Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02000381 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 48 |
Контактна особа: |
Ломакіна Наталья Анатоліївна +380542665807 sokl_econom@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2021 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2021 09:23 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 12:13 |
Очікувана вартість: | 1 748 211,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 741,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | парентеральні лікарські засоби | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2021 10:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2021 10:29 |
ТД по парент.doc | |
07 вересня 2021 10:29 |
Дод 4 Проект договору.docx | |
07 вересня 2021 10:29 |
Дод 3 Перелік док 1.docx | |
07 вересня 2021 10:29 |
Дод 2 Форма тендерної пропозиції.docx | |
07 вересня 2021 10:29 |
Дод 1 Форма тендерної пропозиції.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-16-000014 ● da009344036a4f2f942e2cc1ef495201
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2022 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2022 № 46
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.09.2022 № 46
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-09-07-000366-b 07.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-26 14:38:19
Роз'яснення щодо висновку
КНП СОР «Сумська обласна лікарня» приймає до уваги інформацію про результати моніторингу закупівлі парентеральних лікарських засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-M-2022-09-16-000014), здійснює заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш запит від 22.09.2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція (парентеральні лікарські засоби)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2021-09-07-000366-b) надаємо пояснення щодо поставлених питань. 1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної документації (далі - ТД) вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону тоді як ТД не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, про затвердження переліку формальних помилок? Пояснення до нього Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру, при цьому гарантуючи дотримання всіх принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998. У розділі «Оцінка тендерної пропозиції» затвердженої Замовником тендерної документації зазначено інформацію про формальні помилки. При цьому, зазначено, що: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету. Порядок оскарження процедур закупівлі згідно зі статтею 18 Закону. Відтак, Замовником на виконання вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначено інформацію щодо формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Тож, тендерна документація відповідає вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-09-26 14:28:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" |
1 745 480,71
UAH з ПДВ
|
1 736 568,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІОЛА-МЕДФАРМ" |
1 742 439,07
UAH з ПДВ
|
1 742 439,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" #42979027 |
Переможець |
1 736 568,76
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 13:41
|
Дод угода 2 до дог 201.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 14:58
|
Дод угода 1 до дог 201 1.21.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 15:17
|
Укладений договір | укладений |
08 листопада 2021 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення постачальником торгівельної назви лікарських засобів |
Номер договору про закупівлю: | 201-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 201-1/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |