виявлення.docx | |
07 вересня 2021 15:34 |
4. Проект 002-2020-СРВНС.pdf | |
07 вересня 2021 15:34 |
5. Проект_Авт._сис-ма_раннього_виявлення_НС_кор.docx |
09 вересня 2021 15:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2021 15:35 |
8. ОГЛОШЕННЯ 02_від 09.09.2021_Автоматична система раннього виявлення.docx
|
|||
07 вересня 2021 15:34 |
4. Проект 002-2020-СРВНС.pdf
|
|||
07 вересня 2021 15:34 |
5. Проект_Авт._сис-ма_раннього_виявлення_НС_кор.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Субпыдрядні організації
Дата подання: 08 вересня 2021 15:20
Дата відповіді: 09 вересня 2021 15:16
Добрий день. Можливо залучати субпідрядні організації, якщо так які документи треба надати з цього приводу?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Залучення співвиконавців не передбачено. Обґрунтування: З огляду на стратегічно важливий для Замовника предмет закупівлі, відповідальність Постачальника максимально висока, тому не доцільно залучати третіх осіб (співвиконавців) до виконання договору про закупівлю у разі його укладання.
Залучення співвиконавців не передбачено. Обґрунтування: З огляду на стратегічно важливий для Замовника предмет закупівлі, відповідальність Постачальника максимально висока, тому не доцільно залучати третіх осіб (співвиконавців) до виконання договору про закупівлю у разі його укладання.
Декларація
Дата подання: 08 вересня 2021 15:51
Дата відповіді: 09 вересня 2021 15:24
Якщо приміщення матеріально-технічної бази орендоване, надається декларація відповідності МТБ з питань пожежної безпеки власника приміщення чи орендодавця?
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатом Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни
Декларація
Дата подання: 08 вересня 2021 15:56
Дата відповіді: 09 вересня 2021 15:24
Якщо приміщення матеріально-технічної бази орендоване, надається декларація відповідності МТБ з питань пожежної безпеки власника приміщення чи ОРЕНДАРЯ?
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатом Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-07-002487-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 10 вересня 2021 14:53
невідповідність тендерної документації та додатків до неї, у тому числі Проекту вимогам чинного законодавства
Інформуємо Вас про виявлені у тендерній документації по закупівлі: «Автоматична система раннього виявлення НС та оповіщення», ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-002487-a, невідповідності і порушення вимог чинного законодавства України у сфері техногенної безпеки, державних закупівель та інших нормативних актів у даних сферах.
Реалізація робіт відповідно до Проекту, який є додатком до тендерної документації (далі – Проект) та вимог тендерної документації, призведе до неможливості використання системи за призначенням та розтрати коштів ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль».
Згідно Розділу 2 Проекту – підставою для його розробки є Наказ МНС України від 15.05.2006 №288.
Недопустимим порушенням є розробка Проекту у 2020 році на підставі Наказу МНС України від 15.05.2006 №288, який втратив чинність у 2017 році.
Проектом передбачена передача інформації та оповіщень неіснуючій в Україні державній структурі.
У Проекті вказана назва відомства, яке оповіщається за допомогою системи у разі виникнення надзвичайної ситуації: «Державна служба України по НС та цивільному захисту населення», тобто такого відомства не існує . На даний час згідно законодавства оповіщенню підлягає Державна служба України з надзвичайних ситуацій. Передача інформації про НС неіснуючій структурі (згідно Проекту) виключає здатність системи функціонувати належним чином та виконувати свої основні функції з оповіщення.
Окрім того, сама назва закупівлі «Автоматична система раннього виявлення НС та оповіщення» та відповідного Проекту на будівництво «Автоматизована система раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення для потенційно небезпечних об’єктів» не відповідають законодавчо закріпленій назві – «автоматизована система раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення» (далі – АСРВНСО), згідно ст. 53 Кодексу цивільного захисту України та ДБН В.2.5-76:2014.
Серед вихідних даних для проектування зазначаються, окрім іншого: Наказ МНС України від 15.05.2006 №288 (втратив чинність) та чинні ДБН В.2.5-76:2014 «Автоматизовані система раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення», однак, не зважаючи на це а ні назва Проекту, а ні його зміст не відповідає цим самим ДБН В.2.5-76:2014.
При створенні Проекту не застосований Кодекс цивільного захисту України, що є одним з основних нормативних актів, який регулює сферу техногенної безпеки. Посилання на нього у тексті Проекту взагалі відсутнє. Реалізація такого Проекту призведе до будівництва АСРВНСО без дотримання основних вимог у сфері техногенної безпеки.
Проектом передбачене надсилання даних на пульт СРВНС підприємства, хоча встановлення самого пульта а ні Проектом, а ні специфікацією до нього не передбачено.
Окрім цього, зазначений у Проекті порядок оповіщення та функціонал СРВНС у частині оповіщення не відповідають вимогам Постанови КМУ №733 від 27.09.2017, ДБН В.2.5-76:2014 .
Згідно ДБН В.2.5-76:2014: п. 5.1.1. АСРВНСО повинна, за командою оператора, здійснювати оповіщення та передавання до аварійно-рятувальної служби (далі – АРС) відповідних тривожних сигналів разом із ідентифікатором формалізованого в електронних картках аварії прогнозованого сценарію розвитку НС, а у разі відсутності реагування оператора – автоматично.
п.5.2.18. Інформаційна підтримка дій повинна здійснюватись шляхом автоматизованого визначення та візуалізації певного сценарію розвитку HC. Сукупність усіх можливих сценаріїв розвитку HC зберігається у базі даних APM оператора АСРВНСО у вигляді електронних карток аварії, які містять інформацію з оперативної частини планів локалізації і ліквідації аварії.
п.5.7.2.1. Пульти керування АСРВНСО, що створюються на базі комп'ютерів, повинні виконувати такі функції: 7) автоматично формують (у разі відсутності реагування оператора на сигнали про досягнення параметрами критичних значень або спрацювання ручних оповіщувачів) та передають до АРС відповідне сповіщення разом з ідентифікаторами картки об’єкту та картки аварії за найгіршим сценарієм розвитку HC.
Зазначені у ДБН функції АСРВНСО, даним Проектом не передбачені, обладнання, що здатне їх виконати у специфікації до Проекту – відсутнє.
Згідно Постанови КМУ №733 від 27.09.2017 в Україні існують системи оповіщення таких рівнів: загальнодержавна автоматизована система централізованого оповіщення, територіальна система централізованого оповіщення, місцева автоматизована система централізованого оповіщення, локальна система оповіщення, об’єктова система оповіщення, спеціальна система оповіщення.
За Проектом, СРВНС повинна бути інтегрованою з неіснуючою на сьогоднішній день «регіональною» системою оповіщення, разом з цим, Проектом не перебачено інтеграцію із законодавчо передбаченими системами оповіщення (територіальною і місцевою) .
Натомість, згідно Постанови КМУ №733 від 27.09.2017, проектування, створення (реконструкція) та забезпечення функціонування спеціальної та об’єктової системи оповіщення здійснюються з її обов’язковою інтеграцією до відповідних територіальних та місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення, що, однак, не передбачено даним Проектом.
За Проектом передача сповіщення на СЦТПН про виявлення загрози виникнення або виникнення надзвичайної ситуації здійснюється разом з ідентифікатором формалізованого в електронних картках аварії прогнозованого сценарію розвитку цієї ситуації, а також ідентифікатора картки об’єкту, при цьому Проектом та специфікацією не передбачене обладнання для зберігання сформованих та відображених сценаріїв і карток аварій та їх передавання, що не відповідає нормам ДБН В.2.5-76:2014.
У специфікації до Проекту відсутні технічні засоби, на які відповідно до Проекту, нібито, покладено виконання основних функцій АСРВНСО, зокрема: МКУ, БОУ та відсутні обов’язкові для АСРВНСО елементи: АРМ диспетчера або пульт керування АСРВНСО, відповідне програмне забезпечення тощо.
Відповідно до тендерної документації, надання аналогів по даній закупівлі не допускається, що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки Законом не передбачено можливості висування таких обмежень замовником. Такі обмеження також містять у собі ознаки імовірної наявності корупційної складової та обмеження конкуренції.
Наведене вище підтверджує нездатність змонтованої АСРВНСО за наведеним Проектом та вимогами тендерної документації виконувати передбачені законодавством функції та взагалі бути працездатною. Витрати коштів державного підприємства на завідомо непрацездатну систему – є неприпустимим, що у сукупності з діями замовника щодо обмеження конкуренції може свідчити про спробу незаконного виведення коштів державного підприємства.
У зв’язку з цим просимо привести у відповідність до законодавства тендерну документацію та додатки до неї, у тому числі Проект, забезпечити прозорі умови закупівлі та участі учасників.
Розгорнути
Згорнути
Реалізація робіт відповідно до Проекту, який є додатком до тендерної документації (далі – Проект) та вимог тендерної документації, призведе до неможливості використання системи за призначенням та розтрати коштів ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль».
Згідно Розділу 2 Проекту – підставою для його розробки є Наказ МНС України від 15.05.2006 №288.
Недопустимим порушенням є розробка Проекту у 2020 році на підставі Наказу МНС України від 15.05.2006 №288, який втратив чинність у 2017 році.
Проектом передбачена передача інформації та оповіщень неіснуючій в Україні державній структурі.
У Проекті вказана назва відомства, яке оповіщається за допомогою системи у разі виникнення надзвичайної ситуації: «Державна служба України по НС та цивільному захисту населення», тобто такого відомства не існує . На даний час згідно законодавства оповіщенню підлягає Державна служба України з надзвичайних ситуацій. Передача інформації про НС неіснуючій структурі (згідно Проекту) виключає здатність системи функціонувати належним чином та виконувати свої основні функції з оповіщення.
Окрім того, сама назва закупівлі «Автоматична система раннього виявлення НС та оповіщення» та відповідного Проекту на будівництво «Автоматизована система раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення для потенційно небезпечних об’єктів» не відповідають законодавчо закріпленій назві – «автоматизована система раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення» (далі – АСРВНСО), згідно ст. 53 Кодексу цивільного захисту України та ДБН В.2.5-76:2014.
Серед вихідних даних для проектування зазначаються, окрім іншого: Наказ МНС України від 15.05.2006 №288 (втратив чинність) та чинні ДБН В.2.5-76:2014 «Автоматизовані система раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення», однак, не зважаючи на це а ні назва Проекту, а ні його зміст не відповідає цим самим ДБН В.2.5-76:2014.
При створенні Проекту не застосований Кодекс цивільного захисту України, що є одним з основних нормативних актів, який регулює сферу техногенної безпеки. Посилання на нього у тексті Проекту взагалі відсутнє. Реалізація такого Проекту призведе до будівництва АСРВНСО без дотримання основних вимог у сфері техногенної безпеки.
Проектом передбачене надсилання даних на пульт СРВНС підприємства, хоча встановлення самого пульта а ні Проектом, а ні специфікацією до нього не передбачено.
Окрім цього, зазначений у Проекті порядок оповіщення та функціонал СРВНС у частині оповіщення не відповідають вимогам Постанови КМУ №733 від 27.09.2017, ДБН В.2.5-76:2014 .
Згідно ДБН В.2.5-76:2014: п. 5.1.1. АСРВНСО повинна, за командою оператора, здійснювати оповіщення та передавання до аварійно-рятувальної служби (далі – АРС) відповідних тривожних сигналів разом із ідентифікатором формалізованого в електронних картках аварії прогнозованого сценарію розвитку НС, а у разі відсутності реагування оператора – автоматично.
п.5.2.18. Інформаційна підтримка дій повинна здійснюватись шляхом автоматизованого визначення та візуалізації певного сценарію розвитку HC. Сукупність усіх можливих сценаріїв розвитку HC зберігається у базі даних APM оператора АСРВНСО у вигляді електронних карток аварії, які містять інформацію з оперативної частини планів локалізації і ліквідації аварії.
п.5.7.2.1. Пульти керування АСРВНСО, що створюються на базі комп'ютерів, повинні виконувати такі функції: 7) автоматично формують (у разі відсутності реагування оператора на сигнали про досягнення параметрами критичних значень або спрацювання ручних оповіщувачів) та передають до АРС відповідне сповіщення разом з ідентифікаторами картки об’єкту та картки аварії за найгіршим сценарієм розвитку HC.
Зазначені у ДБН функції АСРВНСО, даним Проектом не передбачені, обладнання, що здатне їх виконати у специфікації до Проекту – відсутнє.
Згідно Постанови КМУ №733 від 27.09.2017 в Україні існують системи оповіщення таких рівнів: загальнодержавна автоматизована система централізованого оповіщення, територіальна система централізованого оповіщення, місцева автоматизована система централізованого оповіщення, локальна система оповіщення, об’єктова система оповіщення, спеціальна система оповіщення.
За Проектом, СРВНС повинна бути інтегрованою з неіснуючою на сьогоднішній день «регіональною» системою оповіщення, разом з цим, Проектом не перебачено інтеграцію із законодавчо передбаченими системами оповіщення (територіальною і місцевою) .
Натомість, згідно Постанови КМУ №733 від 27.09.2017, проектування, створення (реконструкція) та забезпечення функціонування спеціальної та об’єктової системи оповіщення здійснюються з її обов’язковою інтеграцією до відповідних територіальних та місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення, що, однак, не передбачено даним Проектом.
За Проектом передача сповіщення на СЦТПН про виявлення загрози виникнення або виникнення надзвичайної ситуації здійснюється разом з ідентифікатором формалізованого в електронних картках аварії прогнозованого сценарію розвитку цієї ситуації, а також ідентифікатора картки об’єкту, при цьому Проектом та специфікацією не передбачене обладнання для зберігання сформованих та відображених сценаріїв і карток аварій та їх передавання, що не відповідає нормам ДБН В.2.5-76:2014.
У специфікації до Проекту відсутні технічні засоби, на які відповідно до Проекту, нібито, покладено виконання основних функцій АСРВНСО, зокрема: МКУ, БОУ та відсутні обов’язкові для АСРВНСО елементи: АРМ диспетчера або пульт керування АСРВНСО, відповідне програмне забезпечення тощо.
Відповідно до тендерної документації, надання аналогів по даній закупівлі не допускається, що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки Законом не передбачено можливості висування таких обмежень замовником. Такі обмеження також містять у собі ознаки імовірної наявності корупційної складової та обмеження конкуренції.
Наведене вище підтверджує нездатність змонтованої АСРВНСО за наведеним Проектом та вимогами тендерної документації виконувати передбачені законодавством функції та взагалі бути працездатною. Витрати коштів державного підприємства на завідомо непрацездатну систему – є неприпустимим, що у сукупності з діями замовника щодо обмеження конкуренції може свідчити про спробу незаконного виведення коштів державного підприємства.
У зв’язку з цим просимо привести у відповідність до законодавства тендерну документацію та додатки до неї, у тому числі Проект, забезпечити прозорі умови закупівлі та участі учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2021 10:55
Шановний Учаснику! За результатом розгляду Вашої Вимоги закупівлю буде відмінено.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 вересня 2021 10:36 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі було виявлено порушення законодавства з питань публічних закупівель, які неможливо усунути у строки встановлені законодавством, а саме: окремі невідповідності у Додатку до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі від 09.09.2021 № 52.1-02-282: Проект «Автоматизована система раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення для потенційно небезпечних об’єктів» вимогам Постанови КМУ від 27.09.2017 №733, Кодексу цивільного захисту України та ДБН В.2.5-76:2014 «Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення». |
Документи:
14 вересня 2021 10:36
|
Електронний підпис |
14 вересня 2021 10:34
|
Протокол 418.pdf |