Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування пацієнтів
Очікувана вартість
1 640 000,00 UAH
UA-2021-09-06-010721-c ● f482740447454f3981a45bc9726c7bba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" |
Код ЄДРПОУ: | 05492261 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Багговутівська, 1, місто Київ |
Контактна особа: |
Шевель Анатолій Миколайович, tenderkood@gmail.com tender_kood@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2021 15:08 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2021 15:08 |
Очікувана вартість: | 1 640 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Кейтерингові послуги
Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 комплект
Послуги з організації харчування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 16:19 |
Зміни.doc | |
14 вересня 2021 16:19 |
додаток 3 зі змінами.doc | |
14 вересня 2021 16:19 |
ТД кейтерингові зі змінами.doc | |
06 вересня 2021 17:39 |
додаток 5 .doc | |
06 вересня 2021 17:39 |
додаток 4.doc | |
06 вересня 2021 17:38 |
додаток 2.doc | |
06 вересня 2021 17:38 |
додаток 1.doc |
14 вересня 2021 16:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 вересня 2021 16:19 |
Зміни.doc
|
|||
14 вересня 2021 16:19 |
додаток 3 зі змінами.doc
|
|||
14 вересня 2021 16:19 |
ТД кейтерингові зі змінами.doc
|
|||
06 вересня 2021 17:39 |
додаток 5 .doc
|
|||
06 вересня 2021 17:39 |
додаток 4.doc
|
|||
06 вересня 2021 17:38 |
додаток 2.doc
|
|||
06 вересня 2021 17:38 |
додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 1, безпечність питної води
Дата подання: 10 вересня 2021 15:45
Дата відповіді: 14 вересня 2021 11:53
Шановний Замовнику!
1. Згідно з п. 5.6. Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАКОМНИКОМ ВИМОГАМ ТА ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ВИЗНАЧЕНИХ У СТ. 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» вимагається: «На підтвердження безпечності питної води ДСанПіНу 2.2.4-171-10, яка використовується для приготування їжі, учасники мають надати протокол випробувань води централізованого та не централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі, термін давності якого на дату подання тендерних пропозицій не повинен перевищувати 3 місяців. Протокол випробувань повинен включати такі результати випробувань: мікробіологічні випробування; органолептичні, фізико-хімічні та санітарно-токсикологічні показники. Випробування мають бути проведені лабораторією, акредитованою на право виконання випробувань (надати копію атестату про акредитацію та копію договору із суб’єктом господарювання про надання відповідних послуг учаснику)».
З цього питання просимо надати роз’яснення, розтлумачити що означає «вода НЕ централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі».
Ми також не розуміємо навіщо вимагати протокол випробувань води централізованого та не централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, якщо на об’єкті може використовуватися тільки вода централізованого господарського-питного водопостачання, або тільки вода не централізованого господарського-питного водопостачання.
Тому вимагаємо викласти зазначену вимогу тендерної документації в наступній редакції: «На підтвердження безпечності питної води ДСанПіНу 2.2.4-171-10, яка використовується для приготування їжі, учасники мають надати протокол випробувань води централізованого або не централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі, термін давності якого на дату подання тендерних пропозицій не повинен перевищувати 3 місяців. Протокол випробувань повинен включати такі результати випробувань: мікробіологічні випробування; органолептичні, фізико-хімічні та санітарно-токсикологічні показники. Випробування мають бути проведені лабораторією, акредитованою на право виконання випробувань (надати копію атестату про акредитацію та копію договору із суб’єктом господарювання про надання відповідних послуг учаснику)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. У відповідь на Ваше питання, роз’яснюємо наступне:
Термін «вода не централізованого господарського питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі», який використано у п.п. 5.6. п. 5.6 «Інші документи» Додатку 1 до Тендерної документації, вживається у значенні терміну «нецентралізоване питне водопостачання», який наведений у ст. 1 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення».
Термін «вода не централізованого господарського питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі» та термін «нецентралізоване питне водопостачання» є аналогічними за змістом, мають однакове значення і використовуються як синоніми.
Наказом МОЗ від 12.05.2010 № 400 затверджені Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), далі за текстом ДСанПіН 2.2.4-171-10. ДСанПіН 2.2.4-171-10 визначає вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної до споживання людиною. У п. 3.13 ДСанПіН 2.2.4-171-10 встановлені вимоги до безпечності та якості води централізованого водопостачання населення (водопровідна питна вода), а п. 3.15 встановлює вимоги до води питної фасованої та з пунктів розливу (нецентралізоване питне водопостачання населення).
Для приготування їжі учасник може використовувати централізоване водопостачання та/або нецентралізоване питне водопостачання, дотримуючись при цьому вимог щодо безпечності та якості питної води, яка використовується згідно ДСанПіН 2.2.4-171-10.
З огляду на вищевикладене, розяснюємо, що якщо учасник використовує воду централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, якому буде здійснюватися приготування їжі, то учасник повинен надати протокол(и) про лабораторне дослідження води централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті.
В свою чергу, якщо учасник використовує воду нецентралізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, якому буде здійснюватися приготування їжі, то учасник повинен надати протокол(и) про лабораторне дослідження води нецентралізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті.
Враховуючи дане, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі № UA-2021-09-06-01072-c з наведених вище підстав.
Термін «вода не централізованого господарського питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі», який використано у п.п. 5.6. п. 5.6 «Інші документи» Додатку 1 до Тендерної документації, вживається у значенні терміну «нецентралізоване питне водопостачання», який наведений у ст. 1 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення».
Термін «вода не централізованого господарського питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі» та термін «нецентралізоване питне водопостачання» є аналогічними за змістом, мають однакове значення і використовуються як синоніми.
Наказом МОЗ від 12.05.2010 № 400 затверджені Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), далі за текстом ДСанПіН 2.2.4-171-10. ДСанПіН 2.2.4-171-10 визначає вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної до споживання людиною. У п. 3.13 ДСанПіН 2.2.4-171-10 встановлені вимоги до безпечності та якості води централізованого водопостачання населення (водопровідна питна вода), а п. 3.15 встановлює вимоги до води питної фасованої та з пунктів розливу (нецентралізоване питне водопостачання населення).
Для приготування їжі учасник може використовувати централізоване водопостачання та/або нецентралізоване питне водопостачання, дотримуючись при цьому вимог щодо безпечності та якості питної води, яка використовується згідно ДСанПіН 2.2.4-171-10.
З огляду на вищевикладене, розяснюємо, що якщо учасник використовує воду централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, якому буде здійснюватися приготування їжі, то учасник повинен надати протокол(и) про лабораторне дослідження води централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті.
В свою чергу, якщо учасник використовує воду нецентралізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, якому буде здійснюватися приготування їжі, то учасник повинен надати протокол(и) про лабораторне дослідження води нецентралізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті.
Враховуючи дане, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі № UA-2021-09-06-01072-c з наведених вище підстав.
Щодо сертифікату
Дата подання: 10 вересня 2021 18:04
Дата відповіді: 14 вересня 2021 16:09
Доброго дня!
Відповідно до п. 13 додатку 3 до Тендерної документації «Технічне завдання» вимагається надати «копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему управління безпечністю харчових продуктів (ISO 22000:2018, IDT)».
Наша організація планує взяти участь у закупівлі, але в силу цієї вимоги позбавлена такої можливості. Компанія володіє усім необхідним технічним та технологічним забезпеченням для надання послуг згідно предмету закупівлі та має сертифікат міжнародного стандарту. Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога Замовника у Тендерній документації про надання сертифікату саме українського стандарту (ISO 22000:2018, IDT) є дискримінаційною та такою, що обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників. На підставі вищевказаного, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, якими виключити вказану дискримінаційну вимогу, оскільки замовником не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципів добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінації учасників та рівного до них ставлення. Також додаємо, що згідно чинного законодавства для всіх операторів ринку не встановлено вимоги щодо отримання будь-якого сертифікату цього типу, а є тільки вимога щодо запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР. Тому вимагати копію сертифікату саме українського стандарту є дискримінацію. Вимагаємо викласти цю вимогу в наступній редакції, а саме: «копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему управління безпечністю харчових продуктів (ISO 22000:2018, IDT) або копію сертифікату міжнародного стандарту (з наявністю підпису та печатки), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 24. Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
З огляду на викладене вище замовник має право для внесення змін до тендерної документації процедури.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
З огляду на викладене вище замовник має право для внесення змін до тендерної документації процедури.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
1 451 700,00
UAH з ПДВ
|
1 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд" |
1 509 990,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МОСТОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА" |
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
1 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Відхилено |
1 099 999,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 14:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд" #41744424 |
Переможець |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 15:20
|
ДУ 4 94.PDF | укладений |
03 лютого 2022 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:29
|
ДУ 3 94.PDF | укладений |
31 грудня 2021 12:28
|
Додаткова угода 1 ТОВ Хілінг Фуд.PDF | зміни до договору |
13 жовтня 2021 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 17:35
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 17:19
|
Договір 94 ТОВ Хілінг Фуд.PDF | укладений |
13 жовтня 2021 17:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 94 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |