Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Контактна особа: |
Орлова Ірина 380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2021 15:05 |
Очікувана вартість: | 597 900,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 11:26 |
Зміни.docx | |
16 вересня 2021 11:26 |
ЗТД мед огляд.doc |
16 вересня 2021 11:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2021 11:26 |
Зміни.docx
|
|||
16 вересня 2021 11:26 |
ЗТД мед огляд.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацію є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-15-000006 ● 668f7519f0ab469fa2a3663907c1a73f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 09:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2022 № 146
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.05.2022 № 146
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
14. UA-2021-09-07-001861-b Публічне Акціонерне Товариство «Центренерго» Трипільська ТЕС 597 900,00 Лікарська практика та супутні послуги Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-18 14:25:20
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на закупівлісторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета .
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-19 15:02:55
Пояснення на запит щодо закупівлі: "Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи)"
Надаємо пояснення на запит Замовнику на пояснення від 18.05.2022 щодо закупівлі: Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи).
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-001861-b.
1) Згідно з запитом: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі викладене в Інформаційній довідці щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівель (додається).
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі моніторингу цін.
2) Згідно з запитом: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
http://www.centrenergo.com
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі: Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи) (надалі – Висновок). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-001861-b. 1. Згідно з Висновком: Перевіркою відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII. Заперечення: у частині четвертій розділу VI тендерної документації на вищезазначену закупівлю зазначено: істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю, викладені Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) в Додатках №№ 2,3 до Тендерної документації. У Додатку № 1 до Тендерної документації на вищезазначену закупівлю «Комерційна пропозиція» зазначено, зокрема, що Договір укладатиметься згідно з Проектом договору про закупівлю (Додаток № 3 до Тендерної документації) з урахуванням Технічних вимог (Додаток № 2 до Тендерної документації). У пункті 13.9 додатку № 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» викладений порядок змін умов договору, а саме: зміни до умов Договору вносяться шляхом укладання додаткової угоди до Договору з обов’язковим урахуванням вимог частини 5,6 статті 41 Закону. Таким чином, Замовником не порушені вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону. 2. Згідно з Висновком: частиною 1 статті 16 Закону № 922-VIII визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Проте, на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, Замовник встановив вимогу щодо надання лише довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказана вимога не відповідає вимогам Закону № 922-VIII, оскільки в частині 1 ст. 16 Закону № 922-VIII зазначено про необхідність надання документально підтвердженої інформації. Отже, сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність матеріально-технічної бази чи працівників, не може розглядатися як документально підтверджена інформація. Враховуючи зазначене, ТД складена з порушенням п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII в частині, що ТД не містить інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям і вимогам згідно Закону № 922- VIII. Заперечення: 1. Згідно з пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з частиною першою статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Форма документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям Законом не визначена. Законом передбачено право замовника самостійно визначати кваліфікаційні критерії до учасників з числа тих, що встановлені частиною другою статті 16 Закону. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та досвіду роботи з закупівлями. На сайті Прозорро (https://infobox.prozorro.org/articles/uzagalneni-rekomendaciji-dlya-zamovnikiv-shchodo-zapovnennya-tendernoji-dokumentaciji-dlya-proceduri-zakupivli-vidkriti-torgi) викладені Узагальнені рекомендації для замовників щодо заповнення тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (надалі – Рекомендації). У частині п’ятій Рекомендацій зазначено, зокрема: • на підтвердження кваліфікаційному критерію Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформація може бути надана учасниками або у вигляді таблиці, або довідки (у довільній формі або за формою встановленою замовником) із зазначенням необхідних відомостей, наприклад: ПІБ працівників, кваліфікація/спеціальність, досвід роботи за конкретною спеціальністю; • вимоги щодо документів на підтвердження кваліфікаційному критерію Наявність обладнання та матеріально-технічної бази установлюються у залежності від специфіки конкретного предмету закупівлі. Інформація може бути надана у вигляді таблиці або довідки із зазначенням конкретних відомостей (можуть бути надані копії відповідних документів (технічних паспортів) обладнання, документи щодо наявності власного та/або залученого парку машин, механізмів, приміщень, наявність орендованих або власних виробничих потужностей необхідних для виконання замовлення тощо; • для підтвердження наявності досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів. Таким чином, тендерну документацію щодо закупівлі: Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи) Трипільською ТЕС складено у повній відповідності з вимогами статтей 16, 22 Закону. 3. Згідно з Висновком: За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, пунктом 13.7 Додатку 2 ТД передбачено, що Медичний заклад Виконавця повинен знаходитись на території Обухівського району Київської області (учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, про місцезнаходження медичного закладу Учасника). Переможцем, у складі тендерної пропозиції не надано довідку, складену у довільній формі, про місцезнаходження медичного закладу Учасника, чим не дотримано вимогу пункту 13.7 Додатку 2 ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а уклав з ним договір від 23.11.2021 № 15/57 на суму 574 794, 00 грн. Крім цього, вищевказане призвело до порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII, відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Заперечення: Відповідно до п.19 ч.2 ст.22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно з пп. 3, 12 Переліку формальних помилок, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, невірна назва документа, що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, а також подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду, є формальною помилкою. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛВІ БІЛДІНГ» надані документи, на бланках яких зазначено поштову адресу Учасника, за якою були проведені медичні огляди працівників Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго» за договорами, що були укладені раніше. Таким чином, зазначення адреси місцезнаходження медичного закладу Учасника не в окремій довідці, а на бланках документів тендерної пропозиції Учасника є формальною помилкою. Відповідно до п.19 ч.2 ст.22 Закону допущення формальних (несуттєвих) помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій
2022-06-09 13:43:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Просимо визнати протиправним та скасувати висновок Держаудитслужби щодо закупівлі: Лікарська практика та супутні послуги (Послуги з проведення медичного огляду, проведення бактеріологічного обстеження декретованої групи) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-07-001861-b), оприлюднений в системі електронних закупівель "Прозорро" 17.05.2022 року. |
Дата публікації: | 21 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/9332/22 |
Дата відкриття провадження: | 24 червня 2022 |
Документи:
11 липня 2022 16:31
|
Електронний підпис |
21 червня 2022 11:58
|
Опис та позовна заява Медичний огляд.pdf |
11 липня 2022 16:31
|
Електронний підпис |
21 червня 2022 11:58
|
Електронний підпис |
21 червня 2022 11:58
|
Опис та позовна заява Медичний огляд.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФ" |
571 090,00
UAH
|
400 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Лаян Віннер" |
502 400,00
UAH
|
401 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради "Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" |
516 520,00
UAH
|
470 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛВІ БІЛДІНГ" |
550 794,00
UAH
|
547 794,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ КОМПЛЕКС "МРІЯ" |
597 885,00
UAH
|
597 885,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФ" #41343093 |
Рішення скасоване |
400 000,00
UAH
|
20 жовтня 2021 12:16
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФ" #41343093 |
Відхилено |
400 000,00
UAH
|
20 жовтня 2021 12:17
|
|
ТОВ "Лаян Віннер" #35007886 |
Відхилено |
401 000,00
UAH
|
25 жовтня 2021 15:40
|
|
Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради "Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" #01994155 |
Відхилено |
470 000,00
UAH
|
02 листопада 2021 16:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2021 15:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛВІ БІЛДІНГ" #33305027 |
Переможець |
547 794,00
UAH
|
09 листопада 2021 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 14:40
|
Акт звірки ВОП Олві Білдінг.pdf | укладений |
13 грудня 2023 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2022 11:13
|
ДУ2 від 22.09.22 Мед огляд.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2022 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 15:36
|
Протокол ТК №842 від 23.11.2021 (Медогляд) з листами щодо зменшення ціни.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 15:36
|
ДУ 1 від 01.12.2021 до договору 15 57.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 14:20
|
Договір 15 57 від 23.11.2021.pdf | укладений |
23 листопада 2021 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 15/57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 15/57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |